Beide vormen zijn correct, maar het gebruik verschilt. De betekenis van à propos is: trouwens. In de uitdrukking is het echter: hij raakt van zijn apropos (aaneen).quote:
Ik ga snel even een bakje kwark kopen.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beide vormen zijn correct, maar het gebruik verschilt. De betekenis van à propos is: trouwens. In de uitdrukking is het echter: hij raakt van zijn apropos (aaneen).
https://apps.nrc.nl/stijlboek/-propos-apropos
nog geen idee dus.
quote:Op woensdag 13 september 2017 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was iets na 9u wakker en besloot te blijven liggen en me nog één keer om te draaien. Toen was het ineens 11:30
Dat geloof ik ook niet nee.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik graag zou willen ruilen met hem.
Geen van beide.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:21 schreef Divje het volgende:
Zal ik zo Despicable Me 3 of Baby Driver gaan kijken?
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik graag zou willen ruilen met hem.
quote:
Tot zover de legendarische uitspraken van de heer Bronson.quote:
Ik heb verder geen idee wie Bronson is..quote:Op woensdag 13 september 2017 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]Moet ik daar nou mee.
[..]
Tot zover de legendarische uitspraken van de heer Bronson.
Een trol die geregeld in het Feyenoord topic te vinden is.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee wie Bronson is..
Aha. Veel plezier trouwens vanavond.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trol die geregeld in het Feyenoord topic te vinden is.
Hij post er zojuist weer, de boefquote:Op woensdag 13 september 2017 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha. Veel plezier trouwens vanavond.
Wel een goede film.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee wie Bronson is..
Kijk mevrouw Lange_Lans daar al naar uit?quote:
Onder andere.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kijk mevrouw Lange_Lans daar al naar uit?
1 keer per week. Als ik het vaker doe raakt het geïrriteerd.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2017 13:16 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Enorm mad ben jij zeg. Echt genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |