Probleem is dat onze leidinggevende dat al wel aangekaart heeft, we hébben n lijst met dingen die dagelijks gedaan moeten worden en nóg gebeurt t niet (voldoende)quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel herkenbaar dit, je kunt ook targets zetten. Duidelijk afspreken wat verwacht wordt dat is gedaan elke dag.. Als ze dat keer op keer niet haalt kun je haar daar op aanspreken zonder dat het super persoonlijk wordt.
Klopt maar miss hoopt mijn klant wel dat ik nog X jaar/maanden bij hun blijf werken via detacheerder als in "Wellicht kunnen we je volgend jaar wel overnemen" maar dan hebben ze aan mij dus een slechte want dat ga ik niet doenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
doen ze sowieso als jij ergens anders gaat werken toch?
"Nee, dan smelten ze."quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:44 schreef Samzz het volgende:
'Kan ik de paarden wel buiten zetten? Het regent...'.
*gooit M&Mquote:
Ik zei 'Ze zijn van suiker. Wat denk je?'quote:
Alleen als ze een regenpak aanhebben toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vermoed dat je een glazige blik als reactie kreeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei 'Ze zijn van suiker. Wat denk je?'
Het mooie weer is hier ook voorbijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe is het in Frankrijk? Hangen de vellen er al bij?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie weer is hier ook voorbijDus ons eigen zwembad zal niet meer gebruikt worden.
Kwam gister tijdens het zwemmen nog wel een verzopen salamander tegen. Denk dat het hele park meteen wakker was van mijn gegil.
En de buurvrouw kwam wat vragen toen ik laatst aan het zwemmen was, dus ik wilde haar de hand geven toen ze aan de rand van het zwembad stond. En toen keek ik zo omhoog in haar wijde korte broek naar een kale doos met piercing.
What has been seen
[..]
Het mooie weer is hier ook voorbijDus ons eigen zwembad zal niet meer gebruikt worden.
Kwam gister tijdens het zwemmen nog wel een verzopen salamander tegen. Denk dat het hele park meteen wakker was van mijn gegil.
En de buurvrouw kwam wat vragen toen ik laatst aan het zwemmen was, dus ik wilde haar de hand geven toen ze aan de rand van het zwembad stond. En toen keek ik zo omhoog in haar wijde korte broek naar een kale doos met piercing.
What has been seen
Ponchoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Alleen als ze een regenpak aanhebben toch?
[..]
What has been seen
Welke boek was het?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal
Voor mij tijd om naar bed te gaan. Ik heb per ongeluk een boek in een nacht uitgelezen
Van m'n oudersquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]14.gif
Maarrem.. Een hand geven? Waar heb jij dat soort people skills geleerd?
quote:
Denk even aan de regendruppels.. Zou jij het leuk vinden om van kilometers hoogte bovenop een paard terecht te komen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:44 schreef Samzz het volgende:
Verblind door een kale mol.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van m'n oudersm'n zwager was er ook bij maar die had z'n bril niet op en is dan zo blind als een mol.
Ik nu ook
Snap ik: gewoon lekker doorwerken en hun mogen dat gekut maar lekker voor hun privéleven bewaren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah spelletjes waar ik totaal nie van hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |