Poels heeft ook nog geen ronde gewonnenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon 4e ofzo... zou wel weer typisch zijn als je naar zo'n schroeicoach overstapt maar het toch weer verkloot
Mani en ik streven een hoger niveau na.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet eens een 'je moeder' grap maken na deze voorzet.
Ik zat er ook al op te wachten, valt tegen ditquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat gun ik Koffieplanter niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan posts over Semenya, FAKE NEWS van Slobeend.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk gaat het in deze topics bijna alleen over knappe vrouwen.
Waarvan akte.
We hadden het ook over minder leuke dingen kunnen hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Waarvan akte.
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani en ik streven een hoger niveau na.
Gatlin was puur genotquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Semenya.
Kan je straks lekker genieten van schuimbekkende Britten bij de BBC.
Ik klaag niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hadden het ook over minder leuke dingen kunnen hebben
Haha, maar ondertussen wel Helene Hendriks knap vinden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.
De creme de la creme om het maar even in goed Frans te zeggen dus?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani en ik streven een hoger niveau na.
Daar ging een spier.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef wimderon het volgende:
Peleteiro ligt geblesseerd in het zand.
twitter:uribeduber twitterde op maandag 07-08-2017 om 22:23:33La atleta espańola Peleteiro cae mal y al parecer se lesiona https://t.co/1pAN244NaC reageer retweet
Euh nee. Chinees spekvarken genotquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Waarvan akte.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.
Mani89 en Koffieplanter Gouden Koppel.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De creme de la creme om het maar even in goed Frans te zeggen dus?
Er is nog een lange weg te gaan, jongons.
Wel complimenten voor de UI, al ziet ze eruit alsof ze na de eeuwwisseling is geboren.
Wie?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, die Britse die stond te janken over hoe moeilijk het allemaal wel niet is tegen Semenya, die zelf door de halve wereld verguisd en vernederd wordt.
Lynsey Sharp.quote:
Dat is inderdaad net een paard.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haha, maar ondertussen wel Helene Hendriks knap vinden.
Helene Hendriks heeft een anatomisch onverantwoord hoofd.quote:
Echt lachwekkend dat zoiets mag meedoen met de vrouwen.quote:
Die nieuwe reclamequote:Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen met Jan-Joost het horrorduo op de zaterdagavond.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zijn sportanalyses van de BBC zo vreselijk.
Deze heb je gejat van R_R.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helene Hendriks heeft een anatomisch onverantwoord hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |