6 uur ga daar maar van uitquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Oké n00b vraag: Hoeveel mensen gaan er boksen voordat we HET gevecht krijgen?
Er komen tepels in beeld dat moeten ze eerst blurren, excuses voor het ongemak.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
FOX Sports International 2, met een uur vertraging, zo ontdekte ik enkele seconden geleden. Helemaal vergeten dat ik hem een uur of 3 geleden op pauze had gezet omdat ik even wat ging drinken.
Koeliequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:07 schreef fukforce het volgende:
Gelukig nog net wat roti en fernandez rood kunnen halen hier om de hoek
Samequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koekoek dat is nog later dan ik normaal ga slapen.
Full undercard list:quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
FXR postte:quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Goede voor in de tijdelijke bookmarksquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Oh toppertje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Full undercard list:
Gervonta Davis vs Francisco Fonseca
Nathan Cleverly vs Badou Jack
Andrew Tabiti vs Steve Cunningham
Shawn Porter vs Thomas Dulorme
Juan Heraldez vs Jose Miguel Borrego
Kevin Newman vs Mark Anthony Hernandez
Savannah Marshall vs Amy Coleman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerkquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En morgen denk ik 'waarom bleef ik daarom wakker?'
Lol, dan is dit best chill ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerk
Het kan erger bijvoorbeeld in Amerika. Dat je 100$ moet betalen voor PPV en dat het binnen 30 sec klaar kan zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerk
Daar maak ik me bar weinig zorgen over.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is hij vorige maand gewogen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
McGregor een maand geleden nog op 76kg en nu op 69kg, dat is toch niet gezond, zo snel
Paar dagen Chinees eten en dat lukt mij ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
McGregor een maand geleden nog op 76kg en nu op 69kg, dat is toch niet gezond, zo snel
Commentator had het erover.quote:
Vrij gebruikelijk bij sporten met gewichtsklassen volgens mij, bij powerliften is dat iig ook vaak zo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |