Oh toppertje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Full undercard list:
Gervonta Davis vs Francisco Fonseca
Nathan Cleverly vs Badou Jack
Andrew Tabiti vs Steve Cunningham
Shawn Porter vs Thomas Dulorme
Juan Heraldez vs Jose Miguel Borrego
Kevin Newman vs Mark Anthony Hernandez
Savannah Marshall vs Amy Coleman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerkquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En morgen denk ik 'waarom bleef ik daarom wakker?'
Lol, dan is dit best chill ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerk
Het kan erger bijvoorbeeld in Amerika. Dat je 100$ moet betalen voor PPV en dat het binnen 30 sec klaar kan zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het kan erger bijvoorbeeld in de bijbelbelt. Daar maken ze zich zorgen of ze op tijd wakker kunnen worden voor de kerk
Daar maak ik me bar weinig zorgen over.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is hij vorige maand gewogen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
McGregor een maand geleden nog op 76kg en nu op 69kg, dat is toch niet gezond, zo snel
Paar dagen Chinees eten en dat lukt mij ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
McGregor een maand geleden nog op 76kg en nu op 69kg, dat is toch niet gezond, zo snel
Commentator had het erover.quote:
Vrij gebruikelijk bij sporten met gewichtsklassen volgens mij, bij powerliften is dat iig ook vaak zo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef heywoodu het volgende:
Oh godquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:29 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hoi
Gaan we het vanavond nog gezellig maken?
Een paar kilo makkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:29 schreef heywoodu het volgende:
Hoeveel zouden ze tussen de weging en het gevecht zo'n beetje aankomen qua gewicht?
Goede om te weten, hoe doe je dat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Met een water cut ben je zo tijdelijk een paar kilo kwijt.
Paar dagen van te voren erg veel drinken, 5 liter of zo, en de dag van de weging stoppen met drinken, daar komt het op neer volgens mij; zelf nooit gedaan nog.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede om te weten, hoe doe je dat?
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat jij opgewonden raakt van die man uit die Old Spice reclamequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Aan het einde van de nacht ken ik alle nieuwe Amerikaanse reclames wel uit mijn hoofd.
Jeetjequote:Op zondag 27 augustus 2017 01:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat jij opgewonden raakt van die man uit die Old Spice reclame
quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:34 schreef Odaiba het volgende:
Zo ik sluit me ook bij de wakker blijvers aan.
Damn boyquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Week van te voren iedere dag 10 liter water drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |