Hij kan het er nog wel om gedaan hebben, nadat TS maar door bleef gaan terwijl ze wist dat hij al een relatie had.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:42 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij is zeker geen held, en ook stom geweest.. egostrelend natuurlijk allemaal iemand die zo obsessed met hem is, maar toch knap dat hij de knop wist om te draaien.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij ooit iets serieus met TS zal beginnen nu TS het heeft verpest door onbetrouwbaar gedrag te vertonen. Mannen hebben bepaalde "gut reactions"..
Je focust je enorm op dat 'kijken' van hem. Zo ongeveer elke man kijkt graag naar iemand die hij aantrekkelijk vindt. Andersom ook. En met dat kijken is weinig mis, ook niet als je een relatie hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:05 schreef RedRain het volgende:
[..]
Precies, maar niet in mijn eentje. Ik had kunnen stoppen, hij had kunnen stoppen. Het is stom dat we allebei zijn doorgegaan. En zoals ik al zei: vanaf dag 1 zat hij al heel veel en lang naar mij te kijken. Het kwam echt niet enkel van mij.
Bewonderingswaardig om met blote ballen aan het voeteneinde te staan na een romantische quasi erotisch getint dineetje?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je focust je enorm op dat 'kijken' van hem. Zo ongeveer elke man kijkt graag naar iemand die hij aantrekkelijk vindt. Andersom ook. En met dat kijken is weinig mis, ook niet als je een relatie hebt.
Hij heeft hard op de rem getrapt voordat het seks werd. Bewonderenswaardig. Ja dat had hij ook eerder kunnen bedenken maar hij vond al die enorme aandacht van jou wel vleiend natuurlijk.
Ik snap dat het kut voor jou voelt, maar dit had je vanaf dag 1 moeten zien aankomen.
Jup. Bewonderenswaardig. Hoe je het ook wendt of keert, hij is gekapt voordat het seks werd. Tuurlijk had ie het eerder moeten bedenken - zoals ik ook al in m'n eerste post zei - maar dat ie alsnog is gestopt en alle contact heeft verbroken vind ik bewonderenswaardig ja. Het verdient geen schoonheidsprijs hoe hij het aangepakt heeft, maar TS ook niet. Hij is uiteindelijk de verstandigste.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:34 schreef Adept het volgende:
[..]
Bewonderingswaardig om met blote ballen aan het voeteneinde te staan na een romantische quasi erotisch getint dineetje?
Slechte remmen zijn dat.. Waarschijnlijk had de angst hier de overhand, en niet veel meer dan dat. Zoiets doe je niet als je in een relatie zit, dat is de kat op het spek binden, aandacht of niet. Hij had tenminste nog een vent geweest als hij het had afgemaakt op dat bed, en dan pas spijt betuigen en aandacht aan vriendinlief had besteed.
Niets bewonderingswaardigs aan.. Standaard 'ik ga bijna vreemd maar ik durf toch niet' scenario. Als ik zijn vriendin zou zijn dan mocht hij gelijk zijn spullen pakken, de volgende is wel raak. Dat gaat een keer fout als je toch die grens gaat opzoeken, bewust.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Bewonderenswaardig. Hoe je het ook wendt of keert, hij is gekapt voordat het seks werd. Tuurlijk had ie het eerder moeten bedenken - zoals ik ook al in m'n eerste post zei - maar dat ie alsnog is gestopt en alle contact heeft verbroken vind ik bewonderenswaardig ja. Het verdient geen schoonheidsprijs hoe hij het aangepakt heeft, maar TS ook niet. Hij is uiteindelijk de verstandigste.
Dan had hij nog een vent geweestquote:Je vind toch niet echt dat ie wel seks met TS had moeten hebben en daarna pas moeten dumpen en aandacht aan z'n vriendin besteden? Of lees ik dat nou verkeerd?
Reageer nog ff op het onderste stuk dat ik nog aan het typen was toen je al reageerde. Je was te snel. Of ik te langzaam.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:39 schreef Adept het volgende:
[..]
Niets bewonderingswaardigs aan.. Standaard 'ik ga bijna vreemd maar ik durf toch niet' scenario. Als ik zijn vriendin zou zijn dan mocht hij gelijk zijn spullen pakken, de volgende is wel raak. Dat gaat een keer fout als je toch die grens gaat opzoeken, bewust.
Boven je...quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Reageer nog ff op het onderste stuk dat ik nog aan het typen was toen je al reageerde. Je was te snel. Of ik te langzaam.
Oh ik was wéér te langzaamquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:40 schreef Adept het volgende:
[..]
Dan had hij nog een vent geweestHij gaat toch wel een keer de fout in..
In principe was hij al vreemd geweest.. Gefriemel en meer van dat moois, over na kunnnen denken dan alsnog gaan en net niet de ballen om hem erin te steken. Right. Toppertje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik was wéér te langzaam![]()
Ja maar nee, dat had het toch juist een schoft naar TS toe geweest? Dan had ie haar puur gebruikt voor seks. Al had ze daar eigenlijk ook wel om gevraagd.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik zou als ik z'n vriendin was hem ook hierom al dumpen hoor. Maar toch heb ik er bewondering voor dat ie uiteindelijk alsnog gestopt is voor het seks werd. Je mag ze de kost geven die dat niet doen.
Het zal vast ook mede angst geweest zijn, maar ik denk ook dat ie ergens ook op TS is afgeknapt door haarzelf zo op te dringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een reactie godverdomme zegquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan het er nog wel om gedaan hebben, nadat TS maar door bleef gaan terwijl ze wist dat hij al een relatie had.
Dat zijn vriendin ook gewoon wist van het gesloerie van dit gansje.
Ah, jij sluit uit dat het zo gegaan is? Op basis waarvan dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:54 schreef RedRain het volgende:
[..]
Wat een reactie godverdomme zeg![]()
Kut forum ook. Je stelt je open en je wordt afgemaakt.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef Adept het volgende:
[..]
In principe was hij al vreemd geweest.. Gefriemel en meer van dat moois, over na kunnnen denken dan alsnog gaan en net niet de ballen om hem erin te steken. Right. Toppertje.
Veel meer als geneukt worden door haar prins charming was het ook niet. Liefde bestaat toch niet, is allemaal lust en begeerte, wat langzaam omgezet wordt in een soort van verstandsovereenkomst.Hm, maar dat baseer je dan wel alleen op wat TS zegt (logisch in een topic als deze maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Ze focust zo enorm op 'maar hij KEEK naar me!!' dat ik me afvraag hoe ver dat gefriemel allemaal echt gegaan is. Of dat er misschien dingen waren die ze wilde zien ipv dat ze er daadwerkelijk waren.
Hij heeft ook vanaf het begin behoorlijk duidelijk gemaakt dat ie niet bij z'n vriendin weg zou gaan tegen haar volgens mij, of ik moet een post gemist hebben. Dus waarom ze zich nu ineens genaaid voelt zonder genaaid te zijn is me niet helemaal duidelijk. Dit kon je van heel ver zien aankomen.
Maar als je idd zo denkt over liefde en lust als dat jij denkt kan ik me wel voorstellen dat je het heel anders ziet.(ik ben wel geneigd het daarin voor een deel met je eens te zijn, zo ben ik ook regelmatig geneigd zo te denken maar toch weiger ik te geloven dat het niet bestaat, aangezien ik voorbeelden heb dat het wel bestaat. Tis alleen zeldzaam. Dat wel.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dan had hij mij gebruikt voor seks en daar had ik eigenlijk ook wel om gevraagd. Nu maak je me eigenlijk uit voor een of andere gemakkelijke slet. Ik vraag erom om gebruikt te worden door een manquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik was wéér te langzaam![]()
Ja maar nee, dat had het toch juist een schoft naar TS toe geweest? Dan had ie haar puur gebruikt voor seks. Al had ze daar eigenlijk ook wel om gevraagd.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik zou als ik z'n vriendin was hem ook hierom al dumpen hoor. Maar toch heb ik er bewondering voor dat ie uiteindelijk alsnog gestopt is voor het seks werd. Je mag ze de kost geven die dat niet doen.
Het zal vast ook mede angst geweest zijn, maar ik denk ook dat ie ergens ook op TS is afgeknapt door zichzelf zo enorm aan hem op te dringen.
Nee jij hebt het topic geopend voor advies. Je minnaar kunnen we geen advies geven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:59 schreef RedRain het volgende:
[..]
Dan had hij mij gebruikt voor seks en daar had ik eigenlijk ook wel om gevraagd. Nu maak je me eigenlijk uit voor een of andere gemakkelijke slet. Ik vraag erom om gebruikt te worden door een man![]()
![]()
Zo zie je maar: we zitten in 2017 en nog krijgt een vrouw de schuld als een man met relatie seks wil met haar. Ik heb die relatie niet he.
Erhm, in een andere post in dit topic zeg je létterlijk dat je graag genoegen had genomen met neukpartijen buiten z'n vriendin om. Waar of niet?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:59 schreef RedRain het volgende:
[..]
Dan had hij mij gebruikt voor seks en daar had ik eigenlijk ook wel om gevraagd. Nu maak je me eigenlijk uit voor een of andere gemakkelijke slet. Ik vraag erom om gebruikt te worden door een man![]()
![]()
Zo zie je maar: we zitten in 2017 en nog krijgt een vrouw de schuld als een man met relatie seks wil met haar. Ik heb die relatie niet he.
Je hebt ook geen greintje respect voor die relatie, en als een ander jou dan net zo respectloos behandelt als jij hun relatie behandelt dan ben jij zielig?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:59 schreef RedRain het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben wel halfnaakt op elkaar gelegen.. dus ja, ik denk dat er wel is geknuffeld en gezoend? Dus die jongen is eigenlijk al vreemdgegaan, maar niet de daad zelf gedaan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, maar dat baseer je dan wel alleen op wat TS zegt (logisch in een topic als deze maar toch). Ze focust zo enorm op 'maar hij KEEK naar me!!' dat ik me afvraag hoe ver dat gefriemel allemaal echt gegaan is. Of dat er misschien dingen waren die ze wilde zien ipv dat ze er daadwerkelijk waren.
Hij heeft ook vanaf het begin behoorlijk duidelijk gemaakt dat ie niet bij z'n vriendin weg zou gaan tegen haar volgens mij, of ik moet een post gemist hebben. Dus waarom ze zich nu ineens genaaid voelt zonder genaaid te zijn is me niet helemaal duidelijk. Dit kon je van heel ver zien aankomen.
Maar als je idd zo denkt over liefde en lust als dat jij denkt kan ik me wel voorstellen dat je het heel anders ziet.(ik ben wel geneigd het daarin voor een deel met je eens te zijn, zo ben ik ook regelmatig geneigd zo te denken maar toch weiger ik te geloven dat het niet bestaat, aangezien ik voorbeelden heb dat het wel bestaat. Tis alleen zeldzaam. Dat wel.)
Dus ga mij er nou niet om aanvallen dat ik zeg dat je erom vroeg gebruikt te worden voor de seks. Je zei het letterlijk. Geen dank.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:37 schreef RedRain het volgende:
Ik had zelfs genoegen genomen met stiekeme afspraakjes en neukpartijen buiten zijn vriendin om, om eerlijk te zijn. Mja, wat zegt dat over mij en mijn psyche?
Als ik zelfrespect had dan had ik dit allemaal niet gedaan.
Uiteraard, ik kan alleen maar op haar verhaal afgaan. Vanuit haar gezien is het ook een beetje verwarrend natuurlijk, hij lijkt haar valse hoop te hebben gegeven en dan kun je haar niet kwalijk nemen dat ze het niet probeert, afgezien nog van fatsoen dan, maar soit, zo gaat dat vandaag de dag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, maar dat baseer je dan wel alleen op wat TS zegt (logisch in een topic als deze maar toch). Ze focust zo enorm op 'maar hij KEEK naar me!!' dat ik me afvraag hoe ver dat gefriemel allemaal echt gegaan is. Of dat er misschien dingen waren die ze wilde zien ipv dat ze er daadwerkelijk waren.
Waarom proberen meisjes het anno 2017 te spinnen dat het uiteindelijk ligt aan vrouwenhaat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:59 schreef RedRain het volgende:
[..]
![]()
Jep.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ze hebben wel halfnaakt op elkaar gelegen.. dus ja, ik denk dat er wel is geknuffeld en gezoend? Dus die jongen is eigenlijk al vreemdgegaan, maar niet de daad zelf gedaan?
Wel getongt? Droogneuken?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef RedRain het volgende:
[..]
Jep.
Geen intimiteit/seks gehad, maar wat ik al zei: uitkleden, kusje, lieve woordjes, aanraking, knuffelen, op elkaar, net niet. Hoe noem je dat? Vrijen? Voorspel? Daar nam hij initiatief in. Niet dat ik hem pushte. Hij wilde dat.
Maar we hebben niet geneukt. Net niet. Dat was ook zijn besluit, dat dan weer wel. En dat is dan wel weer moeilijk voor mij, dan bega je (bijna) een 'fout', beken je gevoelens en kap je het af. Het is klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |