quote:
Zet eens in spoilertags wie er allemaal dood gaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:14 schreef Harmankardon het volgende:
Het past allemaal nog perfect in de S7 plot leak dus dan staan er nog mooie dingen te gebeuren
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zet eens in spoilertags wie er allemaal dood gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]DuuuuuudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat laatste zou meer dan terecht zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:05 schreef lord_bono het volgende:
Stiekem toch maar gekekenMaandag weer
![]()
Overigens prima dat Dany er nu achter komt dat haar draken niet onschendbaar zijn. Kan ze mooi een Dragonglass harnas voor haar draakjes gaan maken![]()
Jaime en Bronn samen in de gevangenis bij Dany gaat ook leuk worden, gokje, Tyrion laat Jaime vrij
En Bronn had nooit de kans gehad om die tweede pijl af te schietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom was er maar 1 draak? Drie draken en je hoeft je paardmannen ook niet te slopen.
Jon was badass, vooral tegen Reek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat laatste zou meer dan terecht zijn
Arya is een behoorlijke zwaardvechter geworden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje anti climax dat die draak zo makkelijk down gaat. Hele serie wordt er gezegd dat draken super sterk zijn. Kost Cersei niet lang om een counter te bedenken en hop, na een hit stort hij al neer. Is dit het einde van Drogon? Of zit Dany nu vast zonder terug te kunnen naar Dragonstone?
Arya terug in Wintersfell, nice! Mensen die vorige week schreeuwden dat dat niet zou gebeuren krijgen zo een leuke verrassing
Hij raakte toch wel meteen? Eerste hit meteen. Misschien niet dodelijk, maar dat valt nog te bekijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
Nu nog Jon terug in Winterfell en de Stark reünie is compleetGaat om die reden ook niet gebeuren denk ik. Vond het sparren van Arya en Brienne tof. Poddrick en Arya gaan samen verder bij gebrek aan Gendry
Wel makkelijke manier om afstand te doen van een moordwapen door LF. Bran is idd omgekomen in die cave daar, wat een zak hooi is het ook tegen Meera
Verder die veldslag
Mooi ook hoe Dany haar aanhang van veraf toekijkt, Tyrion de boel becommentarieert.
Bronn doet een Hobbitje met Drogon, dat vond ik nogal afgekeken eerlijk gezegd. Oké, hij raakte niet meteen en ik vroeg mij al af: als Dany gewoon doorhad waar die balissta had gestaan was die al direct tot een hoopje as gereduceerd. Dat Jaime vervolgens zijn kans schoon ziet is echt een dwaze actie. Terecht dat Bronn hem er van weerhoudt en we een soort van Titanic scène krijgen. Bronn is wel zijn zuurverdiende goud kwijt, die ligt ergens wss versmolten op het slagveld
Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij raakte toch wel meteen? Eerste hit meteen. Misschien niet dodelijk, maar dat valt nog te bekijken.
Hij heeft pijn en landt. Ik heb nog niet het idee dat ie ook uitgeschakeld is. Maar hij is in ieder geval niet onkwetsbaar. Goed dat ze dat laten zien, anders zouden die draken alleen maar als Deus ex Machina ingezet worden in veldslagen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje anti climax dat die draak zo makkelijk down gaat. Hele serie wordt er gezegd dat draken super sterk zijn. Kost Cersei niet lang om een counter te bedenken en hop, na een hit stort hij al neer. Is dit het einde van Drogon? Of zit Dany nu vast zonder terug te kunnen naar Dragonstone?
Arya terug in Wintersfell, nice! Mensen die vorige week schreeuwden dat dat niet zou gebeuren krijgen zo een leuke verrassing
Feitelijk was het de 3e pijl die Drogon raakte. De eerste pijl ging door een dothraki heen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.
Ja okéquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:49 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Feitelijk was het de 3e pijl die Drogon raakte. De eerste pijl ging door een dothraki heen.
Ik hoop het. Maar het leek meer op een afscheid van het personage.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja okéMeera gaat terug naar haar familie. Krijgen we nu dus nog huize Reeds te zien?
Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:55 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar het leek meer op een afscheid van het personage.
beetje overdreven die man.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:45 schreef DragonFodder het volgende:
Oh. My. Fucking. God. Wat een aflevering! Bronn!
Ah, verkeerd gezienquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.
Mwoah, in een rechte lijn schieten is niet zo moeilijk. Daarom kon Ramsay Rickon ook makkelijk dood schieten met een pijl. Hopelijk leren de draken dus zigzaggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Arya is een behoorlijke zwaardvechter geworden.
Beetje nep natuurlijk dat Bronn zo makkelijk raak schiet.
Kost teveel geld, gvd dit is al zo vaak gezegd. Net als waarom is Ghost er nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom was er maar 1 draak? Drie draken en je hoeft je paardmannen ook niet te slopen.
Die Lannister army waren wel met heel weinig hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
Die Tarly zei trouwens dat de goudwagens op tijd aangekomen zijn in Kings Landing. Dus Dany heeft dat niet weten af te pakken. Alleen de laatste troepen en voorraad aan eten is in fik opgegaan
Verhaaltechnisch en strategisch is het natuurlijk ook wel slim om niet al je troepen tegelijk te riskerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kost teveel geld, gvd dit is al zo vaak gezegd. Net als waarom is Ghost er niet
Juist niet. Ik zou het een enorme gamebreaker vinden als zo'n draak altijd maar won. Het was ook een beetje te verwachten dat dit ging gebeuren wanneer Dany zomaar met een gigantisch leger in de aanval gaat. Had eigenlijk verwacht dat die pijl snoeihard door zijn kop zou gaan en het voor Dany iets lastiger werd om de troon te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Team Jaime maar dan moet ie wel Cersei een keer flink verraden w.m.b.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ik wist trouwens niet of ik voor Jaime moest zijn of voor Dany.
Ik denk dat Brann onpartijdig is geworden en niet langer meer voor de Starks is. Zijn doel is nu om te waarschuwen voor de whitewalkers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
Viel me tegen dat Jamie zo lomp hard op Dany afging. Nu weet ik zeker dat ze Jamie niet zullen vermoorden, maar die hoort nu gewoon vermoord te worden voor die actie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ik wist trouwens niet of ik voor Jaime moest zijn of voor Dany.
Dacht even dat die gingen ketsen in de "cave"quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Wowww wat een episode. Tering manIk vond het echt afgrijselijk om naar die mensen in brand te kijken. Met draken vechten is zo triest
Jamie zal nu wonderbaarlijk genoeg nog wel leven, maar die hoort eigenlijk verdronken te zijn. Dickon wel een lieve jongen
Jamie wel een held trouwens. Gewoon als leider voorop in de strijd gaan wat een baas.
Jamie kan toch niet meer voorop rijden met 1 handquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ook
Wie zegt dat hij dat niet al gedaan heeft na die scene en voordat ze weer naar buiten kwamenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
Zal ik beetje lame vinden. En dan lult zij over trots, maar zij is juist zo trots als een hond op haar 'geboorterecht'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Joosie200 het volgende:
/rip LF trouwens, mooie wraak om Arya hem met die dagger om te leggen nu
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?
bedankt. Alweer vergeten, nooit weer terug gekeken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannen
En hoe Arya nu Walder Frey ombracht als payback voor Cat, zal Arya LF ombrengen als payback dat LF ooit Ned zo in de houding nam. Met een soortgelijk zinnetje: it was foolish of you to entrust the dagger to Bran, knowing that he would give it to me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Bran proberen te vermoorden met de Valaryan steel dagger.
Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King isDan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King isDan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the kneequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ikHooguit samen met Dany, maar zelfs dat gaat niet gebeuren denk ik.
Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bendquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that!
Spread the legs eerderquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee
[..]
Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bend
Dat mag ze wel doen hoor, Jon returns the favorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee
Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst
Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Bran met z'n ''Chaos is a ladder'' tegen LF![]()
Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst
Ik ben team Jaime/Bronn, maar niet persé voor Cersei..
En team Jon/Davos/Tyrion en dan niet persé voor Dany, helemaal niet zelfs.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dook![]()
Mad Queen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijn
Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mad Queen..
Was Cersei toch humaner met d'r wildfire, één vlaag en je was weg.
Vast welquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zienTuurlijk ze had in die cave van de Three eyed Raven wel een speer met Valyrian steel punt erop maar die ging stuk in het gevecht.
Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.
En toch doen hè.. Had dan de Dothraki thuisgelaten, Drogon had prima alles zelf kunnen handelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook nog ja toen ik dat zag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mad Queen..
Was Cersei toch humaner met d'r wildfire, één vlaag en je was weg.
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battlequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:01 schreef Nielsch het volgende:
Owja dat gezicht van Theon toen ie Jon op het strand zag staan
Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strandquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
neequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strand
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion.Sowieso mad quen incoming.
Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.
Had jij ook medelijden met Dickon?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
Heb hem net weer gekeken. Maandag nog twee keer maar dan op goed formaat. Echt een steengoede episode dit
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.
vanuit Dany oogpunt moet je die optie openhouden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zusDat hij Jamie wil sparen geloof ik wel ja.
Varys toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Zal wel mooi zijn, maar vrees matig schrijfwerkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Nul. Hij heeft een dick onquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had jij ook medelijden met Dickon?
Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nul. Hij heeft een dick onHad ie maar net zoals Samwell zijn pa moeten afvallen
Mwah.. even Heartsbane gappenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurd
Ja dat vond ik een beetje out of karakter, net als dat hij ineens die WW vermoord voor een meidquote:
Ik pikte hem op als: regeren door angst te zaaien. Denk je dat dit soort acties niet alleen maar angst bij het gewone volk oproepen? Haar kracht tot nu toe was juist het volk aan zich te binden door op te treden als hun beschermer, dit... boezemt geen vertrouwen in lijkt me. Mond op mond reclame wordt killing voor haar nuquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomen
Missandei.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat alleen the North in White Walkers geloofd, dus daar zal ze wel wat meer voor moeten doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:23 schreef Nielsch het volgende:
Als Dany de harten van Westeros wil winnen moet ze die White Walkers eerst wat dorpen en steden in het Noorden laten afslachten en ze vervolgens verbranden a la Lannister Army.
Gesprek met Davos was wel opvallend inderdaad... spannend..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Missandei.
En dan laten executeren door Grey Worm.
Vale ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:25 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat alleen the North in White Walkers geloofd, dus daar zal ze wel wat meer voor moeten doen
Ja was leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:20 schreef Nielsch het volgende:
Jaime: Rickon
Dickon: Dickon
Bronn: Whahahaha
Bronn is echt geniaal maar godver ze geven hem ook even negen levens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:20 schreef Nielsch het volgende:
Jaime: Rickon
Dickon: Dickon
Bronn: Whahahaha
Lees ik ook veel over op internet ja. Zal een toffe twist zijn. Of hij wil gewoon een jonge chick fixenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Chaos is a ladder..
Oh en Davos blijft doorhameren over Naath dus daar verwacht ik ook nog wel een plottwist.
Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt door die twee als the Hound straks komt opdagen in Winterfellquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:52 schreef Aristoteless het volgende:
Het sparren van Arya en Brienne was ook geniaal. Je zag voor het eerst hoe badass Arya's vechttechnieken zijn geworden. Ze combineert het beste van haar leermeesters => Syrio Forel, Jaqen H'ghar en wat streken van the Hound.
Daar ben ik ook op het wachtenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt door die twee als the Hound straks komt opdagen in Winterfell
Die komt daar niet denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt door die twee als the Hound straks komt opdagen in Winterfell
Mn man kwam met een theorie die hij had gelezen. Dat zij is vermoord door een faceless figuur, die zich nu voordoet als Missandei. Denk overigens zelf dat er niks achter zit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lees ik ook veel over op internet ja. Zal een toffe twist zijn. Of hij wil gewoon een jonge chick fixen
Dany zal toch ook 3x verraden worden volgens de profetie? Eerst had je die meid die voor Viserys werkte die haar verraadde voor zo'n donkere man. Daarna Jorah. Dus ze moet wel nog een keer verraden wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mn man kwam met een theorie die hij had gelezen. Dat zij is vermoord door een faceless figuur, die zich nu voordoet als Missandei. Denk overigens zelf dat er niks achter zit.
Ze krijgt wel opeens veel momentjes. maar zal wel betekenen dat ze dood gaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mn man kwam met een theorie die hij had gelezen. Dat zij is vermoord door een faceless figuur, die zich nu voordoet als Missandei. Denk overigens zelf dat er niks achter zit.
Vergiftigde pijlen zouden best een goed idee zijn bij zo'n drakenwapen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:12 schreef Aristoteless het volgende:
Drogon zal wel sterven aan een infectie bij de wond in zijn schouder. Net als de persoon waarnaar hij vernoemd is.
Zou dom zijn als ze dat niet hebben gedaan. Cersei kennende vast wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vergiftigde pijlen zouden best een goed idee zijn bij zo'n drakenwapen.
Dan gaat Dany toch Qyburn nodig hebben om haar draak in leven te houdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vergiftigde pijlen zouden best een goed idee zijn bij zo'n drakenwapen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Die reactie van Sansa op Arya's swordskills
Dat bend the knee was wel weer tenenkrommend jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
komt nog wel als Jon terug komt. Arya deed toch geheimzinnig toen ze hoorde dat Lf aanwezig was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bend the knee was wel weer tenenkrommend jaMachtsgeil.
Had ik ook verwacht. Brann moet toch weten dat LF rechtstreeks verantwoordelijk is voor de dood van Ned. Waarom weten zij dat eigenlijk niet?
Die was schitterend jaquote:
Zombiedragon confirmed!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan gaat Dany toch Qyburn nodig hebben om haar draak in leven te houden
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Team Jaime maar dan moet ie wel Cersei een keer flink verraden w.m.b.
Ja dat is toch wel opvallend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Chaos is a ladder..
Oh en Davos blijft doorhameren over Naath dus daar verwacht ik ook nog wel een plottwist.
Arya's gezicht sprak boekdelen. Hij staat vast op haar lijst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
komt nog wel als Jon terug komt. Arya deed toch geheimzinnig toen ze hoorde dat Lf aanwezig was.
Ze zullen wel niet alles in een episode willenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bend the knee was wel weer tenenkrommend jaMachtsgeil.
Had ik ook verwacht. Brann moet toch weten dat LF rechtstreeks verantwoordelijk is voor de dood van Ned. Waarom weten zij dat eigenlijk niet?
LF heeft Bran proberen te laten vermoorden met die dagger, Catelyn Stark is er toen mee naar Winterfell gegaan en daar heeft LF gezegd dat die van hem was, maar hij hem niet meer in bezit had. LF heeft in het eerste seizoen Ned Stark verraden. Dus als dat bekend word voor de jonge Starks is het snel gedaan met LF natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Wat is dat verhaal achter die dagger die LF aan Bran gaf en vervolgens in de handen komt van Arya? Ergens vermoed ik dat dit terugleidt naar hun vader Ned maar geen idee hoe.
Dat dus!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
LF heeft Bran proberen te laten vermoorden met die dagger, Catelyn Stark is er toen mee naar Winterfell gegaan en daar heeft LF gezegd dat die van hem was, maar hij hem niet meer in bezit had. LF heeft in het eerste seizoen Ned Stark verraden. Dus als dat bekend word voor de jonge Starks is het snel gedaan met LF natuurlijk
Ja, 720p.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:46 schreef NaturalScience het volgende:
Ik hoorde ergens dat er nu ook een high-quality versie is gelekt. Klopt dat?
Volgens mij niet hoor. Dick On ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:36 schreef Troonwoord het volgende:
Randyll is ie dood? toch die man die zijn helm afnam?
Euh nee, dat was Joffrey. Al is dat in de serie geloof ik nooit echt goed uitgelegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Bran proberen te laten vermoorden met de Valyrian steel dagger.
Ik dacht ook van niet, maar Randly gaat sowieso wel dood voor het veraad aan house Tyrel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Dick On ook niet.
Inderdaad, dacht ik ook. Vond het wel een spannende afdeling. Ik hield er serieus rekening mee dat hij dood zou zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:37 schreef Edensnator het volgende:
Die oever van dat water op het laatst is wel diep man. Hij zinkt direct vele meters.
Euh nouja met het gewicht van Jaime's harnas is het vrijwel onmogelijk dat hij nog boven water komt tenzij Drogon hem eruit hapt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:51 schreef HiZ het volgende:
[..]
Inderdaad, dacht ik ook. Vond het wel een spannende afdeling. Ik hield er serieus rekening mee dat hij dood zou zijn.
Klopt,En hij heeft nog een gouden hand ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Euh nouja met het gewicht van Jaime's harnas is het vrijwel onmogelijk dat hij nog boven water komt tenzij Drogon hem eruit hapt.
Ga ik ook vanuit. Wel jammer, want gaat Cersei wel heel makkelijk af zo. Alweer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou dom zijn als ze dat niet hebben gedaan. Cersei kennende vast wel.
2 draken over
Ze is haar halve army kwijt en haar beste legeraanvoerderquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit. Wel jammer, want gaat Cersei wel heel makkelijk af zo. Alweer.
Net als Ned.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt,En hij heeft nog een gouden hand ookmaar het blijft een serie. En Jamie gaat echt niet dood.
Het was nog maar een klein plukje van t totale leger, het grootste gedeelte was al met t goud in Kings Landing.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze is haar halve army kwijt en haar beste legeraanvoerder
Welke serie kijk jij?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit. Wel jammer, want gaat Cersei wel heel makkelijk af zo. Alweer.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
Jaime gaat niet dood voordat hij Cersei een loer heeft gedraaid.
Tyrion gaat Jaime wreken door Cersei de nek om te draaien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
Jaime gaat niet dood voordat hij Cersei een loer heeft gedraaid.
De Tarly's zijn sowieso weg. Al zie ik Dickon nog wel overleven, maar dan als loyalist van Dany. Nou Jamie komt daar ook niet ongedeerd weg lijkt me. Dan heb je geen legeraanvoerder meer over op land.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het was nog maar een klein plukje van t totale leger, het grootste gedeelte was al met t goud in Kings Landing.
Nog steeds.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ned zijn dood zag je toch al van 100 km aankomen. Al deed het wel pijn
Jeb. Vooral als Dany weer begint over hoe gemeen Ned was, omdat die voor Robert vochtquote:
Vond het nogal wat dat hij het nog zoveel afleveringen gered heeft. Dat een karakter gespeeld Door SB doodgaat is een feit onderhand.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ned zijn dood zag je toch al van 100 km aankomen. Al deed het wel pijn
Daar verzinnen ze wel wat op. Dit zijn altijd van die loze cliffhangers. Als Jaimie dood ging dan was dat direct gebeurd, niet via een cliffhanger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Euh nouja met het gewicht van Jaime's harnas is het vrijwel onmogelijk dat hij nog boven water komt tenzij Drogon hem eruit hapt.
Door Bronnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Overigens wordt er altijd extreem veel nadruk gelegd op het backstabben. Nu ook weer Jaime die gered wordt door Dickon (Whaha) door een backstab.
Ik kan 'em niet vindenquote:
Dat was de tweede keer toch? Jaime was ook bijna z'n kop kwijt door een Dothraki toen kwam Dickon (Whaha) net op tijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Door Bronn. En Bronn is zijn geld ook nog kwijt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
En hoe Arya nu Walder Frey ombracht als payback voor Cat, zal Arya LF ombrengen als payback dat LF ooit Ned zo in de houding nam. Met een soortgelijk zinnetje: it was foolish of you to entrust the dagger to Bran, knowing that he would give it to me.
Oh dat ben ik al vergeten joh. Had het over die laatste idd. Wel leuk dat Dickon hem ook redde danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat was de tweede keer toch? Jaime was ook bijna z'n kop kwijt door een Dothraki toen kwam Dickon (Whaha) net op tijd.
Moet hem nog eens kijken geloof ik..
Blijft een Lannister, die kunnen niet op een eervolle manier winnen. Zie Tywin' verraad aan zijn koning, Jaime de kingslayer, Red wedding etc.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ook
In opdracht van Cersei toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Bran proberen te laten vermoorden met de Valyrian steel dagger.
Ik kan het me niet meer herinneren, maar dat klinkt niet logisch. Alsof Joffrey toen iets te zeggen had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Joffrey. LF was toen niet eens in de buurt van Winterfell.
Was maar een klein stukje van het leger, grootste gedeelte was bij het goud. En Jaime is echt niet dood joh. Die overleeft het wel. Bronn kan ook overal mee weg komen. Dus in feite stelt dit nauwelijks wat voor bij Cersei. Terwijl Dany weer een tegenslag krijgt nu.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze is haar halve army kwijt en haar beste legeraanvoerder
Doelde niet op Jamie,Hans. Hoe weten we dat het grootste gedeelte bij het goud was? En nu ging er ook aardig wat goud verloren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Was maar een klein stukje van het leger, grootste gedeelte was bij het goud. En Jaime is echt niet dood joh. Die overleeft het wel. Bronn kan ook overal mee weg komen. Dus in feite stelt dit nauwelijks wat voor bij Cersei. Terwijl Dany weer een tegenslag krijgt nu.
Dat denk ik wel. Jamie zal wel gevangen worden genomen neem ik aan en de Tarly's zijn ze kwijt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog zal het Cersei nauwelijks wat doen.
Wut? Joffrey wilde Bran laten vermoorden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja, dat is al jaren bekend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:43 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wut? Joffrey wilde Bran laten vermoorden?
Gesprek tussen Jaime en Randyll.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doelde niet op Jamie,Hans. Hoe weten we dat het grootste gedeelte bij het goud was? En nu ging er ook aardig wat goud verloren.
Was het maar een leugen, denk dat het meer domheid en extreme vertekende wereldbeeld is. Wat in het geval van een Queen erger is. Elke keer verwijst ze naar gebeurtenissen uit het verleden, terwijl haar beeld ervan nooit klopt. Verbaasde me nog dat ze haar vader een evil man noemde. paar seizoenen geleden was ze haar vader nog op aan het ophemelen. Schijnbaar zijn er toch wat woorden van Tyrion en Barristan Selmy bij haar blijven hangenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Vooral als Dany weer begint over hoe gemeen Ned was, omdat die voor Robert vochtAl die leugens.
Eens, dat sloeg ook nergens op. Maar goed, voor het dramatische effect van de aanval moesten ze er natuurlijk wel bij zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel raar dat hun dan achter bleven i.p.v. voorop rijden.
Thanks ga zo bekijken, ben pas een maand geleden met de serie begonnen en als je de gehele serie bingt besef je niet alles.quote:
Dat haar vader evil was weet ze nu ook wel. Maar hoe moet ze haar aanspraak op de troon verdedigen zonder over het verleden te beginnen? En hoe moet ze Jons bezwaren afwijzen zonder datzelfde verleden weer te bagatelliseren? Lastig hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:48 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Was het maar een leugen, denk dat het meer domheid en extreme vertekende wereldbeeld is. Wat in het geval van een Queen erger is. Elke keer verwijst ze naar gebeurtenissen uit het verleden, terwijl haar beeld ervan nooit klopt. Verbaasde me nog dat ze haar vader een evil man noemde. paar seizoenen geleden was ze haar vader nog op aan het ophemelen. Schijnbaar zijn er toch wat woorden van Tyrion en Barristan Selmy bij haar blijven hangen
Ja dat komt omdat haar hele 'Ik heb het recht op de troon' is gebaseerd op een vertekend beeld van de feiten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat haar vader evil was weet ze nu ook wel. Maar hoe moet ze haar aanspraak op de troon verdedigen zonder over het verleden te beginnen? En hoe moet ze Jons bezwaren afwijzen zonder datzelfde verleden weer te bagatelliseren? Lastig hoor.
Ehh, zo werkt dat in dat universum.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat haar hele 'Ik heb het recht op de troon' is gebaseerd op een vertekend beeld van de feiten.
Ja ik weet dat dit voor meerdere spelers van het spel van tronen geld dat ze de feiten bewust verdraaien. Maar Dany lijkt er altijd zelf in te geloven met haar verontwaardig stemmetje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:26 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Ehh, zo werkt dat in dat universum.
Slecht schrijfwerk. Gras is groenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eens, dat sloeg ook nergens op. Maar goed, voor het dramatische effect van de aanval moesten ze er natuurlijk wel bij zijn.
Ze heeft nergens aanspraak op. Dat is het hele punt. De enige met een terechte claim was Stannis. Nu moet ze het maar gewoon veroveren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat haar vader evil was weet ze nu ook wel. Maar hoe moet ze haar aanspraak op de troon verdedigen zonder over het verleden te beginnen? En hoe moet ze Jons bezwaren afwijzen zonder datzelfde verleden weer te bagatelliseren? Lastig hoor.
Stannis is dood. De Baratheons zijn dood. Nu heeft zij de next best claim (Jon en Gendry daargelaten).quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze heeft nergens aanspraak op. Dat is het hele punt. De enige met een terechte claim was Stannis. Nu moet ze het maar gewoon veroveren.
Nee, ik bedoelde dat ze hypocriet is. Wat is er precies vertekend aan haar claim op zichzelf?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat haar hele 'Ik heb het recht op de troon' is gebaseerd op een vertekend beeld van de feiten.
Haar familie is afgezet, dan heb je geen rechten meer toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Stannis is dood. De Baratheons zijn dood. Nu heeft zij de next best claim (Jon en Gendry daargelaten).
Joffrey?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Joffrey?Die had er helemaal niks mee te maken. Door Cersei/Jaime natuurlijk omdat Brand hun had gezien..
Bran moest dood omdat hij Cersei en haar broer had gezien. In de toren. Het was in opdracht van Cersei.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet zo.
Let eens op als je iets kijkt.
Je herhaal nu nogmaals waar ik op reageerde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bran moest dood omdat hij Cersei en haar broer had gezien. In de toren. Het was in opdracht van Cersei.
Zeg, augurk in je kont?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je herhaal nu nogmaals waar ik op reageerde.
Heb je iets toe te voegen aan het gesprek?
quote:
Nee. Joffrey vond dat het beter was als Bran zou sterven, zijn idee van mercy. Tyrion had hem eerder op de dag weer eens op zijn nummer gezet. Toen heeft hij die dolk gestolen bij Tyrion en aan een cutthroat gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bran moest dood omdat hij Cersei en haar broer had gezien. In de toren. Het was in opdracht van Cersei.
Ze zegt dat ze was geboren om Westeros te regeren, dat is natuurlijk de grootste flauwekul. Zelfs als de Targaryen dynasty niet was doorbroken zijn er andere tijdens haar geboorte die een betere claim hadden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ze hypocriet is. Wat is er precies vertekend aan haar claim op zichzelf?
Hoezo is een verovering van andere families (koningsrijken) niet rechtmatig, en de verovering van je eigen familie wel. Dat was net zo goed landjepik toen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haar familie is afgezet, dan heb je geen rechten meer toch?
Geen idee hoe dat werkt in die wereld. De usurpers zijn ook dood tenslotte, dus wie heeft dan de claim. Cersei?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haar familie is afgezet, dan heb je geen rechten meer toch?
Iedereen met een betere claim is dood.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:02 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze was geboren om Westeros te regeren, dat is natuurlijk de grootste flauwekul. Zelfs als de Targaryen dynasty niet was doorbroken zijn er andere tijdens haar geboorte die een betere claim hadden.
Ik zeg toch net dat ze hypocriet is.quote:Dan verwijt ze Jon dat hij de eed breekt die Torrhen Stark en Aegon met elkaar afsloten. Dat deed haar vader, Aerys II Targaryen, door de Warden of the North en zijn erfgenaam te executeren.
Ja maar dat ging erom als ze steden en kastelen plat zou branden waar ook mogelijk onschuldige mensen kunnen zijn, Danny viel nu een leger aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niemand heeft meer een echte claim voor de Iron Throne lijkt me. Er zijn er alleen nog die een claim hebben voor een losse onderdelen van Westeros.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt in die wereld. De usurpers zijn ook dood tenslotte, dus wie heeft dan de claim. Cersei?
Zover ze nu weet wel. Maar dat was niet zo toen ze op aarde kwam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Iedereen met een betere claim is dood.
Ik weet maar je voeg waarom haar claims gebaseerd zijn op een vertekend beeld van de feiten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik zeg toch net dat ze hypocriet is.
Denk niemand meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt in die wereld. De usurpers zijn ook dood tenslotte, dus wie heeft dan de claim. Cersei?
Denk dat we ongeveer hetzelfde bedoelen hierquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Niemand heeft meer een echte claim voor de Iron Throne lijkt me. Er zijn er alleen nog die een claim hebben voor een losse onderdelen van Westeros.
[..]
Zover ze nu weet wel. Maar dat was niet zo toen ze op aarde kwam.
[..]
Ik weet maar je voeg waarom haar claims gebaseerd zijn op een vertekend beeld van de feiten.
Als niemand de claim heeft, heeft Gendry die ook niet. Misschien dan toch maar terug naar zeven soevereine staten. Zou het wel leuk vinden als het daarop uitkwam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk niemand meer. Westeros is helemaal verdeeld. Denk dat Gendry serieus nog de beste claim heeft.
Sowieso de noord ja. Dat is altijd al een ander rijk dan de anderen geweest. Meer loyaal, afkomst van de first men, enige die in de WW geloven en de NW helpen. Zitten ook wel paar grijze kingdoms tussen hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als niemand de claim heeft, heeft Gendry die ook niet. Misschien dan toch maar terug naar zeven soevereine staten. Zou het wel leuk vinden als het daarop uitkwam.
Beste claim ja, maar die kan hij nooit bewijzen. Anders kan iedereen wel claimen dat het een bastaard van een koning isquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk niemand meer. Westeros is helemaal verdeeld. Denk dat Gendry serieus nog de beste claim heeft.
Dit. Joffrey wilde Tyrion laten boeten. Is ergens in de boeken uitgelegd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee. Joffrey vond dat het beter was als Bran zou sterven, zijn idee van mercy. Tyrion had hem eerder op de dag weer eens op zijn nummer gezet. Toen heeft hij die dolk gestolen bij Tyrion en aan een cutthroat gegeven.
LF loog over de weddenschap, Tyrion had hem wel degelijk gewonnen maar niet door tegen Jaime te wedden.
Hadden ze wel mogen uitleggen in de serie dan, hoe zou je dit moeten weten zonder de boeken te hebben geleze?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee. Joffrey vond dat het beter was als Bran zou sterven, zijn idee van mercy. Tyrion had hem eerder op de dag weer eens op zijn nummer gezet. Toen heeft hij die dolk gestolen bij Tyrion en aan een cutthroat gegeven.
LF loog over de weddenschap, Tyrion had hem wel degelijk gewonnen maar niet door tegen Jaime te wedden.
En enige die niet faith of the seven hebben toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso de noord ja. Dat is altijd al een ander rijk dan de anderen geweest. Meer loyaal, afkomst van de first men, enige die in de WW geloven en de NW helpen. Zitten ook wel paar grijze kingdoms tussen hoor
Ook idd. Old gods hebben ze nog. Dany en andere zuiderlijke heersers zullen Jon en zijn volk nooit kunnen begrijpenquote:Op zondag 6 augustus 2017 01:09 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
En enige die niet faith of the seven hebben toch?
Video inmiddels bekeken en ben niet echt overtuigd. Dat Cersei 't niet heeft gedaan is iig absoluut geenszins op wat voor manier dan ook uit te sluiten, video berust geheel op aannames en speculatie.quote:
NSSquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:04 schreef HiZ het volgende:
Het grappige van die preek van Dany is dat zij hem afsteekt tegen de echte wettige erfgenaam van huis Targaryen.
Nou dan sluit jij dat niet uit. Even goede vrienden. Ik geef alleen aan wat er gebeurd is. Ik gaf ook meteen aan dat het in de serie niet goed is uitgelegd.quote:Op zondag 6 augustus 2017 05:17 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Video inmiddels bekeken en ben niet echt overtuigd. Dat Cersei 't niet heeft gedaan is iig absoluut geenszins op wat voor manier dan ook uit te sluiten, video berust geheel op aannames en speculatie.
Is niet aan jou gericht maar aan ggmm omdat ie hele tijd zuur doet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nou dan sluit jij dat niet uit. Even goede vrienden. Ik geef alleen aan wat er gebeurd is. Ik gaf ook meteen aan dat het in de serie niet goed is uitgelegd.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:09 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
En enige die niet faith of the seven hebben toch?
In de Iron Islands hebben ze de Drowned God.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook idd. Old gods hebben ze nog. Dany en andere zuiderlijke heersers zullen Jon en zijn volk nooit kunnen begrijpen
Die horen niet bij de 7 kingdomsquote:Op zondag 6 augustus 2017 15:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
In de Iron Islands hebben ze de Drowned God.
Enige die Old Gods of the forest hebben?quote:Op zondag 6 augustus 2017 15:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
In de Iron Islands hebben ze de Drowned God.
Dothraki voeden zich met luchtquote:Op zondag 6 augustus 2017 15:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom vernielt Dany trouwens al die voorraden met eten![]()
Juist daarom ging ze daar heen.
Dan is het des te duidelijker dat de draak het niet gaat redden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 15:34 schreef Ooku het volgende:
Gerucht gaat dat Episode 5 Blood of the Dragon heet
Of Sam heeft nog een wondermiddel.quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan is het des te duidelijker dat de draak het niet gaat redden.
Met de snelheid waarin ze tegenwoordig reizen is hij er binnen het kwartier.quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of Sam heeft nog een wondermiddel.
Kan ook verwijzen naar Jon's afkomstquote:Op zondag 6 augustus 2017 17:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Denk toch dat één van die andere twee draken eerder dood gaat dan Drogon.quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
True!quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Kan ook verwijzen naar Jon's afkomst
Oeh.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
We zien elkaar hier weer als episode 5 uitlekt!quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:06 schreef Nielsch het volgende:
het was leuk mensen! om 04:00 uur mogen we weer in het reguliere topic...
Tarly's leven gewoon nog hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Jamie zal wel gevangen worden genomen neem ik aan en de Tarly's zijn ze kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |