Jij lacht er toch ook nog steeds om?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traksel gelukkig wel; het blijft mooi te zien hoe José iedere keer blijft lachen om de flauwe grapjes van Bobbie.
Dat is lachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken jullie zo vaak naar Eurosport?
NOS valt sowieso af en Wuyts ben ik wel eens beu.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken jullie zo vaak naar Eurosport?
Die parkeermetergrap blijft geniaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij lacht er toch ook nog steeds om?
Nog altijd liever Wuyts dan Been.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
NOS valt sowieso af en Wuyts ben ik wel eens beu.
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ligt liever met z'n broek op de knieën op de bank.
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.
En hij trekt wekelijks de zuursloot open voor een column in het AD.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.
Wat afwisseling vind ik het leukste daarom switch ik sinds een paar jaar tussen Sporza en Eurosport. Duo Been/Traksel en Been/Kroon vind ik prima.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd liever Wuyts dan Been.
Ik vraag me alleen af of zijn berg er nog gaat komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jojannetje wil maar niet verdwijnen van mijn tv scherm, elke keer duikt ze weer ergens op.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.
Die heeft ook al een hoofd om akelig van te worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jojannetje wil maar niet verdwijnen van mijn tv scherm, elke keer duikt ze weer ergens op.
Worden tegenwoordig ook gepubliceerd in aantal andere kranten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij trekt wekelijks de zuursloot open voor een column in het AD.
Hij is wel KOM bij elke duin bij Mani in de buurt en dat vinden WE niet leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of zijn berg er nog gaat komen.
Post jij dan eens een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft ook al een hoofd om akelig van te worden.
Wij hopen met je mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Szura het volgende:
Overigens hoop ik dat Bram Tankink deze koers wint
Ik heb een tip voor Mani; hij moet harder fietsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel KOM bij elke duin bij Mani in de buurt en dat vinden WE niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |