KPN istie 6 euro.quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We gaan even kijken of de TV die wij hebben daar over beschikt. Kost dat?
Je moet dit ook eerder regelen gapquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik sta al 40 min in de wacht bij kpn omdat ik mn 4 cijferige code niet weet om dat gevecht te bestellen.
Is die klantenservice wel open of word ik gewoon genaaid?
Ja had toevallig vanmiddag nog gebeld naar KPN omdat de tv ontvangst van mn opa fokt op was. Glad vergeten gewoon.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Je moet dit ook eerder regelen gap
McGregor's eerste bokspartij allertijden maar die wint 'ie wel natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:02 schreef WebBeestje het volgende:
McGregor zal toch niet zomaar Money uitdagen. Volgens mij veel fitter maar die ervaring van Mayweather maakt het moeilijk om er tegen te gokken. Ik denk dat ik toch op McGregor inzet
Wat dan? Of niet over de wedstrijd?quote:Op zondag 27 augustus 2017 00:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heerlijk toch, ''wachttijd''.
Een hele lijst met dingen om te bekijken/lezen, dus komt altijd goed van pas.
Partij van Marshall is al afgelopen, zag de uitslag op twitter passeren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh we zijn al live zie ik met de eerste gevechten
Savannah Marshall, de enige ooit die Claressa Shields versloeg, nu in de ring voor haar profdebuut
Lekker live dan, goed bezig Fox.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Partij van Marshall is al afgelopen, zag de uitslag op twitter passeren.
Je kan kiezen he. Amerikaans of NL commentaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft FOX Vanderleyde, Bonjasky en Coenen als commentators?
Ik zie alleen een leeg stadion en een ring, nog geen idee wie daar zo in komen lopen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:12 schreef Nober het volgende:
Heraldez vs Borrego begint nu, derde partij op de prelim.
Hoe ver loopt FOX NL achter?
tweede ronde is het klaarquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:12 schreef Nober het volgende:
Heraldez vs Borrego begint nu, derde partij op de prelim.
Hoe ver loopt FOX NL achter?
Leuk toch.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dit niet kijken maar verveel me dood en kijk het nu toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |