Dagje vrij dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:22 schreef Q. het volgende:
Leuk, mijn splinternieuwe werklaptop is nu alweer kapot.
En ik werk vandaag thuis
Zo werkt dat niet bij ons.quote:
Hmm dat is jammerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij ons.Zometeen lekker door de stromende regen naar kantoor fietsen.
Yay vrijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:22 schreef Q. het volgende:
Leuk, mijn splinternieuwe werklaptop is nu alweer kapot.
En ik werk vandaag thuis
Huh?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:32 schreef DjRex89 het volgende:
Gisteren kwam trouwens mijn baas nog langs om te melden dat ze niet gaan meewerken aan een overgang naar de klant waar ik nu zitWas bijna in staat om ter plekke mn ontslag in te dienen, dat ze er lekker in stikken
Huh wat. Maar? Hoe dan? Was roch al zo goed als zeker?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:32 schreef DjRex89 het volgende:
Gisteren kwam trouwens mijn baas nog langs om te melden dat ze niet gaan meewerken aan een overgang naar de klant waar ik nu zitWas bijna in staat om ter plekke mn ontslag in te dienen, dat ze er lekker in stikken
Ik ben gedetacheerd, dus verhuurd aan een klant, in mijn geval al voor 4 jaar. Nu heb zowel ik als de klant interesse om me over te nemen zodat ik vast in dienst kom bij de klant. Alleen ivm concurrentiebeding moet mijn werkgever daarmee akkoord gaan. Vaak wordt dan een (financiele) deal gesloten dat ze concurrentiebeding laten vallen waardoor ik over kan stappen.. Maar in dit geval wil mijn werkgever daar dus niet aan meewerkenquote:
Ja ze wilde er iig over praten en blijkbaar is er een gesprek geweest met de klant en nu is het een pertinente 'nee' geworden.. Dus wellicht is er tijdens dat gesprek wat gezegd wat mijn werkgever niet zint ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh wat. Maar? Hoe dan? Was roch al zo goed als zeker?
Waarom in godsnaam nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben gedetacheerd, dus verhuurd aan een klant, in mijn geval al voor 4 jaar. Nu heb zowel ik als de klant interesse om me over te nemen zodat ik vast in dienst kom bij de klant. Alleen ivm concurrentiebeding moet mijn werkgever daarmee akkoord gaan. Vaak wordt dan een (financiele) deal gesloten dat ze concurrentiebeding laten vallen waardoor ik over kan stappen.. Maar in dit geval wil mijn werkgever daar dus niet aan meewerken
Omdat hun business is om mensen te verhuren, niet om ze over te laten nemen... Maar ze hebben al 4 jaar grof aan me verdiend dus zou wel verwachten dat ze coulant zouden zijn.. Maar kan ook onderdeel van het spelletje zijn tussen werkgever en klant..quote:
Ik kan nog wel wat doen maar ik ga wel na het ontbijt en tussen de ergste buien door.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm dat is jammer![]()
Succes met fietsen en je laptop.
Stond nog nie vast maar mijn werkgever had aangegeven er wel aan mee te willen werken onder bepaalde voorwaarden.. Bij de laatste is nu miss ergens wat mis gegaan en met beetje pech ben ik de dupequote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat kloterig zeg![]()
Zeker als t al zo goed als vast stond
Klinkt als de basisschoolquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat hun business is om mensen te verhuren, niet om ze over te laten nemen... Maar ze hebben al 4 jaar grof aan me verdiend dus zou wel verwachten dat ze coulant zouden zijn.. Maar kan ook onderdeel van het spelletje zijn tussen werkgever en klant..
Want als ik nie over kan/mag blijf ik ook nie bij deze werkgever maar moet ik dus automatisch ook weg bij klant. Dan is de klant echt not ammused en zal wellicht ook geen mensen meer inhuren van mijn werkgever.. Dus er zit wel meer achterHopelijk is het onderdeel van onderhandeling/spelletje en gooien ze beetje olie op t vuur nu..
heb je rechtsbijstand?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ze wilde er iig over praten en blijkbaar is er een gesprek geweest met de klant en nu is het een pertinente 'nee' geworden.. Dus wellicht is er tijdens dat gesprek wat gezegd wat mijn werkgever niet zint ofzoHeb vrijdag gesprek met mijn leidinggevende hier en volgende week is er nog gesprek tussen mijn werkgever en de klant.. Dus nog even afwachten
Maar mocht het niet doorgaan.....
Ja ik kan het aanvechten en ik kan het ook winnen aangezien ik er echt heeul veel op vooruit ga.. Maar de vraag is of ik zin heb om dat gevecht aan te gaan. Uiteindelijk is het een geld kwestie dus als de klant me echt wil dan moet het altijd kunnen. In het ergste geval nemen ze niemand van mijn werkgever meer aan, als ze daarmee gaan dreigen gaat mijn werkgever echt wel overstag maar de vraag is nu hoe ver de klant wil gaan...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
heb je rechtsbijstand?
want als je er als werknemer een bepaalde hoeveelheid beter van wordt heb je recht over te stappen. Dacht dat er zoiets mee was. Maar dat is het uitzoeken waard.
Gaat om best veel geld dus snap wel dat ze het niet zomaar doen maar in dit geval, al 4 jaar in dienst, 4 jaar weinig werk aan gehad, 4 jaar cashen en ze kunnen nu ook deal met klant sluiten als in "Je mag Rex hebben als iemand anders die we hebben ipv hem bij jullie aan de slag kan" dus mogelijkheden zat om het netjes op te lossen lijkt me..quote:
Ik mag niet in dienst treden bij een klant waar ik afgelopen jaar gewerkt heb. Dat is best standaard in de detacheering om te voorkomen dat je bij detacheerder in dienst gaat en dan na X maanden de overstap al maakt. Hier zijn headhunters voor, niet detacheerdersquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
Als jij kan aantonen dat concurrentie beding niet van toepassing is kan dat zo weggegooid worden.
Je bent toch geen verkoper met een enorm klanten bestand? Ben je een bedreiging voor ze dat je klanten weg kan pikken? Misschien kan je het zo aangeven? Wellicht laten ze die shit dan wel varen.
J. Had ook concurrentiebeding maar heeft dat ook zo kunnen aantonen en zijn exbaas duidelijk kunnen maken dat hij geen bedreiging vormt omdat hij amper klantcontact maakt of klanten binnen sleept.
Tijd geleden dat ik hiermee te maken heb gehad, maar het schijnt dat het concurrentiebeding niet echt standhoudt voor de rechter.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag niet in dienst treden bij een klant waar ik afgelopen jaar gewerkt heb. Dat is best standaard in de detacheering om te voorkomen dat je bij detacheerder in dienst gaat en dan na X maanden de overstap al maakt. Hier zijn headhunters voor, niet detacheerdersDus dat snap ik wel. Met het aanbod wat ik van klant heb ga ik alsnog concurrentiebeding van tafel vegen omdat ik er zoveel meer op vooruit ga en ik carrieremogelijkheden krijg die ik bij mijn huidige werkgever niet heb. Maar eerlijk gezegd heb ik geen zin in dat gevecht...
Wat een bs zeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik mag niet in dienst treden bij een klant waar ik afgelopen jaar gewerkt heb. Dat is best standaard in de detacheering om te voorkomen dat je bij detacheerder in dienst gaat en dan na X maanden de overstap al maakt. Hier zijn headhunters voor, niet detacheerdersDus dat snap ik wel. Met het aanbod wat ik van klant heb ga ik alsnog concurrentiebeding van tafel vegen omdat ik er zoveel meer op vooruit ga en ik carrieremogelijkheden krijg die ik bij mijn huidige werkgever niet heb. Maar eerlijk gezegd heb ik geen zin in dat gevecht...
Ja klopt, verwacht niet zoveel van gesprek vrijdag maar kan daar wel mijn intenties duidelijk maken (Dat ik nie van plan ben gedtacheerd hier te blijven werken, kunnen ze zelf de conclusie trekken) en volgende week na gesprek tussen werkgever en klant zal er wel meer bekend zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik hiermee te maken heb gehad, maar het schijnt dat het concurrentiebeding niet echt standhoudt voor de rechter.
Dit is alleen wel een beetje het spelletje wat gespeeld wordt. De detacheerder weet dat ze alleen maar kunnen verliezen in deze situatie (werknemer/omzet weg, of werknemer/klant ontevreden). Probeer anders even te peilen bij je opdrachtgever hoe de situatie er voor staat, die zullen je een beter beeld geven dan je eigen werkgever helaas.
Dit dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik hiermee te maken heb gehad, maar het schijnt dat het concurrentiebeding niet echt standhoudt voor de rechter.
Dit is alleen wel een beetje het spelletje wat gespeeld wordt. De detacheerder weet dat ze alleen maar kunnen verliezen in deze situatie (werknemer/omzet weg, of werknemer/klant ontevreden). Probeer anders even te peilen bij je opdrachtgever hoe de situatie er voor staat, die zullen je een beter beeld geven dan je eigen werkgever helaas.
Er staat dus al van alles gepland qua gesprekken? Dan zal het wel loslopen toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja klopt, verwacht niet zoveel van gesprek vrijdag maar kan daar wel mijn intenties duidelijk maken (Dat ik nie van plan ben gedtacheerd hier te blijven werken, kunnen ze zelf de conclusie trekken) en volgende week na gesprek tussen werkgever en klant zal er wel meer bekend zijn
Ja klopt, de vraag is of ik zo ver wil gaan.. Ik heb nu al een shitload aan vacatures in mijn inbox en kan bij wijze van morgen al ergens anders aan de slag. Als de klant zijn hand niet in het vuur wil steken voor mij waarom zou ik dat dan wel doen? Dus even afwachten wat er volgende week uit gesprek is gekomenquote:
Probleem is alleen dat je in een gevoelige situatie zit. De opdrachtgever kan op het moment dat het teveel moeite wordt gewoonweg zeggen dat ze je niet meer willen, en dan zit je met een compleet verstoorde werkrelatie met je werkgever.quote:
Toevallig had ik al gesprek gepland staan met leidinggevende hier, kan ik dit mooi bespreken.. En blijkbaar heeft klant volgende week gesprek met mijn werkgever dat gesprek zal leading zijn over hoe verder.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er staat dus al van alles gepland qua gesprekken? Dan zal het wel loslopen toch?
In dit geval is het gewoon omzetbescherming, anders kaapt iedere klant werknemers weg als ze ook maar een beetje bevallen. Stukken goedkoper dan extern inhuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor![]()
Ik vind in sommige gevallen concurrentiebeding gewoon echt bs
Ja dit dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je in een gevoelige situatie zit. De opdrachtgever kan op het moment dat het teveel moeite wordt gewoonweg zeggen dat ze je niet meer willen, en dan zit je met een compleet verstoorde werkrelatie met je werkgever.
Het is niet echt een makkelijke situatie.
Nou in dat geval zou ik me dan niet zo druk maken. Als de klant dat niet wil voor hem 10 anderen toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja klopt, de vraag is of ik zo ver wil gaan.. Ik heb nu al een shitload aan vacatures in mijn inbox en kan bij wijze van morgen al ergens anders aan de slag. Als de klant zijn hand niet in het vuur wil steken voor mij waarom zou ik dat dan wel doen? Dus even afwachten wat er volgende week uit gesprek is gekomen
Ja idd en vaak wordt het opgelost door bv of X periode dubbel tarief voor me te vangen of door iemand anders in te huren van mijn werkgever.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon omzetbescherming, anders kaapt iedere klant werknemers weg als ze ook maar een beetje bevallen. Stukken goedkoper dan extern inhuren.
Klopt, dat soort dingen horen ze niet over de rug van een medewerker te doen. Meestal wordt er een toezegging gedaan van plaatsing van x medewerkers voor x tijd in ruil voor de overstap en is het klaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dit dus
Al ben ik nu ook al wel beetje klaar met werkgever omdat ie me de overstap blijkbaar niet gunt.. Ik snap best dat het bij het spelletje hoort en dat het wellicht wel meevalt. Maar ik hou daar gewoon niet zo van..
Dat is wel redelijk zwart wit gedacht.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou in dat geval zou ik me dan niet zo druk maken. Als de klant dat niet wil voor hem 10 anderen toch?![]()
Maar zal wel weer te simpel denken
Ja maar gegarandeerd leuk werk, leuke omgeving, leuke collegas en enorm goed salaris laat je ook niet zomaar aan je voorbij gaan natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou in dat geval zou ik me dan niet zo druk maken. Als de klant dat niet wil voor hem 10 anderen toch?![]()
Maar zal wel weer te simpel denken
Tsja als rex sat gevecht liever niet aan wil gaan ....quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk zwart wit gedacht.
Klopt en er zijn sowieso standaard regelingen tussen werkgever en klant en wellicht val ik daar om wat voor reden dan ook buiten.. Als ik maar snel duidelijkheid heb, 'nee' is uiteindelijk ook een antwoordquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Klopt, dat soort dingen horen ze niet over de rug van een medewerker te doen. Meestal wordt er een toezegging gedaan van plaatsing van x medewerkers voor x tijd in ruil voor de overstap en is het klaar.
Dat snap ik maar wat ga je doen als blijkt dat de klant niet even wat meer moeite voor je wil doen. Dat zegt dan toch ook weer wat over de mentaliteit?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar gegarandeerd leuk werk, leuke omgeving, leuke collegas en enorm goed salaris laat je ook niet zomaar aan je voorbij gaan natuurlijkMaar als het niet anders kan dan is het idd zo
Wel herkenbaar dit, je kunt ook targets zetten. Duidelijk afspreken wat verwacht wordt dat is gedaan elke dag.. Als ze dat keer op keer niet haalt kun je haar daar op aanspreken zonder dat het super persoonlijk wordt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik werk op dit moment n aantal weken 32 tot 36 uur (normaal 28)
Normaal werken mijn collega en ik samen 44 uur. Het is nog vakantieperiode, dus t is nog ietsje rustiger dan normaal, maar t meeste is alweer gewoon opgestart.
Ik vind t heel erg, want ik mag haar heel graag (ze is buiten t werk n vriendin) maar ik kom er steeds meer achter dat ze op de dagen dat ik er niet ben óf heel inefficiënt is, óf teveel loopt te kletsen... ik krijg nu meer gedaan, dan wij normaal samen in die 44 uur.
En nu vind ik dat ik t erover moet hebben met haar, maar ik zie haar echt als n goede vriendin en ik wil dat niet frustreren
Dan moet je dat ook aangeven in een gesprekquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Klopt en er zijn sowieso standaard regelingen tussen werkgever en klant en wellicht val ik daar om wat voor reden dan ook buiten.. Als ik maar snel duidelijkheid heb, 'nee' is uiteindelijk ook een antwoordAls ze maar niet weken gaan lopen modder gooien met mij er tussenin
Dan mag de klant er ook in stikken en ga ik lekker wat anders doenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik maar wat ga je doen als blijkt dat de klant niet even wat meer moeite voor je wil doen. Dat zegt dan toch ook weer wat over de mentaliteit?
Ja ga ik vrijdag ook duidelijk maken en ik laat ook doorschemeren dat ik niet bang ben om weg te gaan.. De klant kan er namelijk ook wel mee leven om me nog X jaar in te huren ipv over te nemen. Maar daar ga ik niet mee akkoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook aangeven in een gesprekleuk dat ze achter je rug om spelletjes willen spelen maar daar hoef jij niet de dupe van te zijn.
Thanksquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
Het is en blijft een nare situatie rex.. Ik hoop dat het zonder al te veel problemen goed uitpakt voor je en je snel duidelijkheid krijgt.
Het scheelt dat je in de luxe positie zit waarin je genoeg keuze hebt qua werk. Geeft altijd wel zekerheid wanneer je zulke gesprekken in gaat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ga ik vrijdag ook duidelijk maken en ik laat ook doorschemeren dat ik niet bang ben om weg te gaan.. De klant kan er namelijk ook wel mee leven om me nog X jaar in te huren ipv over te nemen. Maar daar ga ik niet mee akkoord.
Daaromquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het scheelt dat je in de luxe positie zit waarin je genoeg keuze hebt qua werk. Geeft altijd wel zekerheid wanneer je zulke gesprekken in gaat.
Ja maar hier wil ik me dus eigenlijk niet mee bezig houden. Wat Dino zegt, in deze branche is het redelijk normaal om na X jaar coulant te zijn en dmv een deal een overstap mogelijk te maken. Is uiteindelijk een financiele kwestie, meer nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:25 schreef Harmankardon het volgende:
Concurrentiebeding kan wel degelijk stand houden, dat een rechter het van tafel veegt klinkt leuk, maar is maar al te vaak niet uitgekomen en dan ben je echt genaaid. Je tekent het met je volle verstand immers dus in beginsel zal een rechter het in stand laten. Maar....
Wel moet het beding aan een aantal stringente voorwaarden voldoen waar werkgevers nogal eens laks in zijn, ik zou daar eerst naar (laten) kijken. Want als het juridisch al niet klopt, dan kun je zo weglopen![]()
Bron: collega's die arbeidsrecht doen.
Deze details zijn behulpzaam.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:25 schreef Harmankardon het volgende:
Concurrentiebeding kan wel degelijk stand houden, dat een rechter het van tafel veegt klinkt leuk, maar is maar al te vaak niet uitgekomen en dan ben je echt genaaid. Je tekent het met je volle verstand immers dus in beginsel zal een rechter het in stand laten. Maar....
Wel moet het beding aan een aantal stringente voorwaarden voldoen waar werkgevers nogal eens laks in zijn, ik zou daar eerst naar (laten) kijken. Want als het juridisch al niet klopt, dan kun je zo weglopen![]()
Het ziet er in ieder geval mooi uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanavond Destiny 2 maar eens proberen.
Correcte info. Gezien het een detacheringsbedrijf is lijkt mij de kans vrij klein dat het concurrntiebeding niet aan de voorwaarden voldoet. Een rechter toetst in beginsel mn op de afspraken die tussen de partijen is gemaakt, dit is dus niet iets dat binnen 6 maanden geregeld zou zijn. Momenteel is de rechtspraak bezig met zaken van afgelopen jaar..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:25 schreef Harmankardon het volgende:
Als ze 50 man van die detacheerder hebben zitten kan je niet zomaar zeggen dat je er klaar mee bent he.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt er toch ook maar aan hoe erg je klant je wil? Als die zeggen klaar te zijn met detacheerder als ze niet coulant zijn is het toch ook zo klaar?
Sowieso, want eindelijk geschikt gemaakt voor standaarden van PC masterrace.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:34 schreef STING het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval mooi uit.
Nope. Maar toekomstige zaken kun je natuurlijk wel stopzetten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze 50 man van die detacheerder hebben zitten kan je niet zomaar zeggen dat je er klaar mee bent he.
Ja maar het probleem is dat ze ook niet echt een overschot hebben aan mensen met mijn functie dus mijn klant is al blij als een detacheerder iemand heeft.. Dus die kunnen het ook niet ineens stop zetten want schieten ze zichzelf mee in hun voet..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope. Maar toekomstige zaken kun je natuurlijk wel stopzetten.
Continuiteit vs het overnemen van 1 werknemer. Als dit het enige punt van onenigheid is weet ik wel waarvoor gekozen wordt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nope. Maar toekomstige zaken kun je natuurlijk wel stopzetten.
Zo zal het wel afgelopen, de vraag is alleen op welk termijn en onder welke voorwaarden. Maar heb liever dat ze het eerlijk tegen me zeggen ipv met bepaalde dingen dreigen om een betere onderhandelingspositie te krijgen..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Continuiteit vs het overnemen van 1 werknemer. Als dit het enige punt van onenigheid is weet ik wel waarvoor gekozen wordt.
Met een beetje morren van beide zijden, water bij de wijn ditdat en het gaat verder alsof er nooit iets aan de hand was.
Het leven van de loonslaaf.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ja en uiteindelijk blijf je maar een pion dus
quote:
doen ze sowieso als jij ergens anders gaat werken toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is dat ze ook niet echt een overschot hebben aan mensen met mijn functie dus mijn klant is al blij als een detacheerder iemand heeft.. Dus die kunnen het ook niet ineens stop zetten want schieten ze zichzelf mee in hun voet..
Dus van beide kanten zitten er hoop haken en ogen aan, vandaar dat er zulke spelletjes gespeeld worden/uitspraken gedaan worden..
Probleem is dat onze leidinggevende dat al wel aangekaart heeft, we hébben n lijst met dingen die dagelijks gedaan moeten worden en nóg gebeurt t niet (voldoende)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dit, je kunt ook targets zetten. Duidelijk afspreken wat verwacht wordt dat is gedaan elke dag.. Als ze dat keer op keer niet haalt kun je haar daar op aanspreken zonder dat het super persoonlijk wordt.
Klopt maar miss hoopt mijn klant wel dat ik nog X jaar/maanden bij hun blijf werken via detacheerder als in "Wellicht kunnen we je volgend jaar wel overnemen" maar dan hebben ze aan mij dus een slechte want dat ga ik niet doenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
doen ze sowieso als jij ergens anders gaat werken toch?
"Nee, dan smelten ze."quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:44 schreef Samzz het volgende:
'Kan ik de paarden wel buiten zetten? Het regent...'.
*gooit M&Mquote:
Ik zei 'Ze zijn van suiker. Wat denk je?'quote:
Alleen als ze een regenpak aanhebben toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vermoed dat je een glazige blik als reactie kreeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei 'Ze zijn van suiker. Wat denk je?'
Het mooie weer is hier ook voorbijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe is het in Frankrijk? Hangen de vellen er al bij?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie weer is hier ook voorbijDus ons eigen zwembad zal niet meer gebruikt worden.
Kwam gister tijdens het zwemmen nog wel een verzopen salamander tegen. Denk dat het hele park meteen wakker was van mijn gegil.
En de buurvrouw kwam wat vragen toen ik laatst aan het zwemmen was, dus ik wilde haar de hand geven toen ze aan de rand van het zwembad stond. En toen keek ik zo omhoog in haar wijde korte broek naar een kale doos met piercing.
What has been seen
[..]
Het mooie weer is hier ook voorbijDus ons eigen zwembad zal niet meer gebruikt worden.
Kwam gister tijdens het zwemmen nog wel een verzopen salamander tegen. Denk dat het hele park meteen wakker was van mijn gegil.
En de buurvrouw kwam wat vragen toen ik laatst aan het zwemmen was, dus ik wilde haar de hand geven toen ze aan de rand van het zwembad stond. En toen keek ik zo omhoog in haar wijde korte broek naar een kale doos met piercing.
What has been seen
Ponchoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Alleen als ze een regenpak aanhebben toch?
[..]
What has been seen
Welke boek was het?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal
Voor mij tijd om naar bed te gaan. Ik heb per ongeluk een boek in een nacht uitgelezen
Van m'n oudersquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]14.gif
Maarrem.. Een hand geven? Waar heb jij dat soort people skills geleerd?
quote:
Denk even aan de regendruppels.. Zou jij het leuk vinden om van kilometers hoogte bovenop een paard terecht te komen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:44 schreef Samzz het volgende:
Verblind door een kale mol.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van m'n oudersm'n zwager was er ook bij maar die had z'n bril niet op en is dan zo blind als een mol.
Ik nu ook
Snap ik: gewoon lekker doorwerken en hun mogen dat gekut maar lekker voor hun privéleven bewaren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah spelletjes waar ik totaal nie van hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |