Ik heb even moment van verstandsverbijstering. Wie was het dan ook alweer?quote:
Ze is al pleitte naar Amerika dus dat is niet echt een issue meer.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag Hassan van jou in Nederland blijven als ze geen goud pakt?
Ik besefte dat ook net ja.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is al pleitte naar Amerika dus dat is niet echt een issue meer.
Die kan ook wel voor ANA uitkomenquote:
Ik ga regelmatig over mijn nek als hij zijn hele voorraad weer opentrekt.quote:
Wat was je eerste reactie bij zijn post over Contador?quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig over mijn nek als hij zijn hele voorraad weer opentrekt.
Die vat ik even nietquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kan ook wel voor ANA uitkomen
Ik vind dat wel lachen. Maar ik hoop wel dat Landa straks Froome op elke berg lost.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig over mijn nek als hij zijn hele voorraad weer opentrekt.
Viesdunquote:
Anorexia.quote:
Ik had niet echt een reactie omdat jij me al een hele update had gegeven.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was je eerste reactie bij zijn post over Contador?
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had niet echt een reactie omdat jij me al een hele update had gegeven.
Bij de veteranen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Over Froome gesproken, doet onze Simon Froomen nog mee? Die was wel goed altijd.
Wat tragischquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had niet echt een reactie omdat jij me al een hele update had gegeven.
Sorry, ik was in de stad en in de sportschool en er zijn nou eenmaal momenten dat ik niet op FOK! ben.quote:
Ik ben wel bang voor Kipyegon.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Sifan gaat Muir gaat lachend naar huis lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |