Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
bet365 is wel relaxed, maar als je 100 op maywether in zet, zet dan ook 2-5 euro in op mcgregor met uD en TD enzo, dan kan je sowieso niet fout gaan vanavondquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Is het slim om op mayweather te betten en zoja waar kan.ik het beste doen unibet bv?
Het is slim om geen geld in te zetten. Je gaat als janmetdepet echt geen edge hebben tov de grote groepen die miljoenen dollars bij elkaar leggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Is het slim om op mayweather te betten en zoja waar kan.ik het beste doen unibet bv?
En trap hier niet in.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bet365 is wel relaxed, maar als je 100 op maywether in zet, zet dan ook 2-5 euro in op mcgregor met uD en TD enzo, dan kan je sowieso niet fout gaan vanavond
Ja dat is ook zo, hoe zit het eigenlijk met de hoeveelheid kijkers op televisie en zo, wordt de Indy ook goed bekeken daarop?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer dan 300.000 bezoekers, dat wordt lastig bij elke sport in een stadion
mcgregor staat x81 inzet voor die twee ofzo, prima om een 5je op in te zetten, wint floyd dan pak je t grote geld, wint mcgregor op 1 van de vier opties kan je dikker geld met minder inzetquote:
neem een lijn en blijf gewoon wakker johquote:
Welterusten.quote:
Inkakken is bijpakken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem een lijn en blijf gewoon wakker joh
niks in huisquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem een lijn en blijf gewoon wakker joh
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, hoe zit het eigenlijk met de hoeveelheid kijkers op televisie en zo, wordt de Indy ook goed bekeken daarop?
quote:
Maar zodra iemand zegt "doe dit en dat en dan kan het eigenlijk niet fout" weet je dat je een dergelijk advies beter niet op kunt volgenquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mcgregor staat x81 inzet voor die twee ofzo, prima om een 5je op in te zetten, wint floyd dan pak je t grote geld, wint mcgregor op 1 van de vier opties kan je dikker geld met minder inzet
Moetje <3 kom je hier kijken ?quote:
ach, ik pak vanavond als t mee zit wel een paar honderd. Prima avondje denk ik zoquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zodra iemand zegt "doe dit en dat en dan kan het eigenlijk niet fout" weet je dat je een dergelijk advies beter niet op kunt volgen
Niet bijna genoeg.quote:
Ah oké, echt een sport die totaal niet leeft in Nederland heb ik het idee?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet zo goed als de Super Bowl, maar volgens mij zijn de kijkcijfers uitstekend.
geld op mcgregor??quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, ik pak vanavond als t mee zit wel een paar honderd. Prima avondje denk ik zo
zo niet..ach dan maar werken
Ik blijf er vanavond, heb door de jaren genoeg geleerd om te weten dat op zulke mega-evenementen gewoon geen langetermijnwinst te halen valtquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, ik pak vanavond als t mee zit wel een paar honderd. Prima avondje denk ik zo
zo niet..ach dan maar werken
Oiquote:
Ja dat kan prima natuurlijk, gewoon voor het leuke.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben eigk niet zo bekend met betten dus ik d8 zet voor de lol een tientje op mayweather ofzo
Nu vooral omdat het achter de decoder is, toen RTL7 het uitzond werd het prima bekeken denk ik. Hoewel IndyCar in het algemeen niet echt leeft hier nee, veel mensen weten niet eens dat de Indy 500 gewoon een onderdeel van het kampioenschap is zelfsquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, echt een sport die totaal niet leeft in Nederland heb ik het idee?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oi.
Ik heb net braaf via Ziggo een dagpas besteld en krijg toelichting irl door een MMA-sporter.
Met wie kijk jij?
Lol dat wist ik ook niet, ik had er echt dat South Park beeld bij van een paar rednecks die lekker rondjes rijden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu vooral omdat het achter de decoder is, toen RTL7 het uitzond werd het prima bekeken denk ik. Hoewel IndyCar in het algemeen niet echt leeft hier nee, veel mensen weten niet eens dat de Indy 500 gewoon een onderdeel van het kampioenschap is zelfs
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
geld op mcgregor??
Zou ik niet durven
rond 5 uur, ligt aan de prelimsquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Is het gevecht zelf nu om 5 uur of half 6?
Main Event om 3:00 en er zitten drie gevechten voor dus 5 uur op z'n vroegst lijkt mij.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Is het gevecht zelf nu om 5 uur of half 6?
Dat is NASCAR wel een beetje (hoewel we daar in het NASCAR-topic in SPT schijt aan hebben en we wekelijks lekker kijken want stiekem is het gewoon tofquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol dat wist ik ook niet, ik had er echt dat South Park beeld bij van een paar rednecks die lekker rondjes rijden.
vagisilquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol dat wist ik ook niet, ik had er echt dat South Park beeld bij van een paar rednecks die lekker rondjes rijden.
Patty met haar stinkende vagijnquote:
quote:
Kan het dan zijn ook dat je om 5 uur wekker zit en met veel pech al een (deel) gemist hebt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Main Event om 3:00 en er zitten drie gevechten voor dus 5 uur op z'n vroegst lijkt mij.
Het NASCAR-topic is echt underrated naar mijn meningquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is NASCAR wel een beetje (hoewel we daar in het NASCAR-topic in SPT schijt aan hebben en we wekelijks lekker kijken want stiekem is het gewoon tof), maar IndyCar echt totaal niet, dat is juist behoorlijk internationaal, van Brazilianen tot Japanners en Mexicanen tot Europeanen
Als McGregor wint daagt hij de winnaar van Canelo vs Golovkin uit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Als McGregor wint dan gaan er koppen rollen.
In het boksen vooral
GENOT
Ah oké, cool.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is NASCAR wel een beetje (hoewel we daar in het NASCAR-topic in SPT schijt aan hebben en we wekelijks lekker kijken want stiekem is het gewoon tof), maar IndyCar echt totaal niet, dat is juist behoorlijk internationaal, van Brazilianen tot Japanners en Mexicanen tot Europeanen
Post er dan, er wordt tegenwoordig echt gewoon wekelijks gezamenlijk naar de races gekekenquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het NASCAR-topic is echt underrated naar mijn mening
Hahaha ja precies die episode.quote:
kan je ook op wedden, dat ie een trap geeft of op floyd springt als zn kop het canvas raakt. Staat dacht ik 1:460 ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:28 schreef WebBeestje het volgende:
Met een gok op Mayweather is bijna niks te verdienen x 1,25 ofzo. Bij Unibet staat McGregor op 4,90 en ze verdubbelen je eerste inleg. Bv. ¤10 wordt dan ¤20 en bij winst x 4,90 = ¤98. Met slechts ¤10 inleg... toch twijfel ik nog omdat McGregor geen ervaring heeft met boksen en ik hem nog iets raars zie doen wat bij MMA wel toegestaan is.
fake kicksquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:28 schreef WebBeestje het volgende:
Met een gok op Mayweather is bijna niks te verdienen x 1,25 ofzo. Bij Unibet staat McGregor op 4,90 en ze verdubbelen je eerste inleg. Bv. ¤10 wordt dan ¤20 en bij winst x 4,90 = ¤98. Met slechts ¤10 inleg... toch twijfel ik nog omdat McGregor geen ervaring heeft met boksen en ik hem nog iets raars zie doen wat bij MMA wel toegestaan is.
jawel hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:30 schreef Nober het volgende:
Wel vreemd eigenlijk dat er veel dit gevecht willen zien maar niemand Jones vs Cormier of Crawford vs Indongo hebben gekeken.
My family, who else?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]Met welke mma fanaat zit je daar dan?
Ik kijk solo vanavond, tenzij de fles drank naast mij telt, dan kijk ik samen met een ijsbeer
heb je die reactie nog gezien van white op oscar de la hoya?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Cocaine last weekend, your ass the weekend after.
Lul, voor Crawford - Indongo heb ik om half vijf ofzo m'n wekker gezet vorige weekquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:30 schreef Nober het volgende:
Wel vreemd eigenlijk dat er veel dit gevecht willen zien maar niemand Jones vs Cormier of Crawford vs Indongo hebben gekeken.
Nee joh, ik woon op t veilige platteland tegenwoordig, helemaal geen zin noch tijd om naar de kroeg te gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
My family, who else?![]()
Helemaal solo? Geen kroeg in de buurt waar ze het uitzenden?
Ja maar wie wil dr nou in 020 komen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:33 schreef moemoe het volgende:
In Amsterdam kun je in ieder geval wel op verschillende plekken terecht: https://www.parool.nl/sta(...)mayweather~a4512835/
Nee ik heb de world tour gevolgd maar ben meer voor een MMA gevecht tussen Mayweather en McGregor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je die reactie nog gezien van white op oscar de la hoya?
Gast klaagt over het disrespect naar t boxen van maywether en conor.. dus onze savage tomaat: "WTF?!? Is this guy snorting coke and drinking booze again??!? #OscarDeLaArum"
In de Ierse pub kijken met een Mayweather shirt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:33 schreef moemoe het volgende:
In Amsterdam kun je in ieder geval wel op verschillende plekken terecht: https://www.parool.nl/sta(...)mayweather~a4512835/
maywether heeft daar écht geen schijn van kans mee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik heb de world tour gevolgd maar ben meer voor een MMA gevecht tussen Mayweather en McGregor.
Dat gaat er nooit komen iig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik heb de world tour gevolgd maar ben meer voor een MMA gevecht tussen Mayweather en McGregor.
Dan zal die wel niet winnen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:34 schreef WebBeestje het volgende:
Unibet zet net McGregor op x5... en ze verdubbelen je eerste inleg dus x10.
Hmmm dat wens ik hem niet toe.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maywether heeft daar écht geen schijn van kans mee.
zou het leuk vinden, maar dan wint conor sowieso.
Denk eigenlijk wel dat maywether vanavond zn hand gaat breken op dat enorme ierse schedel van conorook een leuke betting odd
ik wel, dan hoef ik tot december niet meer te werkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm dat wens ik hem niet toe.
Ja oké met een mooie bet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wel, dan hoef ik tot december niet meer te werken![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:38 schreef heywoodu het volgende:
Uiteraard hebben de Ieren van Paddy ook wel leuke bets
http://www.paddypower.com(...)Gregor-12418948.html
Vooral onder #WhatOddsPaddy
Na 10 seconden al winst hebben
[ afbeelding ]
If it makes you happyquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee joh, ik woon op t veilige platteland tegenwoordig, helemaal geen zin noch tijd om naar de kroeg te gaan.
Gewoon lekker op de bank, flesje drank erbij en brood voeden aan robin de roomba. Heerlijk rustig leventje <3
010 >> 020.quote:
Floyd droeg bij het wegen gisteren een PaddyPower boxershort, valt vast niemand op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:38 schreef heywoodu het volgende:
Uiteraard hebben de Ieren van Paddy ook wel leuke bets
http://www.paddypower.com(...)Gregor-12418948.html
Vooral onder #WhatOddsPaddy
Na 10 seconden al winst hebben
[ afbeelding ]
Als mensen het over de telefooncode hebben in plaats van gewoon de plaats waar ze wonen weet je al dat je er weinig mee kan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
If it makes you happy.
[..]
010 >> 020.
sowieso. rotterdam <3quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
If it makes you happy.
[..]
010 >> 020.
GGMM, ga je toch lekker zorgen maken over de plaatsing van je cluppie in de champions league...ehm..europa league...ehm, nou dan maar het beker toernooi in plaats van dit geweldige eventquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die hier mee bezig zijn. 2 doorgesnoven idioten die elkaar op de bek willen rossen. Dat je zo'n laag bestaan hebt dat je hier geld voor betaalt..
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die hier mee bezig zijn. 2 doorgesnoven idioten die elkaar op de bek willen rossen. Dat je zo'n laag bestaan hebt dat je hier geld voor betaalt..
Heerlijk toch, ''wachttijd''quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:40 schreef GGMM het volgende:
quote:
Zeg, ik zie het jongere volk dit soort uitlatingen doen in die vorm. Laat mij even popi-jopi doen wil je?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als mensen het over de telefooncode hebben in plaats van gewoon de plaats waar ze wonen weet je al dat je er weinig mee kan.
Ik lach me werkelijk de ballen uit de broek als hij Mayweather in een choke hold neemtquote:
dude..ik ben ouder dan jijquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zeg, ik zie het jongere volk dit soort uitlatingen doen in die vorm. Laat mij even popi-jopi doen wil je?
1 choke.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lach me werkelijk de ballen uit de broek als hij Mayweather in een choke hold neemt
twitter:MMAjunkie twitterde op zondag 27-08-2017 om 00:44:04#MayweatherMcGregor results: Antonio Hernandez def. Kevin Newman unanimous decision (57-56, 59-54, 59-54) https://t.co/Bf9rhDZSlc reageer retweet
je kan op fox2 en 4 al kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:47 schreef Nober het volgende:
Tweede partij zit er al op.twitter:MMAjunkie twitterde op zondag 27-08-2017 om 00:44:04#MayweatherMcGregor results: Antonio Hernandez def. Kevin Newman unanimous decision (57-56, 59-54, 59-54) https://t.co/Bf9rhDZSlc reageer retweet
Volgens mij schelen we behoorlijk in leeftijd en was ik ouder, maar is tig jaar geleden dat ik je voor het laatst zag, I can't remember...quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude..ik ben ouder dan jijhoudt eens op joh
doeiquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij schelen we behoorlijk in leeftijd en was ik ouder, maar is tig jaar geleden dat ik je voor het laatst zag, I can't remember...
Anyhow, terug naar Netflix.
Reddit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:51 schreef RingBewoner het volgende:
Hoi, ik kom hier om te vragen of en hoe je dit gevecht straks kan kijken. Gratis, eventueel via een stream.
koop gewoon een avondje fox joh, pauperquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:51 schreef RingBewoner het volgende:
Hoi, ik kom hier om te vragen of en hoe je dit gevecht straks kan kijken. Gratis, eventueel via een stream.
We gaan even kijken of de TV die wij hebben daar over beschikt. Kost dat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koop gewoon een avondje fox joh, pauper
Is Max al gecrasht in bocht 1 op Goldenrock, Australië?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik maak ze mee in het F1-topic. Zo werkt de wereld.
Volgens mij is hij sarcastischquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koop gewoon een avondje fox joh, pauper
7.50 ofzo. ( uit m'n hoofd www.foxsports.nl/maymac )quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We gaan even kijken of de TV die wij hebben daar over beschikt. Kost dat?
En dan al zijn geld verliezen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lach me werkelijk de ballen uit de broek als hij Mayweather in een choke hold neemt
$100 miljoen Floydquote:
You are fooked!quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik sta al 40 min in de wacht bij kpn omdat ik mn 4 cijferige code niet weet om dat gevecht te bestellen.
Is die klantenservice wel open of word ik gewoon genaaid?
KPN istie 6 euro.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We gaan even kijken of de TV die wij hebben daar over beschikt. Kost dat?
Je moet dit ook eerder regelen gapquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik sta al 40 min in de wacht bij kpn omdat ik mn 4 cijferige code niet weet om dat gevecht te bestellen.
Is die klantenservice wel open of word ik gewoon genaaid?
Ja had toevallig vanmiddag nog gebeld naar KPN omdat de tv ontvangst van mn opa fokt op was. Glad vergeten gewoon.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Je moet dit ook eerder regelen gap
McGregor's eerste bokspartij allertijden maar die wint 'ie wel natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:02 schreef WebBeestje het volgende:
McGregor zal toch niet zomaar Money uitdagen. Volgens mij veel fitter maar die ervaring van Mayweather maakt het moeilijk om er tegen te gokken. Ik denk dat ik toch op McGregor inzet
Wat dan? Of niet over de wedstrijd?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heerlijk toch, ''wachttijd''.
Een hele lijst met dingen om te bekijken/lezen, dus komt altijd goed van pas.
Partij van Marshall is al afgelopen, zag de uitslag op twitter passeren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh we zijn al live zie ik met de eerste gevechten
Savannah Marshall, de enige ooit die Claressa Shields versloeg, nu in de ring voor haar profdebuut
Lekker live dan, goed bezig Fox.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Partij van Marshall is al afgelopen, zag de uitslag op twitter passeren.
Je kan kiezen he. Amerikaans of NL commentaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft FOX Vanderleyde, Bonjasky en Coenen als commentators?
Ik zie alleen een leeg stadion en een ring, nog geen idee wie daar zo in komen lopen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:12 schreef Nober het volgende:
Heraldez vs Borrego begint nu, derde partij op de prelim.
Hoe ver loopt FOX NL achter?
tweede ronde is het klaarquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:12 schreef Nober het volgende:
Heraldez vs Borrego begint nu, derde partij op de prelim.
Hoe ver loopt FOX NL achter?
Leuk toch.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dit niet kijken maar verveel me dood en kijk het nu toch.
Ken ze alleen allemaal niet. Geen idee wie dit zijn waar ik nu naar kijk.quote:
Haha maakt toch niet uit, als ze maar een beetje leuk vechten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken ze alleen allemaal niet. Geen idee wie dit zijn waar ik nu naar kijk.
Hah dat weet bijna niemandquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken ze alleen allemaal niet. Geen idee wie dit zijn waar ik nu naar kijk.
Op welke zender kijk jij dan?quote:
FOX Sports International 2, met een uur vertraging, zo ontdekte ik enkele seconden geleden. Helemaal vergeten dat ik hem een uur of 3 geleden op pauze had gezet omdat ik even wat ging drinken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op welke zender kijk jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wtf ik zie nog helemaal geen gevecht op fox sports 2.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
FOX Sports International 2, met een uur vertraging, zo ontdekte ik enkele seconden geleden. Helemaal vergeten dat ik hem een uur of 3 geleden op pauze had gezet omdat ik even wat ging drinken.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij kijk ik ook FOX.Boef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ja dacht ach als ik het easy kan vinden dan zet ik het wel even aan.quote:
Hmm.. zou jij mcgregor dan alle hoeken laten zien?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar aangezien ik een vrouw ben en McGregor wel zou doen mag hij wel winnen van mij.
Goeie logica hé.![]()
Zeker weten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hmm.. zou jij mcgregor dan alle hoeken laten zien?
Lol ik wou het er niet op wagen om straks zo lang wakker te zijn zonder uiteindelijk het gevecht te kunnen zien.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dacht ach als ik het easy kan vinden dan zet ik het wel even aan.
Damn, dat is aardig lang.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:22 schreef ForzaMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 50 minuten in de wacht eindelijk een medewerker met mn code.
Gelukkig was het een 0800 nummer.
Boooquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wtf ik zie nog helemaal geen gevecht op fox sports 2.
Rond een of 1:24 nog werkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:22 schreef ForzaMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 50 minuten in de wacht eindelijk een medewerker met mn code.
Gelukkig was het een 0800 nummer.
6 uur ga daar maar van uitquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Oké n00b vraag: Hoeveel mensen gaan er boksen voordat we HET gevecht krijgen?
Er komen tepels in beeld dat moeten ze eerst blurren, excuses voor het ongemak.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
FOX Sports International 2, met een uur vertraging, zo ontdekte ik enkele seconden geleden. Helemaal vergeten dat ik hem een uur of 3 geleden op pauze had gezet omdat ik even wat ging drinken.
Koeliequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:07 schreef fukforce het volgende:
Gelukig nog net wat roti en fernandez rood kunnen halen hier om de hoek
Samequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koekoek dat is nog later dan ik normaal ga slapen.
Full undercard list:quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
FXR postte:quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Goede voor in de tijdelijke bookmarksquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Oh toppertje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Full undercard list:
Gervonta Davis vs Francisco Fonseca
Nathan Cleverly vs Badou Jack
Andrew Tabiti vs Steve Cunningham
Shawn Porter vs Thomas Dulorme
Juan Heraldez vs Jose Miguel Borrego
Kevin Newman vs Mark Anthony Hernandez
Savannah Marshall vs Amy Coleman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerkquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En morgen denk ik 'waarom bleef ik daarom wakker?'
Lol, dan is dit best chill ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerk
Het kan erger bijvoorbeeld in Amerika. Dat je 100$ moet betalen voor PPV en dat het binnen 30 sec klaar kan zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerk
Daar maak ik me bar weinig zorgen over.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is hij vorige maand gewogen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
McGregor een maand geleden nog op 76kg en nu op 69kg, dat is toch niet gezond, zo snel
Paar dagen Chinees eten en dat lukt mij ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
McGregor een maand geleden nog op 76kg en nu op 69kg, dat is toch niet gezond, zo snel
Commentator had het erover.quote:
Vrij gebruikelijk bij sporten met gewichtsklassen volgens mij, bij powerliften is dat iig ook vaak zo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
Oh godquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:29 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hoi
Gaan we het vanavond nog gezellig maken?
Een paar kilo makkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:29 schreef heywoodu het volgende:
Hoeveel zouden ze tussen de weging en het gevecht zo'n beetje aankomen qua gewicht?
Goede om te weten, hoe doe je dat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Met een water cut ben je zo tijdelijk een paar kilo kwijt.
Paar dagen van te voren erg veel drinken, 5 liter of zo, en de dag van de weging stoppen met drinken, daar komt het op neer volgens mij; zelf nooit gedaan nog.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede om te weten, hoe doe je dat?
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat jij opgewonden raakt van die man uit die Old Spice reclamequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Aan het einde van de nacht ken ik alle nieuwe Amerikaanse reclames wel uit mijn hoofd.
Jeetjequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat jij opgewonden raakt van die man uit die Old Spice reclame
quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:34 schreef Odaiba het volgende:
Zo ik sluit me ook bij de wakker blijvers aan.
Damn boyquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Week van te voren iedere dag 10 liter water drinken
Tja gezond is het niet, maarja scheelt aardig wat wel.quote:
http://www.jtsstrength.co(...)rificing-strength-2/quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Paar dagen van te voren erg veel drinken, 5 liter of zo, en de dag van de weging stoppen met drinken, daar komt het op neer volgens mij; zelf nooit gedaan nog.
Heb wel een filmpje als je interesse hebt.
Nope, bij bodybuilden schijnt het nog erger te zijn omdat ze tijdens de wedstrijd dehydrated moeten zijn, drinken er nog wat wijn bij ook volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.jtsstrength.co(...)rificing-strength-2/
Dit klinkt niet zo prettig, laat maar
Klinkt echt top.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope, bij bodybuilden schijnt het nog erger te zijn omdat ze tijdens de wedstrijd dehydrated moeten zijn, drinken er nog wat wijn bij ook volgens mij.
Tja, of het nou veel slechter is dan een nacht bier zuipen weet ik niet.quote:
Zodat je niet Mayweather tegen Klytsjko krijgt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:40 schreef Odaiba het volgende:
Waar slaat dat weighten eigenlijks op.... Als je zoveel af moet vallen en vervolgens weer zoveel aankomt. Kijk als MMA zins de pride dagen, maar heb dat nooit gesnapt, me ook nog nooit echt afgevraagd trouwens.
Plaspil vriend laatste beetje vocht onder de huid weg te krijgenquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope, bij bodybuilden schijnt het nog erger te zijn omdat ze tijdens de wedstrijd dehydrated moeten zijn, drinken er nog wat wijn bij ook volgens mij.
Of het K-1 kickboksen met Semmy Schilt, 2m12 dus behoorlijk succesvol. Maar ja, als je alleen 70kg en zwaargewicht hebt...quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:40 schreef Odaiba het volgende:
Waar slaat dat weighten eigenlijks op.... Als je zoveel af moet vallen en vervolgens weer zoveel aankomt. Kijk als MMA zins de pride dagen, maar heb dat nooit gesnapt, me ook nog nooit echt afgevraagd trouwens.
Boxers cutten niet zo heel heftig hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.jtsstrength.co(...)rificing-strength-2/
Dit klinkt niet zo prettig, laat maar
Ach als je uitgedroogd bent ben je wel wat lichter.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja, of het nou veel slechter is dan een nacht bier zuipen weet ik niet.
Dan blijf ik maar gewoon sporten om van 97kg naar 77.5kg te gaan en een weddenschap te winnen, iets gezonder dan de laatste kilo's op zo'n manier doen denk ik danquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:43 schreef heywoodu het volgende:
Toch nog even wat slaap pakken maar, morgen is ook weer een lange sportdag
Tot over een uur of 3
quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach als je uitgedroogd bent ben je wel wat lichter.Ja gelukkig maar, je raakt helaas geen vet kwijt op deze manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ja kan het niemand aanraden zonder begeleiding.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan blijf ik maar gewoon sporten om van 97kg naar 77.5kg te gaan en een weddenschap te winnen, iets gezonder dan de laatste kilo's op zo'n manier doen denk ik dan
Welterusten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:43 schreef heywoodu het volgende:
Toch nog even wat slaap pakken maar, morgen is ook weer een lange sportdag
Tot over een uur of 3
Fuck weight classesquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zodat je niet Mayweather tegen Klytsjko krijgt.
Nope was nog steeds zelfde figuur.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar, je raakt helaas geen vet kwijt op deze manier.
Damn, dat klinkt niet best.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope was nog steeds zelfde figuur.Mss wel iets kwijt want week lang gekotst maar meeste wat ik kwijt was qua kilo's was vooral vocht.
Mayweather zit redelijk onder de grens, misschien heeft die helemaal niks gecut.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik geloof niet dat Mayweather veel meer dan 5lbs cut
Lol die eerste lijkt net Snorlax.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Fuck weight classesToen MMA (en K1) nog show en spektakel was..
Mayweather claimed rond de 150-152 te lopen, dat geloof ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mayweather zit redelijk onder de grens, misschien heeft die helemaal niks gecut.
Heb het nu 2x gehad en 2x in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgedroogd was na een week. Is ontzettend kut kan ik je vertellen als je ritme een week lang bestaat uit: een uur lang kotsen, een uur slapen, een uur kotsen, een uur slapen etc.quote:
kilo damn wat een vetzakquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mayweather claimed rond de 150-152 te lopen, dat geloof ik wel.
Ja hij zat volgens mij een paar lbs onder de limiet tijdens het wegen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mayweather claimed rond de 150-152 te lopen, dat geloof ik wel.
Dat geloof ik gelijk, hoe komt dat dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb het nu 2x gehad en 2x in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgedroogd was na een week. Is ontzettend kut kan ik je vertellen als je ritme een week lang bestaat uit: een uur lang kotsen, een uur slapen, een uur kotsen, een uur slapen etc.
Gewicht is bij boksen ook een stuk minder belangrijk dan bij MMA.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hij zat volgens mij een paar lbs onder de limiet tijdens het wegen.
Ja vooral bij het grondgevecht zal dat veel invloed hebben zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gewicht is bij boksen ook een stuk minder belangrijk dan bij MMA.
Blowen en alcohol. Vooral dat laatste kan ik niet meer zo goed hebben. Dus ik drink ook heel verstandig geen alcohol meer sinds laatste keer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, hoe komt dat dan?
Ah oké, ja dat zou ik er ook niet voor over hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen en alcohol. Vooral dat laatste kan ik niet meer zo goed hebben. Dus ik drink ook heel verstandig geen alcohol meer.
Nee man 8oz gloves maakt geen reet uitquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vooral bij het grondgevecht zal dat veel invloed hebben zeker?
Huh?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Nee man 8oz gloves maakt geen reet uit
Que?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Nee man 8oz gloves maakt geen reet uit
Ik was er persoonlijk toch al wel beetje klaar mee,quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, ja dat zou ik er ook niet voor over hebben.
Dat komt dan nog een soort van goed uit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er persoonlijk toch al wel beetje klaar mee,
Wanneer was de laatste keer dat u minstens 100 miljoen mocht bijschrijven op uw rekening?twitter:bokamotoESPN twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 04:53:00Disclosed, guaranteed purse amounts for tomorrow: Floyd Mayweather $100 million, Conor McGregor $30 million. Both will ultimately make more. reageer retweet
Ja die van mij loopt iets voor maar klopt wel.quote:
jammer, had liever mcgregor op meer gezienquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat u minstens 100 miljoen mocht bijschrijven op uw rekening?twitter:bokamotoESPN twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 04:53:00Disclosed, guaranteed purse amounts for tomorrow: Floyd Mayweather $100 million, Conor McGregor $30 million. Both will ultimately make more. reageer retweet
Gisteren nogquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Akebono was ooit de eerste niet-Japanse Yokozuna in het Sumo worstelen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol die eerste lijkt net Snorlax.
McGregor had helemaal geen macht in de onderhandeling.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Jimbo het volgende:
jammer, had liever mcgregor op meer gezien
ah joh, de prelims boeien toch niet, we kijken maar voor één fight en dat wordt een knockout, voor conorquote:
alles ging via de ufc, dus jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
McGregor had helemaal geen macht in de onderhandeling.
Die mag Mayweather op zn blote knietjes danken.
Yokozuna?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Akebono was ooit de eerste niet-Japanse Yokozuna in het Sumo worstelen.
en dan nogquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
McGregor had helemaal geen macht in de onderhandeling.
Die mag Mayweather op zn blote knietjes danken.
Dat gaat er ook gebeuren voor McGregor ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan nogfuck it, voor 50mln klim ik de ring ook wel im om compleet de tyfus ingeslagen te worden
Ik hoop op een dubbele KO, moet ze allebei niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Philosocles het volgende:
Benieuwd naar de reactie van de Ieren straks nadat McGregor verliest.
Ierland is een beetje gesplitst tussen nationale trots en irritatie over z'n grote muil. In tegenstelling tot Britten (met name Engelsen) zijn Ieren namelijk doorgaans beleefd en gematigd.
Heb zelf Iers bloed, but I'm sorry to say, I do hope this lad gets his arse kicked.
Je bent niet de enige. Dit heeft ook niks meer met sport te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:57 schreef Nober het volgende:
Ik hoop op een dubbele KO, moet ze allebei niet.
Ik denk dat McCracker gaat winnenquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:57 schreef Nober het volgende:
[..]
dan pak ik 5 barkiequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zou wel geinig zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Lol, kan je ook wedden op dat een van de twee de scheids in elkaar gaat slaan en zo?quote:
Conor sws iet Iers.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Als floyd zo'n soort entrance heeft he.
Stijfje op de bank.
een DQ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol, kan je ook wedden op dat een van de twee de scheids in elkaar gaat slaan en zo?
nahquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat er ook gebeuren voor McGregor ja.
Zal je ook wel flink op verdienen.quote:
Kut, dat kan natuurlijk heul niet. Was het alsnog maar een kooigevecht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Philosocles het volgende:
I do hope this lad gets his arse kicked.![]()
waves op DEX even naar BTC zetten en dan betten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je ook Waves bieden?
Heb nog 5 Waves waar ik niks mee doe
quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Graag meer gewaagde voorspellingen!
Same.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als McGregor wint kijk ik nooit meer boksen.
Waves omzetten naar Wagerr op Dex en inzetten maar swaquote:Op zondag 27 augustus 2017 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je ook Waves bieden?
Heb nog 5 Waves waar ik niks mee doe
Nouwja, Mayweather komt uit zijn pensioen, dat zou niet alles hoeven zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als McGregor wint kijk ik nooit meer boksen.
Oh deze is best wel oké kwaliteit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:07 schreef fukforce het volgende:
Ilegale streams zijn ook niet meer wat het ooit geweest Kazaa Lite ik mis je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |