Op welke zender kijk jij dan?quote:
FOX Sports International 2, met een uur vertraging, zo ontdekte ik enkele seconden geleden. Helemaal vergeten dat ik hem een uur of 3 geleden op pauze had gezet omdat ik even wat ging drinken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op welke zender kijk jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wtf ik zie nog helemaal geen gevecht op fox sports 2.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
FOX Sports International 2, met een uur vertraging, zo ontdekte ik enkele seconden geleden. Helemaal vergeten dat ik hem een uur of 3 geleden op pauze had gezet omdat ik even wat ging drinken.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij kijk ik ook FOX.Boef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Ja dacht ach als ik het easy kan vinden dan zet ik het wel even aan.quote:
Hmm.. zou jij mcgregor dan alle hoeken laten zien?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar aangezien ik een vrouw ben en McGregor wel zou doen mag hij wel winnen van mij.
Goeie logica hé.![]()
Zeker weten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hmm.. zou jij mcgregor dan alle hoeken laten zien?
Lol ik wou het er niet op wagen om straks zo lang wakker te zijn zonder uiteindelijk het gevecht te kunnen zien.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dacht ach als ik het easy kan vinden dan zet ik het wel even aan.
Damn, dat is aardig lang.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:22 schreef ForzaMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 50 minuten in de wacht eindelijk een medewerker met mn code.
Gelukkig was het een 0800 nummer.
Boooquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wtf ik zie nog helemaal geen gevecht op fox sports 2.
Rond een of 1:24 nog werkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:22 schreef ForzaMilan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 50 minuten in de wacht eindelijk een medewerker met mn code.
Gelukkig was het een 0800 nummer.
6 uur ga daar maar van uitquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Oké n00b vraag: Hoeveel mensen gaan er boksen voordat we HET gevecht krijgen?
Er komen tepels in beeld dat moeten ze eerst blurren, excuses voor het ongemak.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
FOX Sports International 2, met een uur vertraging, zo ontdekte ik enkele seconden geleden. Helemaal vergeten dat ik hem een uur of 3 geleden op pauze had gezet omdat ik even wat ging drinken.
Koeliequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:07 schreef fukforce het volgende:
Gelukig nog net wat roti en fernandez rood kunnen halen hier om de hoek
Samequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koekoek dat is nog later dan ik normaal ga slapen.
Full undercard list:quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
FXR postte:quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Goede voor in de tijdelijke bookmarksquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:24 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |