Dat geloof ik gelijk, hoe komt dat dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb het nu 2x gehad en 2x in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgedroogd was na een week. Is ontzettend kut kan ik je vertellen als je ritme een week lang bestaat uit: een uur lang kotsen, een uur slapen, een uur kotsen, een uur slapen etc.
Gewicht is bij boksen ook een stuk minder belangrijk dan bij MMA.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hij zat volgens mij een paar lbs onder de limiet tijdens het wegen.
Ja vooral bij het grondgevecht zal dat veel invloed hebben zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gewicht is bij boksen ook een stuk minder belangrijk dan bij MMA.
Blowen en alcohol. Vooral dat laatste kan ik niet meer zo goed hebben. Dus ik drink ook heel verstandig geen alcohol meer sinds laatste keer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, hoe komt dat dan?
Ah oké, ja dat zou ik er ook niet voor over hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blowen en alcohol. Vooral dat laatste kan ik niet meer zo goed hebben. Dus ik drink ook heel verstandig geen alcohol meer.
Nee man 8oz gloves maakt geen reet uitquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja vooral bij het grondgevecht zal dat veel invloed hebben zeker?
Huh?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Nee man 8oz gloves maakt geen reet uit
Que?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Nee man 8oz gloves maakt geen reet uit
Ik was er persoonlijk toch al wel beetje klaar mee,quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, ja dat zou ik er ook niet voor over hebben.
Dat komt dan nog een soort van goed uit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er persoonlijk toch al wel beetje klaar mee,
Wanneer was de laatste keer dat u minstens 100 miljoen mocht bijschrijven op uw rekening?twitter:bokamotoESPN twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 04:53:00Disclosed, guaranteed purse amounts for tomorrow: Floyd Mayweather $100 million, Conor McGregor $30 million. Both will ultimately make more. reageer retweet
Ja die van mij loopt iets voor maar klopt wel.quote:
jammer, had liever mcgregor op meer gezienquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat u minstens 100 miljoen mocht bijschrijven op uw rekening?twitter:bokamotoESPN twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 04:53:00Disclosed, guaranteed purse amounts for tomorrow: Floyd Mayweather $100 million, Conor McGregor $30 million. Both will ultimately make more. reageer retweet
Gisteren nogquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Akebono was ooit de eerste niet-Japanse Yokozuna in het Sumo worstelen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol die eerste lijkt net Snorlax.
McGregor had helemaal geen macht in de onderhandeling.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Jimbo het volgende:
jammer, had liever mcgregor op meer gezien
ah joh, de prelims boeien toch niet, we kijken maar voor één fight en dat wordt een knockout, voor conorquote:
alles ging via de ufc, dus jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
McGregor had helemaal geen macht in de onderhandeling.
Die mag Mayweather op zn blote knietjes danken.
Yokozuna?quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Akebono was ooit de eerste niet-Japanse Yokozuna in het Sumo worstelen.
en dan nogquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
McGregor had helemaal geen macht in de onderhandeling.
Die mag Mayweather op zn blote knietjes danken.
Dat gaat er ook gebeuren voor McGregor ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan nogfuck it, voor 50mln klim ik de ring ook wel im om compleet de tyfus ingeslagen te worden
Ik hoop op een dubbele KO, moet ze allebei niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 01:55 schreef Philosocles het volgende:
Benieuwd naar de reactie van de Ieren straks nadat McGregor verliest.
Ierland is een beetje gesplitst tussen nationale trots en irritatie over z'n grote muil. In tegenstelling tot Britten (met name Engelsen) zijn Ieren namelijk doorgaans beleefd en gematigd.
Heb zelf Iers bloed, but I'm sorry to say, I do hope this lad gets his arse kicked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |