Dat was echt fantastisch jaquote:Op zondag 21 februari 2016 12:37 schreef Tommeke het volgende:
Goeie OP
Mooi hoe Stannard vorig jaar Quickstep de vernieling in reed. Patje na de tijd klagen dat Stannard teveel kopwerk deed
Sowieso mooi om te zien hoe Sky-mensen anderen slopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:37 schreef Tommeke het volgende:
Goeie OP
Mooi hoe Stannard vorig jaar Quickstep de vernieling in reed. Patje na de tijd klagen dat Stannard teveel kopwerk deed
Hopelijk in juli een Poels die Froome gaat slopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sowieso mooi om te zien hoe Sky-mensen anderen slopen.
Ik verwacht eigenlijk alleen in Parijs-Roubaix nog wat van Boonen.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:18 schreef buzz1291 het volgende:
En heel Belgie rekent weer op Oppergod en cokehead Tom Boonen. Elke wedstrijd opnieuw tot aan de Waalse klassiekers aan toe. En zou hij daar z'n gezicht laten zien, dan denkt nog de helft van alle Belgen dat Boonen daar kan winnen.
Ja, ik ook in het Bos van Wallers met de kleppers vooraan, en op het Carrefour d'Arbre er keihard afgereden worden. Genot uit een glazen bol.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk alleen in Parijs-Roubaix nog wat van Boonen.
Die move van VDB3 snap ik nog steeds niet. Hij kon Stannard perfect insluitenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was echt fantastisch ja
En VDB3 die achter Terpstra aan ging
VDB3 had niet door dat het een demarrage was van Terpstra.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:47 schreef Van_Poppel het volgende:
En VDB3 die achter Terpstra aan ging
quote:"We hadden gewoon naar de sprint moeten gaan. Je moet geen chaos creëren als je het gewoon kan controleren. Waarom ik dan zelf demarreerde? Ik begon er niet mee. Dat was Niki."
VDB3 heeft het buskruit bepaaldelijk niet uitgevonden, inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:34 schreef OProg het volgende:
[..]
VDB3 had niet door dat het een demarrage was van Terpstra.
Boonen die Terpstra de schuld gaf omdat hij door die demarrage onrust creëerde omdat ze met 3-1 in de sprint wel hadden gewonnen.
Boonen die zelf ook al een poging had gedaan, Wuyts die dacht dat Boonen nu eindelijk de Omloop ging winnen tot hij zich opblies.
Wat een topshow was dit zeg.
[..]
De NOS stuurt Joris en Maarten naar de Omloop.quote:Moreno Hofland en Dylan Groenewegen zijn de kopmannen van Lotto-Jumbo in het officieuze openingsweekend van het wielerseizoen, maar de ploeg geeft afhankelijk van het koersverloop ook andere renners de vrijheid om voor hun kansen te gaan.
Hofland start zaterdag in de Omloop Het Nieuwsblad, Groenewegen rijdt zondag Kuurne-Brussel-Kuurne. "Wij hebben niet één specifieke kopman", zegt ploegleider Nico Verhoeven. “Een aantal renners kan een finale rijden en heeft ook een goede sprint in de benen. Als het openbreekt moeten we met zoveel mogelijk man van voren zitten en daarna is het een kwestie van de wedstrijd aanvoelen."
Hij vervolgt: "We hebben een mooie mix van ervaren renners en jonge, gretige mannen die zich willen bewijzen. Zij krijgen mogelijkheden. Alles mag, niets moet. We gaan frank en vrij koersen."
Hofland rook al aan zege
Hofland was dit seizoen al dicht bij een overwinning. In de derde etappe van de Ronde van Oman werd hij in de sprint afgetroefd door Alexander Kristoff. Naast Hofland mag ook Mike Teunissen voor zijn kansen gaan in de Omloop.
Groenewegen schreef dit seizoen als enige renner van Lotto-Jumbo al een rit op zijn naam. Hij won een etappe in de Ronde van Valencia door Nacer Bouhanni te kloppen in de sprint. "Van de 200 renners in Kuurne worden er daar meestal meer dan 100 gelost. Daarna is de kans heel groot dat het een massasprint wordt. Wij spelen daarop in met Dylan Groenewegen, die in de eerste maand al heeft laten zien dat hij kan winnen", aldus Verhoeven.
Sep Vanmarcke, die in de grotere voorjaarsklassiekers moet pieken, laat het eerste weekend aan zich voorbijgaan.
Selecties
Omloop het Nieuwsblad: Tom van Asbroeck, Jos van Emden, Moreno Hofland, Timo Roosen, Bram Tankink, Mike Teunissen, Robert Wagner en Maarten Wynants.
Kuurne-Brussel-Kuurne: Twan Castelijns, Dylan Groenewegen, Tom Leezer, Bram Tankink, Maarten Tjallingii, Robert Wagner, Dennis van Winden en Maarten Wynants.
Rijdt die van jou op zonne-energie?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jammer genoeg nog te vroeg donker (icm de reisafstand) om deze wedstrijden live te gaan volgen met de motor.
#vrijbuiten #aanvallenquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:27 schreef franklop het volgende:
#frankenvrijkoersen
#samenwinnen
#allesmagnietsmoet
De strijd ligt dus weer open.quote:Buikgriep velt Stijn Devolder vlak voor openingsweekend
De kans dat Stijn Devolder zaterdag aan de start verschijnt van de openingsklassieker de Omloop Het Nieuwsblad is miniem. De West-Vlaming kreeg in de nacht van dinsdag op woensdag plots af te rekenen met buikgriep en zegde meteen af voor de groepsverkenning met zijn team Trek-Segafredo woensdagmiddag.
Donker icm belgische wegen is niet echt goede combi. Met een auto heb je nog 4 wielen dan kun je een slippartij nog enigszins opvangen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Rijdt die van jou op zonne-energie?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Greipel heeft een gebroken rip en zet streep door KBK
Geintje, ik weet het. ik rijd ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Donker icm belgische wegen is niet echt goede combi. Met een auto heb je nog 4 wielen dan kun je een slippartij nog enigszins opvangen.
Daarbij is het dit weekende onder de 10graden.
Geloof me dan zit je niet graag uren op een motor.
Ik begrijp dat er in 020 veel geript wordt, maar bij Greipel is het toch echt een rib.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Greipel heeft een gebroken rip en zet streep door KBK
Herbert mag uitrusten na het "zware" schaatsseizoen of is hij afgeserveerd?quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:25 schreef borisz het volgende:
[..]
De NOS stuurt Joris en Maarten naar de Omloop.
Herbert zit in Seoul denk ik voor het WK Sprintquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herbert mag uitrusten na het "zware" schaatsseizoen of is hij afgeserveerd?
Ik dacht dat het seizoen afgelopen was, niet dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Herbert zit in Seoul denk ik voor het WK Sprint
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:36 schreef Reya het volgende:
Er is flink wat wind voorspeld voor het weekend, dus hopen op waaiers.
#hallomedaillespiegelquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:36 schreef Reya het volgende:
Renners in de slootquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:36 schreef Reya het volgende:
Dan samen eens een wedstrijd bezoeken op de motorquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geintje, ik weet het. ik rijd ook.
13:30u voorbeschouwingquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe laat begint de uitzending Sporza?
8/10quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:12 schreef wimderon het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)ums-opening-weekend/
Ik had 9/10 en ben een echte Flandrien, had het jaar van Sep fout.
Die editie van Hushovd met de briljante tactiek van Raboquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
8/10Nr 2 achter Hushovd en aantal keer afgelast fout
quote:Op zondag 21 februari 2016 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie OP.
Zin in het nieuwe wielerseizoen
6/10quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:12 schreef wimderon het volgende:
Voor mensen die twijfelen wat ze moeten invullen, de NOS experts hebben ook een mening:quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:38 schreef baggerbaas het volgende:
Even wat schaamteloze reclame:
Ook de FoK!Wielerprono begint weer!!
SPT / Wielerprono 2016 #1
Joris van den Berg is nog erger dus dat wordt Sporza.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het wielerseizoen begint positief, geen Herbert want die zit in Korea![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er bestaat niets ergers dan Herbert.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Joris van den Berg is nog erger dus dat wordt Sporza.
5/10quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:12 schreef wimderon het volgende:
Ducrot had dus gelijk dat Reus in de kopgroep zou zitten, dat heeft hij even getelefoneerd.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:58 schreef borisz het volgende:
twitter:OmloopHNB twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 12:30:25Break: Gougeard, House, Morice, Van Melsen, Farazijn, Reus, van Goethem, Van Zummeren, Dempster, Hofstetter, Jarrier, Dhaene. #OHN reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6/10quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:12 schreef wimderon het volgende:
Kan dikke afgevallen Danny niet op de stoel van Maarten?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mensen die twijfelen wat ze moeten invullen, de NOS experts hebben ook een mening:
http://nos.nl/artikel/208(...)elen-de-sterren.html
[ afbeelding ]
Ik zie liever dat Herbert wordt vervangen door Danny.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan dikke afgevallen Danny niet op de stoel van Maarten?
Er is controle geweest vanochtend:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi, prachtig zelfs.
Hoe vaak zou er "MOTORTJE!!!1!11!" geroepen worden bij een demarrage?
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 10:09:51Bike motor check at @OmloopHNB. A good thing! #OHN https://t.co/rNHjHNSSeq reageer retweet
Dat is nog beter.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie liever dat Herbert wordt vervangen door Danny.
Danny/Maarten zou een gouden koppel zijn.
Misschien omdat dat sowieso ook de meerderheid is op FOK!?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Wielrennen alleen populair bij een oud publiek
Volgens mij zitten in dit topic alleen twintigers en dertigers.
Ik snap dat ook niet. Goed het zal niet populair zijn bij tieners maar toch wel bij midden 20'ers en 30'ers? Althans ik ken er genoeg met interesse in wielrennen, zeker bij de Vlaamse klassiekers en Tour de France.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt mij ook wel mee te vallen. Ik denk alleen wel dat die categorie liever thuis de koers kijkt ipv langs het parcours te gaan staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat zou misschien ook kunnen. Maar op mijn werk zijn er genoeg collega's van rond de dertig die het toch wel volgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien omdat dat sowieso ook de meerderheid is op FOK!?
Wat een feest! Twee blikjes cola maar liefstquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een pistoletje met kipkerrie salade en een kaascroissantje en een zak chips en een bakje mayo en een bakje zoetzure saus en een blikje cola en een blikje cola. Laat het feest maar beginnen.
Vandaar dat Fabian niet is op komen dagen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is controle geweest vanochtend:twitter:LottoJumbo_road twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 10:09:51Bike motor check at @OmloopHNB. A good thing! #OHN https://t.co/rNHjHNSSeq reageer retweet
Joggingbroek op de enkels?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een pistoletje met kipkerrie salade en een kaascroissantje en een zak chips en een bakje mayo en een bakje zoetzure saus en een blikje cola en een blikje cola. Laat het feest maar beginnen.
Ambrosius kwam wel minstens 50+ over.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Is dat wel gezond?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Nee ik heb net prachtige nieuwe jeans gekocht, en die heb ik nu aan. Zonde om hem uit te doen.quote:
Maar straks heb je allemaal vlekken op je jeansquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik heb net prachtige nieuwe jeans gekocht, en die heb ik nu aan. Zonde om hem uit te doen.
Ik heb net een fietsritje gemaakt door de duinen, de oven moet blijven branden.quote:
Als je maar niet de zoetzure saus en cola op je jeans morst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik heb net prachtige nieuwe jeans gekocht, en die heb ik nu aan. Zonde om hem uit te doen.
Dan zeg ik gewoon dat dat zo hoort.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar straks heb je allemaal vlekken op je jeans
Dan vermoordt mijn moeder mij.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je maar niet de zoetzure saus en cola op je jeans morst.
Met die nieuwe broek?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net een fietsritje gemaakt door de duinen, de oven moet blijven branden.
#viesdikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net ook nog een hele pan nasi opgegeten die over was van de Chinees gister.
Johannes en ik zijn teleurgesteld dat je niet de moeite hebt genomen om de nasi zelf te maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net ook nog een hele pan nasi opgegeten die over was van de Chinees gister.
Johannes z'n nasi topicquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes en ik zijn teleurgesteld dat je niet de moeite hebt genomen om de nasi zelf te maken.
Nee joh die zat veilig in mijn rugtas.quote:
/carequote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk ondertussen ook naar WHU - SUN
Waarom zou je daar naar kijken zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best geinig, voor erbijquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat bal rond is, gras groen is, het elf tegen elf isquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar naar kijken zeg.
Jouw probleem.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit zeg jij ook over Helene dus nu weten we hoe serieus we deze post moeten nemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De oren van d'n Tiesj zijn esthetisch en anatomisch ook niet echt verantwoord.
Dat was een plastic lunch bag van Taus.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Was wel een knappe overwinning van VDB3...Hij reed 10km solo met een plastic zakje in de wielen.
Helene heeft het hoofd van een vent.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit zeg jij ook over Helene dus nu weten we hoe serieus we deze post moeten nemen.
Hebben ze het al over Lotto-Jumbo gehad?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Genoeg gepraat ik wil nu koers zien.
Sep doet niet mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben ze het al over Lotto-Jumbo gehad?
Een uurtje voorbeschouwen op de Omloop...Heerlijk tochquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Genoeg gepraat ik wil nu koers zien.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aan ploegen die dienen als pelotonvulling worden geen woorden vuil gemaakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helene heeft het hoofd van een vent.
De Teunquote:
Net als de Tour Down Under eerder dat jaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sagan in Parijs-Nice was echt genot
Gerapporteerd.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlaamse wedstrijden op de NOS kijken
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlaamse wedstrijden op de NOS kijken
Chris Picavet staat te springen om zijn plekje over te nemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer zal Wuyts er mee stoppen? Staat er nog geen opvolger klaar?
Herbert staat op het punt een transfer te makenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Renaat is zijn opvolger.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Graag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Chris Picavet staat te springen om zijn plekje over te nemen.
Ja de broeierige seksuele spanning tussen die twee is fascinerend.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit straks ook op Eurosport? Misschien krijgen we wel koningskoppel José Been en Thijs ZonneGod.
Queen Been is ter plaatse om Marcato te ondersteunen bij het winnaarsinterview.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit straks ook op Eurosport? Misschien krijgen we wel koningskoppel José Been en Thijs ZonneGod.
De spanning tussen José Been en Karsten Kroon is ook altijd sterk want je weet dat ze wat middelbare school roddels over elkaar hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja de broeierige seksuele spanning tussen die twee is fascinerend.
Het nadeel daarvan is dat we helaas zijn commentaren bij het gewichtheffen moeten gaan missen.quote:
Neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Prima tenuequote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Stuk mooier dan dat groene van Europecar
Is hij nu full-time aan het twitteren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee
En Sunfield doet geen commentaar meer.
Ligt liever met z'n broek op de knieën op de bank.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hij nu full-time aan het twitteren?
Traksel gelukkig wel; het blijft mooi te zien hoe José iedere keer blijft lachen om de flauwe grapjes van Bobbie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee
En Sunfield doet geen commentaar meer.
Hij schijnt er ook eentje over parkeermuntjes te hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traksel gelukkig wel; het blijft mooi te zien hoe José iedere keer blijft lachen om de flauwe grapjes van Bobbie.
Jij lacht er toch ook nog steeds om?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traksel gelukkig wel; het blijft mooi te zien hoe José iedere keer blijft lachen om de flauwe grapjes van Bobbie.
Dat is lachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken jullie zo vaak naar Eurosport?
NOS valt sowieso af en Wuyts ben ik wel eens beu.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken jullie zo vaak naar Eurosport?
Die parkeermetergrap blijft geniaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij lacht er toch ook nog steeds om?
Nog altijd liever Wuyts dan Been.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
NOS valt sowieso af en Wuyts ben ik wel eens beu.
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ligt liever met z'n broek op de knieën op de bank.
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.
En hij trekt wekelijks de zuursloot open voor een column in het AD.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.
Wat afwisseling vind ik het leukste daarom switch ik sinds een paar jaar tussen Sporza en Eurosport. Duo Been/Traksel en Been/Kroon vind ik prima.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd liever Wuyts dan Been.
Ik vraag me alleen af of zijn berg er nog gaat komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jojannetje wil maar niet verdwijnen van mijn tv scherm, elke keer duikt ze weer ergens op.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.
Die heeft ook al een hoofd om akelig van te worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jojannetje wil maar niet verdwijnen van mijn tv scherm, elke keer duikt ze weer ergens op.
Worden tegenwoordig ook gepubliceerd in aantal andere kranten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij trekt wekelijks de zuursloot open voor een column in het AD.
Hij is wel KOM bij elke duin bij Mani in de buurt en dat vinden WE niet leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of zijn berg er nog gaat komen.
Post jij dan eens een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft ook al een hoofd om akelig van te worden.
Wij hopen met je mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Szura het volgende:
Overigens hoop ik dat Bram Tankink deze koers wint
Ik heb een tip voor Mani; hij moet harder fietsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel KOM bij elke duin bij Mani in de buurt en dat vinden WE niet leuk.
Misschien moet hij dan afscheid nemen van zijn blikjes cola.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor Mani; hij moet harder fietsen
Ook vandaag weer bloed, zweet en tranen verspild zonder resultaat. Ik ga een motortje inbouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel KOM bij elke duin bij Mani in de buurt en dat vinden WE niet leuk.
Gewoon om de brommert naar bovenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook vandaag weer bloed, zweet en tranen verspild zonder resultaat. Ik ga een motortje inbouwen.
En wellicht ook van zijn kaascroissantje en zak chips en bakje mayo en bakje zoetzure sausquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan afscheid nemen van zijn blikjes cola.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Post jij dan eens een leuke vrouw.
Ik voel mij zo viesdik nu. Niet te filmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wellicht ook van zijn kaascroissantje en zak chips en bakje mayo en bakje zoetzure saus
Kan je mooi gaan darten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel mij zo viesdik nu. Niet te filmen.
Wordt Stuyven ook door zijn vader betaald?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Stuyven is Wuyts' volgende hoop na Eijssen haha.
Ja en hij geeft hem een hoop Stuyvers.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wordt Stuyven ook door zijn vader betaald?
Je zal maar de chauffeur van die auto zijnquote:
Scheve tepels... 2/10quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:04 schreef Slobeend het volgende:
Van Winden is een belangrijke pion in de sprinttrein.
Lekker man. Ik heb koekies en gehaktballetjes en IceTea.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Top!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb koekies en gehaktballetjes en IceTea.
quote:
Op tijd voor de finishquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:11 schreef Fretwork het volgende:
Als ik over een uur in de buurt van een tv ben, ben ik dan op tijd?
Waarom doet Dimension Data niet mee terwijl Boasson Hagen deze wedstrijd met een kwartier voorsprong had gewonnen?quote:
Die gaat pieken naar Parijs Roubaix natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom doet Dimension Data niet mee terwijl Boasson Hagen deze wedstrijd met een kwartier voorsprong had gewonnen?
Luke Rowe onderschattenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Stannard en Thomas zal het lastig worden.
Maar die rijden niet bij Team Skyquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sagan of Van Avermaet zou leuk zijn.
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar die rijden niet bij Team Sky
In beeld rijden is ook wat waard.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je eigenlijk in zo'n vroege vlucht gaan zitten? Dan ben je toch kansloos.
Goed voor de sponsor om een uur in beeld te rijden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je eigenlijk in zo'n vroege vlucht gaan zitten? Dan ben je toch kansloos.
Nouja als je dat leuk vindt. De sponsoren zullen vast een topdag hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In beeld rijden is ook wat waard.
Dat is in ieder geval watquote:
Als je weet dat je niet gaat winnen, of zelfs niet eens bij de eerste 10 of 20 gaat rijden, lijkt het me wel lekker om alsnog in beeld te komen. Anoniem rondfietsen heb je ook niks aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja als je dat leuk vindt. De sponsoren zullen vast een topdag hebben.
Anders kun je inderdaad met 60 man ook voldoen in zo'n koers. Wat knechten om een aantal figuren er af te krijgen en de koers hard te maken en dan de mannen die serieus meenemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je weet dat je niet gaat winnen, of zelfs niet eens bij de eerste 10 of 20 gaat rijden, lijkt het me wel lekker om alsnog in beeld te komen. Anoniem rondfietsen heb je ook niks aan.
De sponsoren zijn er inderdaad vooral blij mee.
lefevre gaat pleiten voor minder kasseikoersenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt weer een fantastisch voorjaar voor Etixx, allemaal ereplaatsen
genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |