abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2017 @ 11:52:44 #126
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_173418698
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Op al die singles ben ik niet verliefd geworden.

Verliefdheid is niet te sturen, mocht je dat misschien niet weten.
Nee maar je bent ook geen willoos schaap van je eigen grillen , je hebt er zelf ook invloed op. dus niet zo het slachtoffer uithangen ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173419022
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 10:19 schreef RedRain het volgende:

[..]

En dat wat hij wèl heeft gedaan is niet braaf of fatsoenlijk te noemen. Grote kans dat als hij eerlijk is, en dat gaat ie doen, dat zijn vriendin zegt laat maar zitten. Dat hoop ik, ik weet dat het misselijk is, maar ik hoop het ergens.

Ik voel me leeg. Je flirt een half jaar met me, praat 2 maanden over can alles en nog wat met me, je bent intiem met me, staat op het punt om seks met me te hebben en dan een poosje later wil je me niet meer omdat je bent geschrokken.

Leuk is anders. Dus nee ik had dit niet verwacht, ik had eerlijk gezegd seks verwacht. :')
Nee, dat getuigt van karakter en nog enig fatsoen in z'n donder hebben. De meeste andere mannen hadden je allang geneukt. Jij bent gewoon een grote mongool. Lekker voor je.

Ik heb serieus medelijden met jouw toekomstige man.! Wat een normen en waarden heb jij zeg... Tering, geen wonder dat de wereld zo verrot en verdorven is. Achterlijk wijf.
pi_173419087
Zo, toch nog een happy ending.
pi_173419208
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:19 schreef zarGon het volgende:
Dit :D heerlijk leesvoer voor de brakke zondag. Prachtig hoe sommigen emotie daadwerkelijk een valide reden vinden om immoreel gedrag te vertonen.
Goed dat de betreffende kerel alsnog het verstandige heeft gedaan, TS verdient een kerel die net zo veel schijt heeft aan het gevoel van anderen als TS.
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:31:56 #130
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173419311
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:37 schreef RedRain het volgende:
Niks.

Komt erop neer dat hij geen contact met mij wil (ik ben opeens geblokkeerd nu zag ik vannacht), eerlijk wil zijn tegenover zijn vriendin en wil uitvogelen wat er fout gaat in die relatie. Want hij zegt dat hij vanaf dag 1 wist dat hij op mij viel en dat hij ook gevoelens heeft. En dat ie een halfjaar heeft lopen kloten en in de knoop zit met zichzelf en zn relatie

O ja: dat ik niet op hem moet wachten, ook en dat hij zich nu wil focussen op zijn vriendin

Met andere woorden: hij wil mij niet. En dat zegt ie dan een dag nadat we bijna seks hebben gehad, ik baal evan. Niet dat ik had verwacht dat het iets tussen ons zou worden, maar ik had dit ook weer niet verwacht. Ik had zelfs genoegen genomen met stiekeme afspraakjes en neukpartijen buiten zijn vriendin om, om eerlijk te zijn. Mja, wat zegt dat over mij en mijn psyche? Dat ik niet goed in mijn vel zit? Mezelf niet genoeg respecteer?

Ik begrijp die plotselinge eerlijkheid van hem niet. Laatst heb ik bijna seks met m en daar is ie dan kennelijk zo van geschrokken dat ie alles afkapt.

Anyway, ik ben er echt een beetje kapot van. Had dit niet verwacht.. Het doet pijn. Kan ook niks anders dan janken op het moment, want de kans is groot dat ik hem nooit meer spreek. Ik ben gewoon helemaal fuckdd up.

Ben nadat ie me dit vertelde (ipv dat ik naar vriendinnen ging, dat kon ook) naar een "vriend" gegaan en heb bij hem uitgejankt gedronken etc.
Ik ben gewoon best wel naar de tyfus maar dat was ik al toen het begon een halfjaar geleden. Als ik zelfrespect had dan had ik dit allemaal niet gedaan.
Wat een vent! _O_ Jij ... :N
  zondag 27 augustus 2017 @ 12:57:32 #131
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173419781
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Op al die singles ben ik niet verliefd geworden.

Verliefdheid is niet te sturen, mocht je dat misschien niet weten.
Nee, maar je hebt het zelf versterkt en laten versterken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_173419869
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit :D heerlijk leesvoer voor de brakke zondag. Prachtig hoe sommigen emotie daadwerkelijk een valide reden vinden om immoreel gedrag te vertonen.
Goed dat de betreffende kerel alsnog het verstandige heeft gedaan, TS verdient een kerel die net zo veel schijt heeft aan het gevoel van anderen als TS.
Wat een gezeik en vrouwonvriendelijkheid. Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn relatie en wat hij doet tegenover zijn vriendin. Verder heb ik geen schijt aan gevoelens voor anderen. Ik moet eigenlijk beter weten en niet meer reageren, maar dit soort reacties irriteren me.
pi_173419933
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat een gezeik en vrouwonvriendelijkheid. Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn relatie en wat hij doet tegenover zijn vriendin. Verder heb ik geen schijt aan gevoelens voor anderen. Ik moet eigenlijk beter weten en niet meer reageren, maar dit soort reacties irriteren me.
Vrouwonvriendelijk? :D :') ;( :'( nee lieverd, ik baseer mijn post op jouw karakter die je hier stukje bij beetje blootgeeft. Dit heeft echt niets met geslacht te maken, als je een kerel was vond ik je net zo sneu.

Nee je bent niet verantwoordelijk en nee die gozer is er niet op ingegaan, maar jouw bedoelingen en intenties zeggen mijn inziens een heleboel over jouw betrouwbaarheid.
pi_173419934
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee, maar je hebt het zelf versterkt en laten versterken.
Precies, maar niet in mijn eentje. Ik had kunnen stoppen, hij had kunnen stoppen. Het is stom dat we allebei zijn doorgegaan. En zoals ik al zei: vanaf dag 1 zat hij al heel veel en lang naar mij te kijken. Het kwam echt niet enkel van mij.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:05:05 #135
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173419935
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:01 schreef RedRain het volgende:

[..]

Als je niks meer te zeggen hebt, kun je het nog altijd op vrouwonvriendelijkheid gooien, niet waar? :O En je had duidelijk schijt aan de gevoelens van zijn vriendin. Stop je hoofd even in de vriezer en denk na over wat je nou precies deed en van plan was. :N En anders leer je het wel als je ooit in de positie komt van zijn huidige vriendin.
pi_173419942
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat een vent! _O_ Jij ... :N
Die vent gaat ook niet vrijuit hoor.
Kan die wel op een voetstuk gezet worden, maar meneer vond het ook maar al te leuk en pas toen het een gevaar werd voor zijn eigen leventje trok hij zijn plan.

Als zijn relatie hem echt zoveel waard was geweest had ie op dag 1 al de muur opgetrokken en gezegd opbokken jij.
Hell To The Liars
pi_173419957
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:19 schreef zarGon het volgende:
Voor wie of wat? Zoals ik het zie ben ik een verliezer, hij ook, en zijn vriendin ook. Het is verder ook nog de vraag of zijn vriendin dit allemaal gaat accepteren en met hem verder wil.
pi_173419958
quote:
13s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Gary_Oak het volgende:
En anders leer je het wel als je ooit in de positie komt van zijn huidige vriendin.
Dit.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:06:42 #139
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173419967
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Droopie het volgende:

[..]

Kan die wel op een voetstuk gezet worden, maar meneer vond het ook maar al te leuk en pas toen het een gevaar werd voor zijn eigen leventje trok hij zijn plan.

Als zijn relatie hem echt zoveel waard was geweest had ie op dag 1 al de muur opgetrokken en gezegd opbokken jij.
Eind goed, al goed.
pi_173419978
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:06 schreef RedRain het volgende:

[..]

Voor wie of wat? Zoals ik het zie ben ik een verliezer, hij ook, en zijn vriendin ook. Het is verder ook nog de vraag of zijn vriendin dit allemaal gaat accepteren en met hem verder wil.
Dat zou je graag ook op de klippen zien lopen, is het niet? Als ik hem niet kan krijgen, mag niemand hem hebben :D jeetje wat sneu
pi_173420006
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Vrouwonvriendelijk? :D :') ;( :'( nee lieverd, ik baseer mijn post op jouw karakter die je hier stukje bij beetje blootgeeft. Dit heeft echt niets met geslacht te maken, als je een kerel was vond ik je net zo sneu.

Nee je bent niet verantwoordelijk en nee die gozer is er niet op ingegaan, maar jouw bedoelingen en intenties zeggen mijn inziens een heleboel over jouw betrouwbaarheid.
Hij is er wel op ingegaan en deed net zo hard mee. Vanaf dag 1. Dat bedoel ik met vrouwonvriendelijkheid. Alsof het allemaal mijn schuld is.
pi_173420021
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:08 schreef RedRain het volgende:

[..]

Hij is er wel op ingegaan en deed net zo hard mee. Vanaf dag 1. Dat bedoel ik met vrouwonvriendelijkheid. Alsof het allemaal mijn schuld is.
Eh ja, je hebt dit aan jezelf te danken.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:10:12 #143
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173420036
quote:

[..]

Je had zelf ook een verantwoordelijkheid, meissie. Dat 'ja-maar-hunnie' laat je maar achter op de basisschool.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:12:02 #144
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173420075
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef RedRain het volgende:

[..]

Precies, maar niet in mijn eentje. Ik had kunnen stoppen, hij had kunnen stoppen. Het is stom dat we allebei zijn doorgegaan. En zoals ik al zei: vanaf dag 1 zat hij al heel veel en lang naar mij te kijken. Het kwam echt niet enkel van mij.
Dat laten versterken komt ook door hem, maar vooral door jezelf. Je hebt het laten gebeuren, terwijl je diep van binnen vast wel wist dat kans van slagen nihil was.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_173420085
quote:

[..]

Het is ook allemaal jouw schuld :D vanaf dag 1 was de intentie nog niet zo duidelijk. Echter heb jij, ondanks in de wetenschap te leven dat hij in een relatie zit, enkel je eigenbelang proberen na te streven al moest je over lijken gaan. Dat hij de ernst van de situatie waarschijnlijk nog niet inzag is een beetje naïef, maar het kwartje is toch nog op tijd gevallen.

Probeer hem vooral als boeman neer te zetten, je maakt jezelf alleen maar belachelijker.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:26:37 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173420362
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:44 schreef RedRain het volgende:

[..]

Kijk ik voel niets bij zijn vriendin. Ze boeit mij niet, het is mijn relatie niet. Maar daar zou ik voor deze situatie uiteraard anders naar hebben gekeken.
Je weet het en toch ben je blijven doorgaan contact te zoeken, het is gewoon asociaal, maar zoals je er aan komt kom je er ook weer van af.
Dus mocht het tussen jullie wat worden heb je altijd kans dat een andere tuthola er net zo over denkt.
Ik ken er trouwens ook een die er zo over dacht en nu het gras van de andere kant bekijkt, ook weinig medelijden mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:30:04 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173420437
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

enkel je eigenbelang proberen na te streven al moest je over lijken gaan.
Soms gebeurt dat letterlijk, dat is het risico dat je neemt als je in de relatie van een ander gaat zitten stoken.
Maar goed, TS heeft duidelijk geen respect voor bestaande relaties, en dat soort dingen komen vanzelf een keer terug, keihard, in your face.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173420465
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dat zou je graag ook op de klippen zien lopen, is het niet? Als ik hem niet kan krijgen, mag niemand hem hebben :D jeetje wat sneu
Ja, het is wel handig als zijn vriendin zijn vriendin niet is. Dan kan ik ongestoord met hem afspreken en net zo lang neuken als ik wil. Heerlijk. :') Nee. Wat denk je? Dat ik nu zielig in een hoekje ga hopen dat zijn relatie over is? Natuurlijk 'hoop' ik dat ergens, maar ik heb ook nog wel enige realiteitszin door te beseffen dat dat een rotgedachte is. Ik zit er nu effe doorheen, voel me niet goed, ben ook een beetje ziek, ik lig jankend in mijn bed, maar ik ga gewoon door. Ook al zit hij altijd in mijn gedachten.

Al ZOU zijn relatie overgaan, en dat is ook wat hij zei, dan heeft hij toch tijd voor zichzelf nodig om dat te verwerken en om te beseffen wat hij echt nodig heeft. Want het heeft acht maanden geduurd, deze hele flirt/verliefdheid. Het begon op dag 1 door het constante kijken, elkaar aankijken, te lang. En het eindigt hier, halfnaakt op elkaar. Met de bijbehorende gevoelens en emoties. En hij geeft dus ook toe dat hij ook dezelfde gevoelens voor mij heeft. Ik vind dat niet niks als je dat allemaal doet wetende dat je een relatie van 6 jaar op het spel zet en ik denk dat iedereen daar zo over denkt.

Het mag dan over zijn. Ik ga hem niks opsturen. Maar ik weet wel dat als hij over een jaar, twee jaar of twee maanden aanklopt, dat ik alles aan de kant zet voor hem. Niet dat ik ga wachten op hem, ik ga gewoon door met mijn leven, ik ga daten en ik zal mijn ogen open houden. Maar ik weet dat ik een zwak voor hem heb en dat geen enkele man daaraan kan tippen. Dat weet ik. Maar voor nu ga ik mij op mezelf richten.
pi_173420552
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dit. Takes Two To Tango. Hij heeft zich op 't nippertje 180 graden in de goede richting gedraaid en uiteindelijk wel zijn verantwoordelijkheid genomen. Vind het wel beetje makkelijk om nu alles op TO af te schuiven guys -O-
pi_173420654
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:36 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dit. Takes Two To Tango. Hij heeft zich op 't nippertje 180 graden in de goede richting gedraaid en uiteindelijk wel zijn verantwoordelijkheid genomen. Vind het wel beetje makkelijk om nu alles op TO af te schuiven guys -O-
Hij is zeker geen held, en ook stom geweest.. egostrelend natuurlijk allemaal iemand die zo obsessed met hem is, maar toch knap dat hij de knop wist om te draaien.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij ooit iets serieus met TS zal beginnen nu TS het heeft verpest door onbetrouwbaar gedrag te vertonen. Mannen hebben bepaalde "gut reactions"..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')