abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:54:23 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173420868
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij is zeker geen held, en ook stom geweest.. egostrelend natuurlijk allemaal iemand die zo obsessed met hem is, maar toch knap dat hij de knop wist om te draaien.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij ooit iets serieus met TS zal beginnen nu TS het heeft verpest door onbetrouwbaar gedrag te vertonen. Mannen hebben bepaalde "gut reactions"..
Hij kan het er nog wel om gedaan hebben, nadat TS maar door bleef gaan terwijl ze wist dat hij al een relatie had.
Dat zijn vriendin ook gewoon wist van het gesloerie van dit gansje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:14:32 #152
163650 Greys
pi_173423326
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef RedRain het volgende:

[..]

Precies, maar niet in mijn eentje. Ik had kunnen stoppen, hij had kunnen stoppen. Het is stom dat we allebei zijn doorgegaan. En zoals ik al zei: vanaf dag 1 zat hij al heel veel en lang naar mij te kijken. Het kwam echt niet enkel van mij.
Je focust je enorm op dat 'kijken' van hem. Zo ongeveer elke man kijkt graag naar iemand die hij aantrekkelijk vindt. Andersom ook. En met dat kijken is weinig mis, ook niet als je een relatie hebt.
Hij heeft hard op de rem getrapt voordat het seks werd. Bewonderenswaardig. Ja dat had hij ook eerder kunnen bedenken maar hij vond al die enorme aandacht van jou wel vleiend natuurlijk.

Ik snap dat het kut voor jou voelt, maar dit had je vanaf dag 1 moeten zien aankomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173423746
Lekker assertief TS.
paypal.me/taaladvies
pi_173423877
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Je focust je enorm op dat 'kijken' van hem. Zo ongeveer elke man kijkt graag naar iemand die hij aantrekkelijk vindt. Andersom ook. En met dat kijken is weinig mis, ook niet als je een relatie hebt.
Hij heeft hard op de rem getrapt voordat het seks werd. Bewonderenswaardig. Ja dat had hij ook eerder kunnen bedenken maar hij vond al die enorme aandacht van jou wel vleiend natuurlijk.

Ik snap dat het kut voor jou voelt, maar dit had je vanaf dag 1 moeten zien aankomen.
Bewonderingswaardig om met blote ballen aan het voeteneinde te staan na een romantische quasi erotisch getint dineetje?

Slechte remmen zijn dat.. Waarschijnlijk had de angst hier de overhand, en niet veel meer dan dat. Zoiets doe je niet als je in een relatie zit, dat is de kat op het spek binden, aandacht of niet. Hij had tenminste nog een vent geweest als hij het had afgemaakt op dat bed, en dan pas spijt betuigen en aandacht aan vriendinlief had besteed.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:38:01 #155
163650 Greys
pi_173423985
quote:
15s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:34 schreef Adept het volgende:

[..]

Bewonderingswaardig om met blote ballen aan het voeteneinde te staan na een romantische quasi erotisch getint dineetje?

Slechte remmen zijn dat.. Waarschijnlijk had de angst hier de overhand, en niet veel meer dan dat. Zoiets doe je niet als je in een relatie zit, dat is de kat op het spek binden, aandacht of niet. Hij had tenminste nog een vent geweest als hij het had afgemaakt op dat bed, en dan pas spijt betuigen en aandacht aan vriendinlief had besteed.
Jup. Bewonderenswaardig. Hoe je het ook wendt of keert, hij is gekapt voordat het seks werd. Tuurlijk had ie het eerder moeten bedenken - zoals ik ook al in m'n eerste post zei - maar dat ie alsnog is gestopt en alle contact heeft verbroken vind ik bewonderenswaardig ja. Het verdient geen schoonheidsprijs hoe hij het aangepakt heeft, maar TS ook niet. Hij is uiteindelijk de verstandigste.

Je vind toch niet echt dat ie wel seks met TS had moeten hebben en daarna pas moeten dumpen en aandacht aan z'n vriendin besteden? Of lees ik dat nou verkeerd? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424033
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup. Bewonderenswaardig. Hoe je het ook wendt of keert, hij is gekapt voordat het seks werd. Tuurlijk had ie het eerder moeten bedenken - zoals ik ook al in m'n eerste post zei - maar dat ie alsnog is gestopt en alle contact heeft verbroken vind ik bewonderenswaardig ja. Het verdient geen schoonheidsprijs hoe hij het aangepakt heeft, maar TS ook niet. Hij is uiteindelijk de verstandigste.
Niets bewonderingswaardigs aan.. Standaard 'ik ga bijna vreemd maar ik durf toch niet' scenario. Als ik zijn vriendin zou zijn dan mocht hij gelijk zijn spullen pakken, de volgende is wel raak. Dat gaat een keer fout als je toch die grens gaat opzoeken, bewust.

Zij is dan nog het minst kwalijk te nemen in een 'winner takes all' leven.
pi_173424053
quote:
Je vind toch niet echt dat ie wel seks met TS had moeten hebben en daarna pas moeten dumpen en aandacht aan z'n vriendin besteden? Of lees ik dat nou verkeerd? :D
Dan had hij nog een vent geweest :P Hij gaat toch wel een keer de fout in..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:41:25 #158
163650 Greys
pi_173424081
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:39 schreef Adept het volgende:

[..]

Niets bewonderingswaardigs aan.. Standaard 'ik ga bijna vreemd maar ik durf toch niet' scenario. Als ik zijn vriendin zou zijn dan mocht hij gelijk zijn spullen pakken, de volgende is wel raak. Dat gaat een keer fout als je toch die grens gaat opzoeken, bewust.
Reageer nog ff op het onderste stuk dat ik nog aan het typen was toen je al reageerde. Je was te snel. Of ik te langzaam. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424098
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Reageer nog ff op het onderste stuk dat ik nog aan het typen was toen je al reageerde. Je was te snel. Of ik te langzaam. :+
Boven je...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:44:45 #160
163650 Greys
pi_173424171
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:40 schreef Adept het volgende:

[..]

Dan had hij nog een vent geweest :P Hij gaat toch wel een keer de fout in..
Oh ik was wéér te langzaam :@ _O-

Ja maar nee, dat had het toch juist een schoft naar TS toe geweest? Dan had ie haar puur gebruikt voor seks. Al had ze daar eigenlijk ook wel om gevraagd. :X

Begrijp me niet verkeerd, ik zou als ik z'n vriendin was hem ook hierom al dumpen hoor. Maar toch heb ik er bewondering voor dat ie uiteindelijk alsnog gestopt is voor het seks werd. Je mag ze de kost geven die dat niet doen.

Het zal vast ook mede angst geweest zijn, maar ik denk ook dat ie ergens ook op TS is afgeknapt door zichzelf zo enorm aan hem op te dringen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424343
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar nee, dat had het toch juist een schoft naar TS toe geweest? Dan had ie haar puur gebruikt voor seks. Al had ze daar eigenlijk ook wel om gevraagd. :X

Begrijp me niet verkeerd, ik zou als ik z'n vriendin was hem ook hierom al dumpen hoor. Maar toch heb ik er bewondering voor dat ie uiteindelijk alsnog gestopt is voor het seks werd. Je mag ze de kost geven die dat niet doen.

Het zal vast ook mede angst geweest zijn, maar ik denk ook dat ie ergens ook op TS is afgeknapt door haarzelf zo op te dringen.
In principe was hij al vreemd geweest.. Gefriemel en meer van dat moois, over na kunnnen denken dan alsnog gaan en net niet de ballen om hem erin te steken. Right. Toppertje.

Veel meer als geneukt worden door haar prins charming was het ook niet. Liefde bestaat toch niet, is allemaal lust en begeerte, wat langzaam omgezet wordt in een soort van verstandsovereenkomst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173424413
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij kan het er nog wel om gedaan hebben, nadat TS maar door bleef gaan terwijl ze wist dat hij al een relatie had.
Dat zijn vriendin ook gewoon wist van het gesloerie van dit gansje.
Wat een reactie godverdomme zeg :')

Kut forum ook. Je stelt je open en je wordt afgemaakt.
  zondag 27 augustus 2017 @ 15:57:11 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173424469
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:54 schreef RedRain het volgende:

[..]

Wat een reactie godverdomme zeg :')

Kut forum ook. Je stelt je open en je wordt afgemaakt.
Ah, jij sluit uit dat het zo gegaan is? Op basis waarvan dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 15:58:25 #164
163650 Greys
pi_173424492
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef Adept het volgende:

[..]

In principe was hij al vreemd geweest.. Gefriemel en meer van dat moois, over na kunnnen denken dan alsnog gaan en net niet de ballen om hem erin te steken. Right. Toppertje.

Veel meer als geneukt worden door haar prins charming was het ook niet. Liefde bestaat toch niet, is allemaal lust en begeerte, wat langzaam omgezet wordt in een soort van verstandsovereenkomst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, maar dat baseer je dan wel alleen op wat TS zegt (logisch in een topic als deze maar toch :P ). Ze focust zo enorm op 'maar hij KEEK naar me!!' dat ik me afvraag hoe ver dat gefriemel allemaal echt gegaan is. Of dat er misschien dingen waren die ze wilde zien ipv dat ze er daadwerkelijk waren.
Hij heeft ook vanaf het begin behoorlijk duidelijk gemaakt dat ie niet bij z'n vriendin weg zou gaan tegen haar volgens mij, of ik moet een post gemist hebben. Dus waarom ze zich nu ineens genaaid voelt zonder genaaid te zijn is me niet helemaal duidelijk. Dit kon je van heel ver zien aankomen.

Maar als je idd zo denkt over liefde en lust als dat jij denkt kan ik me wel voorstellen dat je het heel anders ziet. :P (ik ben wel geneigd het daarin voor een deel met je eens te zijn, zo ben ik ook regelmatig geneigd zo te denken maar toch weiger ik te geloven dat het niet bestaat, aangezien ik voorbeelden heb dat het wel bestaat. Tis alleen zeldzaam. Dat wel.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424509
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Het zal vast ook mede angst geweest zijn, maar ik denk ook dat ie ergens ook op TS is afgeknapt door zichzelf zo enorm aan hem op te dringen.
Dan had hij mij gebruikt voor seks en daar had ik eigenlijk ook wel om gevraagd. Nu maak je me eigenlijk uit voor een of andere gemakkelijke slet. Ik vraag erom om gebruikt te worden door een man :') :') :')

Zo zie je maar: we zitten in 2017 en nog krijgt een vrouw de schuld als een man met relatie seks wil met haar. Ik heb die relatie niet he.
pi_173424569
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:59 schreef RedRain het volgende:

[..]

Dan had hij mij gebruikt voor seks en daar had ik eigenlijk ook wel om gevraagd. Nu maak je me eigenlijk uit voor een of andere gemakkelijke slet. Ik vraag erom om gebruikt te worden door een man :') :') :')

Zo zie je maar: we zitten in 2017 en nog krijgt een vrouw de schuld als een man met relatie seks wil met haar. Ik heb die relatie niet he.
Nee jij hebt het topic geopend voor advies. Je minnaar kunnen we geen advies geven.

Daarom wordt jij aangesproken op je gedrag en niet hij.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 16:02:46 #167
163650 Greys
pi_173424589
quote:

[..]

Erhm, in een andere post in dit topic zeg je létterlijk dat je graag genoegen had genomen met neukpartijen buiten z'n vriendin om. Waar of niet? :D Dus ja, dan vraag je erom om gebruikt te worden voor seks ja. Letterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:04:15 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173424624
quote:

[..]

Je hebt ook geen greintje respect voor die relatie, en als een ander jou dan net zo respectloos behandelt als jij hun relatie behandelt dan ben jij zielig?

Hou toch op, je hebt vanaf het begin zelf constant aan lopen sturen op meer, hoezo was het niet je eigen schuld geweest als hij daar op ingegaan was en je dan had laten vallen als een baksteen.
Maar goed, waarschijnlijk ben je zo'n type dat dan uit woede en frustratie (oh nee, "verliefdheid") zijn vriendin nog wel even geïnformeerd zou hebben, en als het even wil omdat ze "het recht heeft te weten wat haar vriend doet".

Als je respect wilt moet je beginnen je niet respectloos te gedragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_173424651
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm, maar dat baseer je dan wel alleen op wat TS zegt (logisch in een topic als deze maar toch :P ). Ze focust zo enorm op 'maar hij KEEK naar me!!' dat ik me afvraag hoe ver dat gefriemel allemaal echt gegaan is. Of dat er misschien dingen waren die ze wilde zien ipv dat ze er daadwerkelijk waren.
Hij heeft ook vanaf het begin behoorlijk duidelijk gemaakt dat ie niet bij z'n vriendin weg zou gaan tegen haar volgens mij, of ik moet een post gemist hebben. Dus waarom ze zich nu ineens genaaid voelt zonder genaaid te zijn is me niet helemaal duidelijk. Dit kon je van heel ver zien aankomen.

Maar als je idd zo denkt over liefde en lust als dat jij denkt kan ik me wel voorstellen dat je het heel anders ziet. :P (ik ben wel geneigd het daarin voor een deel met je eens te zijn, zo ben ik ook regelmatig geneigd zo te denken maar toch weiger ik te geloven dat het niet bestaat, aangezien ik voorbeelden heb dat het wel bestaat. Tis alleen zeldzaam. Dat wel.)
Ze hebben wel halfnaakt op elkaar gelegen.. dus ja, ik denk dat er wel is geknuffeld en gezoend? Dus die jongen is eigenlijk al vreemdgegaan, maar niet de daad zelf gedaan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 augustus 2017 @ 16:07:02 #170
163650 Greys
pi_173424677
Hier TS, nog even ter herinnering.

quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:37 schreef RedRain het volgende:
Ik had zelfs genoegen genomen met stiekeme afspraakjes en neukpartijen buiten zijn vriendin om, om eerlijk te zijn. Mja, wat zegt dat over mij en mijn psyche?

Als ik zelfrespect had dan had ik dit allemaal niet gedaan.
Dus ga mij er nou niet om aanvallen dat ik zeg dat je erom vroeg gebruikt te worden voor de seks. Je zei het letterlijk. Geen dank.

Je verdient veel meer dan dit. Ik hoop dat je dat ooit in gaat zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173424678
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Uiteraard, ik kan alleen maar op haar verhaal afgaan. Vanuit haar gezien is het ook een beetje verwarrend natuurlijk, hij lijkt haar valse hoop te hebben gegeven en dan kun je haar niet kwalijk nemen dat ze het niet probeert, afgezien nog van fatsoen dan, maar soit, zo gaat dat vandaag de dag.

Mijn grootste illusie is altijd liefde geweest, en dus ook het geloof hierin, maar na heel veel gezien en lezen te hebben ben ik er niet meer van overtuigt dat het bestaat. Meer als een soort illusie, zodra de gevoelens en condities veranderen is de liefde weer even snel weg als hij gekomen is.

Erg zonde, want ik had gedacht dat het zou bestaan. Ik weigerde ook het op te geven, maar ik vrees het ergste. Mensen, en dan vooral vrouwen lijken hier niet geschikt voor te zijn, deels vanwege biologische redenen en deels vanuit onze culturele opzet.

En daarbij is liefde slecht tot niet begrepen meen ik, iedereen meent te weten wat het is, maar zelden zie je er voorbeelden van, laat staan dat we leren om liefde te cultiveren en onderhouden. Ik zeg niet dat het net mogelijk is, maar dat vergt een enerome inzet en motivatie en vaardigheden om lief te hebben en te houden, zeker in een wereld vol met verleidingen en kansen.
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:10:46 #172
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173424737
quote:

[..]

Waarom proberen meisjes het anno 2017 te spinnen dat het uiteindelijk ligt aan vrouwenhaat? :') Alsof jij geen verantwoordelijkheid hebt. Als jij die vriendin was geweest, had je nu een topic geopend dat alle mannen uiteindelijk niet te vertrouwen klootzakken zijn. Terwijl jij uiteindelijk iets meer schuld hebt aangezien jij het niet afkapte. Hij is uiteindelijk bij zijn zinnen gekomen en bij jou duurt het nog even als ik het zo lees. Kan je wel gaan miepen dat je gemene reacties krijgt, maar steek effe de hand in eigen boezem. Ja, hij was fout bezig door het zo ver te laten komen, maar hij had het op tijd afgekapt. Jij daarentegen wilde nog wel even door. Alles om maar zijn mushroom tip in je sugar walls te krijgen, zelfs als je andermans relatie erdoor verpest.
pi_173425093
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ze hebben wel halfnaakt op elkaar gelegen.. dus ja, ik denk dat er wel is geknuffeld en gezoend? Dus die jongen is eigenlijk al vreemdgegaan, maar niet de daad zelf gedaan?
Jep.

Geen intimiteit/seks gehad, maar wat ik al zei: uitkleden, kusje, lieve woordjes, aanraking, knuffelen, op elkaar, net niet. Hoe noem je dat? Vrijen? Voorspel? Daar nam hij initiatief in. Niet dat ik hem pushte. Hij wilde dat.

Maar we hebben niet geneukt. Net niet. Dat was ook zijn besluit, dat dan weer wel. En dat is dan wel weer moeilijk voor mij, dan bega je (bijna) een 'fout', beken je gevoelens en kap je het af. Het is klote.
pi_173425147
Wat een dom geneuzel weer. Hij wéét dat TS verliefd op hem is en vervolgens gaat hij die gevoelens voeden door er in mee te gaan. Door TS nadrukkelijk het idee te geven dat het wederzijds is. Dat er zicht is op meer. Hij gaat daar zover in dat het bijna tot seks komt. Daar kennelijk van geschrokken komt meneer tot inkeer en kapt dan pas alles af. En dat heet dan "op tijd" en "netjes" en TS is de naïeve slet. Ronduit stuitend.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173425150
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef RedRain het volgende:

[..]

Jep.

Geen intimiteit/seks gehad, maar wat ik al zei: uitkleden, kusje, lieve woordjes, aanraking, knuffelen, op elkaar, net niet. Hoe noem je dat? Vrijen? Voorspel? Daar nam hij initiatief in. Niet dat ik hem pushte. Hij wilde dat.

Maar we hebben niet geneukt. Net niet. Dat was ook zijn besluit, dat dan weer wel. En dat is dan wel weer moeilijk voor mij, dan bega je (bijna) een 'fout', beken je gevoelens en kap je het af. Het is klote.
Wel getongt? Droogneuken?
pi_173425154
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt ook geen greintje respect voor die relatie, en als een ander jou dan net zo respectloos behandelt als jij hun relatie behandelt dan ben jij zielig?

Hou toch op, je hebt vanaf het begin zelf constant aan lopen sturen op meer, hoezo was het niet je eigen schuld geweest als hij daar op ingegaan was en je dan had laten vallen als een baksteen.
Maar goed, waarschijnlijk ben je zo'n type dat dan uit woede en frustratie (oh nee, "verliefdheid") zijn vriendin nog wel even geïnformeerd zou hebben, en als het even wil omdat ze "het recht heeft te weten wat haar vriend doet".

Als je respect wilt moet je beginnen je niet respectloos te gedragen.
Het is Z I J N relatie en daar is alles mee gezegd. Hij is respectloos bezig naar haar toe. En een sloerie ben ik niet, wat je hier ergens boven zei.
pi_173425172
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wel getongt? Droogneuken?
Doet het er nog toe dan :')
  Vis een optie? zondag 27 augustus 2017 @ 16:33:48 #178
70532 loveli
N
pi_173425177
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:43 schreef RedRain het volgende:

[..]

Op al die singles ben ik niet verliefd geworden.

Verliefdheid is niet te sturen, mocht je dat misschien niet weten.
Je kunt niet voorkomen dat een vogel op je hoofd landt. Je kunt wel voorkomen dat 'ie daar een nest bouwt.

Triest topic, hoop dat je een vervelende troll bent.
crap in = crap out
pi_173425185
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef RedRain het volgende:

[..]

Jep.

Je bent een aandachtsslet.
pi_173425250
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef RedRain het volgende:

[..]

Het is Z I J N relatie en daar is alles mee gezegd. Hij is respectloos bezig naar haar toe. En een sloerie ben ik niet, wat je hier ergens boven zei.
Je wilde zelfs genoegen nemen met stiekeme afspraakjes en seks buiten zijn vriendin om. Dat maakt van jou een grotere slet dan hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')