kan je ook op wedden, dat ie een trap geeft of op floyd springt als zn kop het canvas raakt. Staat dacht ik 1:460 ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:28 schreef WebBeestje het volgende:
Met een gok op Mayweather is bijna niks te verdienen x 1,25 ofzo. Bij Unibet staat McGregor op 4,90 en ze verdubbelen je eerste inleg. Bv. ¤10 wordt dan ¤20 en bij winst x 4,90 = ¤98. Met slechts ¤10 inleg... toch twijfel ik nog omdat McGregor geen ervaring heeft met boksen en ik hem nog iets raars zie doen wat bij MMA wel toegestaan is.
fake kicksquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:28 schreef WebBeestje het volgende:
Met een gok op Mayweather is bijna niks te verdienen x 1,25 ofzo. Bij Unibet staat McGregor op 4,90 en ze verdubbelen je eerste inleg. Bv. ¤10 wordt dan ¤20 en bij winst x 4,90 = ¤98. Met slechts ¤10 inleg... toch twijfel ik nog omdat McGregor geen ervaring heeft met boksen en ik hem nog iets raars zie doen wat bij MMA wel toegestaan is.
jawel hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:30 schreef Nober het volgende:
Wel vreemd eigenlijk dat er veel dit gevecht willen zien maar niemand Jones vs Cormier of Crawford vs Indongo hebben gekeken.
My family, who else?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]Met welke mma fanaat zit je daar dan?
Ik kijk solo vanavond, tenzij de fles drank naast mij telt, dan kijk ik samen met een ijsbeer
heb je die reactie nog gezien van white op oscar de la hoya?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Cocaine last weekend, your ass the weekend after.
Lul, voor Crawford - Indongo heb ik om half vijf ofzo m'n wekker gezet vorige weekquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:30 schreef Nober het volgende:
Wel vreemd eigenlijk dat er veel dit gevecht willen zien maar niemand Jones vs Cormier of Crawford vs Indongo hebben gekeken.
Nee joh, ik woon op t veilige platteland tegenwoordig, helemaal geen zin noch tijd om naar de kroeg te gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
My family, who else?![]()
Helemaal solo? Geen kroeg in de buurt waar ze het uitzenden?
Ja maar wie wil dr nou in 020 komen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:33 schreef moemoe het volgende:
In Amsterdam kun je in ieder geval wel op verschillende plekken terecht: https://www.parool.nl/sta(...)mayweather~a4512835/
Nee ik heb de world tour gevolgd maar ben meer voor een MMA gevecht tussen Mayweather en McGregor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je die reactie nog gezien van white op oscar de la hoya?
Gast klaagt over het disrespect naar t boxen van maywether en conor.. dus onze savage tomaat: "WTF?!? Is this guy snorting coke and drinking booze again??!? #OscarDeLaArum"
In de Ierse pub kijken met een Mayweather shirt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:33 schreef moemoe het volgende:
In Amsterdam kun je in ieder geval wel op verschillende plekken terecht: https://www.parool.nl/sta(...)mayweather~a4512835/
maywether heeft daar écht geen schijn van kans mee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik heb de world tour gevolgd maar ben meer voor een MMA gevecht tussen Mayweather en McGregor.
Dat gaat er nooit komen iig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik heb de world tour gevolgd maar ben meer voor een MMA gevecht tussen Mayweather en McGregor.
Dan zal die wel niet winnen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:34 schreef WebBeestje het volgende:
Unibet zet net McGregor op x5... en ze verdubbelen je eerste inleg dus x10.
Hmmm dat wens ik hem niet toe.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maywether heeft daar écht geen schijn van kans mee.
zou het leuk vinden, maar dan wint conor sowieso.
Denk eigenlijk wel dat maywether vanavond zn hand gaat breken op dat enorme ierse schedel van conorook een leuke betting odd
ik wel, dan hoef ik tot december niet meer te werkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm dat wens ik hem niet toe.
Ja oké met een mooie bet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wel, dan hoef ik tot december niet meer te werken![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:38 schreef heywoodu het volgende:
Uiteraard hebben de Ieren van Paddy ook wel leuke bets
http://www.paddypower.com(...)Gregor-12418948.html
Vooral onder #WhatOddsPaddy
Na 10 seconden al winst hebben
[ afbeelding ]
If it makes you happyquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee joh, ik woon op t veilige platteland tegenwoordig, helemaal geen zin noch tijd om naar de kroeg te gaan.
Gewoon lekker op de bank, flesje drank erbij en brood voeden aan robin de roomba. Heerlijk rustig leventje <3
010 >> 020.quote:
Floyd droeg bij het wegen gisteren een PaddyPower boxershort, valt vast niemand op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:38 schreef heywoodu het volgende:
Uiteraard hebben de Ieren van Paddy ook wel leuke bets
http://www.paddypower.com(...)Gregor-12418948.html
Vooral onder #WhatOddsPaddy
Na 10 seconden al winst hebben
[ afbeelding ]
Als mensen het over de telefooncode hebben in plaats van gewoon de plaats waar ze wonen weet je al dat je er weinig mee kan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
If it makes you happy.
[..]
010 >> 020.
sowieso. rotterdam <3quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
If it makes you happy.
[..]
010 >> 020.
GGMM, ga je toch lekker zorgen maken over de plaatsing van je cluppie in de champions league...ehm..europa league...ehm, nou dan maar het beker toernooi in plaats van dit geweldige eventquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die hier mee bezig zijn. 2 doorgesnoven idioten die elkaar op de bek willen rossen. Dat je zo'n laag bestaan hebt dat je hier geld voor betaalt..
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet dat er mensen zijn die hier mee bezig zijn. 2 doorgesnoven idioten die elkaar op de bek willen rossen. Dat je zo'n laag bestaan hebt dat je hier geld voor betaalt..
Heerlijk toch, ''wachttijd''quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:40 schreef GGMM het volgende:
quote:
Zeg, ik zie het jongere volk dit soort uitlatingen doen in die vorm. Laat mij even popi-jopi doen wil je?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als mensen het over de telefooncode hebben in plaats van gewoon de plaats waar ze wonen weet je al dat je er weinig mee kan.
Ik lach me werkelijk de ballen uit de broek als hij Mayweather in een choke hold neemtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |