Was het nu maar 30 gradenquote:Op woensdag 13 september 2017 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
vorig jaar was het op 13 september 30 graden in Nederland.
Feministisch, politiek correct geneuzel.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet op Herman Brusselmans klikken.![]()
De reactie die je wist dat zou komen van Aafke Romeijn (zou een bekendere persoon moeten zijn):
[..]
Kan me eigenlijk van de laatste jaren geen september meer herinneren die zo herfstig is als nu. Altijd wel met mooie nazomer volgens mij.quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 13 september 2017 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk van de laatste jaren geen september meer herinneren die zo herfstig is als nu. Altijd wel met mooie nazomer volgens mij.
Over 2 weken is er een nieuwe hitte golf.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk van de laatste jaren geen september meer herinneren die zo herfstig is als nu. Altijd wel met mooie nazomer volgens mij.
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs één van mijn helden is ten prooi gevallen aan de politiek correcte links communistische idioterie.
ik hoop hetquote:Op woensdag 13 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 2 weken is er een nieuwe hitte golf.
zal best maar niet in NLquote:Op woensdag 13 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
denk het ook.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bedoeling*quote:Op woensdag 13 september 2017 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoening.
Goeiemorgen.
comeback?quote:Op woensdag 13 september 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterke comeback. Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
*Hittegolfquote:Op woensdag 13 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doet die Aafke, op zeuren na, eigenlijk voor werk?quote:Op woensdag 13 september 2017 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet op Herman Brusselmans klikken.![]()
De reactie die je wist dat zou komen van Aafke Romeijn (zou een bekendere persoon moeten zijn):
[..]
Iedereen die kan tellen en gezond verstand gebruikt, kiest natuurlijk voor de 5 miljoen over 5 jaar ipv 1 miljoen direct.quote:
Eens.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen die kan tellen en gezond verstand gebruikt, kiest natuurlijk voor de 5 miljoen over 5 jaar ipv 1 miljoen direct.
Als je de komende 5 jaar nog lekker kan overbruggen of er zijn geen andere dringende kwesties dan kies je voor over 5 jaar, maar als ik bijvoorbeeld vanwege gezondheidskwesties of ik zou naasten kunnen helpen die het direct nodig hebben dan wordt die 1 miljoen nu ook wel heel aantrekkelijk.
ik zou het ook direct uitbetalenquote:Op woensdag 13 september 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Ik snap ook niet die figuren die 750 miljoen winnen in de loterij in Amerika en dan kiezen voor directe uitbetaling maar dan 'slechts 227' miljoen ontvangen.
Betaal mij maar uit over 30 jaar hoor, maar wel die 750 miljoen
Waarom als je dan 3x zo weinig krijgt?quote:Op woensdag 13 september 2017 11:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou het ook direct uitbetalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |