Groene thee schijnt erg gezond te zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Al op.Wordt anders te laat voor mij.
Ik drink de laatste tijd zowaar ook best wat groene thee.
quote:
Ik vind die erg lekker.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groene thee schijnt erg gezond te zijn.
[..]
Hoe?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik maak tegenwoordig zelf ijsthee. Gvd lekker gvd.
3 flessen vol in de koelkast staan nu
Goed.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Net klaar met eten. Hoe is het met de heren en dames hier?
Belgen he. Om 22u staat er hier nog een rij voor het frietkot op een doordeweekse dag.quote:
Water koken, 3 of 4 zakken thee er in hangen. Eventueel beetje honing, citroensap of wat anders om het wat op te leuken er in. Even af laten koelen en in de koelkast. Als je dat nu zou doen heb je morgen ijsthee.quote:
Bedankt Rudolph.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Water koken, 3 of 4 zakken thee er in hangen. Eventueel beetje honing, citroensap of wat anders om het wat op te leuken er in. Even af laten koelen en in de koelkast. Als je dat nu zou doen heb je morgen ijsthee.
Er wordt naar gevraagd. Normaal post ik mijn eten of drinken kort en bondig. Zou jij nog wat van kunnen leren.quote:
klinkt smerigquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Water koken, 3 of 4 zakken thee er in hangen. Eventueel beetje honing, citroensap of wat anders om het wat op te leuken er in. Even af laten koelen en in de koelkast. Als je dat nu zou doen heb je morgen ijsthee.
Is lekker. Al moet je wel een beetje puzzelen met welke thee je lekker vindt.quote:
Wat schafte de potquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Net klaar met eten. Hoe is het met de heren en dames hier?
Beter dan dat suikerwater uit pakkenquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is lekker. Al moet je wel een beetje puzzelen met welke thee je lekker vindt.
Maar ik ben dan ook erg fan van ijsthee.
Si. En ook zo gedaan verder.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan dat suikerwater uit pakken
Litertje voor 4 zakken?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si. En ook zo gedaan verder.
Goedkoper, lekkerder (want naar eigen smaak) en niet bijzonder slecht voor je.
Heb om 22.00 meestal ook alweer honger.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belgen he. Om 22u staat er hier nog een rij voor het frietkot op een doordeweekse dag.
Yes.quote:
Dik everzwijnquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb om 22.00 meestal ook alweer honger.
Ik merk dat mijn opmerking nogal aankomt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er wordt naar gevraagd. Normaal post ik mijn eten of drinken kort en bondig. Zou jij nog wat van kunnen leren.
Welke thee doe jij er in? Zwarte thee?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat je gewoon dik bent.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb om 22.00 meestal ook alweer honger.
Idd.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er wordt naar gevraagd. Normaal post ik mijn eten of drinken kort en bondig. Zou jij nog wat van kunnen leren.
Toevalligerwijs at ik enkele dagen terug ook massala curry.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfgemaakte massala curry, wokgroente, rijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |