Het fantastic weer heeft me al vroeg gewekt.quote:Op woensdag 13 september 2017 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij.
Waait al best aardig jaquote:Op woensdag 13 september 2017 05:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het fantastic weer heeft me al vroeg gewekt.
lekker hoorquote:Op woensdag 13 september 2017 08:25 schreef Tarado het volgende:
heb besloten om thuis te werken, geen zin in die shit
ik ookquote:Op woensdag 13 september 2017 08:25 schreef Tarado het volgende:
Ik ook, en dat was een verstandige keuze aangezien de A13 nu dicht is.quote:Op woensdag 13 september 2017 08:25 schreef Tarado het volgende:
ben je weer op vakantie?quote:Op woensdag 13 september 2017 08:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ook niet, wel straks 29 graden en een beetje bewolking.
Redelijk veilig vanuit mijn kantoor. Ik hoop dat het vanavond wat minder hard waait in de Kuipquote:Op woensdag 13 september 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij het onstuimige weer?
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Redelijk veilig vanuit mijn kantoor. Ik hoop dat het vanavond wat minder hard waait in de Kuip
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 13 september 2017 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind.
Ik ben er weg van.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Helemaal zelf verzonnen deze ja?
Goeie
die willen ook wat meer budgetquote:Op woensdag 13 september 2017 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De brandweer kan het nu al niet meer aan hier. Echt die hele storm stelt geen ruk voor
Hier waait het amper.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij het onstuimige weer?
We moeten natuurlijk wel genoeg geld over houden om mensen die een leven lang domme beslissingen nemen op de been te houden.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De brandweer kan het nu al niet meer aan hier. Echt die hele storm stelt geen ruk voor
Zijn wij niet goed genoeg voor je? Of heb je liever een conservatieve katholieke invalshoek deze morgen?quote:Op woensdag 13 september 2017 09:34 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is m'n maat Inso als je 'm nodig hebt?
Natuurlijk ben je goed genoeg, maar je bent ook aanwezig dus het zou vreemd zijn om te zeggen 'Waar is onlogisch als je hem nodig hebt?' terwijl je hier gewoon bent.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn wij niet goed genoeg voor je? Of heb je liever een conservatieve katholieke invalshoek deze morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |