abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173402425
Ik baal als een stekker en vraag mij hard af of ik misschien professionele hulp nodig heb.

Ik: ben 24 jaar, studerend (ik studeer dit jaar af), werkend (bijbaan), woon sinds kort niet meer op kamers maar in een appartement. Ik sport veel, ik heb andere hobby's en heb een sociaal leven. Over mijn leven heb ik niets te klagen. Maar er is een zwakke schakel.

Vorig jaar heb ik mijn relatie verbroken en ben ik meteen gaan daten. Voor de leuk, ik wilde aandacht, maar ook hopend op die ene leuke jongen. En die jongen kwam maar steeds niet. Het lag en ligt ook grotendeels aan mij. Ik ben kritisch en als iemand ook maar qua uiterlijk een puntje heeft waarvan ik denk 'meh' dan is het klaar. De jongen moet voldoen aan mijn plaatje. Dus: veel gedate, maar het heeft niets opgeleverd.

Afgelopen halfjaar heb ik stage gelopen bij een bedrijf. Daar werkte iemand waar ik meteen dat wow gevoel bij had. Nog nooit gehad, ook niet mij m'n ex. Heel knap, aantrekkelijk, grappig, charmant, leuk en de mooiste ogen. Kriebels in m'n buik, ik kon aan niks anders meer denken, het is obsessief. Als ik hem zie heb ik een knal in mijn buik en bwehhh. Dat had ik al terwijl ik nog niet eens met hem had gesproken. En dát is dus verliefdheid voor mij, weet ik nu. Dat heb ik nooit zo mogen ervaren, dus ik ben blij dat ik dat kan en ook dat ik hem heb leren kennen.

Goed, we leerden elkaar beter kennen en hij vertelde al heel snel over zijn vriendin. Ik dacht dat hij met mij flirtte, maar toen ik wist dat hij een vriendin had dacht ik dat ik mezelf misschien voor de gek hield. Dat ik graag wilde en dat ik het mezelf wijs maakte. Dus: ik heb mezelf zo min mogelijk in contact weten te brengen met hem. Maar als we elkaar tegenkwamen bij het koffiezetapparaat oid, dan begon hij altijd wel een gesprekje ofzo. Ook niet gek als je collega's bent natuurlijk, maar oké, ik greep voor mezelf alles aan om mezelf dit wijs te maken..

Ok; mijn stage is afgesloten en ik werd meegevraagd door collega's naar een groot feest van het bedrijf. Dit was een paar dagen na de laatste dag van mijn stage. Ik had leuke collega's, een leuke tijd gehad en houd wel van een feestje, dus ik ging mee. Daar heb ik veel gedronken en in een half aangeschoten, dronken bui aan hem verteld dat ik hem al die tijd zag zitten. Ik weet nog precies hoe het ging, dus ik was niet helemaal van de wereld. Hij moest erom lachen en zei dat ik bezopen was. Einde verhaal zou je denken. Ik schaamde me dood dat ik aan bezette man vertel dat ik hem wel zie zitten. Wat dacht ik te bereiken? Goed, ik ben daar toch weggegaan en nooit meer teruggekomen dus eind goed al goed, zou je zeggen. Tijd om hem te vergeten, niet meer aan hem te denken.. en hem niet meer te zien. Maar dat ging en dat gaat niet.

Na mijn stageperiode (en daar heb ik lang over getwijfeld en dat heb ik dus bewust gedaan), heb ik hem toegevoegd op Facebook. Ik heb toch niks meer te verliezen was mijn gedachte; heb mezelf al voor lul gezet bij hem en dat ik interesse heb, dat weet hij ook wel. Maar ook wilde ik een verklaring afleggen voor mijn sneue vertoning die avond. Mijn excuses aanbieden. Daar veel met hem gepraat via Messenger, dus ik leerde hem ook wat beter kennen..

Nu praten we nog steeds met elkaar, al zo'n 2 maanden, en afgelopen week heb ik m gevraagd of hij wat wilde afspreken bij mij thuis. Hij zei dat het geen goed idee is, dat er niks goeds van komt, hij voelt ook een aantrekkingskracht en dat hij zijn relatie niet op het spel wil zetten, wat ik heel goed begrijp. Maar waarom praat je dan met me? Geef je me aandacht? Ik heb het opgezocht, initiatief genomen, Ok, maar hij gaat erin mee in zekere zin.

Gisteravond kreeg ik een berichtje dat hij toch wel wilde afspreken.. maar om gewoon te eten als oud collega's. En dan vind ik ook dat hij zichzelf voorliegt. Maar oké: we hebben een leuke avond gehad en ik kan alleen maar zeggen dat ik m nog leuker vind. Ik heb ergere kriebels in mijn buik en een ziekelijk verlangen naar hem. Hoe hij ruikt, praat, alles zit in mijn hoofd. En een hebben geen seks gehad, want hij hield het steeds tegen. Ook al wilde hij overduidelijk wel. Waardoor mijn verlangen nog groter is.

Ik ben al op het punt dat zijn vriendin mij niks kan schelen. Ik wil hem en niks anders, dat telt voor mij. Maar ergens is er ook een stemmetje in mijn hoofd van waar ben je in godsnaam mee bezig. Dan ben je 24 jaar en loop je te klooien met een samenwonende man van 30. Heb je niks beters te doen? Er zijn genoeg leeftijdsgenoten die mij wel zien zitten, maar ik zie ze niet zitten. Moet ik dan daten om hem te proberen te vergeten?

Ik moet het afbouwen met m, ik weet t, maar dat is zo moeilijk omdat ik hem echt leuk vind. Ben ik dan wel helemaal lekker in mijn hoofd dat ik zo gek ben op iemand met een vriendin? Vroeger zou ik dit echt sterk hebben afgekeurd van anderen en nu zou ik alles doen en over hebben voor iemand met een vriendin.

Misschien is dr een echt iets niet goed bij mij en moet ik dringend naar een psycholoog. Misschien is het een fase, misschien is het echte liefde van mijn kant. Mja, hoe kom ik van hem af? Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? En hoe is het opgelost?

[ Bericht 50% gewijzigd door Samzz op 27-08-2017 16:54:22 (OP teruggezet) ]
pi_173402444
Je kan niet altijd helpen dat je verliefd wordt, maar je weet dat het een verboden liefde is, dus jammer joh.

Jij begint het gesprek, dan kan je vervolgens niet aankomen met: "Maar waarom praat je dan met mij?", alsof het een soort van argument zou zijn dat je positie goedpraat. Hij praat gewoon terug, maar je bent duidelijk geen partij voor zijn huidige partner.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173402487
JordyB, geen partij voor zijn partner? Ik neem hem niks kwalijk, maar ik doe het niet in Mn eentje.
pi_173402542
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:57 schreef RedRain het volgende:
JordyB, geen partij voor zijn partner? Ik neem hem niks kwalijk, maar ik doe het niet in Mn eentje.
jawel
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173402721
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:53 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan niet altijd helpen dat je verliefd wordt, maar je weet dat het een verboden liefde is, dus jammer joh.

Jij begint het gesprek, dan kan je vervolgens niet aankomen met: "Maar waarom praat je dan met mij?", alsof het een soort van argument zou zijn dat je positie goedpraat. Hij praat gewoon terug, maar je bent duidelijk geen partij voor zijn huidige partner.
Hey maar die jongen is sowieso geintresseerd, anders ga je echt niet uit eten.
pi_173402736
Wat verwacht je nou precies?

Dat hij zijn vriendin en woning opgeeft?
pi_173402741
Je doet jezelf onnodig pijn.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:22:27 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173402773
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hey maar die jongen is sowieso geintresseerd, anders ga je echt niet uit eten.
Jij gaat alleen maar uit eten met iemand die je als potentiële partner ziet?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_173402780
Volgens mij kun je dit het beste afkappen...
Stel hij wil wel serieus met jou, hoe kun je hem dan serieus vertrouwen? Gezien hij vanuit een relatie zo naar de volgende springt.
En als hij enkel om het flirten met je omgaat, doe je jezelf onnodig pijn en zit je in een onrealistische droom...
pi_173402815
Als de eierstokken gaan rammelen dan leg je vanzelf de lat wat lager en kom je er achter dat je met een tweede of derde keus moet doen. Zie het ook om mij heen. Amper een jaar samen, huis kopen en een kind werpen.succes ermee!
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173402816
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:49:16 ]
pi_173402862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij kun je dit het beste afkappen...
Stel hij wil wel serieus met jou, hoe kun je hem dan serieus vertrouwen? Gezien hij vanuit een relatie zo naar de volgende springt.
En als hij enkel om het flirten met je omgaat, doe je jezelf onnodig pijn en zit je in een onrealistische droom...
afkappen is inderdaad het juiste. Dat heb ik ook wel overwogen.. Maar dan is rr toch dat verlangen naar hem.

Hoe kan ik hem vergeten als hij gewoon continue in mijn hoofd zit. Of ik nou in een club sta of aan het hardlopen ben of in de supermarkt, hij is 24/7 aanwezig in mijn gedachten.
pi_173402878
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef -AMG- het volgende:
Als de eierstokken gaan rammelen dan leg je vanzelf de lat wat lager en kom je er achter dat je met een tweede of derde keus moet doen. Zie het ook om mij heen. Amper een jaar samen, huis kopen en een kind werpen.succes ermee!
Rare reactie, ik ga nooit voor minder meer dan dit gevoel voor iemand .. dan blijf ik nog liever alleen dan dat ik met iemand moet waar ik niks mee wil ;)

Maar wat doet het er nu toe..
pi_173402880
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:27 schreef RedRain het volgende:

[..]

afkappen is inderdaad het juiste. Dat heb ik ook wel overwogen.. Maar dan is rr toch dat verlangen naar hem.

Hoe kan ik hem vergeten als hij gewoon continue in mijn hoofd zit. Of ik nou in een club sta of aan het hardlopen ben of in de supermarkt, hij is 24/7 aanwezig in mijn gedachten.
Dan zul je even een gebroken hart hebben. Afleiding zoeken met andere mensen, huilen, chocola eten, wat je ook maar nodig hebt en je gevoelens zullen minderen. Alleen als je zo halfslachtig bezig blijft, blijf je in die obsessie hangen en jezelf pijn doen
pi_173402885
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:22 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Jij gaat alleen maar uit eten met iemand die je als potentiële partner ziet?
Kom op man, laat je nu bewust de gehele context weg?
pi_173402887
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

jawel
ik snap jou niet :D wat probeer je nou te zeggen?
pi_173402949
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:29 schreef RedRain het volgende:

[..]

ik snap jou niet :D wat probeer je nou te zeggen?
Ik denk dat hij bedoelt dat jij olie op het vuur, wat imo al gevaarlijk hoog is, blijft gooien.
Blijf gewoon weg, wis zijn nummer, blokkeer hem en ga verder met je leven. Jij zit nu gewoon bewust te stoken in zijn relatie, je bied jezelf aan op een blaadje. Hoe moeilijk kan het zijn?
pi_173402983
Ik ben maar een paar keer verliefd geweest, alle keren was het niet wederzijds. Eraan terugdenkend was ik zelfs niet helemaal 100% verliefd. Verliefdheid is voor sommige mensen zeldzamer dan voor anderen (hoewel veel mensen vaak ook maar doen alsof ze echt verliefd zijn), maar dat betekent niet dat degene die dat veroorzaakt daar iets mee te maken hoeft te hebben. Je moet de dingen waar je op verliefd bent geworden verbeteren in jezelf. Je hebt een zwakte die door hem is getriggerd. Aangezien hij al een vriendin heeft is de vraag inderdaad hoe ga je op psychologisch gebied werken aan deze zwakte.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173403014
Het is aan hem. Hij zal moeten beslissen. Een hij zal kiezen voor zijn huidige vriendin, jou, of vreemdgaan en een hoop gelazer .

Hij ziet je duidelijk wel zitten.

Of jij er genoegen mee neemt even eventueel zijn slippertje te zijn is ook aan jou. En ook of jij het risico neemt op een hoop verdriet en gelazer.

Zolang hij niet groter is en er geen kinderen zijn vind ik ook wel dat je best mag concurreren met zijn huidige vriendin. Hoe hij daarmee omgaat is aan hem.

Zelf al zou je naakt voor hen liggen... Het is zijn keuze erop in te gaan of niet.
Whatever...
pi_173403040
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:49:43 ]
pi_173403085
Hartstikke knullig dat je aandacht bij hem blijft zoeken, verliefd of niet. En dat hij erop in gaat is nog knulliger.
Hij heeft een relatie, en het is al super raar dat jullie gezellig uiteten gaan terwijl hij weet dat jij hem ziet zitten. Klinkt als een onbetrouwbare kerel.
Eens onbetrouwbaar is altijd onbetrouwbaar. Hij laat jou net zo hard vallen voor een ander als dit iets wordt tussen jullie. Succes ermee :)
pi_173403088
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben maar een paar keer verliefd geweest, alle keren was het niet wederzijds. Eraan terugdenkend was ik zelfs niet helemaal 100% verliefd. Verliefdheid is voor sommige mensen zeldzamer dan voor anderen (hoewel veel mensen vaak ook maar doen alsof ze echt verliefd zijn), maar dat betekent niet dat degene die dat veroorzaakt daar iets mee te maken hoeft te hebben. Je moet de dingen waar je op verliefd bent geworden verbeteren in jezelf. Je hebt een zwakte die door hem is getriggerd. Aangezien hij al een vriendin heeft is de vraag inderdaad hoe ga je op psychologisch gebied werken aan deze zwakte.
Hoe bedoel je dat ik een zwakte heb die door hem is getriggerd..?
pi_173403117
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:50:05 ]
pi_173403123
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:44 schreef RedRain het volgende:

[..]

Hij doet dat nu dus ook.. ik ben begonnen en hij gaat nu net zo hard mee.

Kijk ik voel niets bij zijn vriendin. Ze boeit mij niet, het is mijn relatie niet. Maar daar zou ik voor deze situatie uiteraard anders naar hebben gekeken.

Ik zit niet bewust te stoken.. ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.

Of ik moet echt professionelen hulp gaan zoeken zodat ik miss anders met mijn verliefdheid om kan gaan
Je blijft het zelf voeden. Hoe zou je het vinden als hij van jou was en een andere vrouw zou hem proberen te versieren? En hij zou er gezellig aan mee doen, zou je dan ook zeggen dat hij er zelf ook aan mee doet of zou je de andere vrouw de schuld geven?
pi_173403129
quote:

[..]

Hij doet dat nu dus ook.. ik ben begonnen en hij gaat nu net zo hard mee.

Kijk ik voel niets bij zijn vriendin. Ze boeit mij niet, het is mijn relatie niet. Maar daar zou ik voor deze situatie uiteraard anders naar hebben gekeken.

Ik zit niet bewust te stoken.. ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.

Of ik moet echt professionelen hulp gaan zoeken zodat ik miss anders met mijn verliefdheid om kan gaan
In tegenstelling tot de meesten hier vind ik dat als je echt zo gek op hen bent je ervoor moet gaan.

Met alle risico van dien.

Dat hij je toch laat zitten. Dat hij later als het wat wordt toch vreemd gaat op dezelfde manier als met jou. Dat zij jou haat. Of dat alles straks enorm tegenvalt of hij een klein piemeltje heeft. Wue niet waagt....

Maar misschien is het echt wederzijds en ongemakkelijk. Een is zijn huidige vriendin het slachtoffer. Maar ook die zal dan niet zijn droompartner zijn. Anders ging hij er bij jou niet op in.
Whatever...
pi_173403132
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef RedRain het volgende:

[..]

Sorry, bedoelde niet uiteten maar bij mij thuis eten trouwens.
Daar geloof ik niet in: soms kan je echt verliefd worden op een ander terwijl je in een relatie zit. Niet dat hij dat nu is, dat weet ik niet

Maar we hebben niks intiems gedaan, geen seks gehad, hooguit wat gefriemel. Het contact is al verkeerd.. maar het is aan hem.

ik weet dat ik zo tegenstrijdig praat als wat, maar ik weet het ook niet helemaal. Het is fout, maar niet aan mij en seks hebben we niet gehad.
En zijn vriendin weet van jouw bestaan af?
pi_173403168
quote:

[..]

Daar geloof ik niet in: soms kan je echt verliefd worden op een ander terwijl je in een relatie zit. Niet dat hij dat nu is, dat weet ik niet

Maar we hebben niks intiems gedaan, geen seks gehad, hooguit wat gefriemel. Het contact is al verkeerd.. maar het is aan hem.

ik weet dat ik zo tegenstrijdig praat als wat, maar ik weet het ook niet helemaal. Het is fout, maar niet aan mij en seks hebben we niet gehad.
Zijn zaak dus. Echter... Stel dat jij zin vriendin wordt... Doet hij dit ook bij jou? Zul je hem kunnen vertrouwen?

Ben je bereid geneukt en gedumpt te worden? Het lijkt erop. En dan moet je het risico gewoon nemen.
Whatever...
pi_173403209
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:47 schreef RedRain het volgende:

Hoe bedoel je dat ik een zwakte heb die door hem is getriggerd..?
Nou, je hebt niets aan deze verliefdheid, want hij heeft al een ander, dus waarom wil je zonodig hem en niet een ander die niet bezet is. Voor jou levert een relatie met hem geen voordelen op, je zegt dat zijn vriendin jou niet uitmaakt maar als dat echt zo was plaatste je niet hier dit bericht neem ik aan. Zijn uiterlijk is heel belangrijk voor jou, ik begrijp het wel als je een heel specifiek type hebt en hij dat exact is, maar dan moet je erachter komen waarom je deze voorkeur hebt, vaak lijkt dat zonder reden maar die is er wel (al is het alleen maar instinct) en je moet dit los proberen te zien van het innerlijk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:03:02 #29
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173403283
Grenzen, stel ze.
pi_173403287
quote:

[..]

Dat maakt het er echt niet minder op.
Als hij echt relatiemateriaal zou zijn zou hij eerlijk zijn naar zijn vriendin. En niet met jou 'hooguit wat gaan lopen friemelen.' Dat stiekeme gedrag, moet je ook maar willen. Bedenk waarom je hem echt leuk vind, voor nu zie ik alleen in omdat je hem zo knap vindt :')

Een engeltje is het echt niet. Voor je met hem verder wil gaan moet hij bij zijn huidige vriendin weg. Dat scheelt je een hoop gedoe, ook eerlijk voor jezelf.
pi_173403346
Als je van hem af wil moet je al het contact verbreken en stoppen je obsessie te voeden. Voordat je weer met beide benen op de grond staat kan even duren, maar het is mogelijk om het achter je te laten.
pi_173403386
Jij gaat zo hard op je bek, dat het je wel even (...) tijd gaat kosten om de scherven van jezelf op te rapen, te herstellen en verder te gaan.

Dit gaat je alleen maar ellende opleveren. Die gast is zelf verder ook lekker lomp bezig.

En je eigen gedrag lekker goedpraten door te verwijzen naar zijn gedrag. Nee, gewoon even naar je eigen gedrag kijken, zonder andere zaken erbij te betrekken. Je bent een relatie aan het kapot maken, en hoopt vervolgens zelf op geluk met iemand uit zo'n relatie. Denk je nou echt?

En dan, hij. Blijkbaar vindt hij de spanning ook leuk, dat hij zijn relatie zelf op spel zet door met je af te spreken. Jij hebt geen afspraken en beloftes met zijn vriendin, dat heeft hij, en is hij dus degene die aan zijn vriendin moet denken, da's uiteindelijk niet jouw verantwoordelijkheid. Maar uit goed fatsoen moest je hem allang met rust laten.

Maar goed, veel plezier zolang het duurt en strooi wat zout op de wonden na afloop namens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2017 14:11:50 ]
pi_173403613
Ik denk dat hij op je aandacht geilt, het voedt zijn ego, heel misschien zit er een ONS in.. eerlijk gezegd denk ik dat het niet gaat werken tussen jullie. Ben je trots op jezelf dat je dit aan het doen bent?
pi_173404045
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:51 schreef RedRain het volgende:

Ik ben kritisch en als iemand ook maar qua uiterlijk een puntje heeft waarvan ik denk 'meh' dan is het klaar.
quote:
Ik ben al op het punt dat zijn vriendin mij niks kan schelen. Ik wil hem en niks anders, dat telt voor mij.
Je bent zelf nogal meh door in iemand zijn relatie te stoken.
Dit, dus.
pi_173405735
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:50:31 ]
pi_173405879
-0

[ Bericht 99% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:50:45 ]
pi_173405969
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef RedRain het volgende:
Ik moet er mee stoppen.
pi_173405971
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef RedRain het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik niet trots. Nu doe je het of ik heel bewust een relatie probeer kapot te maken.. is niet zo.

Ik durf wel te zeggen dat hij meer aandacht krijgt dan alleen van mij.

Het lijkt erop dat hij met mijn aandacht wel wat doet, dus in die zin zou het best kunnen dat ie mij serieus leuk vindt.

Of ik zit mezelf weer van alles wijs te maken :')
https://markmanson.net/romance

quote:
Some people can’t seem to get enough of it. They seek it out in the most unacceptable of places — their friend’s spouse, a young impressionable co-worker, or an ex that they can’t quite seem to let go of. They will lie, cheat, steal, and hurt others just to get one more fix of it, yet their behavior will always appear justified in their own mind.
Als die jou echt zo fantastische meid had gevonden was ie allang ingetrokken bij je.
Voorlopig ben je niets meer dan een meisje die zijn ego voer geeft.
Hell To The Liars
pi_173406011
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

https://markmanson.net/romance

[..]

Als die jou echt zo fantastische meid had gevonden was ie allang ingetrokken bij je.
Voorlopig ben je niets meer dan een meisje die zijn ego voer geeft.

Dit vind ik niet zo aardig van je
pi_173406037
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou, je hebt niets aan deze verliefdheid, want hij heeft al een ander, dus waarom wil je zonodig hem en niet een ander die niet bezet is. Voor jou levert een relatie met hem geen voordelen op, je zegt dat zijn vriendin jou niet uitmaakt maar als dat echt zo was plaatste je niet hier dit bericht neem ik aan. Zijn uiterlijk is heel belangrijk voor jou, ik begrijp het wel als je een heel specifiek type hebt en hij dat exact is, maar dan moet je erachter komen waarom je deze voorkeur hebt, vaak lijkt dat zonder reden maar die is er wel (al is het alleen maar instinct) en je moet dit los proberen te zien van het innerlijk.
Klopt. Zijn innerlijk ook wel btw.. ik kan ook niet goed omschrijven maar heb dit nog nooit zo gevoeld voor iemand

En dan ben ik al vanaf mij 14e bezig met jongens.
pi_173406078
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dit vind ik niet zo aardig van je
Been there, done that, got the t-shirt :)

Hij wilt zijn relatie niet op het spel zetten, jij wilt wel dat het kapot gaat.
Als dat de feiten zijn moet je een stap terug doen.. punt.

Hoe kut het ook is, heb het zelf ook meegemaakt.
Hell To The Liars
pi_173406114
En jij hebt afstand genomen?
pi_173406176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:37 schreef RedRain het volgende:
En jij hebt afstand genomen?
Zij, de persoon met een relatie.
Hell To The Liars
pi_173406235
quote:

[..]

Natuurlijk ben ik niet trots. Nu doe je het of ik heel bewust een relatie probeer kapot te maken.. is niet zo.

Het lijkt erop dat hij met mijn aandacht wel wat doet, dus in die zin zou het best kunnen dat ie mij serieus leuk vindt.

Maar je bent wel bewust van wat je doet.. je geeft zelf al aan dat die relatie je niets kan schelen (dus je hebt er geen problemen mee als je die ruïneert, want heel bewust zeg je hier dat het je niets kan schelen). Je bent er niet trots op, dus weer een teken van je bewustzijn. Ik zou hem lekker links laten liggen en focussen op een man die eerlijk is binnen een relatie en ook voor jou gaat, en dat gaat alleen als je hier ruimte voor maakt. ;)

Lekker verliefd zijn, niks mis mee, maar daadwerkelijk iets doen waar je niet trots op bent, waar je schuldgevoelens van gaat krijgen haalt je eigenwaarde naar beneden doordat je jezelf minder gaat respecteren. En dat gaat erger worden wanneer jij the ONS wordt, en hij nog steeds bij zijn vriendin blijft (hij houdt van haar, jij bent - denk ik - het kant en klaar opgediende snackje dat hij kan verwerken wanneer hij maar wil). Laat je niet door je emotionele toestand bedonderen zou ik zeggen, maar sterkte verder.
pi_173406558
Wacht even. Zij ruïneert niets. Dat is aan hem.

Zij wil hem. En ze kan daarvoor gaan. Het is aan hem hoe hij omgaat met zijn huidige relatie. Eerlijk gezegd is die huidige relatie ook gedoemd natuurlijk en zijn huidige vriendin kan hem nu maar beter.kwijt zijn.

En ts neemt het risico. Ook dat hij haar wellicht na een tijdje niet Op boeiend vindt.
Whatever...
pi_173406635
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik verwacht.. Ik verwacht niet dat hij zijn vriendin en woning opgeeft. Maar ik fantaseer er wel over dat we samen zijn oid. Ik weet hoe treurig het klinkt. Maar het is niet dat ik t verwacht, absoluut niet. Ik begrijp ook dat hij zijn vriendin niet op het spel wil zetten.

Aan de andere kant spreekt hij wel met mij af.. komt hij wel bij mij thuis en zit hij zich te verbijten om niet intiem te worden. Hij zoekt het zelf ook op, al heb ik het voorzetje gegeven.

Ik ben echt hopeloos verliefd. Hij weet dat, maar houdt het ook niet tegen. Snap je?
Betekent niet dat hij verliefd op je is. Op dit punt kan je alleen zeggen dat ie je wil neuken, maar nog twijfelt of ie het risico moet nemen.
pi_173406648
Z

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:51:03 ]
pi_173406667
quote:

[..] ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.

[..]
Dat kan je wel, maar dat wil je niet, dus doe je het niet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173406689
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:34 schreef RedRain het volgende:
Hij stuurt net een bericht of ik vanavond weer wil afspreken. Alsof ie dit allemaal leest stiekem :D Maar ok ik zie t allemaal wel. Dank jullie voor de reacties! Ga er zeker wat mee doen.
Je hebt hem een berichtje terug gestuurd dat het beter is als jullie geen contact meer hebben (buiten werk om)?
pi_173406691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:34 schreef RedRain het volgende:
Hij stuurt net een bericht of ik vanavond weer wil afspreken. Alsof ie dit allemaal leest stiekem :D Maar ok ik zie t allemaal wel. Dank jullie voor de reacties! Ga er zeker wat mee doen.
Als je er wat met deze reacties wilt doen dan zou je hem nu af kunnen bellen |:(
pi_173406693
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:38 schreef vronie het volgende:

[..]

Als je er wat met deze reacties wilt doen dan zou je hem nu af kunnen bellen |:(
Precies dit.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:39:41 #52
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173406703
quote:

[..]

Je zit jezelf sowieso van alles wijs te maken blijkt wel.
en wat ik een nare eigenschap vind is dat je je eigen gedrag goed zit te praten door het bij hem neer te leggen.

Verder ben ik het helemaal eens met wat zarGon zegt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:39:42 #53
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173406704
Ik hoop dat je hem kunt krijgen en hij hetzelfde bij jou flikt. Onbeschoft en zwak wijf. Gewoon nummer verwijderen en klaar. Hoe moeilijk kan het zijn? "Maar muh feeeeeelings! :'("
pi_173406713
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Je hebt hem een berichtje terug gestuurd dat het beter is als jullie geen contact meer hebben (buiten werk om)?
Ik heb nog niks teruggestuurd. Maar daar denk ik over na. Aan de andere kant wil ik dat niet zeggen omdat ik ook wil afspreken, maar het is wel t verstandigste ja.

Ik werk daar overigens niet meer. Was een stage :)
pi_173406744
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:41 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik heb nog niks teruggestuurd. Maar daar denk ik over na. Aan de andere kant wil ik dat niet zeggen omdat ik ook wil afspreken, maar het is wel t verstandigste ja.

Tsja, je kent ons antwoord ...
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:45:01 #56
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173406754
Jantje lacht Jantje huilt :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173406761
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:41 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je gaat er vanavond bovenop duiken gok ik.
Whatever...
pi_173406809
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:25 schreef Spanky78 het volgende:
Wacht even. Zij ruïneert niets. Dat is aan hem.

Zij wil hem. En ze kan daarvoor gaan. Het is aan hem hoe hij omgaat met zijn huidige relatie. Eerlijk gezegd is die huidige relatie ook gedoemd natuurlijk en zijn huidige vriendin kan hem nu maar beter.kwijt zijn.

En ts neemt het risico. Ook dat hij haar wellicht na een tijdje niet Op boeiend vindt.
Zij is wel een hoofdfactor waardoor het uit de hand loopt. De vraag is: wil je dat zijn? Of wil je een eerlijke relatie opbouwen?

Net als dat iemand bewust gifgassen ontwikkelt en doorstuurt naar anderen die mensen vergassen. Diegene doet het zelf niet (pleegt feitelijk gezien niet zelf de moord), maar is wel de onlosmakelijk verbonden aan de onstane ellende en zo ook strafbaar als medeplichtige - want weet ook dat mensen zullen sterven met het gas - en niet als moordenaar)..

Voor het verband even een extreem voorbeeld genomen, maar zie hierin TS als medeplichtig en die vent als de moordenaar beiden bewust van het gevolg. Als medeplichtige kan je ook niet trots zijn wat je met het resultaat bereikt neem ik aan... als je een hart hebt. Maargoed, mijn mening en mijn moraal. :)
pi_173406946
Er gaat vanavond geneukt worden!
pi_173406963
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:01 schreef Cockwhale het volgende:
Er gaat vanavond geneukt worden!
Yip. Duidelijk.
Whatever...
pi_173407107
.

[ Bericht 99% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:51:34 ]
pi_173407463
Waarom begin je dit topic als je toch gaat neuken.. :')
pi_173407514
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:14 schreef RedRain het volgende:

[..]

Klopt! Ik denk dat ik mijn antwoord zelf ook al weet.. zie wel even, de avond is nog lang :P Ik ga nu even met een vriendin praten. En ze probeert me ook heel erg te overtuigen om het niet te doen.

Ik ga afsluiten, fijne avond allemaal!
Wat is je antwoord dan? Je wil deze gast en waarschijnlijk duurt het niet heel lang meer voor je je benen spreid voor een man die nooit de jouwe zal zijn.
En heeft hij inmiddels zijn meisje gedumpt om bij jou te zijn? Nee zeker, vooral geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt. Ik had er allang voor gepast, hoe je eraan komt zegt voor mij genoeg.
pi_173407526
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:43 schreef TheInnocent het volgende:
Waarom begin je dit topic als je toch gaat neuken.. :')
Dit, duidelijk.
Ik kan meisjes als jou soms erg waarderen.
pi_173407884
Z'n zaad is al aan het zwemmen.
pi_173408894
Als hij vrijgezel was geweest was het nog een dingetje, maar heb medelijden met zijn vriendin. Jullie verdienen elkaar. En zijn vriendin verdient beter.
pi_173409028
Vrouwen, koppijn |:(
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:13:49 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173409041
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 19:14 schreef RedRain het volgende:

[..]

Klopt! Ik denk dat ik mijn antwoord zelf ook al weet.. zie wel even, de avond is nog lang :P Ik ga nu even met een vriendin praten. En ze probeert me ook heel erg te overtuigen om het niet te doen.

Ik ga afsluiten, fijne avond allemaal!
Wat triest zeg :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:54:37 #69
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_173411516
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Voor het verband even een extreem voorbeeld genomen, maar zie hierin TS als medeplichtig en die vent als de moordenaar beiden bewust van het gevolg. Als medeplichtige kan je ook niet trots zijn wat je met het resultaat bereikt neem ik aan... als je een hart hebt. Maargoed, mijn mening en mijn moraal. :)
Joh je kan ts beter vergelijken met een junk. Verslaafd aan die lekkere verliefdheidsstofjes. Ze weet verstandelijk dat ze er vanaf moet blijven maar heeft nog meer excuses waarom ze dat niet doet.

Been there done that en heb net zo'n T-shirt als Droopie. :+ :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:58:14 #70
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173411595
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kom op man, laat je nu bewust de gehele context weg?
Nee maar jij zegt dat die jongen sowieso geïnteresseerd is anders gaat hij niet met TS uit eten. Dus daarmee suggereer je dat je dus alleen maar uit eten gaat met mensen die potentieel partner zijn
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_173411609
nou nou, TS is gewoon verliefd en het 'object' van haar verliefdheid geeft respons. En dan moet ze het maar even afkappen? Wat een onzin.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173411801
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 22:54 schreef Elpis het volgende:

[..]

Joh je kan ts beter vergelijken met een junk. Verslaafd aan die lekkere verliefdheidsstofjes. Ze weet verstandelijk dat ze er vanaf moet blijven maar heeft nog meer excuses waarom ze dat niet doet.

Been there done that en heb net zo'n T-shirt als Droopie. :+ :@
Maar een junk is zelf het enige slachtoffer van de daad, TS is juist medeplichtig aan de daad waar iemand anders slachtoffer van wordt en daar aimed ze ook op.. een junk vind ik dan minder kwalijk (moreel gezien), die breekt niet bewust een ander o.i.d. maar is alleen schadelijk voor zichzelf. ;)
pi_173411841
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:10 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar een junk is zelf het enige slachtoffer van de daad, TS is juist medeplichtig aan de daad waar iemand anders slachtoffer van wordt en daar aimed ze ook op.. een junk vind ik dan minder kwalijk (moreel gezien), die breekt niet bewust een ander o.i.d.. :p
slachtoffer waarvan? Van een verbroken relatie? Euh...ja....die dingen gebeuren. Boeie.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173411872
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:13 schreef Argento het volgende:

[..]

slachtoffer waarvan? Van een verbroken relatie? Euh...ja....die dingen gebeuren. Boeie.
Nja, ik vind dit een heel egoïstische gedachte.. en ja sommige mensen zijn eenmaal zo, het type dat geen rekening houdt met andermans gevoelens.
pi_173411888
Ik zou jezelf geen illusies maken in de zin van miss word het wat, Ja er is een spanning en suggestieve omgangsvorm maar hij is nog steeds met zijn vriendin. En verder is er niks tussen jullie gebeurt. Hij gaat nu ook niet exclusief voor jou - want vriendin. Waarom wil jezelf zoiets aandoen?

Hij heeft een vriendin dat zegt toch heel veel? Verliefdheid kan je ook indammen en dingen afwegen is dit het je allemaal waard?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_173411895
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:13 schreef Argento het volgende:

[..]

We hebben het over vreemdgaan.. liegen, stiekeme dingen en dat soort zaken.. euh ja boeien.. :') wat een hart.
pi_173411988
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

We hebben het over vreemdgaan.. liegen, stiekeme dingen en dat soort zaken.. euh ja boeien.. :') wat een hart.
Nee, moet je allemaal niet doen. Niet netjes. Maar wat nou als de liefde tussen TS en mr. X gewoon hartstikke wederzijds is?

TS is gewoon verliefd en dat is volgens mij nog steeds niet verboden. Het is ook niet verboden om die verliefdheid te laten blijken. Als mr. X daar niet van gediend is omdat hij in een relatie zit, dan moet hij dat aan TS laten weten. Maar kennelijk is hij wel ontvankelijk voor haar aandacht. Als hij het alleen maar voor die aandacht doet en verder geen enkele intentie met TS heeft maar haar enkel een beetje in de waan laat, dan is het een ongelofelijke eikel ja. Als mr. X ook oprechte gevoelens heeft voor TS, dan zal hij een keuze moeten maken. Maar die keuze hoeft heus niet bij voorbaat bij zijn huidige relatie te liggen. Relaties lopen weleens op de klippen en meer dan eens omdat één der partijen verliefd wordt op een ander. Dat is inderdaad iets in de categorie 'shit happens'.
pi_173412189
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:21 schreef Argento het volgende:

[..]

Nee, moet je allemaal niet doen. Niet netjes. Maar wat nou als de liefde tussen TS en mr. X gewoon hartstikke wederzijds is?

TS is gewoon verliefd en dat is volgens mij nog steeds niet verboden. Het is ook niet verboden om die verliefdheid te laten blijken. Als mr. X daar niet van gediend is omdat hij in een relatie zit, dan moet hij dat aan TS laten weten. Maar kennelijk is hij wel ontvankelijk voor haar aandacht. Als hij het alleen maar voor die aandacht doet en verder geen enkele intentie met TS heeft maar haar enkel een beetje in de waan laat, dan is het een ongelofelijke eikel ja. Als mr. X ook oprechte gevoelens heeft voor TS, dan zal hij een keuze moeten maken. Maar die keuze hoeft heus niet bij voorbaat bij zijn huidige relatie te liggen. Relaties lopen weleens op de klippen en meer dan eens omdat één der partijen verliefd wordt op een ander. Dat is inderdaad iets in de categorie 'shit happens'.
Zo is dat. Zij neemt het risico.op een gebroken hart. Hij op een heleboel gezeik.

Hij kan natuurlijk ook de relatie met zijn vriendin beëindigen als hij ts leuker vindt. Maar hoe hij ermee omgaat is zijn ding.
Whatever...
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:55:02 #79
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173412553
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik moet er mee stoppen.
Doe dat dan ook.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173412585
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:34 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Zo is dat. Zij neemt het risico.op een gebroken hart. Hij op een heleboel gezeik.

Hij kan natuurlijk ook de relatie met zijn vriendin beëindigen als hij ts leuker vindt. Maar hoe hij ermee omgaat is zijn ding.
Kennelijk kan zij het prima over haar hart halen medepleger te zijn aan vreemdgaan.. sommige mensen kunnen dit (mijns inziens egoistischer/ minder empathisch/ gevoelens van anderen boeien hen totaal niet zolang hun lust maar wordt bevredigd) en anderen (types zoals ik) kunnen dit niet. Ik zou mezelf niet meer kunnen respecteren als mens, gaat tegen mijn levenswaarden in. Zo is iedereen anders, maar ze hoeft van mij dit topic niet te starten als ze al bij voorbaat weet dat ze gaat neuken.
pi_173412692
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Kennelijk kan zij het prima over haar hart halen medepleger te zijn aan vreemdgaan.. sommige mensen kunnen dit (mijns inziens egoistischer/ minder empathisch/ gevoelens van anderen boeien hen totaal niet zolang hun lust maar wordt bevredigd) en anderen (types zoals ik) kunnen dit niet.
Als het alleen lust was had je misschien een punt. Maar TS is verliefd. Dat is meer dan lust. En ze heeft ook niet voor het kiezen op wie ze wel en niet verliefd wordt. Dan zit mr X toevallig in een relatie. Het is nu ook weer niet zo dat TS alles op alles moet zetten om zijn aandacht te krijgen, maar als ze die aandacht dan krijgt, hoeft ze wat mij betreft haar gevoelens voor hem niet meteen opzij te zetten omwille van de moraliteit. Omwille van de belangen van iemand anders. Nogmaals, het ergste wat er voor die ander kan gebeuren is dat de relatie op de klippen loopt en dat maakt iedereen wel eens mee. En soms zelfs vaker dan eens.
pi_173412706
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:21 schreef Argento het volgende:

[..]

Het gaat om het principe vreemdgaan. Hij kan het ook eerst uitmaken met zijn vriendin en dan met haar verder als hij net zo bewilderd is, maar nee.. en dat maakt TS kennelijk ook niet uit want ze wil dat het escaleert, hij vreemdgaat, liegt, bedriegt, de relatie kapot gaat, iemand emotioneel breken.. Dat je verliefd bent en hier ook bewust van bent.. dat getuigt van geen karakter in mijn ogen.

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.. :+
pi_173412868
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 00:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het gaat om het principe vreemdgaan. Hij kan het ook eerst uitmaken met zijn vriendin en dan met haar verder als hij net zo bewilderd is, maar nee.. en dat maakt TS kennelijk ook niet uit want ze wil dat het escaleert, hij vreemdgaat, liegt, bedriegt, de relatie kapot gaat, iemand emotioneel breken.. Dat je verliefd bent en hier ook bewust van bent.. dat getuigt van geen karakter in mijn ogen.

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.. :+
Ja maar nu maak je er iets kwaadaardigs van. Denk niet dat het verbreken van de relatie van mr X met zijn huidige vriendin voor TS een doel op zich is. Helaas wel een noodzakelijkheid als zij met mr X een relatie aan wil gaan (en ik neem aan dat ze dat wil).

Ja, dan moet TS misschien een keuze maken tussen haar gevoelens voor mr X en wat moreel juist is, maar ik vind het niet zo vreemd dat ze haar gevoelens dan laat prevaleren. Zeker als mr. X alle gelegenheid van de wereld heeft om haar een halt toe te roepen. In plaats daarvan nodigt hij haar uit en moeten wij maar raden wat ze op dit moment aan het doen is. En met wie. :o
  zondag 27 augustus 2017 @ 00:48:23 #84
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173413226
Update van TS?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_173416574
Niks.

Komt erop neer dat hij geen contact met mij wil (ik ben opeens geblokkeerd nu zag ik vannacht), eerlijk wil zijn tegenover zijn vriendin en wil uitvogelen wat er fout gaat in die relatie. Want hij zegt dat hij vanaf dag 1 wist dat hij op mij viel en dat hij ook gevoelens heeft. En dat ie een halfjaar heeft lopen kloten en in de knoop zit met zichzelf en zn relatie

O ja: dat ik niet op hem moet wachten, ook en dat hij zich nu wil focussen op zijn vriendin

Met andere woorden: hij wil mij niet. En dat zegt ie dan een dag nadat we bijna seks hebben gehad, ik baal evan. Niet dat ik had verwacht dat het iets tussen ons zou worden, maar ik had dit ook weer niet verwacht. Ik had zelfs genoegen genomen met stiekeme afspraakjes en neukpartijen buiten zijn vriendin om, om eerlijk te zijn. Mja, wat zegt dat over mij en mijn psyche? Dat ik niet goed in mijn vel zit? Mezelf niet genoeg respecteer?

Ik begrijp die plotselinge eerlijkheid van hem niet. Laatst heb ik bijna seks met m en daar is ie dan kennelijk zo van geschrokken dat ie alles afkapt.

Anyway, ik ben er echt een beetje kapot van. Had dit niet verwacht.. Het doet pijn. Kan ook niks anders dan janken op het moment, want de kans is groot dat ik hem nooit meer spreek. Ik ben gewoon helemaal fuckdd up.

Ben nadat ie me dit vertelde (ipv dat ik naar vriendinnen ging, dat kon ook) naar een "vriend" gegaan en heb bij hem uitgejankt gedronken etc.
Ik ben gewoon best wel naar de tyfus maar dat was ik al toen het begon een halfjaar geleden. Als ik zelfrespect had dan had ik dit allemaal niet gedaan.
pi_173416607
Je had het niet verwacht? Het is je hier meerdere malen voorspeld.
pi_173416713
Toch nog best een decent gozer, all things considered. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_173416730
Wees niet te hard voor jezelf.
Liefde kan het slechtste en beste in mensen naar boven halen.

Dat fucked up gevoel zal nog wel eventjes blijven, ga niet alles proberen te verklaren maar leer er wel van :)

Bespaart je een hoop ellende een volgende keer.
Hell To The Liars
pi_173416934
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
pi_173416954
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:48 schreef Droopie het volgende:
Wees niet te hard voor jezelf.
Liefde kan het slechtste en beste in mensen naar boven halen.

Dat fucked up gevoel zal nog wel eventjes blijven, ga niet alles proberen te verklaren maar leer er wel van :)

Bespaart je een hoop ellende een volgende keer.
Het slechtste nu vooral.. Ik weet wel dat ik nooit meer met n bezet persoon ga, dus ik maak deze fout niet meer. En bedankt!
pi_173417032
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:47 schreef Sarasi het volgende:
Toch nog best een decent gozer, all things considered. :)
nee vind ik niet. Hij heeft dit een halfjaar laten gebeuren en heeft bijna seks met me gehad, heeft me aangeraakt, kusjes gegeven. Woorden, aanrakingen, dus nee. En dan nu heeft ie opeens het licht gezien na de bijna seks.. maar dat maakt hem niet fatsoenlijk of dat ik de boeman ben.
pi_173417062
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:06 schreef RedRain het volgende:

[..]

nee vind ik niet. Hij heeft dit een halfjaar laten gebeuren en heeft bijna seks met me gehad, heeft me aangeraakt, kusjes gegeven. Woorden, aanrakingen, dus nee. En dan nu heeft ie opeens het licht gezien na de bijna seks.. maar dat maakt hem niet fatsoenlijk of dat ik de boeman ben.
Je was al één van de twee boemannen, en meneer heeft heel braaf geen seks met je gehad en daarna alsnog ingezien dat hij dit niet alleen aan z'n vriendin moet vertellen, maar ook ergens aan moet werken zodat dit niet nog een keer gebeurt. Dat is, all things considered, gewoon best netjes.
pi_173417081
Jij kunt er, zoals gezegd, niet zoveel aan doen dat je verliefd wordt. Wat er daarna is gebeurd ligt net zo goed aan hem. Kennelijk heeft hij je te dichtbij laten komen en realiseert hij zich dat ie helemaal los moet komen van jou wil zijn relatie een reële kans hebben. Kun je als compliment opvatten. Maar goed, koop je niks voor. Dit wordt hem gewoon niet, maar geloof het of niet, dr komt een ander in beeld die in jouw ogen nog leuker, knapper, charmanter, grappiger en liever is. En hopelijk single...
pi_173417179
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:08 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je was al één van de twee boemannen, en meneer heeft heel braaf geen seks met je gehad en daarna alsnog ingezien dat hij dit niet alleen aan z'n vriendin moet vertellen, maar ook ergens aan moet werken zodat dit niet nog een keer gebeurt. Dat is, all things considered, gewoon best netjes.
En dat wat hij wèl heeft gedaan is niet braaf of fatsoenlijk te noemen. Grote kans dat als hij eerlijk is, en dat gaat ie doen, dat zijn vriendin zegt laat maar zitten. Dat hoop ik, ik weet dat het misselijk is, maar ik hoop het ergens.

Ik voel me leeg. Je flirt een half jaar met me, praat 2 maanden over can alles en nog wat met me, je bent intiem met me, staat op het punt om seks met me te hebben en dan een poosje later wil je me niet meer omdat je bent geschrokken.

Leuk is anders. Dus nee ik had dit niet verwacht, ik had eerlijk gezegd seks verwacht. :')
pi_173417186
quote:

[..]

Je hebt er om gevraagd en nu moet je op de blaren zitten.. het is hier zelfs al voorspeld dat hij niet voor jou zou gaan en dat je je niets moet inbeelden. Ik vind het wel zeker fatsoenlijk dat hij actief knopen doorhakt, jou als opgediende snack wegschuift en aan zijn relatie met zijn vriendin wil werken en hij jou dit vertelt.

Focus je dus op single mannen, een eerlijke relatie, je eigenwaarde. Succes. :)
pi_173417206
quote:

[..]

Ik heb meer het idee dat dit vooral van jou uit is gekomen. Hij vertelde je al heel snel over zijn vriendin, jij verklaart hem dronken dat je hem wel ziet zitten, jij voegt hem toe op fb, jij nodigt hem bij jou thuis uit voor een etentje, in mijn ogen ben jij degene die er het hardst aan heeft lopen trekken, ik vind hem meer fatsoen hebben dan jou. Hij heeft op tijd ingezien dat het niet de moeite waard is om alles weg te gooien.
  zondag 27 augustus 2017 @ 10:22:17 #97
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_173417234
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:19 schreef RedRain het volgende:

[..]

En dat wat hij wèl heeft gedaan is niet braaf of fatsoenlijk te noemen. Grote kans dat als hij eerlijk is, en dat gaat ie doen, dat zijn vriendin zegt laat maar zitten. Dat hoop ik, ik weet dat het misselijk is, maar ik hoop het ergens.

Ik voel me leeg. Je flirt een half jaar met me, praat 2 maanden over can alles en nog wat met me, je bent intiem met me, staat op het punt om seks met me te hebben en dan een poosje later wil je me niet meer omdat je bent geschrokken.

Leuk is anders. Dus nee ik had dit niet verwacht, ik had eerlijk gezegd seks verwacht. :')
Ik begrijp je verwardheid helemaal. Verstandelijk wist je heel goed dat dit het niet was en dat dit hoogstwaarschijnlijk niets ging worden. Gevoelsmatig was een heel andere zaak.

Ik denk dat je heel blij moet zijn dat het nu is afgeknapt en niet nadat je sex hebt gehad.

Waarschijnlijk is het handig om rust te nemen en tijd te nemen voor verdriet. Hem vergeten is onmogelijk, hem gaan zien als een mooie herinnering hopelijk wel.
pi_173417260
quote:

[..]

Echt? Je hoopt dat het nu alsnog uit gaat? Hij heeft niet alleen geflirt, jij deed er net zo hard aan mee
pi_173417270
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:10 schreef Argento het volgende:
Jij kunt er, zoals gezegd, niet zoveel aan doen dat je verliefd wordt. Wat er daarna is gebeurd ligt net zo goed aan hem. Kennelijk heeft hij je te dichtbij laten komen en realiseert hij zich dat ie helemaal los moet komen van jou wil zijn relatie een reële kans hebben. Kun je als compliment opvatten. Maar goed, koop je niks voor. Dit wordt hem gewoon niet, maar geloof het of niet, dr komt een ander in beeld die in jouw ogen nog leuker, knapper, charmanter, grappiger en liever is. En hopelijk single...
dat laatste wordt hem sowieso niet, ik moet niet eens denken aan een ander en ik hoef ook niemand qua liefde. Ik ga daten, op stap met vriendinnen en seks hebben met mensen. Deed ik ook nadat het uit was met mijn ex en het hielp voor mij qua zelfbeeld, want mijn zelfbeeld is weer naar 0,0 gegaan.

Nu ik ga afsluiten en hier nooit meer teruglezen, want het is gênant.

Thnx voor reacties allemaal!
  zondag 27 augustus 2017 @ 10:26:29 #100
403588 mcmlxiv
pi_173417297
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:24 schreef RedRain het volgende:

[..]

dat laatste wordt hem sowieso niet, ik moet niet eens denken aan een ander en ik hoef ook niemand qua liefde. Ik ga daten, op stap met vriendinnen en seks hebben met mensen. Deed ik ook nadat het uit was met mijn ex en het hielp voor mij qua zelfbeeld, want mijn zelfbeeld is weer naar 0,0 gegaan.

Nu ik ga afsluiten en hier nooit meer teruglezen, want het is gênant.

Thnx voor reacties allemaal!
Ik zou eerst eens echt aan mezelf gaan werken en niet steeds vluchten.
pi_173417314
quote:

[..]

Je klinkt bijna alsof hij je iets verschuldigd is. Je wist dat hij een relatie had, waarom ben je dan toch zo beteuterd als (naar verwachting) blijkt dat hij voor haar gaat? :') Ik zou het niet uitmaken als mijn vriend zo naar me toe kwam, niet als hij een plan had om dit in de toekomst te voorkomen.

Jij bent degene die álle initiatief heeft genomen, en zoals ik het las moest hij je bijna van zich af slaan toen hij bij je kwam eten (wat hij in de eerste instantie ook al geen goed idee vond). Dat jij je nou opeens de gebeten hond zit te voelen en jezelf heel erg zielig vindt, daar heb ik niet zo'n boodschap aan eigenlijk. :)
pi_173417353
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:20 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat dit vooral van jou uit is gekomen. Hij vertelde je al heel snel over zijn vriendin, jij verklaart hem dronken dat je hem wel ziet zitten, jij voegt hem toe op fb, jij nodigt hem bij jou thuis uit voor een etentje, in mijn ogen ben jij degene die er het hardst aan heeft lopen trekken, ik vind hem meer fatsoen hebben dan jou. Hij heeft op tijd ingezien dat het niet de moeite waard is om alles weg te gooien.
Wat je op tijd noemt. Meneer heeft een half jaar voeding gegeven aan de verliefdheid van TS, wetende dat zij verliefd was. Is dat zo fatsoenlijk als hij nooit enige intentie had om verdere stappen te zetten? We kennen de inhoud van de gesprekken niet maar het zal me niks verbazen als hij zich daarin ook behoorlijk ontvankelijk voor de gevoelens van TS heeft opgesteld. Dat TS daarin mee gaat is gezien haar gevoelens voor hem volstrekt logisch.

Prima dat hij er nu een eind aan maakt in een poging om nog wat van zijn relatie te maken maar hij had het richting TS anders aan kunnen pakken.
  zondag 27 augustus 2017 @ 10:32:14 #103
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173417382
Het enige slachtoffer in deze is zijn vriendin.

Stel je aan, TS. Bezet = bezet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_173417402
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je klinkt bijna alsof hij je iets verschuldigd is. Je wist dat hij een relatie had, waarom ben je dan toch zo beteuterd als (naar verwachting) blijkt dat hij voor haar gaat? :') Ik zou het niet uitmaken als mijn vriend zo naar me toe kwam, niet als hij een plan had om dit in de toekomst te voorkomen.

Jij bent degene die álle initiatief heeft genomen, en zoals ik het las moest hij je bijna van zich af slaan toen hij bij je kwam eten (wat hij in de eerste instantie ook al geen goed idee vond). Dat jij je nou opeens de gebeten hond zit te voelen en jezelf heel erg zielig vindt, daar heb ik niet zo'n boodschap aan eigenlijk. :)
Probeer je me nou te kwetsen? :')
pi_173417443
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens echt aan mezelf gaan werken en niet steeds vluchten.
daar heb ik geen zin in. De puf niet voor. Wat moet ik ook doen? Naar een psycholoog en zeggen: ik ben verdrietig, en nu ga ik rondneuken en daten om wat meer zelfvertrouwen te krijgen?
pi_173417510
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:30 schreef Argento het volgende:

[..]

Wat je op tijd noemt. Meneer heeft een half jaar voeding gegeven aan de verliefdheid van TS, wetende dat zij verliefd was. Is dat zo fatsoenlijk als hij nooit enige intentie had om verdere stappen te zetten? We kennen de inhoud van de gesprekken niet maar het zal me niks verbazen als hij zich daarin ook behoorlijk ontvankelijk voor de gevoelens van TS heeft opgesteld. Dat TS daarin mee gaat is gezien haar gevoelens voor hem volstrekt logisch.

Prima dat hij er nu een eind aan maakt in een poging om nog wat van zijn relatie te maken maar hij had het richting TS anders aan kunnen pakken.
Zij heeft zelf een half jaar haar verliefdheid lopen voeden, hij heeft meteen vertelt over zijn vriendin, en zoals ik het in de OP lees kletsten ze pas twee maanden op fb waar zij hem heeft toegevoegd om zogenaamd een verklaring voor haar sneue gedrag te kunnen geven. Hij had het beter aan kunnen pakken maar zij wist van het begin af dat hij al met een ander was. Dus waarom hem dan toevoegen op Facebook, waarom hem dan bij haar thuis uitnodigen?
pi_173417512
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:33 schreef RedRain het volgende:

[..]

Probeer je me nou te kwetsen? :')
Nee, ik ben eerlijk. Je bent overal je handen vanaf aan het trekken, nergens verantwoordelijkheid voor aan het nemen, en binnen een dag van een giebelend schoolmeisje naar een wrak met uitlopende mascara gegaan, omdat je vanaf stap één weigerde de werkelijkheid onder ogen te zien en die nu rauw op je dak komt vallen. En nog steeds, nul verantwoordelijkheid aan het nemen, nul aansprakelijkheid dragen, je de gebeten hond voelen en niet begrijpen waarom niet meer mensen medelijden met je hebben.

Dat is niet een mening, dat is een observatie. Behalve dan de mascara, die is voor dramatisch effect.

Ik denk dat je oprecht best veel zou hebben aan therapie. Je geeft al aan nu echt op een dieptepunt te zitten en je posts hier blaken ook niet echt van de zelfwaardering.
pi_173417521
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:35 schreef RedRain het volgende:

[..]

daar heb ik geen zin in. De puf niet voor. Wat moet ik ook doen? Naar een psycholoog en zeggen: ik ben verdrietig, en nu ga ik rondneuken en daten om wat meer zelfvertrouwen te krijgen?
Doen wat jij denkt dat goed voor je is. Jij moet dit achter je zien te laten en jij weet voor jezelf het beste hoe dat moet. Niet telkens verantwoording afleggen aan anderen. En tja, het zal z'n tijd nodig hebben. Nu behoort mr X nog tot je heden. Na verloop van tijd behoort ie tot je verleden. En dan is alles anders.
  zondag 27 augustus 2017 @ 10:41:02 #109
403588 mcmlxiv
pi_173417531
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:35 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je moet helemaal niets. Neuk vooral rond wanneer je daar echt zelfvertrouwen van krijgt.

Ik ben alleen bang dat het jouw zelfvertrouwen niet gaat helpen. Wanneer je er een beetje normaal uitziet is rondneuken voor de gemiddelde vrouw namelijk helemaal geen probleem.

Even heel direct: Bijna elke vrouw is neukmateriaal, relatiemateriaal dat is iets heel anders.
pi_173417591
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:40 schreef 8777 het volgende:

[..]

Zij heeft zelf een half jaar haar verliefdheid lopen voeden, hij heeft meteen vertelt over zijn vriendin, en zoals ik het in de OP lees kletsten ze pas twee maanden op fb waar zij hem heeft toegevoegd om zogenaamd een verklaring voor haar sneue gedrag te kunnen geven. Hij had het beter aan kunnen pakken maar zij wist van het begin af dat hij al met een ander was. Dus waarom hem dan toevoegen op Facebook, waarom hem dan bij haar thuis uitnodigen?
Omdat ze verliefd is. Omdat ze aandacht wil van degene op wie ze verliefd is. Omdat ze die aandacht ook nog eens krijgt. Iedereen die meent dat zij onder deze omstandigheden uit morele overwegingen voor iemand die zij niet kent haar gevoelens zou moeten wegstoppen is kennelijk nog nooit echt verliefd geweest.

Als TS na vanavond nog pogingen zou ondernemen zou ze inderdaad te ver gaan ja. Want pas nu is de boodschap van mr X duidelijk. Voor die tijd was de boodschap er juist eentje van wederzijds verlangen.
pi_173417673
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Omdat ze verliefd is. Omdat ze aandacht wil van degene op wie ze verliefd is. Omdat ze die aandacht ook nog eens krijgt. Iedereen die meent dat zij onder deze omstandigheden uit morele overwegingen voor iemand die zij niet kent haar gevoelens zou moeten wegstoppen is kennelijk nog nooit echt verliefd geweest.

Als TS na vanavond nog pogingen zou ondernemen zou ze inderdaad te ver gaan ja. Want pas nu is de boodschap van mr X duidelijk. Voor die tijd was de boodschap er juist eentje van wederzijds verlangen.
De boodschap was eigenlijk al duidelijk toen hij haar bij het koffiezetapparaat vertelde dat hij een vriendin had, dat zij verliefd is kan hij niks aan doen.
En gezien het feit dat zij wist dat hij bezet was had ze zich ook terug kunnen trekken, ze was zelfs bereid om zijn buitenvrouw te worden, dat getuigt voor mij niet van fatsoen.
pi_173417741
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, ik ben eerlijk. Je bent overal je handen vanaf aan het trekken, nergens verantwoordelijkheid voor aan het nemen, en binnen een dag van een giebelend schoolmeisje naar een wrak met uitlopende mascara gegaan, omdat je vanaf stap één weigerde de werkelijkheid onder ogen te zien en die nu rauw op je dak komt vallen. En nog steeds, nul verantwoordelijkheid aan het nemen, nul aansprakelijkheid dragen, je de gebeten hond voelen en niet begrijpen waarom niet meer mensen medelijden met je hebben.

Dat is niet een mening, dat is een observatie. Behalve dan de mascara, die is voor dramatisch effect.

Ik denk dat je oprecht best veel zou hebben aan therapie. Je geeft al aan nu echt op een dieptepunt te zitten en je posts hier blaken ook niet echt van de zelfwaardering.
Ik vind serieus niet dat ik verantwoordelijk ben voor zijn relatie. Netjes is anders, maar hij heeft nooit gezegd dat hij geen interesse in heeft. Vanaf dag 1 keek hij al veel te lang en veel te vaak naar me. Daarna praatten wet, kreeg ik complimenten, en veel oogcontact. Hij keek altijd. Daarna deed ik iets doms, daarna zocht ik hem op, maar hij ging erin mee. En laatst tijdens ons intieme contact, kwam dat echt niet enkel van mijn kant. Alsof ik met een pistool op m gericht stond en hem zei zn broek uit te doen ofzo :')

Ik ben fout geweest, maar ik ben verliefd op hem. En dat is dom, maar dat was al vanaf moment 1 dat ik hem zag.

Ik moet gaan werken aan mijn zelfwaardering inderdaad
pi_173417780
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:41 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je moet helemaal niets. Neuk vooral rond wanneer je daar echt zelfvertrouwen van krijgt.

Ik ben alleen bang dat het jouw zelfvertrouwen niet gaat helpen. Wanneer je er een beetje normaal uitziet is rondneuken voor de gemiddelde vrouw namelijk helemaal geen probleem.

Even heel direct: Bijna elke vrouw is neukmateriaal, relatiemateriaal dat is iets heel anders.
dat is ook weer zo van dat neuken. Maar meer daten. Het is dom tijdverdrijf. Even de bevestiging dat je toch wel gewild en goed genoeg bent nadat je bent gedumpt :')

Snap je dat? Is ook treurig, weet ik. Maar ok neem maar niks van mij aan nu, ik spreek uit verdriet.. als je me begrijpt.
pi_173417810
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:51 schreef 8777 het volgende:

[..]

De boodschap was eigenlijk al duidelijk toen hij haar bij het koffiezetapparaat vertelde dat hij een vriendin had, dat zij verliefd is kan hij niks aan doen.
En gezien het feit dat zij wist dat hij bezet was had ze zich ook terug kunnen trekken, ze was zelfs bereid om zijn buitenvrouw te worden, dat getuigt voor mij niet van fatsoen.
Ze gaat toch ook niet voor de prijs van meest fatsoenlijke dame? Ze is verliefd en iedereen roept dat ze maar fatsoenlijk moet doen. Ook als hij die verliefdheid nogal actief gaat lopen voelen. Ja doei. Een echte verliefdheid gaat dieper dan de wens om moreel juist te handelen.
pi_173417892
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:56 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik vind serieus niet dat ik verantwoordelijk ben voor zijn relatie. Netjes is anders, maar hij heeft nooit gezegd dat hij geen interesse in heeft. Vanaf dag 1 keek hij al veel te lang en veel te vaak naar me. Daarna praatten wet, kreeg ik complimenten, en veel oogcontact. Hij keek altijd. Daarna deed ik iets doms, daarna zocht ik hem op, maar hij ging erin mee. En laatst tijdens ons intieme contact, kwam dat echt niet enkel van mijn kant. Alsof ik met een pistool op m gericht stond en hem zei zn broek uit te doen ofzo :')

Ik ben fout geweest, maar ik ben verliefd op hem. En dat is dom, maar dat was al vanaf moment 1 dat ik hem zag.

Ik moet gaan werken aan mijn zelfwaardering inderdaad
Andersom is ook niet het geval. Jullie hebben allebei bijgedragen aan deze situatie en het feit dat jij zijn "ik heb een vriendin" genegeerd hebt, is wel hoofdoorzaak van waarom je je nu zo kut voelt. Daar kun je best verantwoordelijkheid voor nemen. Dat je überhaupt genoegen neemt met 'neukertje' zijn, is al best een aanwijzing dat je zelfwaardering niet geweldig is. Vind je niet dat je meer verdient? Iemand die volledig voor je gaat?
pi_173418045
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Aandacht willen is een ding, maar actie ondernemen is iets anders.. ik ben ooit ook verliefd geweest op een bezet iemand, mijn professor, hij was verloofd.. maar handsome en intelligenten as hell, we hadden wekelijks contact en er was iets.. flirterig gedrag, als enige naar zijn kamer geroepen, kreeg overdreven veel complimenten, ik voelde constant kriebels in mijn buik en dacht 24/7 aan hem, maar ik wist ook dat hij verloofd was en dat ik zeker niets zou doen en om die reden hield ik het contact kort, en nam ik afstand en ging ik niet meer naar zijn kamer en samen lopen toen het contact persoonlijker werd. Verliefdheid is inderdaad van korte duur, wanneer je je aandacht verlegd. Nu is hij alleen een mooie herinnering. ;)
pi_173418107
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:00 schreef Argento het volgende:

[..]

Ze gaat toch ook niet voor de prijs van meest fatsoenlijke dame? Ze is verliefd en iedereen roept dat ze maar fatsoenlijk moet doen. Ook als hij die verliefdheid nogal actief gaat lopen voelen. Ja doei. Een echte verliefdheid gaat dieper dan de wens om moreel juist te handelen.
Wat Sarasi hierboven ook al zegt, hij heeft haar gezegd dat hij een vriendin heeft. Dat zou genoeg moeten zijn.
Ik ben zelf ook een keer hevig verliefd geworden op iemand die al in een relatie zat dus ik weet wel hoe het voelt.
  zondag 27 augustus 2017 @ 11:18:40 #118
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173418143
quote:

[..]

Dat is hij zeker wel.Hij heeft duidelijk gekozen voor zijn vriendin en het contact met jou verbroken. Dat vind ik heel erg fatsoenlijk van hem zelfs,

Jij hebt dit ook laten gebeuren , niet alleen hij. Je legt nog steeds alles bij hem neer,
Grow up en neem verantwoordelijkheid voor je eigen shit i.p.v het slachtoffer uit te blijven hangen.
Sterkte
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 augustus 2017 @ 11:21:59 #119
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173418201
Zo veel singles in Nederland :') Valt me wel vaker op hier op FOK! Allemaal achter bezette mensen aan en dan lekker janken achteraf :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_173418216
Vrouwen zoals jij. :r Gadverdamme.
Protège moi de mes désirs.
pi_173418560
quote:
9s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo veel singles in Nederland :') Valt me wel vaker op hier op FOK! Allemaal achter bezette mensen aan en dan lekker janken achteraf :')
Op al die singles ben ik niet verliefd geworden.

Verliefdheid is niet te sturen, mocht je dat misschien niet weten.
pi_173418626
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je hebt geen zelfbeheersing?
pi_173418649
quote:

[..]

Het gevoel zelf niet, je acties kan je wel sturen.. maar de een is sterker dan de ander he. Het is maar in hoeverre je het toelaat om het te laten escaleren. We zijn geen holbewoners, toch.... :+
pi_173418650
Niet als het om hem gaat.

Maar ik sluit dit af. Bedankt voor de uiteenlopende reacties. Ik ga aan mezelf werken.
pi_173418672
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:48 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het gevoel zelf niet, je acties kan je wel sturen.. maar de een is sterker dan de ander he. Het is maar in hoeverre je het toelaat om het te laten escaleren. We zijn geen holbewoners, toch.... :+
Inderdaad. Maar toch ook wel een beetje holbewoners als het op liefde en lust aankomt. Als je barst van de liefde voor iemand en op knappen staat om gewoon je liefde te geven.. dan is het moeilijk om niet bij die persoon te willen zijn. Om het gevoel links te laten liggen.

Zo ervaar ik dat dan. En nu echt adios!
  zondag 27 augustus 2017 @ 11:52:44 #126
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173418698
quote:

[..]

Nee maar je bent ook geen willoos schaap van je eigen grillen , je hebt er zelf ook invloed op. dus niet zo het slachtoffer uithangen ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173419022
quote:

[..]

Nee, dat getuigt van karakter en nog enig fatsoen in z'n donder hebben. De meeste andere mannen hadden je allang geneukt. Jij bent gewoon een grote mongool. Lekker voor je.

Ik heb serieus medelijden met jouw toekomstige man.! Wat een normen en waarden heb jij zeg... Tering, geen wonder dat de wereld zo verrot en verdorven is. Achterlijk wijf.
pi_173419087
Zo, toch nog een happy ending.
pi_173419208
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:19 schreef zarGon het volgende:
Dit :D heerlijk leesvoer voor de brakke zondag. Prachtig hoe sommigen emotie daadwerkelijk een valide reden vinden om immoreel gedrag te vertonen.
Goed dat de betreffende kerel alsnog het verstandige heeft gedaan, TS verdient een kerel die net zo veel schijt heeft aan het gevoel van anderen als TS.
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:31:56 #130
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173419311
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:37 schreef RedRain het volgende:
Niks.

Komt erop neer dat hij geen contact met mij wil (ik ben opeens geblokkeerd nu zag ik vannacht), eerlijk wil zijn tegenover zijn vriendin en wil uitvogelen wat er fout gaat in die relatie. Want hij zegt dat hij vanaf dag 1 wist dat hij op mij viel en dat hij ook gevoelens heeft. En dat ie een halfjaar heeft lopen kloten en in de knoop zit met zichzelf en zn relatie

O ja: dat ik niet op hem moet wachten, ook en dat hij zich nu wil focussen op zijn vriendin

Met andere woorden: hij wil mij niet. En dat zegt ie dan een dag nadat we bijna seks hebben gehad, ik baal evan. Niet dat ik had verwacht dat het iets tussen ons zou worden, maar ik had dit ook weer niet verwacht. Ik had zelfs genoegen genomen met stiekeme afspraakjes en neukpartijen buiten zijn vriendin om, om eerlijk te zijn. Mja, wat zegt dat over mij en mijn psyche? Dat ik niet goed in mijn vel zit? Mezelf niet genoeg respecteer?

Ik begrijp die plotselinge eerlijkheid van hem niet. Laatst heb ik bijna seks met m en daar is ie dan kennelijk zo van geschrokken dat ie alles afkapt.

Anyway, ik ben er echt een beetje kapot van. Had dit niet verwacht.. Het doet pijn. Kan ook niks anders dan janken op het moment, want de kans is groot dat ik hem nooit meer spreek. Ik ben gewoon helemaal fuckdd up.

Ben nadat ie me dit vertelde (ipv dat ik naar vriendinnen ging, dat kon ook) naar een "vriend" gegaan en heb bij hem uitgejankt gedronken etc.
Ik ben gewoon best wel naar de tyfus maar dat was ik al toen het begon een halfjaar geleden. Als ik zelfrespect had dan had ik dit allemaal niet gedaan.
Wat een vent! _O_ Jij ... :N
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:57:32 #131
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173419781
quote:

[..]

Nee, maar je hebt het zelf versterkt en laten versterken.
pi_173419869
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit :D heerlijk leesvoer voor de brakke zondag. Prachtig hoe sommigen emotie daadwerkelijk een valide reden vinden om immoreel gedrag te vertonen.
Goed dat de betreffende kerel alsnog het verstandige heeft gedaan, TS verdient een kerel die net zo veel schijt heeft aan het gevoel van anderen als TS.
Wat een gezeik en vrouwonvriendelijkheid. Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn relatie en wat hij doet tegenover zijn vriendin. Verder heb ik geen schijt aan gevoelens voor anderen. Ik moet eigenlijk beter weten en niet meer reageren, maar dit soort reacties irriteren me.
pi_173419933
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat een gezeik en vrouwonvriendelijkheid. Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn relatie en wat hij doet tegenover zijn vriendin. Verder heb ik geen schijt aan gevoelens voor anderen. Ik moet eigenlijk beter weten en niet meer reageren, maar dit soort reacties irriteren me.
Vrouwonvriendelijk? :D :') ;( :'( nee lieverd, ik baseer mijn post op jouw karakter die je hier stukje bij beetje blootgeeft. Dit heeft echt niets met geslacht te maken, als je een kerel was vond ik je net zo sneu.

Nee je bent niet verantwoordelijk en nee die gozer is er niet op ingegaan, maar jouw bedoelingen en intenties zeggen mijn inziens een heleboel over jouw betrouwbaarheid.
pi_173419934
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee, maar je hebt het zelf versterkt en laten versterken.
Precies, maar niet in mijn eentje. Ik had kunnen stoppen, hij had kunnen stoppen. Het is stom dat we allebei zijn doorgegaan. En zoals ik al zei: vanaf dag 1 zat hij al heel veel en lang naar mij te kijken. Het kwam echt niet enkel van mij.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:05:05 #135
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173419935
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef RedRain het volgende:

[..]

Als je niks meer te zeggen hebt, kun je het nog altijd op vrouwonvriendelijkheid gooien, niet waar? :O En je had duidelijk schijt aan de gevoelens van zijn vriendin. Stop je hoofd even in de vriezer en denk na over wat je nou precies deed en van plan was. :N En anders leer je het wel als je ooit in de positie komt van zijn huidige vriendin.
pi_173419942
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat een vent! _O_ Jij ... :N
Die vent gaat ook niet vrijuit hoor.
Kan die wel op een voetstuk gezet worden, maar meneer vond het ook maar al te leuk en pas toen het een gevaar werd voor zijn eigen leventje trok hij zijn plan.

Als zijn relatie hem echt zoveel waard was geweest had ie op dag 1 al de muur opgetrokken en gezegd opbokken jij.
Hell To The Liars
pi_173419957
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:19 schreef zarGon het volgende:
Voor wie of wat? Zoals ik het zie ben ik een verliezer, hij ook, en zijn vriendin ook. Het is verder ook nog de vraag of zijn vriendin dit allemaal gaat accepteren en met hem verder wil.
pi_173419958
quote:
13s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Gary_Oak het volgende:
En anders leer je het wel als je ooit in de positie komt van zijn huidige vriendin.
Dit.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:06:42 #139
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173419967
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Droopie het volgende:

[..]

Kan die wel op een voetstuk gezet worden, maar meneer vond het ook maar al te leuk en pas toen het een gevaar werd voor zijn eigen leventje trok hij zijn plan.

Als zijn relatie hem echt zoveel waard was geweest had ie op dag 1 al de muur opgetrokken en gezegd opbokken jij.
Eind goed, al goed.
pi_173419978
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:06 schreef RedRain het volgende:

[..]

Voor wie of wat? Zoals ik het zie ben ik een verliezer, hij ook, en zijn vriendin ook. Het is verder ook nog de vraag of zijn vriendin dit allemaal gaat accepteren en met hem verder wil.
Dat zou je graag ook op de klippen zien lopen, is het niet? Als ik hem niet kan krijgen, mag niemand hem hebben :D jeetje wat sneu
pi_173420006
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Vrouwonvriendelijk? :D :') ;( :'( nee lieverd, ik baseer mijn post op jouw karakter die je hier stukje bij beetje blootgeeft. Dit heeft echt niets met geslacht te maken, als je een kerel was vond ik je net zo sneu.

Nee je bent niet verantwoordelijk en nee die gozer is er niet op ingegaan, maar jouw bedoelingen en intenties zeggen mijn inziens een heleboel over jouw betrouwbaarheid.
Hij is er wel op ingegaan en deed net zo hard mee. Vanaf dag 1. Dat bedoel ik met vrouwonvriendelijkheid. Alsof het allemaal mijn schuld is.
pi_173420021
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:08 schreef RedRain het volgende:

[..]

Hij is er wel op ingegaan en deed net zo hard mee. Vanaf dag 1. Dat bedoel ik met vrouwonvriendelijkheid. Alsof het allemaal mijn schuld is.
Eh ja, je hebt dit aan jezelf te danken.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:10:12 #143
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173420036
quote:

[..]

Je had zelf ook een verantwoordelijkheid, meissie. Dat 'ja-maar-hunnie' laat je maar achter op de basisschool.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:12:02 #144
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173420075
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef RedRain het volgende:

[..]

Precies, maar niet in mijn eentje. Ik had kunnen stoppen, hij had kunnen stoppen. Het is stom dat we allebei zijn doorgegaan. En zoals ik al zei: vanaf dag 1 zat hij al heel veel en lang naar mij te kijken. Het kwam echt niet enkel van mij.
Dat laten versterken komt ook door hem, maar vooral door jezelf. Je hebt het laten gebeuren, terwijl je diep van binnen vast wel wist dat kans van slagen nihil was.
pi_173420085
quote:

[..]

Het is ook allemaal jouw schuld :D vanaf dag 1 was de intentie nog niet zo duidelijk. Echter heb jij, ondanks in de wetenschap te leven dat hij in een relatie zit, enkel je eigenbelang proberen na te streven al moest je over lijken gaan. Dat hij de ernst van de situatie waarschijnlijk nog niet inzag is een beetje naïef, maar het kwartje is toch nog op tijd gevallen.

Probeer hem vooral als boeman neer te zetten, je maakt jezelf alleen maar belachelijker.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:26:37 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173420362
quote:

[..]

Je weet het en toch ben je blijven doorgaan contact te zoeken, het is gewoon asociaal, maar zoals je er aan komt kom je er ook weer van af.
Dus mocht het tussen jullie wat worden heb je altijd kans dat een andere tuthola er net zo over denkt.
Ik ken er trouwens ook een die er zo over dacht en nu het gras van de andere kant bekijkt, ook weinig medelijden mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:30:04 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173420437
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

enkel je eigenbelang proberen na te streven al moest je over lijken gaan.
Soms gebeurt dat letterlijk, dat is het risico dat je neemt als je in de relatie van een ander gaat zitten stoken.
Maar goed, TS heeft duidelijk geen respect voor bestaande relaties, en dat soort dingen komen vanzelf een keer terug, keihard, in your face.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173420465
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat zou je graag ook op de klippen zien lopen, is het niet? Als ik hem niet kan krijgen, mag niemand hem hebben :D jeetje wat sneu
Ja, het is wel handig als zijn vriendin zijn vriendin niet is. Dan kan ik ongestoord met hem afspreken en net zo lang neuken als ik wil. Heerlijk. :') Nee. Wat denk je? Dat ik nu zielig in een hoekje ga hopen dat zijn relatie over is? Natuurlijk 'hoop' ik dat ergens, maar ik heb ook nog wel enige realiteitszin door te beseffen dat dat een rotgedachte is. Ik zit er nu effe doorheen, voel me niet goed, ben ook een beetje ziek, ik lig jankend in mijn bed, maar ik ga gewoon door. Ook al zit hij altijd in mijn gedachten.

Al ZOU zijn relatie overgaan, en dat is ook wat hij zei, dan heeft hij toch tijd voor zichzelf nodig om dat te verwerken en om te beseffen wat hij echt nodig heeft. Want het heeft acht maanden geduurd, deze hele flirt/verliefdheid. Het begon op dag 1 door het constante kijken, elkaar aankijken, te lang. En het eindigt hier, halfnaakt op elkaar. Met de bijbehorende gevoelens en emoties. En hij geeft dus ook toe dat hij ook dezelfde gevoelens voor mij heeft. Ik vind dat niet niks als je dat allemaal doet wetende dat je een relatie van 6 jaar op het spel zet en ik denk dat iedereen daar zo over denkt.

Het mag dan over zijn. Ik ga hem niks opsturen. Maar ik weet wel dat als hij over een jaar, twee jaar of twee maanden aanklopt, dat ik alles aan de kant zet voor hem. Niet dat ik ga wachten op hem, ik ga gewoon door met mijn leven, ik ga daten en ik zal mijn ogen open houden. Maar ik weet dat ik een zwak voor hem heb en dat geen enkele man daaraan kan tippen. Dat weet ik. Maar voor nu ga ik mij op mezelf richten.
pi_173420552
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dit. Takes Two To Tango. Hij heeft zich op 't nippertje 180 graden in de goede richting gedraaid en uiteindelijk wel zijn verantwoordelijkheid genomen. Vind het wel beetje makkelijk om nu alles op TO af te schuiven guys -O-
pi_173420654
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:36 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dit. Takes Two To Tango. Hij heeft zich op 't nippertje 180 graden in de goede richting gedraaid en uiteindelijk wel zijn verantwoordelijkheid genomen. Vind het wel beetje makkelijk om nu alles op TO af te schuiven guys -O-
Hij is zeker geen held, en ook stom geweest.. egostrelend natuurlijk allemaal iemand die zo obsessed met hem is, maar toch knap dat hij de knop wist om te draaien.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij ooit iets serieus met TS zal beginnen nu TS het heeft verpest door onbetrouwbaar gedrag te vertonen. Mannen hebben bepaalde "gut reactions"..
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:54:23 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173420868
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij is zeker geen held, en ook stom geweest.. egostrelend natuurlijk allemaal iemand die zo obsessed met hem is, maar toch knap dat hij de knop wist om te draaien.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij ooit iets serieus met TS zal beginnen nu TS het heeft verpest door onbetrouwbaar gedrag te vertonen. Mannen hebben bepaalde "gut reactions"..
Hij kan het er nog wel om gedaan hebben, nadat TS maar door bleef gaan terwijl ze wist dat hij al een relatie had.
Dat zijn vriendin ook gewoon wist van het gesloerie van dit gansje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:14:32 #152
163650 Greys
pi_173423326
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je focust je enorm op dat 'kijken' van hem. Zo ongeveer elke man kijkt graag naar iemand die hij aantrekkelijk vindt. Andersom ook. En met dat kijken is weinig mis, ook niet als je een relatie hebt.
Hij heeft hard op de rem getrapt voordat het seks werd. Bewonderenswaardig. Ja dat had hij ook eerder kunnen bedenken maar hij vond al die enorme aandacht van jou wel vleiend natuurlijk.

Ik snap dat het kut voor jou voelt, maar dit had je vanaf dag 1 moeten zien aankomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173423746
Lekker assertief TS.
paypal.me/taaladvies
pi_173423877
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Je focust je enorm op dat 'kijken' van hem. Zo ongeveer elke man kijkt graag naar iemand die hij aantrekkelijk vindt. Andersom ook. En met dat kijken is weinig mis, ook niet als je een relatie hebt.
Hij heeft hard op de rem getrapt voordat het seks werd. Bewonderenswaardig. Ja dat had hij ook eerder kunnen bedenken maar hij vond al die enorme aandacht van jou wel vleiend natuurlijk.

Ik snap dat het kut voor jou voelt, maar dit had je vanaf dag 1 moeten zien aankomen.
Bewonderingswaardig om met blote ballen aan het voeteneinde te staan na een romantische quasi erotisch getint dineetje?

Slechte remmen zijn dat.. Waarschijnlijk had de angst hier de overhand, en niet veel meer dan dat. Zoiets doe je niet als je in een relatie zit, dat is de kat op het spek binden, aandacht of niet. Hij had tenminste nog een vent geweest als hij het had afgemaakt op dat bed, en dan pas spijt betuigen en aandacht aan vriendinlief had besteed.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:38:01 #155
163650 Greys
pi_173423985
quote:
15s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:34 schreef Adept het volgende:

[..]

Bewonderingswaardig om met blote ballen aan het voeteneinde te staan na een romantische quasi erotisch getint dineetje?

Slechte remmen zijn dat.. Waarschijnlijk had de angst hier de overhand, en niet veel meer dan dat. Zoiets doe je niet als je in een relatie zit, dat is de kat op het spek binden, aandacht of niet. Hij had tenminste nog een vent geweest als hij het had afgemaakt op dat bed, en dan pas spijt betuigen en aandacht aan vriendinlief had besteed.
Jup. Bewonderenswaardig. Hoe je het ook wendt of keert, hij is gekapt voordat het seks werd. Tuurlijk had ie het eerder moeten bedenken - zoals ik ook al in m'n eerste post zei - maar dat ie alsnog is gestopt en alle contact heeft verbroken vind ik bewonderenswaardig ja. Het verdient geen schoonheidsprijs hoe hij het aangepakt heeft, maar TS ook niet. Hij is uiteindelijk de verstandigste.

Je vind toch niet echt dat ie wel seks met TS had moeten hebben en daarna pas moeten dumpen en aandacht aan z'n vriendin besteden? Of lees ik dat nou verkeerd? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424033
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup. Bewonderenswaardig. Hoe je het ook wendt of keert, hij is gekapt voordat het seks werd. Tuurlijk had ie het eerder moeten bedenken - zoals ik ook al in m'n eerste post zei - maar dat ie alsnog is gestopt en alle contact heeft verbroken vind ik bewonderenswaardig ja. Het verdient geen schoonheidsprijs hoe hij het aangepakt heeft, maar TS ook niet. Hij is uiteindelijk de verstandigste.
Niets bewonderingswaardigs aan.. Standaard 'ik ga bijna vreemd maar ik durf toch niet' scenario. Als ik zijn vriendin zou zijn dan mocht hij gelijk zijn spullen pakken, de volgende is wel raak. Dat gaat een keer fout als je toch die grens gaat opzoeken, bewust.

Zij is dan nog het minst kwalijk te nemen in een 'winner takes all' leven.
pi_173424053
quote:
Je vind toch niet echt dat ie wel seks met TS had moeten hebben en daarna pas moeten dumpen en aandacht aan z'n vriendin besteden? Of lees ik dat nou verkeerd? :D
Dan had hij nog een vent geweest :P Hij gaat toch wel een keer de fout in..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:41:25 #158
163650 Greys
pi_173424081
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:39 schreef Adept het volgende:

[..]

Niets bewonderingswaardigs aan.. Standaard 'ik ga bijna vreemd maar ik durf toch niet' scenario. Als ik zijn vriendin zou zijn dan mocht hij gelijk zijn spullen pakken, de volgende is wel raak. Dat gaat een keer fout als je toch die grens gaat opzoeken, bewust.
Reageer nog ff op het onderste stuk dat ik nog aan het typen was toen je al reageerde. Je was te snel. Of ik te langzaam. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424098
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Reageer nog ff op het onderste stuk dat ik nog aan het typen was toen je al reageerde. Je was te snel. Of ik te langzaam. :+
Boven je...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:44:45 #160
163650 Greys
pi_173424171
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:40 schreef Adept het volgende:

[..]

Dan had hij nog een vent geweest :P Hij gaat toch wel een keer de fout in..
Oh ik was wéér te langzaam :@ _O-

Ja maar nee, dat had het toch juist een schoft naar TS toe geweest? Dan had ie haar puur gebruikt voor seks. Al had ze daar eigenlijk ook wel om gevraagd. :X

Begrijp me niet verkeerd, ik zou als ik z'n vriendin was hem ook hierom al dumpen hoor. Maar toch heb ik er bewondering voor dat ie uiteindelijk alsnog gestopt is voor het seks werd. Je mag ze de kost geven die dat niet doen.

Het zal vast ook mede angst geweest zijn, maar ik denk ook dat ie ergens ook op TS is afgeknapt door zichzelf zo enorm aan hem op te dringen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424343
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar nee, dat had het toch juist een schoft naar TS toe geweest? Dan had ie haar puur gebruikt voor seks. Al had ze daar eigenlijk ook wel om gevraagd. :X

Begrijp me niet verkeerd, ik zou als ik z'n vriendin was hem ook hierom al dumpen hoor. Maar toch heb ik er bewondering voor dat ie uiteindelijk alsnog gestopt is voor het seks werd. Je mag ze de kost geven die dat niet doen.

Het zal vast ook mede angst geweest zijn, maar ik denk ook dat ie ergens ook op TS is afgeknapt door haarzelf zo op te dringen.
In principe was hij al vreemd geweest.. Gefriemel en meer van dat moois, over na kunnnen denken dan alsnog gaan en net niet de ballen om hem erin te steken. Right. Toppertje.

Veel meer als geneukt worden door haar prins charming was het ook niet. Liefde bestaat toch niet, is allemaal lust en begeerte, wat langzaam omgezet wordt in een soort van verstandsovereenkomst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173424413
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij kan het er nog wel om gedaan hebben, nadat TS maar door bleef gaan terwijl ze wist dat hij al een relatie had.
Dat zijn vriendin ook gewoon wist van het gesloerie van dit gansje.
Wat een reactie godverdomme zeg :')

Kut forum ook. Je stelt je open en je wordt afgemaakt.
  zondag 27 augustus 2017 @ 15:57:11 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173424469
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:54 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat een reactie godverdomme zeg :')

Kut forum ook. Je stelt je open en je wordt afgemaakt.
Ah, jij sluit uit dat het zo gegaan is? Op basis waarvan dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:58:25 #164
163650 Greys
pi_173424492
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef Adept het volgende:

[..]

In principe was hij al vreemd geweest.. Gefriemel en meer van dat moois, over na kunnnen denken dan alsnog gaan en net niet de ballen om hem erin te steken. Right. Toppertje.

Veel meer als geneukt worden door haar prins charming was het ook niet. Liefde bestaat toch niet, is allemaal lust en begeerte, wat langzaam omgezet wordt in een soort van verstandsovereenkomst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, maar dat baseer je dan wel alleen op wat TS zegt (logisch in een topic als deze maar toch :P ). Ze focust zo enorm op 'maar hij KEEK naar me!!' dat ik me afvraag hoe ver dat gefriemel allemaal echt gegaan is. Of dat er misschien dingen waren die ze wilde zien ipv dat ze er daadwerkelijk waren.
Hij heeft ook vanaf het begin behoorlijk duidelijk gemaakt dat ie niet bij z'n vriendin weg zou gaan tegen haar volgens mij, of ik moet een post gemist hebben. Dus waarom ze zich nu ineens genaaid voelt zonder genaaid te zijn is me niet helemaal duidelijk. Dit kon je van heel ver zien aankomen.

Maar als je idd zo denkt over liefde en lust als dat jij denkt kan ik me wel voorstellen dat je het heel anders ziet. :P (ik ben wel geneigd het daarin voor een deel met je eens te zijn, zo ben ik ook regelmatig geneigd zo te denken maar toch weiger ik te geloven dat het niet bestaat, aangezien ik voorbeelden heb dat het wel bestaat. Tis alleen zeldzaam. Dat wel.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424509
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Het zal vast ook mede angst geweest zijn, maar ik denk ook dat ie ergens ook op TS is afgeknapt door zichzelf zo enorm aan hem op te dringen.
Dan had hij mij gebruikt voor seks en daar had ik eigenlijk ook wel om gevraagd. Nu maak je me eigenlijk uit voor een of andere gemakkelijke slet. Ik vraag erom om gebruikt te worden door een man :') :') :')

Zo zie je maar: we zitten in 2017 en nog krijgt een vrouw de schuld als een man met relatie seks wil met haar. Ik heb die relatie niet he.
pi_173424569
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:59 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dan had hij mij gebruikt voor seks en daar had ik eigenlijk ook wel om gevraagd. Nu maak je me eigenlijk uit voor een of andere gemakkelijke slet. Ik vraag erom om gebruikt te worden door een man :') :') :')

Zo zie je maar: we zitten in 2017 en nog krijgt een vrouw de schuld als een man met relatie seks wil met haar. Ik heb die relatie niet he.
Nee jij hebt het topic geopend voor advies. Je minnaar kunnen we geen advies geven.

Daarom wordt jij aangesproken op je gedrag en niet hij.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 16:02:46 #167
163650 Greys
pi_173424589
quote:

[..]

Erhm, in een andere post in dit topic zeg je létterlijk dat je graag genoegen had genomen met neukpartijen buiten z'n vriendin om. Waar of niet? :D Dus ja, dan vraag je erom om gebruikt te worden voor seks ja. Letterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:04:15 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173424624
quote:

[..]

Je hebt ook geen greintje respect voor die relatie, en als een ander jou dan net zo respectloos behandelt als jij hun relatie behandelt dan ben jij zielig?

Hou toch op, je hebt vanaf het begin zelf constant aan lopen sturen op meer, hoezo was het niet je eigen schuld geweest als hij daar op ingegaan was en je dan had laten vallen als een baksteen.
Maar goed, waarschijnlijk ben je zo'n type dat dan uit woede en frustratie (oh nee, "verliefdheid") zijn vriendin nog wel even geïnformeerd zou hebben, en als het even wil omdat ze "het recht heeft te weten wat haar vriend doet".

Als je respect wilt moet je beginnen je niet respectloos te gedragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173424651
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm, maar dat baseer je dan wel alleen op wat TS zegt (logisch in een topic als deze maar toch :P ). Ze focust zo enorm op 'maar hij KEEK naar me!!' dat ik me afvraag hoe ver dat gefriemel allemaal echt gegaan is. Of dat er misschien dingen waren die ze wilde zien ipv dat ze er daadwerkelijk waren.
Hij heeft ook vanaf het begin behoorlijk duidelijk gemaakt dat ie niet bij z'n vriendin weg zou gaan tegen haar volgens mij, of ik moet een post gemist hebben. Dus waarom ze zich nu ineens genaaid voelt zonder genaaid te zijn is me niet helemaal duidelijk. Dit kon je van heel ver zien aankomen.

Maar als je idd zo denkt over liefde en lust als dat jij denkt kan ik me wel voorstellen dat je het heel anders ziet. :P (ik ben wel geneigd het daarin voor een deel met je eens te zijn, zo ben ik ook regelmatig geneigd zo te denken maar toch weiger ik te geloven dat het niet bestaat, aangezien ik voorbeelden heb dat het wel bestaat. Tis alleen zeldzaam. Dat wel.)
Ze hebben wel halfnaakt op elkaar gelegen.. dus ja, ik denk dat er wel is geknuffeld en gezoend? Dus die jongen is eigenlijk al vreemdgegaan, maar niet de daad zelf gedaan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 16:07:02 #170
163650 Greys
pi_173424677
Hier TS, nog even ter herinnering.

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:37 schreef RedRain het volgende:
Ik had zelfs genoegen genomen met stiekeme afspraakjes en neukpartijen buiten zijn vriendin om, om eerlijk te zijn. Mja, wat zegt dat over mij en mijn psyche?

Als ik zelfrespect had dan had ik dit allemaal niet gedaan.
Dus ga mij er nou niet om aanvallen dat ik zeg dat je erom vroeg gebruikt te worden voor de seks. Je zei het letterlijk. Geen dank.

Je verdient veel meer dan dit. Ik hoop dat je dat ooit in gaat zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424678
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Uiteraard, ik kan alleen maar op haar verhaal afgaan. Vanuit haar gezien is het ook een beetje verwarrend natuurlijk, hij lijkt haar valse hoop te hebben gegeven en dan kun je haar niet kwalijk nemen dat ze het niet probeert, afgezien nog van fatsoen dan, maar soit, zo gaat dat vandaag de dag.

Mijn grootste illusie is altijd liefde geweest, en dus ook het geloof hierin, maar na heel veel gezien en lezen te hebben ben ik er niet meer van overtuigt dat het bestaat. Meer als een soort illusie, zodra de gevoelens en condities veranderen is de liefde weer even snel weg als hij gekomen is.

Erg zonde, want ik had gedacht dat het zou bestaan. Ik weigerde ook het op te geven, maar ik vrees het ergste. Mensen, en dan vooral vrouwen lijken hier niet geschikt voor te zijn, deels vanwege biologische redenen en deels vanuit onze culturele opzet.

En daarbij is liefde slecht tot niet begrepen meen ik, iedereen meent te weten wat het is, maar zelden zie je er voorbeelden van, laat staan dat we leren om liefde te cultiveren en onderhouden. Ik zeg niet dat het net mogelijk is, maar dat vergt een enerome inzet en motivatie en vaardigheden om lief te hebben en te houden, zeker in een wereld vol met verleidingen en kansen.
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:10:46 #172
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173424737
quote:

[..]

Waarom proberen meisjes het anno 2017 te spinnen dat het uiteindelijk ligt aan vrouwenhaat? :') Alsof jij geen verantwoordelijkheid hebt. Als jij die vriendin was geweest, had je nu een topic geopend dat alle mannen uiteindelijk niet te vertrouwen klootzakken zijn. Terwijl jij uiteindelijk iets meer schuld hebt aangezien jij het niet afkapte. Hij is uiteindelijk bij zijn zinnen gekomen en bij jou duurt het nog even als ik het zo lees. Kan je wel gaan miepen dat je gemene reacties krijgt, maar steek effe de hand in eigen boezem. Ja, hij was fout bezig door het zo ver te laten komen, maar hij had het op tijd afgekapt. Jij daarentegen wilde nog wel even door. Alles om maar zijn mushroom tip in je sugar walls te krijgen, zelfs als je andermans relatie erdoor verpest.
pi_173425093
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ze hebben wel halfnaakt op elkaar gelegen.. dus ja, ik denk dat er wel is geknuffeld en gezoend? Dus die jongen is eigenlijk al vreemdgegaan, maar niet de daad zelf gedaan?
Jep.

Geen intimiteit/seks gehad, maar wat ik al zei: uitkleden, kusje, lieve woordjes, aanraking, knuffelen, op elkaar, net niet. Hoe noem je dat? Vrijen? Voorspel? Daar nam hij initiatief in. Niet dat ik hem pushte. Hij wilde dat.

Maar we hebben niet geneukt. Net niet. Dat was ook zijn besluit, dat dan weer wel. En dat is dan wel weer moeilijk voor mij, dan bega je (bijna) een 'fout', beken je gevoelens en kap je het af. Het is klote.
pi_173425147
Wat een dom geneuzel weer. Hij wéét dat TS verliefd op hem is en vervolgens gaat hij die gevoelens voeden door er in mee te gaan. Door TS nadrukkelijk het idee te geven dat het wederzijds is. Dat er zicht is op meer. Hij gaat daar zover in dat het bijna tot seks komt. Daar kennelijk van geschrokken komt meneer tot inkeer en kapt dan pas alles af. En dat heet dan "op tijd" en "netjes" en TS is de naïeve slet. Ronduit stuitend.
pi_173425150
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef RedRain het volgende:

[..]

Jep.

Geen intimiteit/seks gehad, maar wat ik al zei: uitkleden, kusje, lieve woordjes, aanraking, knuffelen, op elkaar, net niet. Hoe noem je dat? Vrijen? Voorspel? Daar nam hij initiatief in. Niet dat ik hem pushte. Hij wilde dat.

Maar we hebben niet geneukt. Net niet. Dat was ook zijn besluit, dat dan weer wel. En dat is dan wel weer moeilijk voor mij, dan bega je (bijna) een 'fout', beken je gevoelens en kap je het af. Het is klote.
Wel getongt? Droogneuken?
pi_173425154
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt ook geen greintje respect voor die relatie, en als een ander jou dan net zo respectloos behandelt als jij hun relatie behandelt dan ben jij zielig?

Hou toch op, je hebt vanaf het begin zelf constant aan lopen sturen op meer, hoezo was het niet je eigen schuld geweest als hij daar op ingegaan was en je dan had laten vallen als een baksteen.
Maar goed, waarschijnlijk ben je zo'n type dat dan uit woede en frustratie (oh nee, "verliefdheid") zijn vriendin nog wel even geïnformeerd zou hebben, en als het even wil omdat ze "het recht heeft te weten wat haar vriend doet".

Als je respect wilt moet je beginnen je niet respectloos te gedragen.
Het is Z I J N relatie en daar is alles mee gezegd. Hij is respectloos bezig naar haar toe. En een sloerie ben ik niet, wat je hier ergens boven zei.
pi_173425172
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wel getongt? Droogneuken?
Doet het er nog toe dan :')
  Vis een optie? zondag 27 augustus 2017 @ 16:33:48 #178
70532 loveli
N
pi_173425177
quote:

[..]

Je kunt niet voorkomen dat een vogel op je hoofd landt. Je kunt wel voorkomen dat 'ie daar een nest bouwt.

Triest topic, hoop dat je een vervelende troll bent.
crap in = crap out
pi_173425185
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef RedRain het volgende:

[..]

Jep.

Je bent een aandachtsslet.
pi_173425250
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het is Z I J N relatie en daar is alles mee gezegd. Hij is respectloos bezig naar haar toe. En een sloerie ben ik niet, wat je hier ergens boven zei.
Je wilde zelfs genoegen nemen met stiekeme afspraakjes en seks buiten zijn vriendin om. Dat maakt van jou een grotere slet dan hem.
pi_173425266
Maghrebijnse, ben jij het?
Protège moi de mes désirs.
pi_173425305
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef Argento het volgende:
Wat een dom geneuzel weer. Hij wéét dat TS verliefd op hem is en vervolgens gaat hij die gevoelens voeden door er in mee te gaan. Door TS nadrukkelijk het idee te geven dat het wederzijds is. Dat er zicht is op meer. Hij gaat daar zover in dat het bijna tot seks komt. Daar kennelijk van geschrokken komt meneer tot inkeer en kapt dan pas alles af. En dat heet dan "op tijd" en "netjes" en TS is de naïeve slet. Ronduit stuitend.
Het is niet netjes, maar het is mijn verantwoordelijkheid simpelweg niet. En bovendien is de hele situatie nu toch klaar, want hij haakt af. En dan toch moeten mensen nog even vertellen hoe slecht ik ben.

Als een man vreemdgaat is het wel ok en wordt er niet veel gescholden door de mens, maar als een vrouw eraan meewerkt is ze de gemakkelijke domme aandachtssloerie die een relatie kapot wil maken. Hij maakt zijn eigen relatie zelf kapot door 8 maanden in deze situatie te zetten, het te voeden en erin mee te gaan. Mooie wereld leven we in.
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:40:06 #183
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173425315
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef Argento het volgende:
_O- TS heeft hier haar eigen verantwoordelijkheid in,net als die knul Maar het op een ander afschuiven is wel heel erg makkelijk :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173425330
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:36 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je wilde zelfs genoegen nemen met stiekeme afspraakjes en seks buiten zijn vriendin om. Dat maakt van jou een grotere slet dan hem.
Inderdaad.

Prima. Als jij dat wil.
pi_173425340
Op naar de volgende tragedy in as the world turns.
pi_173425349
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Je kunt niet voorkomen dat een vogel op je hoofd landt. Je kunt wel voorkomen dat 'ie daar een nest bouwt.

Triest topic, hoop dat je een vervelende troll bent.
Wat bedoel je daarmee?
pi_173425399
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:40 schreef RedRain het volgende:

[..]

Inderdaad.

Prima. Als jij dat wil.
Wat voor reacties had je verwacht dan?
pi_173425400
Vraagje die vriend waar je ff ging uitjanken en zuipen. Hebben jullie toen ook sex gehad ?
pi_173425418
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:36 schreef 8777 het volgende:

[..]

Zulke vergelijkingen vind ik onzinnig. Het gaat uiteindelijk om je eigen aandeel zien en verantwoordelijkheid nemen. Dat iemand al dan niet 'fouter' is geweest is niet relevant.

Heb het idee dat hier een wisselwerking in stand wordt gehouden door zoveel mogelijk te wijzen naar TO en dan begint zij te sputteren en naar haar voormalige minnaar te wijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 16:45:22 ]
pi_173425442
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:43 schreef 8777 het volgende:

[..]

Wat voor reacties had je verwacht dan?
Eerlijker, aardiger, dat ik meer inzicht kreeg in mezelf, misschien wat meer mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten (gelukkig heb ik daar privé via berichten wel wat van gekregen dus daar wil ik wel verder mee in contact). Niet dat ik afgebrand ging worden alsof ik een heks ben.
pi_173425455
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Zulke vergelijkingen vind ik onzinnig. Het gaat uiteindelijk om je eigen aandeel zien en verantwoordelijkheid nemen. Dat iemand al dan niet 'fouter' is geweest is niet relevant.

Heb het idee dat hier een wisselwerking in stand wordt gehouden door zoveel mogelijk te wijzen naar TO en dan begint zij te sputteren en naar haar voormalige minnaar te wijzen.
Ik heb het idee dat zij haar aandeel niet ziet.
pi_173425497
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:46 schreef 8777 het volgende:

[..]

Vast wel. Maar stel dat ze dat inderdaad niet ziet, denk je dan echt dat helpt om haar in te wrijven dat ze de grootste slet is van de twee?
pi_173425510
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:46 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik zie al 8 maanden een slechte kant van mezelf als je daarop doelt. Maar het is mijn relatie niet.
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:53:47 #194
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173425604
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:45 schreef RedRain het volgende:

[..]

Eerlijker, aardiger, dat ik meer inzicht kreeg in mezelf, misschien wat meer mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten (gelukkig heb ik daar privé via berichten wel wat van gekregen dus daar wil ik wel verder mee in contact). Niet dat ik afgebrand ging worden alsof ik een heks ben.
Iedereen heeft wel eens in die situatie gezeten,ik ook. En wat je dan doet is er jezelf niet verder tussen wringen,maar juist afstand nemen van diegene en helemaal geen contact meer zoeken, Want dat is namelijk verantwoordelijkheid nemen voor jezelf
Je leest erg beroerd TS
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173425628
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:33 schreef Adept het volgende:

[..]

Doet het er nog toe dan :')
Nou tongen en droogneuken is wel iets anders dan knuffelen en kusjes geven :P
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:55:20 #196
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173425638
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:49 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik zie al 8 maanden een slechte kant van mezelf als je daarop doelt. Maar het is mijn relatie niet.
En weer schuif je het af op hem _O-
Waar in godsnaam is jouw eigen verantwoordelijkheidsgevoel in dit verhaal ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:55:40 #197
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_173425647
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

In beide gevallen is het toch gewoon exit?
Dit, dus.
pi_173425649
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Welnee, precies hetzelfde.
pi_173425668
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel eens in die situatie gezeten,ik ook. En wat je dan doet is er jezelf niet verder tussen wringen,maar juist afstand nemen van diegene en helemaal geen contact meer zoeken, Want dat is namelijk verantwoordelijkheid nemen voor jezelf
Je leest erg beroerd TS
Dit inderdaad, maar goede les geweest voor TS en nu aan jezelf werken. ;)
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:57:49 #200
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173425693
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dit inderdaad, maar goede les geweest voor TS en nu aan jezelf werken. ;)
Ik hoop het voor haar maar vraag het me af :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:58:53 #201
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_173425714
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:06 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het is verder ook nog de vraag of zijn vriendin dit allemaal gaat accepteren en met hem verder wil.
Deze wond blijft nog heel lang etteren.
Dit, dus.
pi_173425724
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik hoop het voor haar maar vraag het me af :P
Wat valt er allemaal te werken dan? Welnee, dit gaat gewoon door, en misschien heeft ze ooit geluk in liefde, wie weet.
pi_173425734
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:55 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dit.
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:00:07 #204
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173425735
quote:
12s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:59 schreef Adept het volgende:

[..]

Wat valt er allemaal te werken dan? Welnee, dit gaat gewoon door, en misschien heeft ze ooit geluk in liefde, wie weet.
Precies dit :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173425834
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:59 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dit.
Waarom is dat haar verantwoordelijkheid? Dit gebeurt aan de lopende band, als ik het allemaal moet geloven is dit zo'n beetje de standaard binnen relaties aan het worden.

All in the game zeg maar. Ben je niet goed genoeg dan gaan we ergens anders eten. Allemaal checks and balances, iedereen doet het. Dus om nu over verantwoordelijkheid te gaan praten is ook een beetje jammer.
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:06:17 #206
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173425874
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:05 schreef Adept het volgende:

[..]

Waarom is dat haar verantwoordelijkheid? Dit gebeurt aan de lopende band, als ik het allemaal moet geloven is dit zo'n beetje de standaard binnen relaties aan het worden.

All in the game zeg maar. Ben je niet goed genoeg dan gaan we ergens anders eten. Allemaal checks and balances, iedereen doet het. Dus om nu over verantwoordelijkheid te gaan praten is ook een beetje jammer.
Beide partijen hebben hun verantwoordelijkheid, TS dus ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:06:46 #207
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_173425883
quote:

[..]

All in the game zeg maar. Ben je niet goed genoeg dan gaan we ergens anders eten. Allemaal checks and balances, iedereen doet het.
Na de puberteit gaan de zaken wel anders liggen.
Dit, dus.
pi_173425900
quote:

[..]

Wat gebeurt aan de lopende band in relaties? Vreemdgaan?
Zij was op de hoogte van zijn relatie en had het allang af kunnen houden, eigen schuld dat haar hartje gebroken is.
pi_173426033
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Beide partijen hebben hun verantwoordelijkheid, TS dus ook
Verantwoordelijkheid tegenover wie, en waarom?
pi_173426057
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Na de puberteit gaan de zaken wel anders liggen.
Zou het.. Nee hoor, dan gaat het gewoon verder. Hooguit achter de schermen omdat er teveel op het spel staat vaak, praktisch gezien dan.
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:14:39 #211
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173426063
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:13 schreef Adept het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheid tegenover wie, en waarom?
Doh Wat dacht je van over zichzelf? :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173426077
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:07 schreef 8777 het volgende:

[..]

Wat gebeurt aan de lopende band in relaties? Vreemdgaan?
Zij was op de hoogte van zijn relatie en had het allang af kunnen houden, eigen schuld dat haar hartje gebroken is.
Ja, vreemdgaan is wijdverspreid, mannen en vrouwen evenveel. Dat het haar niet gelukt is is jammer, maar ze heeft het geprobeerd. Bekijk het positief!
pi_173426091
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:14 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Doh Wat dacht je van over zichzelf? :')
Voor hetzelfde geldt was het een droomkoppel geweest, nu zullen we het nooit weten!
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:16:56 #214
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173426113
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:16 schreef Adept het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geldt was het een droomkoppel geweest, nu zullen we het nooit weten!
Precies :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173426156
quote:
6s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Precies :+
Had ze maar niet zo passief geweest! Opstekertje voor de volgende keer, haar kunsten der verleiding zijn nog erg magertjes..
pi_173426166
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:15 schreef Adept het volgende:

[..]

Ja, vreemdgaan is wijdverspreid, mannen en vrouwen evenveel. Dat het haar niet gelukt is is jammer, maar ze heeft het geprobeerd. Bekijk het positief!
Tja.
Ik zal wel ouderwets zijn.
pi_173426192
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:19 schreef 8777 het volgende:

[..]

Tja.
Denk het, maar je vrouw wellicht niet :P
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:20:53 #218
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173426200
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:18 schreef Adept het volgende:

[..]

Had ze maar niet zo passief geweest! Opstekertje voor de volgende keer, haar kunsten der verleiding zijn nog erg magertjes..
Was ze maar wat minder passief geweest en had ze die knul gewoon met rust gelaten ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173426208
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:20 schreef Adept het volgende:

[..]

Denk het, maar je vrouw wellicht niet :P
Nou nee.
pi_173426224
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:19 schreef 8777 het volgende:

[..]

Tja.
Volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd op secondlove tussen de 50 en 60.
pi_173426230
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:20 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Was ze maar wat minder passief geweest en had ze die knul gewoon met rust gelaten ;(
Dan hadden wij hier weer niet lekker kunnen ventileren en adviseren! Beetje bij de les blijven hé.
pi_173426237
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:31 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja, het is wel handig als zijn vriendin zijn vriendin niet is. Dan kan ik ongestoord met hem afspreken en net zo lang neuken als ik wil. Heerlijk. :') Nee. Wat denk je? Dat ik nu zielig in een hoekje ga hopen dat zijn relatie over is? Natuurlijk 'hoop' ik dat ergens, maar ik heb ook nog wel enige realiteitszin door te beseffen dat dat een rotgedachte is. Ik zit er nu effe doorheen, voel me niet goed, ben ook een beetje ziek, ik lig jankend in mijn bed, maar ik ga gewoon door. Ook al zit hij altijd in mijn gedachten.

Al ZOU zijn relatie overgaan, en dat is ook wat hij zei, dan heeft hij toch tijd voor zichzelf nodig om dat te verwerken en om te beseffen wat hij echt nodig heeft. Want het heeft acht maanden geduurd, deze hele flirt/verliefdheid. Het begon op dag 1 door het constante kijken, elkaar aankijken, te lang. En het eindigt hier, halfnaakt op elkaar. Met de bijbehorende gevoelens en emoties. En hij geeft dus ook toe dat hij ook dezelfde gevoelens voor mij heeft. Ik vind dat niet niks als je dat allemaal doet wetende dat je een relatie van 6 jaar op het spel zet en ik denk dat iedereen daar zo over denkt.

Het mag dan over zijn. Ik ga hem niks opsturen. Maar ik weet wel dat als hij over een jaar, twee jaar of twee maanden aanklopt, dat ik alles aan de kant zet voor hem. Niet dat ik ga wachten op hem, ik ga gewoon door met mijn leven, ik ga daten en ik zal mijn ogen open houden. Maar ik weet dat ik een zwak voor hem heb en dat geen enkele man daaraan kan tippen. Dat weet ik. Maar voor nu ga ik mij op mezelf richten.
Minder bouquet romans lezen, is mijn tip.
pi_173426244
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:21 schreef 8777 het volgende:

[..]

Nou nee.
Minimaal 60 procent kans dat ze geheel hedendaags functioneert!
pi_173426257
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:22 schreef Chai het volgende:

[..]

De rest gewoon op kantoor en verenigingen :P

Owja, en de vertrouwde vriendenkring niet vergeten natuurlijk, nabijheid en vertrouwen is een heerlijke kans op romance baby.
pi_173426264
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Daar kom ik nooit. En op die site weten de meeste waarschijnlijk ook dat er geen echte relatie inzit.
En ik vind iemand die al in een relatie zit proberen te versieren niet kunnen.
pi_173426326
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:24 schreef 8777 het volgende:

[..]

Daar kom ik nooit. En op die site weten de meeste waarschijnlijk ook dat er geen echte relatie inzit.
En ik vind iemand die al in een relatie zit proberen te versieren niet kunnen.
Ik kom er ook niet, maar vond het onzin dat het met ouderwets zijn te maken heeft. Als je je niet wilt houden aan bepaalde afspraken over exclusiviteit moet je ze niet maken en anders er een punt achter zetten.
pi_173426346
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik kom er ook niet, maar vond het onzin dat het met ouderwets zijn te maken heeft. Als je je niet wilt houden aan bepaalde afspraken over exclusiviteit moet je ze niet maken en anders er een punt achter zetten.
Het gaat om spanning en lusten consumeren, niet om een nieuw leven opbouwen, althans voor het gross dan.
pi_173426359
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:28 schreef Adept het volgende:

[..]

Het gaat om spanning en lusten consumeren, niet om een nieuw leven opbouwen, althans voor het gross dan.
Edit verkeerd gelezen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 17:30:29 ]
pi_173426381
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Je kan ook eerst je oude schoenen weggooien.
uiteraard, maar waarom zou je, tenzij de relatie echt niet loopt, maar dat schijnt dus geen reden voor vreemdgaan te zijn. Mensen willen gewoon vreemdgaan om het vreemdgaan. Simpel zat. En kansen genoeg aangezien meer als 60 procent het presteert om vreemd te gaan.
pi_173426397
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:28 schreef Adept het volgende:

[..]

Dan moet je andere afspraken maken. Het is niet per se onmogelijk binnen een relatie.

Maar zo lang lusten elders consumeren binnen de afspraken over exclusiviteit valt is het uiteraard geen vreemdgaan meer.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 17:33:17 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 17:32:53 #231
163650 Greys
pi_173426417
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:45 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat je in dit topic zelf aangaf dat je slecht bezig was en dat je dit nooit zo gedaan zou hebben als je meer eigenwaarde had en dat je rustig genoegen had genomen met seks buiten z'n vriendin om en dat je je hier hardop afvroeg wat dat over jou zei.
Dus zelf had je enkele keren volop kritiek op je aanpak, maar als anderen het daarmee eens zijn dat je het idd niet had moeten doen is het ineens vrouwenhaat en 2017 en boehoe het ligt zeker aan mijhijjj?

Dus je opent een topic waarin alleen jij jezelf mag bekritiseren maar anderen mogen het daarin niet met je eens zijn? Had je echt verwacht dat men je hier massaal zou toejuichen dat je je vooral vol moest storten op een bezette man die al meteen aangaf nooit bij z'n vriendin weg te gaan voor je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173426425
Topic is eigenlijk klaar sinds pagina 5. Maar de Fokkertjes smullen er van iemand de grond in te boren terwijl ze overduidelijk zegt dat ze er klaar mee is. Misselijke mensen op dit forum.
pi_173426467
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat je in dit topic zelf aangaf dat je slecht bezig was en dat je dit nooit zo gedaan zou hebben als je meer eigenwaarde had en dat je rustig genoegen had genomen met seks buiten z'n vriendin om en dat je je hier hardop afvroeg wat dat over jou zei.
Dus zelf had je enkele keren volop kritiek op je aanpak, maar als anderen het daarmee eens zijn dat je het idd niet had moeten doen is het ineens vrouwenhaat en 2017 en boehoe het ligt zeker aan mijhijjj?

Dus je opent een topic waarin alleen jij jezelf mag bekritiseren maar anderen mogen het daarin niet met je eens zijn? Had je echt verwacht dat men je hier massaal zou toejuichen dat je je vooral vol moest storten op een bezette man die al meteen aangaf nooit bij z'n vriendin weg te gaan voor je?
Nee, maar ik hoef niet uitgemaakt te worden voor sloerie of kutwijf. Ik ben ook gewoon een persoon met gevoelens. Het is fout, maar het is niet mijn relatie en daar blijf ik bij. Hij heeft nooit gezegd dat hij nooit bij zijn vriendin weg te gaan trouwens. Het komt op mij over alsof sommige mensen mij even lekker de grond in willen boren.
pi_173426483
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan moet je andere afspraken maken. Het is niet per se onmogelijk binnen een relatie.

Maar zo lang lusten elders consumeren binnen de afspraken over exclusiviteit valt is het uiteraard geen vreemdgaan meer.
Dat kan zeker een hoop ellende besparen. Als het lastig blijkt om monogaam te zijn dan is dat zeker een optie, en velen kunnen en willen niet monogaam zijn. Al is het een slap excuus, want iedereen kan het, alleen weinigen willen het ook.
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:37:02 #235
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_173426515
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:35 schreef RedRain het volgende:

[..]

Nee, maar ik hoef niet uitgemaakt te worden voor sloerie of kutwijf. Ik ben ook gewoon een persoon met gevoelens. Het is fout, maar het is niet mijn relatie en daar blijf ik bij. Hij heeft nooit gezegd dat hij nooit bij zijn vriendin weg te gaan trouwens. Het komt op mij over alsof sommige mensen mij even lekker de grond in willen boren.
Maar je laat de mensen met goede kritiek links liggen.
Dit, dus.
pi_173426532
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Minder bouquet romans lezen, is mijn tip.
Ga ik wat mee doen, dank je :)
pi_173426541
quote:

[..]

Dat is ook logisch als je de rollen omdraait en jij de vriendin was geweest. Nu is het voor jouw fair game, en in wezen mag dat ook, gevoelens ontstaan nu eenmaal en niemand zit onder contract, dus als jullie beiden voor elkaar hadden gegaan dan was het oké geweest. Niet netjes, maar dat zijn er maar weinig als het er opaan komt.. Zonder gevoelens is het makkelijk praten natuurlijk, tot iemand zelf in een situatie zit.

Al komt het dan nog aan op persoonlijke wensen.
pi_173426555
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Deze wond blijft nog heel lang etteren.
Dat denk ik ook, of ze wil niet verder, dat is ook reëel
pi_173426561
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar je laat de mensen met goede kritiek links liggen.
Waar op de laatste pagina's? 🤔
pi_173426574
quote:

[..]

Nu je min of meer bent afgewezen zeg je dit. Als hij wel voor je was gegaan had je het feit dat hij niet te vertrouwen was met de mantel der liefde bedekt. Geeft niet hoor, je bent niet de enige vrouw die met twee maten meet.

Al met al heeft hij voor de verstandige weg gekozen. Eerst zien of hij niet leegtes aan het vullen was of echt gelukkig te zijn. Daar kom je alleen maar achter door te doen wat hij heeft gedaan.

En jij, je bent gewoon in en inslecht. Hij had nooit op jou kunnen vertrouwen als jullie in een relatie waren belandt.
pi_173426610
quote:
15s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:39 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Nu je min of meer bent afgewezen zeg je dit. Als hij wel voor je was gegaan had je het feit dat hij niet te vertrouwen was met de mantel der liefde bedekt. Geeft niet hoor, je bent niet de enige vrouw die met twee maten meet.

Al met al heeft hij voor de verstandige weg gekozen. Eerst zien of hij niet leegtes aan het vullen was of echt gelukkig te zijn. Daar kom je alleen maar achter door te doen wat hij heeft gedaan.

En jij, je bent gewoon in en inslecht. Hij had nooit op jou kunnen vertrouwen als jullie in een relatie waren belandt.
Want? Dit komt op mij over als pure vrouwenhaat.
pi_173426627
quote:

[..]

Hij had nooit op jou kunnen vertrouwen als jullie in een relatie waren belandt.
En zij wel op hem? :') _O-

Maar eens dat dit een slechte basis zou zijn geweest.
pi_173426639
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet wat jij begrijpt.
pi_173426685
quote:
3s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:42 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet wat jij begrijpt.
maakt niet uit, ik weet dat dat het is 👍🏼
pi_173426698
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef Chai het volgende:

[..]

En zij wel op hem? :') _O-

Maar eens dat dit een slechte basis zou zijn geweest.
Zoals ik al in m'n eerste alinea schreef, ze had het met de mantel der liefde bedekt. Anders ga je niet willens en wetenschap achter een gebonden man aan denk ik.
pi_173426719
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

maakt niet uit, ik weet dat dat het is 👍🏼
Jij weet vrij weinig blijkt wel uit dit topic. Iets met balk en splinter.
pi_173426737
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef RedRain het volgende:

[..]

Hoezo, omdat hij gelijk heeft? Het gross, zo niet alle vrouwen zijn gevoelig voor uiterlijk, alpha male gedrag, en meer zaken, en dan is elke logica en rede ineens niet bestaand, en gaat men voor de kans op wat men wil en naar verlangt. Simpel zat. Dat lijkt hard wired in vrouwen te zijn. Dus biologisch.

En wat hij bedoelt is jij onder dezelfde omstandigheden ook hem weer verlaat voor een nog betere versie met nog heftigere gevoelens van jou kant?
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:47:33 #248
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173426789
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:38 schreef RedRain het volgende:

[..]

Waar op de laatste pagina's? 🤔
Ik heb jou nergens uitgemaakt voor hoer , slet of kut wijf, dat zijn ook woorden die ik sowieso nooit gebruik, tegen wie dan ook.Maar je post hier je verhaal en daar mogen anderen op reageren toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173426802
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:45 schreef Adept het volgende:

[..]

Hoezo, omdat hij gelijk heeft? Het gross, zo niet alle vrouwen zijn gevoelig voor uiterlijk, alpha male gedrag, en meer zaken, en dan is elke logica en rede ineens niet bestaand, en gaat men voor de kans op wat men wil en naar verlangt. Simpel zat. Dat lijkt hard wired in vrouwen te zijn. Dus biologisch.

En wat hij bedoelt is jij onder dezelfde omstandigheden ook hem weer verlaat voor een nog betere versie met nog heftigere gevoelens van jou kant?
dat bedoel ik: vrouwenhaat.

Geen idee, misschien was ik wel geen relatie met hem aangegaan als de kans zich voordeed. Ik ben en blijf een vrouw he in jullie ogen.
pi_173426838
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:47 schreef RedRain het volgende:

[..]

Geen idee, misschien was ik wel geen relatie met hem aangegaan als de kans zich voordeed. Ik ben en blijf een vrouw he in jullie ogen.
Je mist het punt waarom het om gaat, heeft niks met jou te maken met als ''vrouw zijnde'' maar je acties en denkwijze.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_173426863
quote:

[..]

Dat heeft niets met vrouwenhaat te maken. Maar is een realistisch verhaal :) Helaas trouwens..

Maar daar kan niemand wat aan doen, het is wat het is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 17:51:21 #252
163650 Greys
pi_173426902
quote:

[..]

Ik heb je nergens zoiets genoemd of uitgescholden. Schelden is ook nergens voor nodig. Maar ook op mij reageerde je voor m'n gevoel alsof je geen enkele 'kritiek' kon hebben en dan snap ik niet dat je zo'n topic opent.

In je OP zei je dat hij aan je aangaf dat hij 'zijn relatie niet op het spel wilde zetten'. Dat hij dat tegen je zei. Dat zou ik opvatten als 'ik ga niet bij haar weg voor jou'.

Maar wat ik al eerder hier typte meen ik, ik hoop dat je ooit inziet dat je meer waard bent dan dit. En dat weet je eigenlijk zelf ook wel, want je zei dat als je meer eigenwaarde had je dit niet zo aangepakt zou hebben. Je wilt iemand die honderd procent voor jou gaat, niet iemand die je moet overhalen om ajb jou te kiezen boven zijn vriendin.

Dat het nu voor jou kut voelt snap ik echt wel. En je bent niet de eerste en de laatste die op een bezette man valt hoor. Ik hoop dat je er over een tijdje op terug kunt kijken met een gevoel van 'ik zei toen wel dat ik genoegen had genomen met seks buiten z'n vriendin om maar achteraf ben ik blij dat het niet zo ver gekomen is'. Daarna had je je alleen nog maar veel rotter gevoeld joh, echt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:52:40 #253
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173426926
quote:

[..]

Ik ben en blijf ook een vrouw :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173426945
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef Adept het volgende:

[..]

Dat heeft niets met vrouwenhaat te maken. Maar is een realistisch verhaal :) Helaas trouwens..

Maar daar kan niemand wat aan doen, het is wat het is.
Van wie ben jij trouwens een kloon? LeesFoknl?
pi_173426950
quote:
9s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ben en blijf ook een vrouw :?
Gecondoleerd alvast.
pi_173426961
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Van wie ben jij trouwens een kloon? LeesFoknl?
Nope :) Ben wel een kloon, was mijn code weer eens vergeten..
  zondag 27 augustus 2017 @ 17:54:52 #257
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173426976
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:53 schreef Adept het volgende:

[..]

Gecondoleerd alvast.
Dank maar niet nodig , ik heb er geen problemen mee om als vrouw gezien te worden :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173427055
quote:
17s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:54 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dank maar niet nodig , ik heb er geen problemen mee om als vrouw gezien te worden :Y)
En gelijk heb je, blijf jij maar lekker vrouw, anders word het voor ons zo saai!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 17:58:20 #259
163650 Greys
pi_173427071
Dat niemand je hoeft uit te schelden heb je helemaal gelijk in maar dat je alles afwimpelt als vrouwenhaat is inderdaad wel strontirritant en te makkelijk. Als jij een man was geweest die zich zo aan de voeten van een bezette vrouw had gegooid had het gros hier ook gevonden dat je het over jezelf had afgeroepen en had kunnen zien aankomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173427124
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:30 schreef Argento het volgende:

[..]

Ben het hier helemaal mee eens... Ik ken dit type man. Je eerst een beetje lopen te versieren en dan ineens is het oh laat maar vergissing sorry. Maar natuurlijk... Als ik bijv. vrienden ben met een man en het closer wordt dan je van gewone kennissen mag verwachten, sta ik ook open voor intimiteit. Je overschrijdt gewoon een grens waardoor je iemand laat zitten met opgekropte gevoelens als het niet tot meer leidt op gegeven moment.
pi_173427131
Hij is net op tijd gestopt. Het was op het randje. Het is goed dat hij het niet met haar gedaan heeft. Een hevige verliefdheid is moeilijk te sturen. Ze hebben zich beiden iets te lang laten gaan.
Ik hoop dat deze verliefdheid slijt en dat ze iemand anders vindt die alleenstaand is.
pi_173427155
Je houding werkt polariserend. Ik heb nog nergens een "dit was niet netjes van me" zonder MAAR gelezen. Daar worden mensen kriegel van, dan gaan ze drammen, en dan ga jij nog harder met je hakken in het zand. Dat heeft niks met vrouwenhaat te maken, dat heeft enkel te maken met hoe jij je hier gedraagt.
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 18:04:31 #263
441859 crew  Lenny77
pi_173427162
quote:

[..]

Nou nou, Ts is wel vrijgezel hé. Hij zou de vreemdganger zijn, niet zij.
Dus wie was dan niet te vertrouwen?
Waarom is zij dan in en inslecht.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173427168
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb je nergens zoiets genoemd of uitgescholden. Schelden is ook nergens voor nodig. Maar ook op mij reageerde je voor m'n gevoel alsof je geen enkele 'kritiek' kon hebben en dan snap ik niet dat je zo'n topic opent.

In je OP zei je dat hij aan je aangaf dat hij 'zijn relatie niet op het spel wilde zetten'. Dat hij dat tegen je zei. Dat zou ik opvatten als 'ik ga niet bij haar weg voor jou'.

Maar wat ik al eerder hier typte meen ik, ik hoop dat je ooit inziet dat je meer waard bent dan dit. En dat weet je eigenlijk zelf ook wel, want je zei dat als je meer eigenwaarde had je dit niet zo aangepakt zou hebben. Je wilt iemand die honderd procent voor jou gaat, niet iemand die je moet overhalen om ajb jou te kiezen boven zijn vriendin.

Dat het nu voor jou kut voelt snap ik echt wel. En je bent niet de eerste en de laatste die op een bezette man valt hoor. Ik hoop dat je er over een tijdje op terug kunt kijken met een gevoel van 'ik zei toen wel dat ik genoegen had genomen met seks buiten z'n vriendin om maar achteraf ben ik blij dat het niet zo ver gekomen is'. Daarna had je je alleen nog maar veel rotter gevoeld joh, echt.
Weet ik allemaal wel en ik ga ook wel hulp zoeken. Maar de kans is vrij groot dat ik een fucked up persoon ben. Toen ik een relatie had was ik ook al zo. Toen ik 12 was al. Ik houd van spanning, aandacht, seks, drama, mannen opnaaien. Maar dat het ongezond is weet ik. Heb al twee x hulp gezocht op mijn 16e en 20e, heeft niks geholpen omdat ik zo'n psycholoog voorlieg.

En nu ben ik dan echt verliefd, dat denk ik dan, want ik heb nog nooit zulke intense gevoelens gehad.. maar wie weet heb ik dit wel omdat het zo'n moeite is om hem te krijgen. En als ik dan straks echt seks met hem heb gehad, dat ik zoiets heb van doei. Iemand hier zei dat ik mijn zwakte in de verliefdheid zie en dat kan ook best zijn.
pi_173427187
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:55 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Leg mij nou ns uit hoe en waarom TS verantwoordelijk is voor de relatie van mr X met miss Y

Want dat ontgaat mij nog steeds volledig
  zondag 27 augustus 2017 @ 18:07:35 #266
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173427224
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:05 schreef Argento het volgende:

[..]

Leg mij nou ns uit hoe en waarom TS verantwoordelijk is voor de relatie van mr X met miss Y

Want dat ontgaat mij nog steeds volledig
Waar zeg ik dat zij verantwoordelijk is voor die knul?

Beter lezen ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173427274
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat zij verantwoordelijk is voor die knul?

Beter lezen ^O^
Niet voor die knul maar voor die relatie. Dat vraag ik toch?

En als dat niet de verantwoordelijkheid is waar je op doelt, op welke dan wel?
pi_173427276
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou nou, Ts is wel vrijgezel hé. Hij zou de vreemdganger zijn, niet zij.
Dus wie was dan niet te vertrouwen?
Waarom is zij dan in en inslecht.
Ik schrijf toch ook in de eerste alinea dat hij dan niet te vertrouwen is (en dat ze het dan met de mantel de liefde zou hebben bedekt).

Wat is je punt? Ze gaat willens en wetens voor iemand die in een relatie zit/zat. Hij heeft (wellicht te laat) nog een streep getrokken. Niet TS.
pi_173427322
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:04 schreef RedRain het volgende:

[..]

Weet ik allemaal wel en ik ga ook wel hulp zoeken. Maar de kans is vrij groot dat ik een fucked up persoon ben. Toen ik een relatie had was ik ook al zo. Toen ik 12 was al. Ik houd van spanning, aandacht, seks, drama, mannen opnaaien. Maar dat het ongezond is weet ik. Heb al twee x hulp gezocht op mijn 16e en 20e, heeft niks geholpen omdat ik zo'n psycholoog voorlieg.

En nu ben ik dan echt verliefd, dat denk ik dan, want ik heb nog nooit zulke intense gevoelens gehad.. maar wie weet heb ik dit wel omdat het zo'n moeite is om hem te krijgen. En als ik dan straks echt seks met hem heb gehad, dat ik zoiets heb van doei. Iemand hier zei dat ik mijn zwakte in de verliefdheid zie en dat kan ook best zijn.
Waar komt dat vandaan dan, is dat het beruchte elektra complex ofzo? Od iets anders. Ben wel benieuwd aangezien je er zo open over bent.
pi_173427381
quote:

[..]

Eerst mijn reactie dat je inslecht bent als vrouwenhaat afdoen, en vervolgens dit schrijven :')
  zondag 27 augustus 2017 @ 18:15:39 #271
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173427432
quote:

[..]

Borderline? Ga eens naar een psycholoog
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173427452
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:09 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ik schrijf toch ook in de eerste alinea dat hij dan niet te vertrouwen is (en dat ze het dan met de mantel de liefde zou hebben bedekt).

Wat is je punt? Ze gaat willens en wetens voor iemand die in een relatie zit/zat. Hij heeft (wellicht te laat) nog een streep getrokken. Niet TS.
Waarom zou ze? Zij wil hem. Als hij de indruk wekt dat dat ondanks zijn relatie een haalbaar doel is, dan snap ik best dat TS haar eigen gevoelens boven die relatie stelt.

Die relatie loopt dan op de klippen omdat hij op een ander verliefd is geworden. Niks om zo geschokt over te doen. Niks om TS voor op de digitale brandstapel te zetten.

Misschien is TS wel een in- en inslecht persoon maar niet hierom.
pi_173427480
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:11 schreef Adept het volgende:

[..]

Waar komt dat vandaan dan, is dat het beruchte elektra complex ofzo? Od iets anders. Ben wel benieuwd aangezien je er zo open over bent.
Ik denk dat ik verknipt ben. Kut jeugd gehad, zoiets, dat ik nooit iets heb verwerkt en geen liefde kan voelen ofzo? Tot nu, dennnnk ik. Ik kan wel politiek correct doen maar dat denk ik. En ik weet hoe ik ben en denk, maar kan het prima verbloemen, dat doe ik mijn hele leven batuurtlijk al.

Toen mijn ex het uitmaakte voelde ik niks. Ik vond het helemaal best. Hij was gewoon iemand van mijn perfecte plaatje ofzo. Ik deed wel alsof het me iets deed maar care niet.

Ik weet t echt niet. Zal echt eens naar een psycholoog moeten om alles eerlijk te vertellen en eerlijk naar mijzelf te kijken wat er mis is.
pi_173427514
Nu zit ik er wel echt mee trouwens, dat deze man geen contact meer wil enz. Dus dat is 'fijn' dat ik dat in ieder geval ervaar om t maar positief te bekijken
  zondag 27 augustus 2017 @ 18:22:40 #275
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_173427565
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 17:38 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, of ze wil niet verder, dat is ook reëel
En dan kan ie misschien met jou verder? Ik zou alles wat je ook maar aan deze gast doet herinneren wegdoen en nooit meer contact zoeken. Anders kom je er nooit overheen.
Dit, dus.
pi_173427567
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:16 schreef Argento het volgende:

[..]

Waarom zou ze? Zij wil hem. Als hij de indruk wekt dat dat ondanks zijn relatie een haalbaar doel is, dan snap ik best dat TS haar eigen gevoelens boven die relatie stelt.

Die relatie loopt dan op de klippen omdat hij op een ander verliefd is geworden. Niks om zo geschokt over te doen. Niks om TS voor op de digitale brandstapel te zetten.

Misschien is TS wel een in- en inslecht persoon maar niet hierom.
Dat is gewoon stoken in een relatie. Wat wordt er niet begrepen ? Bezet is bezet, gebonden. Niet aankomen. Simpel. Maar ze schrijft zelf al dat ze het leuk vindt mannen op te naaien. Mag gewoon allemaal omdat ze vrijgezel is. Tuurlijk. /Sarcasme
pi_173427570
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:20 schreef RedRain het volgende:
Nu zit ik er wel echt mee trouwens, dat deze man geen contact meer wil enz. Dus dat is 'fijn' dat ik dat in ieder geval ervaar om t maar positief te bekijken
Je zit er ff helemaal doorheen. Logisch. Hoeft niet meteen te duiden op psychische problemen. Zelfde geldt voor het feit dat je je verliefdheid boven zijn relatie hebt gesteld. Je niks laten aanpraten hier. Vooralsnog is er niks geks aan de hand.
pi_173427613
quote:
18s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat is gewoon stoken in een relatie. Wat wordt er niet begrepen ? Bezet is bezet, gebonden. Niet aankomen. Simpel. Maar ze schrijft zelf al dat ze het leuk vindt mannen op te naaien. Mag gewoon allemaal omdat ze vrijgezel is. Tuurlijk. /Sarcasme
Simpel voor jou misschien. Verliefdheid is niet simpel. De ernstige variant waar TS aan lijdt zeker niet. En als hij zich dan bereikbaar opstelt, bepaalde veronderstellingen wekt, aandacht geeft etc etc. dan is het niet zo simpel. Ja misschien als buitenstaander van achter een beeldschermpje.
  zondag 27 augustus 2017 @ 18:25:43 #279
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173427614
quote:
18s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:22 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

_O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173427623
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:17 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik denk dat ik verknipt ben. Kut jeugd gehad, zoiets, dat ik nooit iets heb verwerkt en geen liefde kan voelen ofzo? Tot nu, dennnnk ik. Ik kan wel politiek correct doen maar dat denk ik. En ik weet hoe ik ben en denk, maar kan het prima verbloemen, dat doe ik mijn hele leven batuurtlijk al.

Toen mijn ex het uitmaakte voelde ik niks. Ik vond het helemaal best. Hij was gewoon iemand van mijn perfecte plaatje ofzo. Ik deed wel alsof het me iets deed maar care niet.

Ik weet t echt niet. Zal echt eens naar een psycholoog moeten om alles eerlijk te vertellen en eerlijk naar mijzelf te kijken wat er mis is.
Sterkte.
pi_173427769
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:25 schreef Argento het volgende:

[..]

Simpel voor jou misschien. Verliefdheid is niet simpel. De ernstige variant waar TS aan lijdt zeker niet. En als hij zich dan bereikbaar opstelt, bepaalde veronderstellingen wekt, aandacht geeft etc etc. dan is het niet zo simpel. Ja misschien als buitenstaander van achter een beeldschermpje.
Wel frappant dat je op de ander vol gaat voor zijn eigen verantwoordelijkheid, maar bij TS geen enkele eigen verantwoordelijkheid lijkt te leggen.

Ook ik heb wel te doen met TS. In een situatie terecht komen waarin meer zelfbeheersing van je wordt gevraagd dan je kan leveren. Dat is een kwelling. En het had er bijna op uitgedraaid dat de ander ook niet genoeg zelfbeheersing kon bieden. Het lijkt mij dat de kwelling dan vroeg of laat alleen maar een nachtmerrie was geworden.

Met als gevolg nog meer emotionele schade en kutgevoel, waar dan weer een tijdelijke 'verdoving' van een nieuwe verliefdheid voor nodig was geweest. /Glazen bol
pi_173427842
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Wel frappant dat je op de ander vol gaat voor zijn eigen verantwoordelijkheid, maar bij TS geen enkele eigen verantwoordelijkheid lijkt te leggen.

Ook ik heb wel te doen met TS. In een situatie terecht komen waarin meer zelfbeheersing van je wordt gevraagd dan je kan leveren. Dat is een kwelling. En het had er bijna op uitgedraaid dat de ander ook niet genoeg zelfbeheersing kon bieden. Het lijkt mij dat de kwelling dan vroeg of laat alleen maar een nachtmerrie was geworden.

Met als gevolg nog meer emotionele schade en kutgevoel, waar dan weer een tijdelijke 'verdoving' van een nieuwe verliefdheid voor nodig was geweest. /Glazen bol
Het is ook sneu maar in sommige situaties is het beter om naar je verstand te luisteren dan je gevoel te volgen. Het is mij ook een keer overkomen, ik heb daar tot vandaag nog altijd spijt van.
pi_173427857
Waarom zit je al je oude posts weg te halen? :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_173427905
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:17 schreef RedRain het volgende:

[..]

Als je er zelf echt last van hebt is dat handig, zo niet why bother? Iedereen is anders, en wat je niet mist zoek je ook niet..

Als je tevreden bent met jou manier van leven dan is het goed, verwacht maar niet teveel van dat psychologische gedoe.

Maar wil verbetering dan is het misschien mogelijk, als het niet te diep zit.
pi_173427909
quote:
13s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:13 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Eerst mijn reactie dat je inslecht bent als vrouwenhaat afdoen, en vervolgens dit schrijven :')
het is ook vrouwenhaat.
pi_173427929
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:39 schreef Adept het volgende:

Als je tevreden bent met jou manier van leven dan is het goed, verwacht maar niet teveel van dat psychologische gedoe.

[ Bericht 11% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 27-08-2017 18:54:27 ]
  zondag 27 augustus 2017 @ 18:41:46 #287
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173427940
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef RedRain het volgende:

[..]

het is ook vrouwenhaat.
Wat een larie O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173427958
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef RedRain het volgende:

[..]

het is ook vrouwenhaat.
Daddy issues? Ga maar weer lekker op oudere bezette mannen jagen.
pi_173427969
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:39 schreef Adept het volgende:

[..]

Als je er zelf echt last van hebt is dat handig, zo niet why bother? Iedereen is anders, en wat je niet mist zoek je ook niet..

Maar wil verbetering dan is het misschien mogelijk, als het niet te diep zit.
Mja tevreden.. Liefde ken ik niet. Dat is wel jammer natuurlijk. Ik ken lust en seks, intimiteit, maar verder. Ja, deze situatie is wel pijnlijk. Dat wel. En ik denk dat ik liefde voel want het is serieus sterk en intens .. maar ook dat weet ik niet helemaal zeker meer.
pi_173427973
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:36 schreef 8777 het volgende:

[..]

Het is ook sneu maar in sommige situaties is het beter om naar je verstand te luisteren dan je gevoel te volgen.
Lijkt mij ook.

Goed en wel beschouwd gezien de situatie, is deze uitkomst is (ondanks dat het voor haar nu niet zo voelt) het beste wat TS kon overkomen. Er had nog veel meer narigheid van kunnen komen.
pi_173428008
quote:
6s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Daddy issues? Ga maar weer lekker op oudere bezette mannen jagen.
Dit is de eerste keer dat ik op n bezette 30-jarige val. Überhaupt bezet en dertiger. Dit is nooit eerder zo gegaan.

Maar houd wel van wat drama op zijn tijd, dat dan weer wel. Borderline zei iemand ergens maar dat is het sowieso niet. :)
pi_173428019
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:43 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Lijkt mij ook.

Goed en wel beschouwd gezien de situatie, is deze uitkomst is (ondanks dat het voor haar nu niet zo voelt) het beste wat TS kon overkomen. Er had nog veel meer narigheid van kunnen komen.
De gevolgen zouden niet te overzien zijn. Iedereen zou ts als de gemene mannenpikster beschouwen, het had sowieso niks kunnen worden.
pi_173428027
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:43 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Lijkt mij ook.

Denk dat het voor haarzelf beter was geweest als ze het zelf had afgekapt. In de OP schrijft ze nog dat dat eigenlijk ook is wat ze wil.
pi_173428034
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:41 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat een larie O+
Vrouwen haten vrouwen ook, dus nee
pi_173428044
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:46 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ja beter gwn alleen mannelijke vrienden
pi_173428048
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk dat het voor haarzelf beter was geweest als ze het zelf had afgekapt. In de OP schrijft ze nog dat dat eigenlijk ook is wat ze wil.
Ergens heb ik ook wel de wil ja.

Maar ik zou geen nee zeggen als hij nu opduikt :P
  zondag 27 augustus 2017 @ 18:47:30 #297
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_173428054
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:46 schreef RedRain het volgende:

[..]

Je doet zielig want flauwekul
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173428062
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja beter gwn alleen mannelijke vrienden
jahoor, af en toe seks. Das prima.
pi_173428138
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Mja tevreden.. Liefde ken ik niet. Dat is wel jammer natuurlijk. Ik ken lust en seks, intimiteit, maar verder. Ja, deze situatie is wel pijnlijk. Dat wel. En ik denk dat ik liefde voel want het is serieus sterk en intens .. maar ook dat weet ik niet helemaal zeker meer.
Liefde is niet wat je denkt dat het is, ik ken het ook niet, nooit gekend ook. Verlang er wel naar. Lust, intimiteit in combinatie met integriteit kun je welhaast liefde noemen, al ben je altijd afhankelijk van de duratie van de gevoelens als zijnde plezierig.

Onconditionele liefde bestaat eigenlijk niet, dat is een fabelttje helaas, die bestaat slechts in onze fantasie voornamelijk, een ideaalbeeld ver van de realiteit.

Gevoelens is geen liefde maar begeerte en verlangens voor de persoon die jou deze gevoelens geeft, maar ze komen vanuit jouzelf, de ander brengt ze slechts naar boven.

Liefde is een keuze, een commitment naar iemand anders toe, zorgen voor elkaars geluk en gevoelens zo best als mogelijk is. Dat is het wel volgens mij.

De meesten komen nooit veel verder dan oppervlakkige liefde, je echt verbinden met een ander is een hele opgave, en een sprong in het diepe, kwetsbaar zijn voor iemand anders alleen op basis van vertrouwen in de ander zijn oprechtheid en koestering van jou, dat is niet aan veel mensen besteed :P Als doet men het altijd zo lijken..
pi_173428228
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ik heb al eens gevraagd welke verantwoordelijkheid TS precies heeft. Ik weet het nog steeds niet.
pi_173428264
quote:
12s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:51 schreef Adept het volgende:
Lust, intimiteit in combinatie met integriteit kun je welhaast liefde noemen, al ben je altijd afhankelijk van de duratie van de gevoelens als zijnde plezierig.
Ik vind lust het tegenovergestelde van liefde maar oke...
Ik vind dat lust eventueel wel voorkomen in combinatie met liefde, maar dat het er eerder afbreuk aan kan doen of ernaast kan bestaan. Iedereen spreekt over "onvoorwaardelijkheid" als een goede eigenschap van liefde. Lust is per definitie voorwaardelijk. Daardoor kan het niet hetzelfde zijn. Ja, of je moet zo maf zijn om alles hetzelfde te vinden. Maar goed, dan maakt helemaal niets meer uit.

de TS

[ Bericht 11% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 27-08-2017 19:16:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')