Ik kom er ook niet, maar vond het onzin dat het met ouderwets zijn te maken heeft. Als je je niet wilt houden aan bepaalde afspraken over exclusiviteit moet je ze niet maken en anders er een punt achter zetten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:24 schreef 8777 het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. En op die site weten de meeste waarschijnlijk ook dat er geen echte relatie inzit.
En ik vind iemand die al in een relatie zit proberen te versieren niet kunnen.
Het gaat om spanning en lusten consumeren, niet om een nieuw leven opbouwen, althans voor het gross dan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet, maar vond het onzin dat het met ouderwets zijn te maken heeft. Als je je niet wilt houden aan bepaalde afspraken over exclusiviteit moet je ze niet maken en anders er een punt achter zetten.
Edit verkeerd gelezenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:28 schreef Adept het volgende:
[..]
Het gaat om spanning en lusten consumeren, niet om een nieuw leven opbouwen, althans voor het gross dan.
uiteraard, maar waarom zou je, tenzij de relatie echt niet loopt, maar dat schijnt dus geen reden voor vreemdgaan te zijn. Mensen willen gewoon vreemdgaan om het vreemdgaan. Simpel zat. En kansen genoeg aangezien meer als 60 procent het presteert om vreemd te gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook eerst je oude schoenen weggooien.
Dan moet je andere afspraken maken. Het is niet per se onmogelijk binnen een relatie.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:28 schreef Adept het volgende:
[..]
Het gaat om spanning en lusten consumeren, niet om een nieuw leven opbouwen, althans voor het gross dan.
Wat ik niet snap is dat je in dit topic zelf aangaf dat je slecht bezig was en dat je dit nooit zo gedaan zou hebben als je meer eigenwaarde had en dat je rustig genoegen had genomen met seks buiten z'n vriendin om en dat je je hier hardop afvroeg wat dat over jou zei.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:45 schreef RedRain het volgende:
[..]
Eerlijker, aardiger, dat ik meer inzicht kreeg in mezelf, misschien wat meer mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten (gelukkig heb ik daar privé via berichten wel wat van gekregen dus daar wil ik wel verder mee in contact). Niet dat ik afgebrand ging worden alsof ik een heks ben.
Nee, maar ik hoef niet uitgemaakt te worden voor sloerie of kutwijf. Ik ben ook gewoon een persoon met gevoelens. Het is fout, maar het is niet mijn relatie en daar blijf ik bij. Hij heeft nooit gezegd dat hij nooit bij zijn vriendin weg te gaan trouwens. Het komt op mij over alsof sommige mensen mij even lekker de grond in willen boren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat je in dit topic zelf aangaf dat je slecht bezig was en dat je dit nooit zo gedaan zou hebben als je meer eigenwaarde had en dat je rustig genoegen had genomen met seks buiten z'n vriendin om en dat je je hier hardop afvroeg wat dat over jou zei.
Dus zelf had je enkele keren volop kritiek op je aanpak, maar als anderen het daarmee eens zijn dat je het idd niet had moeten doen is het ineens vrouwenhaat en 2017 en boehoe het ligt zeker aan mijhijjj?
Dus je opent een topic waarin alleen jij jezelf mag bekritiseren maar anderen mogen het daarin niet met je eens zijn? Had je echt verwacht dat men je hier massaal zou toejuichen dat je je vooral vol moest storten op een bezette man die al meteen aangaf nooit bij z'n vriendin weg te gaan voor je?
Dat kan zeker een hoop ellende besparen. Als het lastig blijkt om monogaam te zijn dan is dat zeker een optie, en velen kunnen en willen niet monogaam zijn. Al is het een slap excuus, want iedereen kan het, alleen weinigen willen het ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet je andere afspraken maken. Het is niet per se onmogelijk binnen een relatie.
Maar zo lang lusten elders consumeren binnen de afspraken over exclusiviteit valt is het uiteraard geen vreemdgaan meer.
Maar je laat de mensen met goede kritiek links liggen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:35 schreef RedRain het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet uitgemaakt te worden voor sloerie of kutwijf. Ik ben ook gewoon een persoon met gevoelens. Het is fout, maar het is niet mijn relatie en daar blijf ik bij. Hij heeft nooit gezegd dat hij nooit bij zijn vriendin weg te gaan trouwens. Het komt op mij over alsof sommige mensen mij even lekker de grond in willen boren.
Ga ik wat mee doen, dank jequote:Op zondag 27 augustus 2017 17:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Minder bouquet romans lezen, is mijn tip.
Dat is ook logisch als je de rollen omdraait en jij de vriendin was geweest. Nu is het voor jouw fair game, en in wezen mag dat ook, gevoelens ontstaan nu eenmaal en niemand zit onder contract, dus als jullie beiden voor elkaar hadden gegaan dan was het oké geweest. Niet netjes, maar dat zijn er maar weinig als het er opaan komt.. Zonder gevoelens is het makkelijk praten natuurlijk, tot iemand zelf in een situatie zit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:35 schreef RedRain het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet uitgemaakt te worden voor sloerie of kutwijf. Ik ben ook gewoon een persoon met gevoelens. Het is fout, maar het is niet mijn relatie en daar blijf ik bij. Hij heeft nooit gezegd dat hij nooit bij zijn vriendin weg te gaan trouwens. Het komt op mij over alsof sommige mensen mij even lekker de grond in willen boren.
Dat denk ik ook, of ze wil niet verder, dat is ook reëelquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze wond blijft nog heel lang etteren.
Waar op de laatste pagina's? 🤔quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar je laat de mensen met goede kritiek links liggen.
Nu je min of meer bent afgewezen zeg je dit. Als hij wel voor je was gegaan had je het feit dat hij niet te vertrouwen was met de mantel der liefde bedekt. Geeft niet hoor, je bent niet de enige vrouw die met twee maten meet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:19 schreef RedRain het volgende:
[..]
En dat wat hij wèl heeft gedaan is niet braaf of fatsoenlijk te noemen. Grote kans dat als hij eerlijk is, en dat gaat ie doen, dat zijn vriendin zegt laat maar zitten. Dat hoop ik, ik weet dat het misselijk is, maar ik hoop het ergens.
Ik voel me leeg. Je flirt een half jaar met me, praat 2 maanden over can alles en nog wat met me, je bent intiem met me, staat op het punt om seks met me te hebben en dan een poosje later wil je me niet meer omdat je bent geschrokken.
Leuk is anders. Dus nee ik had dit niet verwacht, ik had eerlijk gezegd seks verwacht.
Want? Dit komt op mij over als pure vrouwenhaat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:39 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Nu je min of meer bent afgewezen zeg je dit. Als hij wel voor je was gegaan had je het feit dat hij niet te vertrouwen was met de mantel der liefde bedekt. Geeft niet hoor, je bent niet de enige vrouw die met twee maten meet.
Al met al heeft hij voor de verstandige weg gekozen. Eerst zien of hij niet leegtes aan het vullen was of echt gelukkig te zijn. Daar kom je alleen maar achter door te doen wat hij heeft gedaan.
En jij, je bent gewoon in en inslecht. Hij had nooit op jou kunnen vertrouwen als jullie in een relatie waren belandt.
En zij wel op hem?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:39 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Hij had nooit op jou kunnen vertrouwen als jullie in een relatie waren belandt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet wat jij begrijpt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef RedRain het volgende:
[..]
Want? Dit komt op mij over als pure vrouwenhaat.
maakt niet uit, ik weet dat dat het is 👍🏼quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:42 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet wat jij begrijpt.
Zoals ik al in m'n eerste alinea schreef, ze had het met de mantel der liefde bedekt. Anders ga je niet willens en wetenschap achter een gebonden man aan denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En zij wel op hem?![]()
![]()
Maar eens dat dit een slechte basis zou zijn geweest.
Jij weet vrij weinig blijkt wel uit dit topic. Iets met balk en splinter.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:43 schreef RedRain het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik weet dat dat het is 👍🏼
Hoezo, omdat hij gelijk heeft? Het gross, zo niet alle vrouwen zijn gevoelig voor uiterlijk, alpha male gedrag, en meer zaken, en dan is elke logica en rede ineens niet bestaand, en gaat men voor de kans op wat men wil en naar verlangt. Simpel zat. Dat lijkt hard wired in vrouwen te zijn. Dus biologisch.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:41 schreef RedRain het volgende:
[..]
Want? Dit komt op mij over als pure vrouwenhaat.
Ik heb jou nergens uitgemaakt voor hoer , slet of kut wijf, dat zijn ook woorden die ik sowieso nooit gebruik, tegen wie dan ook.Maar je post hier je verhaal en daar mogen anderen op reageren toch?quote:
dat bedoel ik: vrouwenhaat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:45 schreef Adept het volgende:
[..]
Hoezo, omdat hij gelijk heeft? Het gross, zo niet alle vrouwen zijn gevoelig voor uiterlijk, alpha male gedrag, en meer zaken, en dan is elke logica en rede ineens niet bestaand, en gaat men voor de kans op wat men wil en naar verlangt. Simpel zat. Dat lijkt hard wired in vrouwen te zijn. Dus biologisch.
En wat hij bedoelt is jij onder dezelfde omstandigheden ook hem weer verlaat voor een nog betere versie met nog heftigere gevoelens van jou kant?
Je mist het punt waarom het om gaat, heeft niks met jou te maken met als ''vrouw zijnde'' maar je acties en denkwijze.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:47 schreef RedRain het volgende:
[..]
dat bedoel ik: vrouwenhaat.
Geen idee, misschien was ik wel geen relatie met hem aangegaan als de kans zich voordeed. Ik ben en blijf een vrouw he in jullie ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |