Dagje vrij dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:22 schreef Q. het volgende:
Leuk, mijn splinternieuwe werklaptop is nu alweer kapot.
En ik werk vandaag thuis
Zo werkt dat niet bij ons.quote:
Hmm dat is jammerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij ons.Zometeen lekker door de stromende regen naar kantoor fietsen.
Yay vrijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:22 schreef Q. het volgende:
Leuk, mijn splinternieuwe werklaptop is nu alweer kapot.
En ik werk vandaag thuis
Huh?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:32 schreef DjRex89 het volgende:
Gisteren kwam trouwens mijn baas nog langs om te melden dat ze niet gaan meewerken aan een overgang naar de klant waar ik nu zitWas bijna in staat om ter plekke mn ontslag in te dienen, dat ze er lekker in stikken
Huh wat. Maar? Hoe dan? Was roch al zo goed als zeker?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:32 schreef DjRex89 het volgende:
Gisteren kwam trouwens mijn baas nog langs om te melden dat ze niet gaan meewerken aan een overgang naar de klant waar ik nu zitWas bijna in staat om ter plekke mn ontslag in te dienen, dat ze er lekker in stikken
Ik ben gedetacheerd, dus verhuurd aan een klant, in mijn geval al voor 4 jaar. Nu heb zowel ik als de klant interesse om me over te nemen zodat ik vast in dienst kom bij de klant. Alleen ivm concurrentiebeding moet mijn werkgever daarmee akkoord gaan. Vaak wordt dan een (financiele) deal gesloten dat ze concurrentiebeding laten vallen waardoor ik over kan stappen.. Maar in dit geval wil mijn werkgever daar dus niet aan meewerkenquote:
Ja ze wilde er iig over praten en blijkbaar is er een gesprek geweest met de klant en nu is het een pertinente 'nee' geworden.. Dus wellicht is er tijdens dat gesprek wat gezegd wat mijn werkgever niet zint ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh wat. Maar? Hoe dan? Was roch al zo goed als zeker?
Waarom in godsnaam nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben gedetacheerd, dus verhuurd aan een klant, in mijn geval al voor 4 jaar. Nu heb zowel ik als de klant interesse om me over te nemen zodat ik vast in dienst kom bij de klant. Alleen ivm concurrentiebeding moet mijn werkgever daarmee akkoord gaan. Vaak wordt dan een (financiele) deal gesloten dat ze concurrentiebeding laten vallen waardoor ik over kan stappen.. Maar in dit geval wil mijn werkgever daar dus niet aan meewerken
Omdat hun business is om mensen te verhuren, niet om ze over te laten nemen... Maar ze hebben al 4 jaar grof aan me verdiend dus zou wel verwachten dat ze coulant zouden zijn.. Maar kan ook onderdeel van het spelletje zijn tussen werkgever en klant..quote:
Ik kan nog wel wat doen maar ik ga wel na het ontbijt en tussen de ergste buien door.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm dat is jammer![]()
Succes met fietsen en je laptop.
Stond nog nie vast maar mijn werkgever had aangegeven er wel aan mee te willen werken onder bepaalde voorwaarden.. Bij de laatste is nu miss ergens wat mis gegaan en met beetje pech ben ik de dupequote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat kloterig zeg![]()
Zeker als t al zo goed als vast stond
Klinkt als de basisschoolquote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat hun business is om mensen te verhuren, niet om ze over te laten nemen... Maar ze hebben al 4 jaar grof aan me verdiend dus zou wel verwachten dat ze coulant zouden zijn.. Maar kan ook onderdeel van het spelletje zijn tussen werkgever en klant..
Want als ik nie over kan/mag blijf ik ook nie bij deze werkgever maar moet ik dus automatisch ook weg bij klant. Dan is de klant echt not ammused en zal wellicht ook geen mensen meer inhuren van mijn werkgever.. Dus er zit wel meer achterHopelijk is het onderdeel van onderhandeling/spelletje en gooien ze beetje olie op t vuur nu..
heb je rechtsbijstand?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ze wilde er iig over praten en blijkbaar is er een gesprek geweest met de klant en nu is het een pertinente 'nee' geworden.. Dus wellicht is er tijdens dat gesprek wat gezegd wat mijn werkgever niet zint ofzoHeb vrijdag gesprek met mijn leidinggevende hier en volgende week is er nog gesprek tussen mijn werkgever en de klant.. Dus nog even afwachten
Maar mocht het niet doorgaan.....
Ja ik kan het aanvechten en ik kan het ook winnen aangezien ik er echt heeul veel op vooruit ga.. Maar de vraag is of ik zin heb om dat gevecht aan te gaan. Uiteindelijk is het een geld kwestie dus als de klant me echt wil dan moet het altijd kunnen. In het ergste geval nemen ze niemand van mijn werkgever meer aan, als ze daarmee gaan dreigen gaat mijn werkgever echt wel overstag maar de vraag is nu hoe ver de klant wil gaan...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
heb je rechtsbijstand?
want als je er als werknemer een bepaalde hoeveelheid beter van wordt heb je recht over te stappen. Dacht dat er zoiets mee was. Maar dat is het uitzoeken waard.
Gaat om best veel geld dus snap wel dat ze het niet zomaar doen maar in dit geval, al 4 jaar in dienst, 4 jaar weinig werk aan gehad, 4 jaar cashen en ze kunnen nu ook deal met klant sluiten als in "Je mag Rex hebben als iemand anders die we hebben ipv hem bij jullie aan de slag kan" dus mogelijkheden zat om het netjes op te lossen lijkt me..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |