SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus de Engelstaligen doen drie sprongen en de Nederland een hink een stap en een sprong. Dat is toch niet eerlijk!quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Omdat wij het hink-stap-springen noemen en niet driesprong|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben echt zo nerveus voor de race van Sifan. Ik ben al jaren fan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De Engelstaligen worden dus steeds gediskwalificeerd.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus de Engelstaligen doen drie sprongen en de Nederland een hink een stap en een sprong. Dat is toch niet eerlijk!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Semenyagodin
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Weet iemand of het duel Powell- Lewis met Theo Reitsma ergens terug te zien is?
Ik heb dat destijds live gezien. Op tv dan live, 1991. Ik wil Theo nog eens uit zijn dak horen gaan.![]()
Is geen echte Nederlanderquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben echt zo nerveus voor de race van Sifan. Ik ben al jaren fan.Groot fan van User Wotte![]()
Rypakova is op de bromer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Is een dopeur. Zie coach.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben echt zo nerveus voor de race van Sifan. Ik ben al jaren fan.![]()
Ibarguen 3e.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dit gemekker en het gemekker rond Semenya staan toch vrij hoog op het lijstje van dingen die je wist dat ging komen.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Gemekker over Salazar valt me wel nog mee.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit gemekker en het gemekker rond Semenya staan toch vrij hoog op het lijstje van dingen die je wist dat ging komen.![]()
En het gemekker van jou op het gemekker ook wel, op zichquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit gemekker en het gemekker rond Semenya staan toch vrij hoog op het lijstje van dingen die je wist dat ging komen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op de sprinkhaan.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Nee. Ik kijk geen NOS.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mening over Gregory Sedoc?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mupopo is een vent[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een grotere dan jijReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Weg ermeequote:Op maandag 7 augustus 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een mening over Gregory Sedoc?![]()
Tijd voor een WR.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met meningen?quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zeg nee.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een grotere dan jij![]()
![]()
Ik vind het vooral cool dat ik in 2011 een wedstrijd bijna 10 km in hetzelfde groepje heb gelopen als Hassan tijdens de halve marathon van Eindhoven.
Alleen was ze toen nog niet echt bekend. Ik kwam er pas jaren later achter dat zij die Afrikaan met die ziekelijk dunne benen was
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 22:13:50 ]![]()
Je bent me voor.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Merritt had wel een origineel doping excuus.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ben al tijden geleden weer naar Eurosport gezapt toen Sedoc weer een soort hoogleraarschap over de techniek van Hassan ging geven...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat is zeer vervelend. Want ik heb geen Ketnet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:14 schreef Slobeend het volgende:
Vervelend dat Sporza op Ketnet zit vanavond. Geen HD.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
NOS loopt verdomme nog steeds ver achterCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Krijgen we nou geen Ibarguen te zien?
Over een half uur...quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:16 schreef franklop het volgende:
NOS loopt verdomme nog steeds ver achter![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat het niet over LaShawn gaat als de 110mH zo op het programma staat.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:15 schreef Redefine het volgende:
Merritt had wel een origineel doping excuus.Jack does it in real time...![]()
Ik vind het op zich wel een fijne ontwikkeling dat veel van de series ook gewoon in de avond te zien zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb vanavond zelfs helemaal nog niet naar de NOS gekeken. Zo triest is het tegenwoordig. Die vraag van Stekelenburg aan Thompson was ook wel een beetje de druppel.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al tijden geleden weer naar Eurosport gezapt toen Sedoc weer een soort hoogleraarschap over de techniek van Hassan ging geven...Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zie het nu pasquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:16 schreef franklop het volgende:
NOS loopt verdomme nog steeds ver achter
Dat geluid bij Ketnet
U MAD?![]()
Wat een smerige dikke wijven zeg. Daar zou ik echt geen seks mee willen hebben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb jij dat?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Wat een smerige dikke wijven zeg. Daar zou ik echt geen seks mee willen hebben.Put these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Zhang Wenxiu heeft na haar vierde plek bij het kogelslingeren haar afscheid aangekondigd, na haar negende WK![]()
In 2001 debuteerde ze al, toen was ze net 15quote:After finishing fourth in the hammer final, one of the stalwarts of the event Zhang Wenxiu has decided to hang up her gloves.
"I am upset because this is my ninth World Championships and it will be my last one. This season has been hard for me because I had a baby last year, but I am happy to end it here. I started competing at 15 and I am 31 now so it is the end of a long career."Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
In die Chinese kun je een best potje verstoppertje spelenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Wat een smerige dikke wijven zeg. Daar zou ik echt geen seks mee willen hebben.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ah dat is natuurlijk ook veel logischer dat het over Aries gaat met de hordenfinalequote:Op maandag 7 augustus 2017 22:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet over LaShawn gaat als de 110mH zo op het programma staat.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Ook ongeveer waar het bij de BBC over ging overigens.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dione riep letterlijk: ''Wie moeten Sifan van het goud afhouden?''Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Oh.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook ongeveer waar het bij de BBC over ging overigens.![]()
NOSHypeTrainGod.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dione riep letterlijk: ''Wie moeten Sifan van het goud afhouden?''
Ik kijk BBC flopshow, ook ziekelijke aandacht voor Muir alsof die de rest er even zo op legt.Jack does it in real time...![]()
Die wordt straks gewoon 4e ofzo... zou wel weer typisch zijn als je naar zo'n schroeicoach overstapt maar het toch weer verklootquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dione riep letterlijk: ''Wie moeten Sifan van het goud afhouden?''
heywoodu
![]()
BBC gaat ons nog even vermaken met een filmpje over Semenya, want dat heeft niemand meegekregen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik ben #Hassanistquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dione riep letterlijk: ''Wie moeten Sifan van het goud afhouden?''Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die gaat weer de fout maken om achterin te beginnenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon 4e ofzo... zou wel weer typisch zijn als je naar zo'n schroeicoach overstapt maar het toch weer verkloot![]()
![]()
hier in het topic ook hoorquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Semenya.
Kan je straks lekker genieten van schuimbekkende Britten bij de BBC.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Met een uitgebreide nabeschouwing van Professor Sedoc.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heywoodu
![]()
Gezien dit jaar is dat niet de verwachting.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die gaat weer de fout maken om achterin te beginnenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Semenya.
Kan je straks lekker genieten van schuimbekkende Britten bij de BBC.
Mooie strijd bij de driesprongCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Komen laatste tijd wel veel treinen langs. Ik ben net van de Leeuwinnentrein gestapt...quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
NOSHypeTrainGod.
Ik kijk BBC flopshow, ook ziekelijke aandacht voor Muir alsof die de rest er even zo op legt.![]()
Gezien de series zou het me niks verbazenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien dit jaar is dat niet de verwachting.![]()
Poels heeft ook nog geen ronde gewonnenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon 4e ofzo... zou wel weer typisch zijn als je naar zo'n schroeicoach overstapt maar het toch weer verkloot![]()
![]()
Mani en ik streven een hoger niveau na.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet eens een 'je moeder' grap maken na deze voorzet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik zat er ook al op te wachten, valt tegen ditquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet eens een 'je moeder' grap maken na deze voorzet.![]()
Dat gun ik Koffieplanter niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet eens een 'je moeder' grap maken na deze voorzet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom lees ik dan posts over Semenya, FAKE NEWS van Slobeend.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk gaat het in deze topics bijna alleen over knappe vrouwen.
Waarvan akte.Jack does it in real time...![]()
We hadden het ook over minder leuke dingen kunnen hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Waarvan akte.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
heywoodu
![]()
Oh ja, die Britse die stond te janken over hoe moeilijk het allemaal wel niet is tegen Semenya, die zelf door de halve wereld verguisd en vernederd wordt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani en ik streven een hoger niveau na.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gatlin was puur genotquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Semenya.
Kan je straks lekker genieten van schuimbekkende Britten bij de BBC.![]()
Denk niet dat er iemand meer gehaat is. Zelfs Mekhissi niet.![]()
Ik klaag niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hadden het ook over minder leuke dingen kunnen hebben![]()
Dab
Haha, maar ondertussen wel Helene Hendriks knap vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.Put these foolish ambitions to rest.![]()
De creme de la creme om het maar even in goed Frans te zeggen dus?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani en ik streven een hoger niveau na.
Er is nog een lange weg te gaan, jongons.
Wel complimenten voor de UI, al ziet ze eruit alsof ze na de eeuwwisseling is geboren.Jack does it in real time...![]()
heywoodu
![]()
Daar ging een spier.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef wimderon het volgende:
Peleteiro ligt geblesseerd in het zand.twitter:uribeduber twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:23:33La atleta española Peleteiro cae mal y al parecer se lesiona https://t.co/1pAN244NaC reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Semenya is natuurlijk een farce voor de sport maar als je naar de rest kijkt waar het spul nog net niet uit de oren komt zijn die niet veel beter
2x voorstellen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Euh nee. Chinees spekvarken genotquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Waarvan akte.![]()
![]()
Hup ShubenkovBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.
Alsof jij nee zou zeggen als ze voor je zou staan![]()
Mani89 en Koffieplanter Gouden Koppel.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De creme de la creme om het maar even in goed Frans te zeggen dus?
Er is nog een lange weg te gaan, jongons.
Wel complimenten voor de UI, al ziet ze eruit alsof ze na de eeuwwisseling is geboren.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wie?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, die Britse die stond te janken over hoe moeilijk het allemaal wel niet is tegen Semenya, die zelf door de halve wereld verguisd en vernederd wordt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Lynsey Sharp.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat is inderdaad net een paard.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, maar ondertussen wel Helene Hendriks knap vinden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Helene Hendriks heeft een anatomisch onverantwoord hoofd.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Echt lachwekkend dat zoiets mag meedoen met de vrouwen.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die nieuwe reclamequote:Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen met Jan-Joost het horrorduo op de zaterdagavond..
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn sportanalyses van de BBC zo vreselijk.
Maakt alles goed![]()
![]()
Deze heb je gejat van R_R.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helene Hendriks heeft een anatomisch onverantwoord hoofd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die Britten zijn altijd te kut chauvinistisch als ze in een sport goed worden, en dat is helaas sinds een paar jaar bij teveel sporten het gevalquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn sportanalyses van de BBC zo vreselijk.
Het ligt allemaal iets gecompliceerder.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ze is een man inho, las ergens dat ze niet ingedaalde testikels heeftCitius, Altius, Fortius.![]()
Gelukkig dit seizoen wel wat zaterdagen zonder 19:45 geloof ikquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen met Jan-Joost het horrorduo op de zaterdagavond.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
puntige knieënquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij nee zou zeggen als ze voor je zou staanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
My Sharona
Wat geen enkel probleem zou zijn. Ware het niet dat half Nederland haar heel knap vindtquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helene Hendriks heeft een anatomisch onverantwoord hoofd.
Zie de foto die ik net postquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie is dat nu eigenlijk in je UI?![]()
Er lopen toch nog steeds allerlei zaken om Semenya uiteindelijk te bannen uit de sport of niet
Geweldige actrice ook, GLOWquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Laten we het vanaf nu gewoon alleen nog over lekkere wijven hebben. Of Pokemon.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 21 mei 2017 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laura Meseguer natuurlijk.
Helene Hendriks heeft het hoofd van een travestiet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helene heeft het hoofd van een vent.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helene Hendriks heeft een anatomisch onverantwoord hoofd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe dan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat geen enkel probleem zou zijn. Ware het niet dat half Nederland haar heel knap vindt|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Dat moet je mij niet vragen.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
https://www.instagram.com/alexisren/quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie is dat nu eigenlijk in je UI?Citius, Altius, Fortius.![]()
110 horden, op een rij?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit wordt een genotsfinaleCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Juichen voor ANA
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/alexisren/Put these foolish ambitions to rest.![]()
Omdat ze PSV/Feyenoord/Ajax elkaar niet willen laten overlappen, denk ik. Niet dat ik alsnog ga kijken naar dat kutprogramma.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig dit seizoen wel wat zaterdagen zonder 19:45 geloof ik![]()
Als die Rus wint, wat voor volkslied wordt er dan gespeeld?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Neuh, maar dat maakt het wel een iets betere voetbalavond daar de leuke wedstrijd niet veel overlap heeft. En dat kutprogramma is wat makkelijker te vermijdenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze PSV/Feyenoord/Ajax elkaar niet willen laten overlappen, denk ik. Niet dat ik alsnog ga kijken naar dat kutprogramma.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij hebt gewoon een kutfoto gebruikt voor je UI.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Darien gaat blijkbaar mondjes snoeren.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nog nooit zoveel Instagram links geklikt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Waarvan akte.![]()
Mag Dirk van Duijvenbode bepalenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:30 schreef franklop het volgende:
Als die Rus wint, wat voor volkslied wordt er dan gespeeld?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alle menschen werden Bruderquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:30 schreef franklop het volgende:
Als die Rus wint, wat voor volkslied wordt er dan gespeeld?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hier heeft Mani wel een puntquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een kutfoto gebruikt voor je UI.
Bijna al haar andere foto;s zijn beter![]()
heywoodu
![]()
Hup ShubenkovVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik vind hordelopen een aandoenlijk iets. Kan je zo je best doen om de finale te halen en struikel je over een horde, weg race.![]()
Dankjewel Max.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier heeft Mani wel een punt
Bijna al haar andere foto;s zijn beterReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Matige tijd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
FlopshowVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
mana manaquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:30 schreef franklop het volgende:
Als die Rus wint, wat voor volkslied wordt er dan gespeeld?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Kut ortega nergens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mcleod knap gewonnen. Maar Shubenkov mooi tweede.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Baji
Topshow toch
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die vrouw komt geen horde over.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Was weerquote:om Shubenkov zijn techniek.
Jaaaaa ANA nu ook op de medaillekaart.
heywoodu
![]()
Die laatste 20-30 meter van Baji waren fenomenaal, fe-no-me-naal!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ben jij daar Greg?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:34 schreef heywoodu het volgende:
Die laatste 20-30 meter van Baji waren fenomenaal, fe-no-me-naal!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
PAL-TRI-NIE-RIquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:34 schreef heywoodu het volgende:
Die laatste 20-30 meter van Baji waren fenomenaal, fe-no-me-naal!![]()
heywoodu
![]()
"Dit is fenomenaal, fe-no-me-naal" niet meer in je hoofd hebbenquote:
Goede knuffelslomo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit ervaar ik als een groot compliment.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Darien die even een horde doormidden trapte en brons weggooit.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Grueter.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Dit is fenomenaal, fe-no-me-naal" niet meer in je hoofd hebbenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Nog 15 minuten jongens en meisjes. En Semenyas.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je maar niet dezelfde onuitstaanbare stokpaardjes gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit ervaar ik als een groot compliment.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Dat is toch niet moeilijk? Ga jij rechtsaf, gaat hij linksaf.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je maar niet dezelfde onuitstaanbare stokpaardjes gaat ontwikkelen.![]()
Mag Hassan van jou in Nederland blijven als ze geen goud pakt?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Nog 15 minuten jongens en meisjes. En Semenyas.![]()
Rojas 14.91
heywoodu
![]()
quote:
Dat maakt dit forum zo leuk.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je maar niet dezelfde onuitstaanbare stokpaardjes gaat ontwikkelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mooie hinkstapfinaleOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het is wel een topshow de triple jump.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Leuke finale ditCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat is nooi 14.91[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb even moment van verstandsverbijstering. Wie was het dan ook alweer?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ze is al pleitte naar Amerika dus dat is niet echt een issue meer.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag Hassan van jou in Nederland blijven als ze geen goud pakt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
IK ZIE HASSAN IK ZIE HASSAN|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik besefte dat ook net ja.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is al pleitte naar Amerika dus dat is niet echt een issue meer.![]()
Die kan ook wel voor ANA uitkomenquote:
Ik ga regelmatig over mijn nek als hij zijn hele voorraad weer opentrekt.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wat was je eerste reactie bij zijn post over Contador?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig over mijn nek als hij zijn hele voorraad weer opentrekt.![]()
Die vat ik even nietquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kan ook wel voor ANA uitkomen![]()
![]()
Ik vind dat wel lachen. Maar ik hoop wel dat Landa straks Froome op elke berg lost.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig over mijn nek als hij zijn hele voorraad weer opentrekt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Viesdunquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Anorexia.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Over Froome gesproken, doet onze Simon Froomen nog mee? Die was wel goed altijd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik had niet echt een reactie omdat jij me al een hele update had gegeven.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was je eerste reactie bij zijn post over Contador?Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had niet echt een reactie omdat jij me al een hele update had gegeven..
![]()
Bij de veteranen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Over Froome gesproken, doet onze Simon Froomen nog mee? Die was wel goed altijd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Maar goed, leuk dat Ivanovic een eigen land heeft opgericht. Al heeft ze daar natuurlijk genoeg tijd voor nu ze gestopt is met tennis.![]()
Wat tragischquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had niet echt een reactie omdat jij me al een hele update had gegeven..
![]()
Spanning tot laatste sprong!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Sorry, ik was in de stad en in de sportschool en er zijn nou eenmaal momenten dat ik niet op FOK! ben.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
De mensen die bij de balk mogen zitten zien er ook nooit uit alsof ze het buskruit hebben uitgevonden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ben wel bang voor Kipyegon.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sifan gaat Muir gaat lachend naar huis lopen.![]()
heywoodu
![]()
Leon Haan bij goud van Boltquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb even moment van verstandsverbijstering. Wie was het dan ook alweer?
Rypakova heeft daadwerkelijk puntige knieën.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oh ja.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Lol.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
lees het nieuws andersquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zolang ze haar achterkant filmen vind ik het best.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goede reeks welCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Oehh..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: