Floyd Mayweather (49-0) vs Conor McGregor (0-0 / 21-3 MMA)quote:Een topic over het boksgevecht dat alle partijen die erbij betrokken zijn een hoop geld zal opleveren en dus simpelweg zal gaan gebeuren. Het gaat in principe over of Mixed Martial Artist Conor McGregor de ongeslagen bokser Floyd Mayweather kan verslaan.
Dit gevecht gaat Mayweather vs Pacquiao overtreffen, Conor is namelijk alles behalve saai. Of het financieel net zoveel zal opleveren valt te betwijfelen maar richting de $150 miljoen lijkt mij zeker haalbaar.
bet365 is wel relaxed, maar als je 100 op maywether in zet, zet dan ook 2-5 euro in op mcgregor met uD en TD enzo, dan kan je sowieso niet fout gaan vanavondquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Is het slim om op mayweather te betten en zoja waar kan.ik het beste doen unibet bv?
Het is slim om geen geld in te zetten. Je gaat als janmetdepet echt geen edge hebben tov de grote groepen die miljoenen dollars bij elkaar leggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Is het slim om op mayweather te betten en zoja waar kan.ik het beste doen unibet bv?
En trap hier niet in.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bet365 is wel relaxed, maar als je 100 op maywether in zet, zet dan ook 2-5 euro in op mcgregor met uD en TD enzo, dan kan je sowieso niet fout gaan vanavond
Ja dat is ook zo, hoe zit het eigenlijk met de hoeveelheid kijkers op televisie en zo, wordt de Indy ook goed bekeken daarop?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer dan 300.000 bezoekers, dat wordt lastig bij elke sport in een stadion
mcgregor staat x81 inzet voor die twee ofzo, prima om een 5je op in te zetten, wint floyd dan pak je t grote geld, wint mcgregor op 1 van de vier opties kan je dikker geld met minder inzetquote:
neem een lijn en blijf gewoon wakker johquote:
Welterusten.quote:
Inkakken is bijpakken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem een lijn en blijf gewoon wakker joh
niks in huisquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem een lijn en blijf gewoon wakker joh
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, hoe zit het eigenlijk met de hoeveelheid kijkers op televisie en zo, wordt de Indy ook goed bekeken daarop?
quote:
Maar zodra iemand zegt "doe dit en dat en dan kan het eigenlijk niet fout" weet je dat je een dergelijk advies beter niet op kunt volgenquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mcgregor staat x81 inzet voor die twee ofzo, prima om een 5je op in te zetten, wint floyd dan pak je t grote geld, wint mcgregor op 1 van de vier opties kan je dikker geld met minder inzet
Moetje <3 kom je hier kijken ?quote:
ach, ik pak vanavond als t mee zit wel een paar honderd. Prima avondje denk ik zoquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zodra iemand zegt "doe dit en dat en dan kan het eigenlijk niet fout" weet je dat je een dergelijk advies beter niet op kunt volgen
Niet bijna genoeg.quote:
Ah oké, echt een sport die totaal niet leeft in Nederland heb ik het idee?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet zo goed als de Super Bowl, maar volgens mij zijn de kijkcijfers uitstekend.
geld op mcgregor??quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, ik pak vanavond als t mee zit wel een paar honderd. Prima avondje denk ik zo
zo niet..ach dan maar werken
Ik blijf er vanavond, heb door de jaren genoeg geleerd om te weten dat op zulke mega-evenementen gewoon geen langetermijnwinst te halen valtquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, ik pak vanavond als t mee zit wel een paar honderd. Prima avondje denk ik zo
zo niet..ach dan maar werken
Oiquote:
Ja dat kan prima natuurlijk, gewoon voor het leuke.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben eigk niet zo bekend met betten dus ik d8 zet voor de lol een tientje op mayweather ofzo
Nu vooral omdat het achter de decoder is, toen RTL7 het uitzond werd het prima bekeken denk ik. Hoewel IndyCar in het algemeen niet echt leeft hier nee, veel mensen weten niet eens dat de Indy 500 gewoon een onderdeel van het kampioenschap is zelfsquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, echt een sport die totaal niet leeft in Nederland heb ik het idee?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oi.
Ik heb net braaf via Ziggo een dagpas besteld en krijg toelichting irl door een MMA-sporter.
Met wie kijk jij?
Lol dat wist ik ook niet, ik had er echt dat South Park beeld bij van een paar rednecks die lekker rondjes rijden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu vooral omdat het achter de decoder is, toen RTL7 het uitzond werd het prima bekeken denk ik. Hoewel IndyCar in het algemeen niet echt leeft hier nee, veel mensen weten niet eens dat de Indy 500 gewoon een onderdeel van het kampioenschap is zelfs
quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
geld op mcgregor??
Zou ik niet durven
rond 5 uur, ligt aan de prelimsquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Is het gevecht zelf nu om 5 uur of half 6?
Main Event om 3:00 en er zitten drie gevechten voor dus 5 uur op z'n vroegst lijkt mij.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Is het gevecht zelf nu om 5 uur of half 6?
Dat is NASCAR wel een beetje (hoewel we daar in het NASCAR-topic in SPT schijt aan hebben en we wekelijks lekker kijken want stiekem is het gewoon tofquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol dat wist ik ook niet, ik had er echt dat South Park beeld bij van een paar rednecks die lekker rondjes rijden.
vagisilquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol dat wist ik ook niet, ik had er echt dat South Park beeld bij van een paar rednecks die lekker rondjes rijden.
Patty met haar stinkende vagijnquote:
quote:
Kan het dan zijn ook dat je om 5 uur wekker zit en met veel pech al een (deel) gemist hebt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Main Event om 3:00 en er zitten drie gevechten voor dus 5 uur op z'n vroegst lijkt mij.
Het NASCAR-topic is echt underrated naar mijn meningquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is NASCAR wel een beetje (hoewel we daar in het NASCAR-topic in SPT schijt aan hebben en we wekelijks lekker kijken want stiekem is het gewoon tof), maar IndyCar echt totaal niet, dat is juist behoorlijk internationaal, van Brazilianen tot Japanners en Mexicanen tot Europeanen
Als McGregor wint daagt hij de winnaar van Canelo vs Golovkin uit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Als McGregor wint dan gaan er koppen rollen.
In het boksen vooral
GENOT
Ah oké, cool.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is NASCAR wel een beetje (hoewel we daar in het NASCAR-topic in SPT schijt aan hebben en we wekelijks lekker kijken want stiekem is het gewoon tof), maar IndyCar echt totaal niet, dat is juist behoorlijk internationaal, van Brazilianen tot Japanners en Mexicanen tot Europeanen
Post er dan, er wordt tegenwoordig echt gewoon wekelijks gezamenlijk naar de races gekekenquote:Op zondag 27 augustus 2017 00:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het NASCAR-topic is echt underrated naar mijn mening
Hahaha ja precies die episode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |