quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlaamse wedstrijden op de NOS kijken
Chris Picavet staat te springen om zijn plekje over te nemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer zal Wuyts er mee stoppen? Staat er nog geen opvolger klaar?
Herbert staat op het punt een transfer te makenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Renaat is zijn opvolger.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Graag.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Chris Picavet staat te springen om zijn plekje over te nemen.
Ja de broeierige seksuele spanning tussen die twee is fascinerend.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit straks ook op Eurosport? Misschien krijgen we wel koningskoppel José Been en Thijs ZonneGod.
Queen Been is ter plaatse om Marcato te ondersteunen bij het winnaarsinterview.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit straks ook op Eurosport? Misschien krijgen we wel koningskoppel José Been en Thijs ZonneGod.
De spanning tussen José Been en Karsten Kroon is ook altijd sterk want je weet dat ze wat middelbare school roddels over elkaar hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja de broeierige seksuele spanning tussen die twee is fascinerend.
Het nadeel daarvan is dat we helaas zijn commentaren bij het gewichtheffen moeten gaan missen.quote:
Neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Prima tenuequote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Stuk mooier dan dat groene van Europecar
Is hij nu full-time aan het twitteren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee
En Sunfield doet geen commentaar meer.
Ligt liever met z'n broek op de knieën op de bank.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hij nu full-time aan het twitteren?
Traksel gelukkig wel; het blijft mooi te zien hoe José iedere keer blijft lachen om de flauwe grapjes van Bobbie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee
En Sunfield doet geen commentaar meer.
Hij schijnt er ook eentje over parkeermuntjes te hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traksel gelukkig wel; het blijft mooi te zien hoe José iedere keer blijft lachen om de flauwe grapjes van Bobbie.
Jij lacht er toch ook nog steeds om?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Traksel gelukkig wel; het blijft mooi te zien hoe José iedere keer blijft lachen om de flauwe grapjes van Bobbie.
Dat is lachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken jullie zo vaak naar Eurosport?
NOS valt sowieso af en Wuyts ben ik wel eens beu.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kijken jullie zo vaak naar Eurosport?
Die parkeermetergrap blijft geniaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij lacht er toch ook nog steeds om?
Nog altijd liever Wuyts dan Been.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
NOS valt sowieso af en Wuyts ben ik wel eens beu.
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ligt liever met z'n broek op de knieën op de bank.
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.
En hij trekt wekelijks de zuursloot open voor een column in het AD.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thijs heeft nu een copyright op de hashtag #hallomedaillespiegel en sindsdien harkt hij sloten met geld binnen.
Wat afwisseling vind ik het leukste daarom switch ik sinds een paar jaar tussen Sporza en Eurosport. Duo Been/Traksel en Been/Kroon vind ik prima.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd liever Wuyts dan Been.
Ik vraag me alleen af of zijn berg er nog gaat komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jojannetje wil maar niet verdwijnen van mijn tv scherm, elke keer duikt ze weer ergens op.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of Jojanneke harkt met haar dagelijkse 5 minuten 1vandaag de Balkenendenorm binnen.
Die heeft ook al een hoofd om akelig van te worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jojannetje wil maar niet verdwijnen van mijn tv scherm, elke keer duikt ze weer ergens op.
Worden tegenwoordig ook gepubliceerd in aantal andere kranten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij trekt wekelijks de zuursloot open voor een column in het AD.
Hij is wel KOM bij elke duin bij Mani in de buurt en dat vinden WE niet leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of zijn berg er nog gaat komen.
Post jij dan eens een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft ook al een hoofd om akelig van te worden.
Wij hopen met je mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:37 schreef Szura het volgende:
Overigens hoop ik dat Bram Tankink deze koers wint
Ik heb een tip voor Mani; hij moet harder fietsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel KOM bij elke duin bij Mani in de buurt en dat vinden WE niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |