Poels heeft ook nog geen ronde gewonnenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon 4e ofzo... zou wel weer typisch zijn als je naar zo'n schroeicoach overstapt maar het toch weer verkloot
Mani en ik streven een hoger niveau na.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet eens een 'je moeder' grap maken na deze voorzet.
Ik zat er ook al op te wachten, valt tegen ditquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat gun ik Koffieplanter niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan posts over Semenya, FAKE NEWS van Slobeend.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk gaat het in deze topics bijna alleen over knappe vrouwen.
Waarvan akte.
We hadden het ook over minder leuke dingen kunnen hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk gaat het in deze topics bijna alleen over knappe vrouwen.
Waarvan akte.
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani en ik streven een hoger niveau na.
Gatlin was puur genotquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Semenya.
Kan je straks lekker genieten van schuimbekkende Britten bij de BBC.
Ik klaag niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hadden het ook over minder leuke dingen kunnen hebben
Haha, maar ondertussen wel Helene Hendriks knap vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.
De creme de la creme om het maar even in goed Frans te zeggen dus?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani en ik streven een hoger niveau na.
Daar ging een spier.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef wimderon het volgende:
Peleteiro ligt geblesseerd in het zand.
twitter:uribeduber twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:23:33La atleta espańola Peleteiro cae mal y al parecer se lesiona https://t.co/1pAN244NaC reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |