jawelquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:57 schreef RedRain het volgende:
JordyB, geen partij voor zijn partner? Ik neem hem niks kwalijk, maar ik doe het niet in Mn eentje.
Hey maar die jongen is sowieso geintresseerd, anders ga je echt niet uit eten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:53 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan niet altijd helpen dat je verliefd wordt, maar je weet dat het een verboden liefde is, dus jammer joh.
Jij begint het gesprek, dan kan je vervolgens niet aankomen met: "Maar waarom praat je dan met mij?", alsof het een soort van argument zou zijn dat je positie goedpraat. Hij praat gewoon terug, maar je bent duidelijk geen partij voor zijn huidige partner.
Jij gaat alleen maar uit eten met iemand die je als potentiële partner ziet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hey maar die jongen is sowieso geintresseerd, anders ga je echt niet uit eten.
afkappen is inderdaad het juiste. Dat heb ik ook wel overwogen.. Maar dan is rr toch dat verlangen naar hem.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij kun je dit het beste afkappen...
Stel hij wil wel serieus met jou, hoe kun je hem dan serieus vertrouwen? Gezien hij vanuit een relatie zo naar de volgende springt.
En als hij enkel om het flirten met je omgaat, doe je jezelf onnodig pijn en zit je in een onrealistische droom...
Rare reactie, ik ga nooit voor minder meer dan dit gevoel voor iemand .. dan blijf ik nog liever alleen dan dat ik met iemand moet waar ik niks mee wilquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef -AMG- het volgende:
Als de eierstokken gaan rammelen dan leg je vanzelf de lat wat lager en kom je er achter dat je met een tweede of derde keus moet doen. Zie het ook om mij heen. Amper een jaar samen, huis kopen en een kind werpen.succes ermee!
Dan zul je even een gebroken hart hebben. Afleiding zoeken met andere mensen, huilen, chocola eten, wat je ook maar nodig hebt en je gevoelens zullen minderen. Alleen als je zo halfslachtig bezig blijft, blijf je in die obsessie hangen en jezelf pijn doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:27 schreef RedRain het volgende:
[..]
afkappen is inderdaad het juiste. Dat heb ik ook wel overwogen.. Maar dan is rr toch dat verlangen naar hem.
Hoe kan ik hem vergeten als hij gewoon continue in mijn hoofd zit. Of ik nou in een club sta of aan het hardlopen ben of in de supermarkt, hij is 24/7 aanwezig in mijn gedachten.
Kom op man, laat je nu bewust de gehele context weg?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij gaat alleen maar uit eten met iemand die je als potentiële partner ziet?
Ik denk dat hij bedoelt dat jij olie op het vuur, wat imo al gevaarlijk hoog is, blijft gooien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:29 schreef RedRain het volgende:
[..]
ik snap jou nietwat probeer je nou te zeggen?
Hoe bedoel je dat ik een zwakte heb die door hem is getriggerd..?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben maar een paar keer verliefd geweest, alle keren was het niet wederzijds. Eraan terugdenkend was ik zelfs niet helemaal 100% verliefd. Verliefdheid is voor sommige mensen zeldzamer dan voor anderen (hoewel veel mensen vaak ook maar doen alsof ze echt verliefd zijn), maar dat betekent niet dat degene die dat veroorzaakt daar iets mee te maken hoeft te hebben. Je moet de dingen waar je op verliefd bent geworden verbeteren in jezelf. Je hebt een zwakte die door hem is getriggerd. Aangezien hij al een vriendin heeft is de vraag inderdaad hoe ga je op psychologisch gebied werken aan deze zwakte.
Je blijft het zelf voeden. Hoe zou je het vinden als hij van jou was en een andere vrouw zou hem proberen te versieren? En hij zou er gezellig aan mee doen, zou je dan ook zeggen dat hij er zelf ook aan mee doet of zou je de andere vrouw de schuld geven?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:44 schreef RedRain het volgende:
[..]
Hij doet dat nu dus ook.. ik ben begonnen en hij gaat nu net zo hard mee.
Kijk ik voel niets bij zijn vriendin. Ze boeit mij niet, het is mijn relatie niet. Maar daar zou ik voor deze situatie uiteraard anders naar hebben gekeken.
Ik zit niet bewust te stoken.. ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.
Of ik moet echt professionelen hulp gaan zoeken zodat ik miss anders met mijn verliefdheid om kan gaan
In tegenstelling tot de meesten hier vind ik dat als je echt zo gek op hen bent je ervoor moet gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:44 schreef RedRain het volgende:
[..]
Hij doet dat nu dus ook.. ik ben begonnen en hij gaat nu net zo hard mee.
Kijk ik voel niets bij zijn vriendin. Ze boeit mij niet, het is mijn relatie niet. Maar daar zou ik voor deze situatie uiteraard anders naar hebben gekeken.
Ik zit niet bewust te stoken.. ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.
Of ik moet echt professionelen hulp gaan zoeken zodat ik miss anders met mijn verliefdheid om kan gaan
En zijn vriendin weet van jouw bestaan af?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef RedRain het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde niet uiteten maar bij mij thuis eten trouwens.
Daar geloof ik niet in: soms kan je echt verliefd worden op een ander terwijl je in een relatie zit. Niet dat hij dat nu is, dat weet ik niet
Maar we hebben niks intiems gedaan, geen seks gehad, hooguit wat gefriemel. Het contact is al verkeerd.. maar het is aan hem.
ik weet dat ik zo tegenstrijdig praat als wat, maar ik weet het ook niet helemaal. Het is fout, maar niet aan mij en seks hebben we niet gehad.
Zijn zaak dus. Echter... Stel dat jij zin vriendin wordt... Doet hij dit ook bij jou? Zul je hem kunnen vertrouwen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef RedRain het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in: soms kan je echt verliefd worden op een ander terwijl je in een relatie zit. Niet dat hij dat nu is, dat weet ik niet
Maar we hebben niks intiems gedaan, geen seks gehad, hooguit wat gefriemel. Het contact is al verkeerd.. maar het is aan hem.
ik weet dat ik zo tegenstrijdig praat als wat, maar ik weet het ook niet helemaal. Het is fout, maar niet aan mij en seks hebben we niet gehad.
Nou, je hebt niets aan deze verliefdheid, want hij heeft al een ander, dus waarom wil je zonodig hem en niet een ander die niet bezet is. Voor jou levert een relatie met hem geen voordelen op, je zegt dat zijn vriendin jou niet uitmaakt maar als dat echt zo was plaatste je niet hier dit bericht neem ik aan. Zijn uiterlijk is heel belangrijk voor jou, ik begrijp het wel als je een heel specifiek type hebt en hij dat exact is, maar dan moet je erachter komen waarom je deze voorkeur hebt, vaak lijkt dat zonder reden maar die is er wel (al is het alleen maar instinct) en je moet dit los proberen te zien van het innerlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:47 schreef RedRain het volgende:
Hoe bedoel je dat ik een zwakte heb die door hem is getriggerd..?
Dat maakt het er echt niet minder op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef RedRain het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:51 schreef RedRain het volgende:
Ik ben kritisch en als iemand ook maar qua uiterlijk een puntje heeft waarvan ik denk 'meh' dan is het klaar.
Je bent zelf nogal meh door in iemand zijn relatie te stoken.quote:Ik ben al op het punt dat zijn vriendin mij niks kan schelen. Ik wil hem en niks anders, dat telt voor mij.
https://markmanson.net/romancequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef RedRain het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik niet trots. Nu doe je het of ik heel bewust een relatie probeer kapot te maken.. is niet zo.
Ik durf wel te zeggen dat hij meer aandacht krijgt dan alleen van mij.
Het lijkt erop dat hij met mijn aandacht wel wat doet, dus in die zin zou het best kunnen dat ie mij serieus leuk vindt.
Of ik zit mezelf weer van alles wijs te maken
Als die jou echt zo fantastische meid had gevonden was ie allang ingetrokken bij je.quote:Some people can’t seem to get enough of it. They seek it out in the most unacceptable of places — their friend’s spouse, a young impressionable co-worker, or an ex that they can’t quite seem to let go of. They will lie, cheat, steal, and hurt others just to get one more fix of it, yet their behavior will always appear justified in their own mind.
Dit vind ik niet zo aardig van jequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://markmanson.net/romance
[..]
Als die jou echt zo fantastische meid had gevonden was ie allang ingetrokken bij je.
Voorlopig ben je niets meer dan een meisje die zijn ego voer geeft.
Klopt. Zijn innerlijk ook wel btw.. ik kan ook niet goed omschrijven maar heb dit nog nooit zo gevoeld voor iemandquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou, je hebt niets aan deze verliefdheid, want hij heeft al een ander, dus waarom wil je zonodig hem en niet een ander die niet bezet is. Voor jou levert een relatie met hem geen voordelen op, je zegt dat zijn vriendin jou niet uitmaakt maar als dat echt zo was plaatste je niet hier dit bericht neem ik aan. Zijn uiterlijk is heel belangrijk voor jou, ik begrijp het wel als je een heel specifiek type hebt en hij dat exact is, maar dan moet je erachter komen waarom je deze voorkeur hebt, vaak lijkt dat zonder reden maar die is er wel (al is het alleen maar instinct) en je moet dit los proberen te zien van het innerlijk.
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef RedRain het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo aardig van je
Maar je bent wel bewust van wat je doet.. je geeft zelf al aan dat die relatie je niets kan schelen (dus je hebt er geen problemen mee als je die ruïneert, want heel bewust zeg je hier dat het je niets kan schelen). Je bent er niet trots op, dus weer een teken van je bewustzijn. Ik zou hem lekker links laten liggen en focussen op een man die eerlijk is binnen een relatie en ook voor jou gaat, en dat gaat alleen als je hier ruimte voor maakt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef RedRain het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik niet trots. Nu doe je het of ik heel bewust een relatie probeer kapot te maken.. is niet zo.
Ik durf wel te zeggen dat hij meer aandacht krijgt dan alleen van mij.
Het lijkt erop dat hij met mijn aandacht wel wat doet, dus in die zin zou het best kunnen dat ie mij serieus leuk vindt.
Of ik zit mezelf weer van alles wijs te maken
Betekent niet dat hij verliefd op je is. Op dit punt kan je alleen zeggen dat ie je wil neuken, maar nog twijfelt of ie het risico moet nemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef RedRain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik verwacht.. Ik verwacht niet dat hij zijn vriendin en woning opgeeft. Maar ik fantaseer er wel over dat we samen zijn oid. Ik weet hoe treurig het klinkt. Maar het is niet dat ik t verwacht, absoluut niet. Ik begrijp ook dat hij zijn vriendin niet op het spel wil zetten.
Aan de andere kant spreekt hij wel met mij af.. komt hij wel bij mij thuis en zit hij zich te verbijten om niet intiem te worden. Hij zoekt het zelf ook op, al heb ik het voorzetje gegeven.
Ik ben echt hopeloos verliefd. Hij weet dat, maar houdt het ook niet tegen. Snap je?
Dat kan je wel, maar dat wil je niet, dus doe je het niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:44 schreef RedRain het volgende:
[..] ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.
[..]
Je hebt hem een berichtje terug gestuurd dat het beter is als jullie geen contact meer hebben (buiten werk om)?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:34 schreef RedRain het volgende:
Hij stuurt net een bericht of ik vanavond weer wil afspreken. Alsof ie dit allemaal leest stiekemMaar ok ik zie t allemaal wel. Dank jullie voor de reacties! Ga er zeker wat mee doen.
Als je er wat met deze reacties wilt doen dan zou je hem nu af kunnen bellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:34 schreef RedRain het volgende:
Hij stuurt net een bericht of ik vanavond weer wil afspreken. Alsof ie dit allemaal leest stiekemMaar ok ik zie t allemaal wel. Dank jullie voor de reacties! Ga er zeker wat mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |