Fris en zon hier.quote:
Geniet er maar van. Onweer is zeldzaam in 2017quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fris en zon hier.
Vannacht tijdens het slapen kapot geschrokken van het onweer
gaafquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trekt weer een lekker buitje ten noorden van Eindhoven langs... En gisteravond was het helemaal feest. Geen filter nodig....
[ afbeelding ]
Dit is bij de Hurk? Zou meer west zijn, ik weet..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trekt weer een lekker buitje ten noorden van Eindhoven langs... En gisteravond was het helemaal feest. Geen filter nodig....
[ afbeelding ]
Klein beetje verder. Bij afslag Veldhoven-Zuid.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:59 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit is bij de Hurk? Zou meer west zijn, ik weet..
Nicequote:Op zaterdag 19 augustus 2017 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Stevig luchtje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klein beetje verder. Bij afslag Veldhoven-Zuid.
Gozer met een gebroken bierglas gestoken?quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, als t dan van t weekend voor de verandering ook even droog en zonnig blijft... aangezien ik de hele week weer in de gevangenis mag zitten 😂
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gozer met een gebroken bierglas gestoken?
regen? Geen druppel nog gehad, net paar uur over de Hilversumse hei gelopenquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:39 schreef Stefanovich het volgende:
Wát een dramatisch weekend...veel te koud..grijs en bakken met regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |