SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Ik hoop het want het is gewoon bagger tot nu toe.quote:
Mijn vakantie viel in juni dus ik vind het prima allemaalquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoop het want het is gewoon bagger tot nu toe.
Drie keer raden wie er vakantie in juli had.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vakantie viel in juni dus ik vind het prima allemaal
Jijquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Drie keer raden wie er vakantie in juli had.
Helaas welquote:
Ik ook! Net weer een weekje aan het werk, en gelukkig nog steeds kutweerquote:
Fris en zon hier.quote:
Geniet er maar van. Onweer is zeldzaam in 2017quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fris en zon hier.
Vannacht tijdens het slapen kapot geschrokken van het onweer
gaafquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trekt weer een lekker buitje ten noorden van Eindhoven langs... En gisteravond was het helemaal feest. Geen filter nodig....
[ afbeelding ]
Dit is bij de Hurk? Zou meer west zijn, ik weet..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trekt weer een lekker buitje ten noorden van Eindhoven langs... En gisteravond was het helemaal feest. Geen filter nodig....
[ afbeelding ]
Klein beetje verder. Bij afslag Veldhoven-Zuid.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit is bij de Hurk? Zou meer west zijn, ik weet..
Nicequote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Stevig luchtje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klein beetje verder. Bij afslag Veldhoven-Zuid.
Gozer met een gebroken bierglas gestoken?quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, als t dan van t weekend voor de verandering ook even droog en zonnig blijft... aangezien ik de hele week weer in de gevangenis mag zitten 😂
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gozer met een gebroken bierglas gestoken?
regen? Geen druppel nog gehad, net paar uur over de Hilversumse hei gelopenquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:39 schreef Stefanovich het volgende:
Wát een dramatisch weekend...veel te koud..grijs en bakken met regen
scholen beginnen vandaag weer en de temperatuur schiet gelijk omhoogquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:29 schreef Greys het volgende:
Er staat voor hier in ZH zelfs een 28 voor woensdag.
Voor de voorspelling hier valt dat wel mee. 2 warme dagen rond de 24 graden voor de komende 2 weken. Rest 20 en vaak regen. Same old, same old.quote:Op maandag 21 augustus 2017 06:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
scholen beginnen vandaag weer en de temperatuur schiet gelijk omhoog![]()
Ja, na 8 dagen op een tropisch eiland komen we weer in het warme Limburgquote:Op maandag 21 augustus 2017 09:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk, eindelijk weer eens een weekje zomer.
Morgen gaan we weer plakkenquote:Op zondag 20 augustus 2017 23:03 schreef lily het volgende:
Weer op Nederlandse bodem na 8 dagen hitte. Hoewel ik niet naar huis wilde is het wel lekker dat je kleding niet voortdurend aan je lijf plakt
Lucky Bastard!quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:39 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, na 8 dagen op een tropisch eiland komen we weer in het warme Limburg
https://twitter.com/NASA/status/899667251833516032quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:34 schreef DjinN het volgende:
Hoi mensen!
Welke live stream voor de eclipse kunnen jullie aanraden ?
Gewoon op YT:quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:34 schreef DjinN het volgende:
Hoi mensen!
Welke live stream voor de eclipse kunnen jullie aanraden ?
Hier schuift de aarde al om 20:50 voor de zon, om er pas morgen om 6:33 weer voor weg te trekken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:45 schreef Nattekat het volgende:
20:51 zonsverduistering in Nederland
Ik heb 5 minuten bonusquote:Op maandag 21 augustus 2017 18:49 schreef Resistor het volgende:
[..]
Hier schuift de aarde al om 20:50 voor de zon, om er pas morgen om 6:33 weer voor weg te trekken.
Heb je niet gewoon koorts?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
Heel gek, zat net even buiten....en de zon scheen, en het voelde gewoon warm aan.
Wist niet dat dat kon in de zomer!
Het schijnt dat er zelfs mensen buiten zitten vandaag. Bizar dat dat kan, zo eind augustus!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
Heel gek, zat net even buiten....en de zon scheen, en het voelde gewoon warm aan.
Wist niet dat dat kon in de zomer!
Dat is het al weken (op een regendag na)quote:
gewoon alles opetenquote:Nu de stroomstoring nog even verhelpen zodat m'n boodschappen niet verleppen in de koelkast en vriezer en ik ben tevreden.
Er ligt een halve koe van koopeenkoe in de vriezer dus ik was stiekem best blij toen er weer stroom was na een uur. Duur grapje andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is het al weken (op een regendag na)
[..]
gewoon alles opeten
Of fietsenquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is het al weken (op een regendag na)
[..]
gewoon alles opeten
Ik ook, goede dag om vrij te hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Ochtend gewerkt, zonnig.
Klaar met werk, weg zon.
Rip
Morgen vrij
Meisje bij het weerbericht vertelde gister dat het eind van de week 21 graden wordt en dat dat echt geweldigfantastisch is, en vooral 'heel kloppend met de tijd van het jaar'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het schijnt dat er zelfs mensen buiten zitten vandaag. Bizar dat dat kan, zo eind augustus!
Ja van mij hoeft het allemaal niet meer. Flopmaand dit. Ook al is het nu wel mooi weer.... ik zit toch weer de hele week op werk dus ik heb er geen zak meer aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De 1e zomerse dag van augustus, normaal gesproken 7.
Niet lekker barbecueen vanavond naar je werk? Ik vind het wel lekker hoor. Ook al ben ik aan het werk. Lekker zicht op buiten, schuifpui open, dakramen open. Heerlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft het allemaal niet meer. Flopmaand dit. Ook al is het nu wel mooi weer.... ik zit toch weer de hele week op werk dus ik heb er geen zak meer aan.
Ftfyquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:51 schreef AQUILA. het volgende:
Laat het zo nog maar vijf weken blijven en dan mag de herfst wel beginnen.
September wordt mooi.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja van mij hoeft het allemaal niet meer. Flopmaand dit. Ook al is het nu wel mooi weer.... ik zit toch weer de hele week op werk dus ik heb er geen zak meer aan.
Ik zit idd in een donkere kelder ja 😂quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet lekker barbecueen vanavond naar je werk? Ik vind het wel lekker hoor. Ook al ben ik aan het werk. Lekker zicht op buiten, schuifpui open, dakramen open. Heerlijk.
Maar jij zat geloof ik in een donkere kelder hè? Dat is inderdaad minder...
eerst moet de zomer nog komenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:51 schreef AQUILA. het volgende:
Laat het zo nog maar twee weken blijven en dan mag de herfst wel beginnen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:26 schreef Greys het volgende:
Heerlijke week wordt het zo te zien, ook het weekend wordt prachtig als het zo blijft.
Het hele jaar wordt prachtig als het zo blijft...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:26 schreef Greys het volgende:
Heerlijke week wordt het zo te zien, ook het weekend wordt prachtig als het zo blijft.
Dit tot december?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het hele jaar wordt prachtig als het zo blijft...
Truequote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het hele jaar wordt prachtig als het zo blijft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |