Spijker. Kop.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je goed genoeg, maar je bent ook aanwezig dus het zou vreemd zijn om te zeggen 'Waar is onlogisch als je hem nodig hebt?' terwijl je hier gewoon bent.
werk maatquote:Op woensdag 13 september 2017 09:34 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is m'n maat Inso als je 'm nodig hebt?
laffe haasquote:Op woensdag 13 september 2017 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijker. Kop.
Na deze haarscherpe analyse van jou en toch wat domme opmerking van mij kies ik maar het hazenpad.
Waarom? Ik heb net koffie en ben helemaal klaar om met jou even weer wat prangende wereldse ontwikkelingen te duiden.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijker. Kop.
Na deze haarscherpe analyse van jou en toch wat domme opmerking van mij kies ik maar het hazenpad.
1 miljoen directquote:Op woensdag 13 september 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb net koffie en ben helemaal klaar om met jou even weer wat prangende wereldse ontwikkelingen te duiden.
Dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 miljoen direct
of 5 miljoen over 5 jaar
wat zou je doen
Ligt allemaal aan je huidige omstandigheden.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 miljoen direct
of 5 miljoen over 5 jaar
wat zou je doen
it dingenquote:Op woensdag 13 september 2017 09:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het doet ons deugd dit te horen JC.Wat voor werk moet je doen?
Dat zal mij nooit gebeuren maatje.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs één van mijn helden is ten prooi gevallen aan de politiek correcte links communistische idioterie.
Half miljoen nu natuurlijk. Moet wel heel vreemd gaan wil je dat over 15 jaar niet vertienvoudigt hebben.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke
500.000 nu
of 5 miljoen over 15 jaar
vertelquote:Op woensdag 13 september 2017 09:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan je huidige omstandigheden.
Niet op Herman Brusselmans klikken.quote:
quote:'Dat brengt ons bij de algemenere vraag: waarom plaats je als tijdschrift een reeks columns waarin alles en iedereen afgezeken wordt? Het is een retorische vraag natuurlijk: omdat het woede en dus clicks oplevert. In tijden waarin witte mannen zich ernstig in hun waardigheid bedreigd voelen door alles wat een kut of een kleurtje heeft, menen ze ruimte voor zichzelf te moeten creëren. '
https://www.vn.nl/herman-brusselmans-nieuwe-revu/
Mensen die "witte mannen" typen en het serieus menen mogen van mij per direct dood gaan.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet op Herman Brusselmans klikken.![]()
De reactie die je wist dat zou komen van Aafke Romeijn (zou een bekendere persoon moeten zijn):
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |