abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173402425
Ik baal als een stekker en vraag mij hard af of ik misschien professionele hulp nodig heb.

Ik: ben 24 jaar, studerend (ik studeer dit jaar af), werkend (bijbaan), woon sinds kort niet meer op kamers maar in een appartement. Ik sport veel, ik heb andere hobby's en heb een sociaal leven. Over mijn leven heb ik niets te klagen. Maar er is een zwakke schakel.

Vorig jaar heb ik mijn relatie verbroken en ben ik meteen gaan daten. Voor de leuk, ik wilde aandacht, maar ook hopend op die ene leuke jongen. En die jongen kwam maar steeds niet. Het lag en ligt ook grotendeels aan mij. Ik ben kritisch en als iemand ook maar qua uiterlijk een puntje heeft waarvan ik denk 'meh' dan is het klaar. De jongen moet voldoen aan mijn plaatje. Dus: veel gedate, maar het heeft niets opgeleverd.

Afgelopen halfjaar heb ik stage gelopen bij een bedrijf. Daar werkte iemand waar ik meteen dat wow gevoel bij had. Nog nooit gehad, ook niet mij m'n ex. Heel knap, aantrekkelijk, grappig, charmant, leuk en de mooiste ogen. Kriebels in m'n buik, ik kon aan niks anders meer denken, het is obsessief. Als ik hem zie heb ik een knal in mijn buik en bwehhh. Dat had ik al terwijl ik nog niet eens met hem had gesproken. En dát is dus verliefdheid voor mij, weet ik nu. Dat heb ik nooit zo mogen ervaren, dus ik ben blij dat ik dat kan en ook dat ik hem heb leren kennen.

Goed, we leerden elkaar beter kennen en hij vertelde al heel snel over zijn vriendin. Ik dacht dat hij met mij flirtte, maar toen ik wist dat hij een vriendin had dacht ik dat ik mezelf misschien voor de gek hield. Dat ik graag wilde en dat ik het mezelf wijs maakte. Dus: ik heb mezelf zo min mogelijk in contact weten te brengen met hem. Maar als we elkaar tegenkwamen bij het koffiezetapparaat oid, dan begon hij altijd wel een gesprekje ofzo. Ook niet gek als je collega's bent natuurlijk, maar oké, ik greep voor mezelf alles aan om mezelf dit wijs te maken..

Ok; mijn stage is afgesloten en ik werd meegevraagd door collega's naar een groot feest van het bedrijf. Dit was een paar dagen na de laatste dag van mijn stage. Ik had leuke collega's, een leuke tijd gehad en houd wel van een feestje, dus ik ging mee. Daar heb ik veel gedronken en in een half aangeschoten, dronken bui aan hem verteld dat ik hem al die tijd zag zitten. Ik weet nog precies hoe het ging, dus ik was niet helemaal van de wereld. Hij moest erom lachen en zei dat ik bezopen was. Einde verhaal zou je denken. Ik schaamde me dood dat ik aan bezette man vertel dat ik hem wel zie zitten. Wat dacht ik te bereiken? Goed, ik ben daar toch weggegaan en nooit meer teruggekomen dus eind goed al goed, zou je zeggen. Tijd om hem te vergeten, niet meer aan hem te denken.. en hem niet meer te zien. Maar dat ging en dat gaat niet.

Na mijn stageperiode (en daar heb ik lang over getwijfeld en dat heb ik dus bewust gedaan), heb ik hem toegevoegd op Facebook. Ik heb toch niks meer te verliezen was mijn gedachte; heb mezelf al voor lul gezet bij hem en dat ik interesse heb, dat weet hij ook wel. Maar ook wilde ik een verklaring afleggen voor mijn sneue vertoning die avond. Mijn excuses aanbieden. Daar veel met hem gepraat via Messenger, dus ik leerde hem ook wat beter kennen..

Nu praten we nog steeds met elkaar, al zo'n 2 maanden, en afgelopen week heb ik m gevraagd of hij wat wilde afspreken bij mij thuis. Hij zei dat het geen goed idee is, dat er niks goeds van komt, hij voelt ook een aantrekkingskracht en dat hij zijn relatie niet op het spel wil zetten, wat ik heel goed begrijp. Maar waarom praat je dan met me? Geef je me aandacht? Ik heb het opgezocht, initiatief genomen, Ok, maar hij gaat erin mee in zekere zin.

Gisteravond kreeg ik een berichtje dat hij toch wel wilde afspreken.. maar om gewoon te eten als oud collega's. En dan vind ik ook dat hij zichzelf voorliegt. Maar oké: we hebben een leuke avond gehad en ik kan alleen maar zeggen dat ik m nog leuker vind. Ik heb ergere kriebels in mijn buik en een ziekelijk verlangen naar hem. Hoe hij ruikt, praat, alles zit in mijn hoofd. En een hebben geen seks gehad, want hij hield het steeds tegen. Ook al wilde hij overduidelijk wel. Waardoor mijn verlangen nog groter is.

Ik ben al op het punt dat zijn vriendin mij niks kan schelen. Ik wil hem en niks anders, dat telt voor mij. Maar ergens is er ook een stemmetje in mijn hoofd van waar ben je in godsnaam mee bezig. Dan ben je 24 jaar en loop je te klooien met een samenwonende man van 30. Heb je niks beters te doen? Er zijn genoeg leeftijdsgenoten die mij wel zien zitten, maar ik zie ze niet zitten. Moet ik dan daten om hem te proberen te vergeten?

Ik moet het afbouwen met m, ik weet t, maar dat is zo moeilijk omdat ik hem echt leuk vind. Ben ik dan wel helemaal lekker in mijn hoofd dat ik zo gek ben op iemand met een vriendin? Vroeger zou ik dit echt sterk hebben afgekeurd van anderen en nu zou ik alles doen en over hebben voor iemand met een vriendin.

Misschien is dr een echt iets niet goed bij mij en moet ik dringend naar een psycholoog. Misschien is het een fase, misschien is het echte liefde van mijn kant. Mja, hoe kom ik van hem af? Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? En hoe is het opgelost?

[ Bericht 50% gewijzigd door Samzz op 27-08-2017 16:54:22 (OP teruggezet) ]
pi_173402444
Je kan niet altijd helpen dat je verliefd wordt, maar je weet dat het een verboden liefde is, dus jammer joh.

Jij begint het gesprek, dan kan je vervolgens niet aankomen met: "Maar waarom praat je dan met mij?", alsof het een soort van argument zou zijn dat je positie goedpraat. Hij praat gewoon terug, maar je bent duidelijk geen partij voor zijn huidige partner.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173402487
JordyB, geen partij voor zijn partner? Ik neem hem niks kwalijk, maar ik doe het niet in Mn eentje.
pi_173402542
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:57 schreef RedRain het volgende:
JordyB, geen partij voor zijn partner? Ik neem hem niks kwalijk, maar ik doe het niet in Mn eentje.
jawel
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173402721
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:53 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan niet altijd helpen dat je verliefd wordt, maar je weet dat het een verboden liefde is, dus jammer joh.

Jij begint het gesprek, dan kan je vervolgens niet aankomen met: "Maar waarom praat je dan met mij?", alsof het een soort van argument zou zijn dat je positie goedpraat. Hij praat gewoon terug, maar je bent duidelijk geen partij voor zijn huidige partner.
Hey maar die jongen is sowieso geintresseerd, anders ga je echt niet uit eten.
pi_173402736
Wat verwacht je nou precies?

Dat hij zijn vriendin en woning opgeeft?
pi_173402741
Je doet jezelf onnodig pijn.
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:22:27 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_173402773
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hey maar die jongen is sowieso geintresseerd, anders ga je echt niet uit eten.
Jij gaat alleen maar uit eten met iemand die je als potentiële partner ziet?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_173402780
Volgens mij kun je dit het beste afkappen...
Stel hij wil wel serieus met jou, hoe kun je hem dan serieus vertrouwen? Gezien hij vanuit een relatie zo naar de volgende springt.
En als hij enkel om het flirten met je omgaat, doe je jezelf onnodig pijn en zit je in een onrealistische droom...
pi_173402815
Als de eierstokken gaan rammelen dan leg je vanzelf de lat wat lager en kom je er achter dat je met een tweede of derde keus moet doen. Zie het ook om mij heen. Amper een jaar samen, huis kopen en een kind werpen.succes ermee!
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173402816
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:49:16 ]
pi_173402862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij kun je dit het beste afkappen...
Stel hij wil wel serieus met jou, hoe kun je hem dan serieus vertrouwen? Gezien hij vanuit een relatie zo naar de volgende springt.
En als hij enkel om het flirten met je omgaat, doe je jezelf onnodig pijn en zit je in een onrealistische droom...
afkappen is inderdaad het juiste. Dat heb ik ook wel overwogen.. Maar dan is rr toch dat verlangen naar hem.

Hoe kan ik hem vergeten als hij gewoon continue in mijn hoofd zit. Of ik nou in een club sta of aan het hardlopen ben of in de supermarkt, hij is 24/7 aanwezig in mijn gedachten.
pi_173402878
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef -AMG- het volgende:
Als de eierstokken gaan rammelen dan leg je vanzelf de lat wat lager en kom je er achter dat je met een tweede of derde keus moet doen. Zie het ook om mij heen. Amper een jaar samen, huis kopen en een kind werpen.succes ermee!
Rare reactie, ik ga nooit voor minder meer dan dit gevoel voor iemand .. dan blijf ik nog liever alleen dan dat ik met iemand moet waar ik niks mee wil ;)

Maar wat doet het er nu toe..
pi_173402880
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:27 schreef RedRain het volgende:

[..]

afkappen is inderdaad het juiste. Dat heb ik ook wel overwogen.. Maar dan is rr toch dat verlangen naar hem.

Hoe kan ik hem vergeten als hij gewoon continue in mijn hoofd zit. Of ik nou in een club sta of aan het hardlopen ben of in de supermarkt, hij is 24/7 aanwezig in mijn gedachten.
Dan zul je even een gebroken hart hebben. Afleiding zoeken met andere mensen, huilen, chocola eten, wat je ook maar nodig hebt en je gevoelens zullen minderen. Alleen als je zo halfslachtig bezig blijft, blijf je in die obsessie hangen en jezelf pijn doen
pi_173402885
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:22 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Jij gaat alleen maar uit eten met iemand die je als potentiële partner ziet?
Kom op man, laat je nu bewust de gehele context weg?
pi_173402887
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

jawel
ik snap jou niet :D wat probeer je nou te zeggen?
pi_173402949
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:29 schreef RedRain het volgende:

[..]

ik snap jou niet :D wat probeer je nou te zeggen?
Ik denk dat hij bedoelt dat jij olie op het vuur, wat imo al gevaarlijk hoog is, blijft gooien.
Blijf gewoon weg, wis zijn nummer, blokkeer hem en ga verder met je leven. Jij zit nu gewoon bewust te stoken in zijn relatie, je bied jezelf aan op een blaadje. Hoe moeilijk kan het zijn?
pi_173402983
Ik ben maar een paar keer verliefd geweest, alle keren was het niet wederzijds. Eraan terugdenkend was ik zelfs niet helemaal 100% verliefd. Verliefdheid is voor sommige mensen zeldzamer dan voor anderen (hoewel veel mensen vaak ook maar doen alsof ze echt verliefd zijn), maar dat betekent niet dat degene die dat veroorzaakt daar iets mee te maken hoeft te hebben. Je moet de dingen waar je op verliefd bent geworden verbeteren in jezelf. Je hebt een zwakte die door hem is getriggerd. Aangezien hij al een vriendin heeft is de vraag inderdaad hoe ga je op psychologisch gebied werken aan deze zwakte.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173403014
Het is aan hem. Hij zal moeten beslissen. Een hij zal kiezen voor zijn huidige vriendin, jou, of vreemdgaan en een hoop gelazer .

Hij ziet je duidelijk wel zitten.

Of jij er genoegen mee neemt even eventueel zijn slippertje te zijn is ook aan jou. En ook of jij het risico neemt op een hoop verdriet en gelazer.

Zolang hij niet groter is en er geen kinderen zijn vind ik ook wel dat je best mag concurreren met zijn huidige vriendin. Hoe hij daarmee omgaat is aan hem.

Zelf al zou je naakt voor hen liggen... Het is zijn keuze erop in te gaan of niet.
Whatever...
pi_173403040
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:49:43 ]
pi_173403085
Hartstikke knullig dat je aandacht bij hem blijft zoeken, verliefd of niet. En dat hij erop in gaat is nog knulliger.
Hij heeft een relatie, en het is al super raar dat jullie gezellig uiteten gaan terwijl hij weet dat jij hem ziet zitten. Klinkt als een onbetrouwbare kerel.
Eens onbetrouwbaar is altijd onbetrouwbaar. Hij laat jou net zo hard vallen voor een ander als dit iets wordt tussen jullie. Succes ermee :)
pi_173403088
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik ben maar een paar keer verliefd geweest, alle keren was het niet wederzijds. Eraan terugdenkend was ik zelfs niet helemaal 100% verliefd. Verliefdheid is voor sommige mensen zeldzamer dan voor anderen (hoewel veel mensen vaak ook maar doen alsof ze echt verliefd zijn), maar dat betekent niet dat degene die dat veroorzaakt daar iets mee te maken hoeft te hebben. Je moet de dingen waar je op verliefd bent geworden verbeteren in jezelf. Je hebt een zwakte die door hem is getriggerd. Aangezien hij al een vriendin heeft is de vraag inderdaad hoe ga je op psychologisch gebied werken aan deze zwakte.
Hoe bedoel je dat ik een zwakte heb die door hem is getriggerd..?
pi_173403117
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:50:05 ]
pi_173403123
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:44 schreef RedRain het volgende:

[..]

Hij doet dat nu dus ook.. ik ben begonnen en hij gaat nu net zo hard mee.

Kijk ik voel niets bij zijn vriendin. Ze boeit mij niet, het is mijn relatie niet. Maar daar zou ik voor deze situatie uiteraard anders naar hebben gekeken.

Ik zit niet bewust te stoken.. ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.

Of ik moet echt professionelen hulp gaan zoeken zodat ik miss anders met mijn verliefdheid om kan gaan
Je blijft het zelf voeden. Hoe zou je het vinden als hij van jou was en een andere vrouw zou hem proberen te versieren? En hij zou er gezellig aan mee doen, zou je dan ook zeggen dat hij er zelf ook aan mee doet of zou je de andere vrouw de schuld geven?
pi_173403129
quote:

[..]

Hij doet dat nu dus ook.. ik ben begonnen en hij gaat nu net zo hard mee.

Kijk ik voel niets bij zijn vriendin. Ze boeit mij niet, het is mijn relatie niet. Maar daar zou ik voor deze situatie uiteraard anders naar hebben gekeken.

Ik zit niet bewust te stoken.. ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.

Of ik moet echt professionelen hulp gaan zoeken zodat ik miss anders met mijn verliefdheid om kan gaan
In tegenstelling tot de meesten hier vind ik dat als je echt zo gek op hen bent je ervoor moet gaan.

Met alle risico van dien.

Dat hij je toch laat zitten. Dat hij later als het wat wordt toch vreemd gaat op dezelfde manier als met jou. Dat zij jou haat. Of dat alles straks enorm tegenvalt of hij een klein piemeltje heeft. Wue niet waagt....

Maar misschien is het echt wederzijds en ongemakkelijk. Een is zijn huidige vriendin het slachtoffer. Maar ook die zal dan niet zijn droompartner zijn. Anders ging hij er bij jou niet op in.
Whatever...
pi_173403132
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef RedRain het volgende:

[..]

Sorry, bedoelde niet uiteten maar bij mij thuis eten trouwens.
Daar geloof ik niet in: soms kan je echt verliefd worden op een ander terwijl je in een relatie zit. Niet dat hij dat nu is, dat weet ik niet

Maar we hebben niks intiems gedaan, geen seks gehad, hooguit wat gefriemel. Het contact is al verkeerd.. maar het is aan hem.

ik weet dat ik zo tegenstrijdig praat als wat, maar ik weet het ook niet helemaal. Het is fout, maar niet aan mij en seks hebben we niet gehad.
En zijn vriendin weet van jouw bestaan af?
pi_173403168
quote:

[..]

Daar geloof ik niet in: soms kan je echt verliefd worden op een ander terwijl je in een relatie zit. Niet dat hij dat nu is, dat weet ik niet

Maar we hebben niks intiems gedaan, geen seks gehad, hooguit wat gefriemel. Het contact is al verkeerd.. maar het is aan hem.

ik weet dat ik zo tegenstrijdig praat als wat, maar ik weet het ook niet helemaal. Het is fout, maar niet aan mij en seks hebben we niet gehad.
Zijn zaak dus. Echter... Stel dat jij zin vriendin wordt... Doet hij dit ook bij jou? Zul je hem kunnen vertrouwen?

Ben je bereid geneukt en gedumpt te worden? Het lijkt erop. En dan moet je het risico gewoon nemen.
Whatever...
pi_173403209
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:47 schreef RedRain het volgende:

Hoe bedoel je dat ik een zwakte heb die door hem is getriggerd..?
Nou, je hebt niets aan deze verliefdheid, want hij heeft al een ander, dus waarom wil je zonodig hem en niet een ander die niet bezet is. Voor jou levert een relatie met hem geen voordelen op, je zegt dat zijn vriendin jou niet uitmaakt maar als dat echt zo was plaatste je niet hier dit bericht neem ik aan. Zijn uiterlijk is heel belangrijk voor jou, ik begrijp het wel als je een heel specifiek type hebt en hij dat exact is, maar dan moet je erachter komen waarom je deze voorkeur hebt, vaak lijkt dat zonder reden maar die is er wel (al is het alleen maar instinct) en je moet dit los proberen te zien van het innerlijk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:03:02 #29
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173403283
Grenzen, stel ze.
pi_173403287
quote:

[..]

Dat maakt het er echt niet minder op.
Als hij echt relatiemateriaal zou zijn zou hij eerlijk zijn naar zijn vriendin. En niet met jou 'hooguit wat gaan lopen friemelen.' Dat stiekeme gedrag, moet je ook maar willen. Bedenk waarom je hem echt leuk vind, voor nu zie ik alleen in omdat je hem zo knap vindt :')

Een engeltje is het echt niet. Voor je met hem verder wil gaan moet hij bij zijn huidige vriendin weg. Dat scheelt je een hoop gedoe, ook eerlijk voor jezelf.
pi_173403346
Als je van hem af wil moet je al het contact verbreken en stoppen je obsessie te voeden. Voordat je weer met beide benen op de grond staat kan even duren, maar het is mogelijk om het achter je te laten.
pi_173403386
Jij gaat zo hard op je bek, dat het je wel even (...) tijd gaat kosten om de scherven van jezelf op te rapen, te herstellen en verder te gaan.

Dit gaat je alleen maar ellende opleveren. Die gast is zelf verder ook lekker lomp bezig.

En je eigen gedrag lekker goedpraten door te verwijzen naar zijn gedrag. Nee, gewoon even naar je eigen gedrag kijken, zonder andere zaken erbij te betrekken. Je bent een relatie aan het kapot maken, en hoopt vervolgens zelf op geluk met iemand uit zo'n relatie. Denk je nou echt?

En dan, hij. Blijkbaar vindt hij de spanning ook leuk, dat hij zijn relatie zelf op spel zet door met je af te spreken. Jij hebt geen afspraken en beloftes met zijn vriendin, dat heeft hij, en is hij dus degene die aan zijn vriendin moet denken, da's uiteindelijk niet jouw verantwoordelijkheid. Maar uit goed fatsoen moest je hem allang met rust laten.

Maar goed, veel plezier zolang het duurt en strooi wat zout op de wonden na afloop namens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2017 14:11:50 ]
pi_173403613
Ik denk dat hij op je aandacht geilt, het voedt zijn ego, heel misschien zit er een ONS in.. eerlijk gezegd denk ik dat het niet gaat werken tussen jullie. Ben je trots op jezelf dat je dit aan het doen bent?
pi_173404045
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:51 schreef RedRain het volgende:

Ik ben kritisch en als iemand ook maar qua uiterlijk een puntje heeft waarvan ik denk 'meh' dan is het klaar.
quote:
Ik ben al op het punt dat zijn vriendin mij niks kan schelen. Ik wil hem en niks anders, dat telt voor mij.
Je bent zelf nogal meh door in iemand zijn relatie te stoken.
Dit, dus.
pi_173405735
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:50:31 ]
pi_173405879
-0

[ Bericht 99% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:50:45 ]
pi_173405969
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:11 schreef RedRain het volgende:
Ik moet er mee stoppen.
pi_173405971
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef RedRain het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik niet trots. Nu doe je het of ik heel bewust een relatie probeer kapot te maken.. is niet zo.

Ik durf wel te zeggen dat hij meer aandacht krijgt dan alleen van mij.

Het lijkt erop dat hij met mijn aandacht wel wat doet, dus in die zin zou het best kunnen dat ie mij serieus leuk vindt.

Of ik zit mezelf weer van alles wijs te maken :')
https://markmanson.net/romance

quote:
Some people can’t seem to get enough of it. They seek it out in the most unacceptable of places — their friend’s spouse, a young impressionable co-worker, or an ex that they can’t quite seem to let go of. They will lie, cheat, steal, and hurt others just to get one more fix of it, yet their behavior will always appear justified in their own mind.
Als die jou echt zo fantastische meid had gevonden was ie allang ingetrokken bij je.
Voorlopig ben je niets meer dan een meisje die zijn ego voer geeft.
Hell To The Liars
pi_173406011
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

https://markmanson.net/romance

[..]

Als die jou echt zo fantastische meid had gevonden was ie allang ingetrokken bij je.
Voorlopig ben je niets meer dan een meisje die zijn ego voer geeft.

Dit vind ik niet zo aardig van je
pi_173406037
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou, je hebt niets aan deze verliefdheid, want hij heeft al een ander, dus waarom wil je zonodig hem en niet een ander die niet bezet is. Voor jou levert een relatie met hem geen voordelen op, je zegt dat zijn vriendin jou niet uitmaakt maar als dat echt zo was plaatste je niet hier dit bericht neem ik aan. Zijn uiterlijk is heel belangrijk voor jou, ik begrijp het wel als je een heel specifiek type hebt en hij dat exact is, maar dan moet je erachter komen waarom je deze voorkeur hebt, vaak lijkt dat zonder reden maar die is er wel (al is het alleen maar instinct) en je moet dit los proberen te zien van het innerlijk.
Klopt. Zijn innerlijk ook wel btw.. ik kan ook niet goed omschrijven maar heb dit nog nooit zo gevoeld voor iemand

En dan ben ik al vanaf mij 14e bezig met jongens.
pi_173406078
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dit vind ik niet zo aardig van je
Been there, done that, got the t-shirt :)

Hij wilt zijn relatie niet op het spel zetten, jij wilt wel dat het kapot gaat.
Als dat de feiten zijn moet je een stap terug doen.. punt.

Hoe kut het ook is, heb het zelf ook meegemaakt.
Hell To The Liars
pi_173406114
En jij hebt afstand genomen?
pi_173406176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:37 schreef RedRain het volgende:
En jij hebt afstand genomen?
Zij, de persoon met een relatie.
Hell To The Liars
pi_173406235
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:19 schreef RedRain het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik niet trots. Nu doe je het of ik heel bewust een relatie probeer kapot te maken.. is niet zo.

Ik durf wel te zeggen dat hij meer aandacht krijgt dan alleen van mij.

Het lijkt erop dat hij met mijn aandacht wel wat doet, dus in die zin zou het best kunnen dat ie mij serieus leuk vindt.

Of ik zit mezelf weer van alles wijs te maken :')
Maar je bent wel bewust van wat je doet.. je geeft zelf al aan dat die relatie je niets kan schelen (dus je hebt er geen problemen mee als je die ruïneert, want heel bewust zeg je hier dat het je niets kan schelen). Je bent er niet trots op, dus weer een teken van je bewustzijn. Ik zou hem lekker links laten liggen en focussen op een man die eerlijk is binnen een relatie en ook voor jou gaat, en dat gaat alleen als je hier ruimte voor maakt. ;)

Lekker verliefd zijn, niks mis mee, maar daadwerkelijk iets doen waar je niet trots op bent, waar je schuldgevoelens van gaat krijgen haalt je eigenwaarde naar beneden doordat je jezelf minder gaat respecteren. En dat gaat erger worden wanneer jij the ONS wordt, en hij nog steeds bij zijn vriendin blijft (hij houdt van haar, jij bent - denk ik - het kant en klaar opgediende snackje dat hij kan verwerken wanneer hij maar wil). Laat je niet door je emotionele toestand bedonderen zou ik zeggen, maar sterkte verder.
pi_173406558
Wacht even. Zij ruïneert niets. Dat is aan hem.

Zij wil hem. En ze kan daarvoor gaan. Het is aan hem hoe hij omgaat met zijn huidige relatie. Eerlijk gezegd is die huidige relatie ook gedoemd natuurlijk en zijn huidige vriendin kan hem nu maar beter.kwijt zijn.

En ts neemt het risico. Ook dat hij haar wellicht na een tijdje niet Op boeiend vindt.
Whatever...
pi_173406635
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:25 schreef RedRain het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik verwacht.. Ik verwacht niet dat hij zijn vriendin en woning opgeeft. Maar ik fantaseer er wel over dat we samen zijn oid. Ik weet hoe treurig het klinkt. Maar het is niet dat ik t verwacht, absoluut niet. Ik begrijp ook dat hij zijn vriendin niet op het spel wil zetten.

Aan de andere kant spreekt hij wel met mij af.. komt hij wel bij mij thuis en zit hij zich te verbijten om niet intiem te worden. Hij zoekt het zelf ook op, al heb ik het voorzetje gegeven.

Ik ben echt hopeloos verliefd. Hij weet dat, maar houdt het ook niet tegen. Snap je?
Betekent niet dat hij verliefd op je is. Op dit punt kan je alleen zeggen dat ie je wil neuken, maar nog twijfelt of ie het risico moet nemen.
pi_173406648
Z

[ Bericht 100% gewijzigd door RedRain op 27-08-2017 15:51:03 ]
pi_173406667
quote:

[..] ik ben verliefd op hem. Ik kan hem niet zomaar hup verwijderen en verdergaan met mijn leven. Ik ben echt op hem, kan hem niet loslaten. Dat weet hij ook. Enige manier is als hij niks meer met mij te maken wil hebben.

[..]
Dat kan je wel, maar dat wil je niet, dus doe je het niet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_173406689
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:34 schreef RedRain het volgende:
Hij stuurt net een bericht of ik vanavond weer wil afspreken. Alsof ie dit allemaal leest stiekem :D Maar ok ik zie t allemaal wel. Dank jullie voor de reacties! Ga er zeker wat mee doen.
Je hebt hem een berichtje terug gestuurd dat het beter is als jullie geen contact meer hebben (buiten werk om)?
"Pools are perfect for holding water"
pi_173406691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:34 schreef RedRain het volgende:
Hij stuurt net een bericht of ik vanavond weer wil afspreken. Alsof ie dit allemaal leest stiekem :D Maar ok ik zie t allemaal wel. Dank jullie voor de reacties! Ga er zeker wat mee doen.
Als je er wat met deze reacties wilt doen dan zou je hem nu af kunnen bellen |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')