wat aardig van je!quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:50 schreef JanCees het volgende:
Net een euro gegeven aan het spierfonds
Ze kweken gvd maar zelf spierenquote:Op dinsdag 12 september 2017 18:50 schreef JanCees het volgende:
Net een euro gegeven aan het spierfonds
heyy Opperquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt hem beter eens legen.
ik ga zeker kijken!!quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heyy Opperkijk je vanavond mee naar juve - bayern?
ik pak er straks een lekker biertje bijquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:47 schreef KingRoland het volgende:
ik ga Spa water drinken. Het is een drukke dag vandaag zoals jullie kunnen zien.
Ik spreek jullie in het Juv - Barca topic
Ik ga in bad.quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:47 schreef KingRoland het volgende:
ik ga Spa water drinken. Het is een drukke dag vandaag zoals jullie kunnen zien.
Ik spreek jullie in het Juv - Barca topic zometeen.
WOW. Dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
En hoe was jouw dag Jojoortje? Je komt een beetje vermoeid over.
Tijd voor een heerlijk kopje koffie!quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WOW. Dat ben ik ook.
Dag verder prima, maar het was een lange werkdag.
Al op.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een heerlijk kopje koffie!
Ik maak tegenwoordig zelf ijsthee. Gvd lekker gvd.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Al op.Wordt anders te laat voor mij.
Ik drink de laatste tijd zowaar ook best wat groene thee.
Groene thee aardbeiquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Groene thee schijnt erg gezond te zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:
Ik vind die erg lekker.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groene thee schijnt erg gezond te zijn.
[..]
Hoe?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik maak tegenwoordig zelf ijsthee. Gvd lekker gvd.
3 flessen vol in de koelkast staan nu
Goed.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Net klaar met eten. Hoe is het met de heren en dames hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |