Tja gezond is het niet, maarja scheelt aardig wat wel.quote:
http://www.jtsstrength.co(...)rificing-strength-2/quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Paar dagen van te voren erg veel drinken, 5 liter of zo, en de dag van de weging stoppen met drinken, daar komt het op neer volgens mij; zelf nooit gedaan nog.
Heb wel een filmpje als je interesse hebt.
Nope, bij bodybuilden schijnt het nog erger te zijn omdat ze tijdens de wedstrijd dehydrated moeten zijn, drinken er nog wat wijn bij ook volgens mij.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.jtsstrength.co(...)rificing-strength-2/
Dit klinkt niet zo prettig, laat maar
Klinkt echt top.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope, bij bodybuilden schijnt het nog erger te zijn omdat ze tijdens de wedstrijd dehydrated moeten zijn, drinken er nog wat wijn bij ook volgens mij.
Tja, of het nou veel slechter is dan een nacht bier zuipen weet ik niet.quote:
Zodat je niet Mayweather tegen Klytsjko krijgt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:40 schreef Odaiba het volgende:
Waar slaat dat weighten eigenlijks op.... Als je zoveel af moet vallen en vervolgens weer zoveel aankomt. Kijk als MMA zins de pride dagen, maar heb dat nooit gesnapt, me ook nog nooit echt afgevraagd trouwens.
Plaspil vriend laatste beetje vocht onder de huid weg te krijgenquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope, bij bodybuilden schijnt het nog erger te zijn omdat ze tijdens de wedstrijd dehydrated moeten zijn, drinken er nog wat wijn bij ook volgens mij.
Of het K-1 kickboksen met Semmy Schilt, 2m12 dus behoorlijk succesvol. Maar ja, als je alleen 70kg en zwaargewicht hebt...quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:40 schreef Odaiba het volgende:
Waar slaat dat weighten eigenlijks op.... Als je zoveel af moet vallen en vervolgens weer zoveel aankomt. Kijk als MMA zins de pride dagen, maar heb dat nooit gesnapt, me ook nog nooit echt afgevraagd trouwens.
Boxers cutten niet zo heel heftig hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.jtsstrength.co(...)rificing-strength-2/
Dit klinkt niet zo prettig, laat maar
Ach als je uitgedroogd bent ben je wel wat lichter.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja, of het nou veel slechter is dan een nacht bier zuipen weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dan blijf ik maar gewoon sporten om van 97kg naar 77.5kg te gaan en een weddenschap te winnen, iets gezonder dan de laatste kilo's op zo'n manier doen denk ik danquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:43 schreef heywoodu het volgende:
Toch nog even wat slaap pakken maar, morgen is ook weer een lange sportdag
Tot over een uur of 3
quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach als je uitgedroogd bent ben je wel wat lichter.Ja gelukkig maar, je raakt helaas geen vet kwijt op deze manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ja kan het niemand aanraden zonder begeleiding.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan blijf ik maar gewoon sporten om van 97kg naar 77.5kg te gaan en een weddenschap te winnen, iets gezonder dan de laatste kilo's op zo'n manier doen denk ik dan
Welterusten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:43 schreef heywoodu het volgende:
Toch nog even wat slaap pakken maar, morgen is ook weer een lange sportdag
Tot over een uur of 3
Fuck weight classesquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zodat je niet Mayweather tegen Klytsjko krijgt.
Nope was nog steeds zelfde figuur.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar, je raakt helaas geen vet kwijt op deze manier.
Damn, dat klinkt niet best.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope was nog steeds zelfde figuur.Mss wel iets kwijt want week lang gekotst maar meeste wat ik kwijt was qua kilo's was vooral vocht.
Mayweather zit redelijk onder de grens, misschien heeft die helemaal niks gecut.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik geloof niet dat Mayweather veel meer dan 5lbs cut
Lol die eerste lijkt net Snorlax.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:45 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Fuck weight classesToen MMA (en K1) nog show en spektakel was..
Mayweather claimed rond de 150-152 te lopen, dat geloof ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mayweather zit redelijk onder de grens, misschien heeft die helemaal niks gecut.
Heb het nu 2x gehad en 2x in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgedroogd was na een week. Is ontzettend kut kan ik je vertellen als je ritme een week lang bestaat uit: een uur lang kotsen, een uur slapen, een uur kotsen, een uur slapen etc.quote:
kilo damn wat een vetzakquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mayweather claimed rond de 150-152 te lopen, dat geloof ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |