Nee maar je bent ook geen willoos schaap van je eigen grillen , je hebt er zelf ook invloed op. dus niet zo het slachtoffer uithangenquote:Op zondag 27 augustus 2017 11:43 schreef RedRain het volgende:
[..]
Op al die singles ben ik niet verliefd geworden.
Verliefdheid is niet te sturen, mocht je dat misschien niet weten.
Nee, dat getuigt van karakter en nog enig fatsoen in z'n donder hebben. De meeste andere mannen hadden je allang geneukt. Jij bent gewoon een grote mongool. Lekker voor je.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:19 schreef RedRain het volgende:
[..]
En dat wat hij wèl heeft gedaan is niet braaf of fatsoenlijk te noemen. Grote kans dat als hij eerlijk is, en dat gaat ie doen, dat zijn vriendin zegt laat maar zitten. Dat hoop ik, ik weet dat het misselijk is, maar ik hoop het ergens.
Ik voel me leeg. Je flirt een half jaar met me, praat 2 maanden over can alles en nog wat met me, je bent intiem met me, staat op het punt om seks met me te hebben en dan een poosje later wil je me niet meer omdat je bent geschrokken.
Leuk is anders. Dus nee ik had dit niet verwacht, ik had eerlijk gezegd seks verwacht.
Ditquote:
Wat een vent!quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:37 schreef RedRain het volgende:
Niks.
Komt erop neer dat hij geen contact met mij wil (ik ben opeens geblokkeerd nu zag ik vannacht), eerlijk wil zijn tegenover zijn vriendin en wil uitvogelen wat er fout gaat in die relatie. Want hij zegt dat hij vanaf dag 1 wist dat hij op mij viel en dat hij ook gevoelens heeft. En dat ie een halfjaar heeft lopen kloten en in de knoop zit met zichzelf en zn relatie
O ja: dat ik niet op hem moet wachten, ook en dat hij zich nu wil focussen op zijn vriendin
Met andere woorden: hij wil mij niet. En dat zegt ie dan een dag nadat we bijna seks hebben gehad, ik baal evan. Niet dat ik had verwacht dat het iets tussen ons zou worden, maar ik had dit ook weer niet verwacht. Ik had zelfs genoegen genomen met stiekeme afspraakjes en neukpartijen buiten zijn vriendin om, om eerlijk te zijn. Mja, wat zegt dat over mij en mijn psyche? Dat ik niet goed in mijn vel zit? Mezelf niet genoeg respecteer?
Ik begrijp die plotselinge eerlijkheid van hem niet. Laatst heb ik bijna seks met m en daar is ie dan kennelijk zo van geschrokken dat ie alles afkapt.
Anyway, ik ben er echt een beetje kapot van. Had dit niet verwacht.. Het doet pijn. Kan ook niks anders dan janken op het moment, want de kans is groot dat ik hem nooit meer spreek. Ik ben gewoon helemaal fuckdd up.
Ben nadat ie me dit vertelde (ipv dat ik naar vriendinnen ging, dat kon ook) naar een "vriend" gegaan en heb bij hem uitgejankt gedronken etc.
Ik ben gewoon best wel naar de tyfus maar dat was ik al toen het begon een halfjaar geleden. Als ik zelfrespect had dan had ik dit allemaal niet gedaan.
Nee, maar je hebt het zelf versterkt en laten versterken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:43 schreef RedRain het volgende:
[..]
Op al die singles ben ik niet verliefd geworden.
Verliefdheid is niet te sturen, mocht je dat misschien niet weten.
Wat een gezeik en vrouwonvriendelijkheid. Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn relatie en wat hij doet tegenover zijn vriendin. Verder heb ik geen schijt aan gevoelens voor anderen. Ik moet eigenlijk beter weten en niet meer reageren, maar dit soort reacties irriteren me.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ditheerlijk leesvoer voor de brakke zondag. Prachtig hoe sommigen emotie daadwerkelijk een valide reden vinden om immoreel gedrag te vertonen.
Goed dat de betreffende kerel alsnog het verstandige heeft gedaan, TS verdient een kerel die net zo veel schijt heeft aan het gevoel van anderen als TS.
Vrouwonvriendelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef RedRain het volgende:
[..]
Wat een gezeik en vrouwonvriendelijkheid. Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn relatie en wat hij doet tegenover zijn vriendin. Verder heb ik geen schijt aan gevoelens voor anderen. Ik moet eigenlijk beter weten en niet meer reageren, maar dit soort reacties irriteren me.
Precies, maar niet in mijn eentje. Ik had kunnen stoppen, hij had kunnen stoppen. Het is stom dat we allebei zijn doorgegaan. En zoals ik al zei: vanaf dag 1 zat hij al heel veel en lang naar mij te kijken. Het kwam echt niet enkel van mij.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt het zelf versterkt en laten versterken.
Als je niks meer te zeggen hebt, kun je het nog altijd op vrouwonvriendelijkheid gooien, niet waar?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef RedRain het volgende:
[..]
Wat een gezeik en vrouwonvriendelijkheid. Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn relatie en wat hij doet tegenover zijn vriendin. Verder heb ik geen schijt aan gevoelens voor anderen. Ik moet eigenlijk beter weten en niet meer reageren, maar dit soort reacties irriteren me.
Die vent gaat ook niet vrijuit hoor.quote:
Voor wie of wat? Zoals ik het zie ben ik een verliezer, hij ook, en zijn vriendin ook. Het is verder ook nog de vraag of zijn vriendin dit allemaal gaat accepteren en met hem verder wil.quote:
Dit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Gary_Oak het volgende:
En anders leer je het wel als je ooit in de positie komt van zijn huidige vriendin.
Eind goed, al goed.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die vent gaat ook niet vrijuit hoor.
Kan die wel op een voetstuk gezet worden, maar meneer vond het ook maar al te leuk en pas toen het een gevaar werd voor zijn eigen leventje trok hij zijn plan.
Als zijn relatie hem echt zoveel waard was geweest had ie op dag 1 al de muur opgetrokken en gezegd opbokken jij.
Dat zou je graag ook op de klippen zien lopen, is het niet? Als ik hem niet kan krijgen, mag niemand hem hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:06 schreef RedRain het volgende:
[..]
Voor wie of wat? Zoals ik het zie ben ik een verliezer, hij ook, en zijn vriendin ook. Het is verder ook nog de vraag of zijn vriendin dit allemaal gaat accepteren en met hem verder wil.
Hij is er wel op ingegaan en deed net zo hard mee. Vanaf dag 1. Dat bedoel ik met vrouwonvriendelijkheid. Alsof het allemaal mijn schuld is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk?![]()
![]()
![]()
nee lieverd, ik baseer mijn post op jouw karakter die je hier stukje bij beetje blootgeeft. Dit heeft echt niets met geslacht te maken, als je een kerel was vond ik je net zo sneu.
Nee je bent niet verantwoordelijk en nee die gozer is er niet op ingegaan, maar jouw bedoelingen en intenties zeggen mijn inziens een heleboel over jouw betrouwbaarheid.
Eh ja, je hebt dit aan jezelf te danken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:08 schreef RedRain het volgende:
[..]
Hij is er wel op ingegaan en deed net zo hard mee. Vanaf dag 1. Dat bedoel ik met vrouwonvriendelijkheid. Alsof het allemaal mijn schuld is.
Je had zelf ook een verantwoordelijkheid, meissie. Dat 'ja-maar-hunnie' laat je maar achter op de basisschool.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:08 schreef RedRain het volgende:
[..]
Hij is er wel op ingegaan en deed net zo hard mee. Vanaf dag 1. Dat bedoel ik met vrouwonvriendelijkheid. Alsof het allemaal mijn schuld is.
Dat laten versterken komt ook door hem, maar vooral door jezelf. Je hebt het laten gebeuren, terwijl je diep van binnen vast wel wist dat kans van slagen nihil was.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef RedRain het volgende:
[..]
Precies, maar niet in mijn eentje. Ik had kunnen stoppen, hij had kunnen stoppen. Het is stom dat we allebei zijn doorgegaan. En zoals ik al zei: vanaf dag 1 zat hij al heel veel en lang naar mij te kijken. Het kwam echt niet enkel van mij.
Het is ook allemaal jouw schuldquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:08 schreef RedRain het volgende:
[..]
Je weet het en toch ben je blijven doorgaan contact te zoeken, het is gewoon asociaal, maar zoals je er aan komt kom je er ook weer van af.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:44 schreef RedRain het volgende:
[..]
Kijk ik voel niets bij zijn vriendin. Ze boeit mij niet, het is mijn relatie niet. Maar daar zou ik voor deze situatie uiteraard anders naar hebben gekeken.
Soms gebeurt dat letterlijk, dat is het risico dat je neemt als je in de relatie van een ander gaat zitten stoken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
enkel je eigenbelang proberen na te streven al moest je over lijken gaan.
Ja, het is wel handig als zijn vriendin zijn vriendin niet is. Dan kan ik ongestoord met hem afspreken en net zo lang neuken als ik wil. Heerlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zou je graag ook op de klippen zien lopen, is het niet? Als ik hem niet kan krijgen, mag niemand hem hebbenjeetje wat sneu
Dit. Takes Two To Tango. Hij heeft zich op 't nippertje 180 graden in de goede richting gedraaid en uiteindelijk wel zijn verantwoordelijkheid genomen. Vind het wel beetje makkelijk om nu alles op TO af te schuiven guysquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die vent gaat ook niet vrijuit hoor.
Kan die wel op een voetstuk gezet worden, maar meneer vond het ook maar al te leuk en pas toen het een gevaar werd voor zijn eigen leventje trok hij zijn plan.
Als zijn relatie hem echt zoveel waard was geweest had ie op dag 1 al de muur opgetrokken en gezegd opbokken jij.
Hij is zeker geen held, en ook stom geweest.. egostrelend natuurlijk allemaal iemand die zo obsessed met hem is, maar toch knap dat hij de knop wist om te draaien.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:36 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dit. Takes Two To Tango. Hij heeft zich op 't nippertje 180 graden in de goede richting gedraaid en uiteindelijk wel zijn verantwoordelijkheid genomen. Vind het wel beetje makkelijk om nu alles op TO af te schuiven guys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |