Missandei.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Mwoah, denk dat alleen the North in White Walkers geloofd, dus daar zal ze wel wat meer voor moeten doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:23 schreef Nielsch het volgende:
Als Dany de harten van Westeros wil winnen moet ze die White Walkers eerst wat dorpen en steden in het Noorden laten afslachten en ze vervolgens verbranden a la Lannister Army.
Gesprek met Davos was wel opvallend inderdaad... spannend..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Missandei.
En dan laten executeren door Grey Worm.
Vale ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:25 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat alleen the North in White Walkers geloofd, dus daar zal ze wel wat meer voor moeten doen
Ja was leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:20 schreef Nielsch het volgende:
Jaime: Rickon
Dickon: Dickon
Bronn: Whahahaha
Bronn is echt geniaal maar godver ze geven hem ook even negen levens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:20 schreef Nielsch het volgende:
Jaime: Rickon
Dickon: Dickon
Bronn: Whahahaha
Lees ik ook veel over op internet ja. Zal een toffe twist zijn. Of hij wil gewoon een jonge chick fixenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Chaos is a ladder..
Oh en Davos blijft doorhameren over Naath dus daar verwacht ik ook nog wel een plottwist.
Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt door die twee als the Hound straks komt opdagen in Winterfellquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:52 schreef Aristoteless het volgende:
Het sparren van Arya en Brienne was ook geniaal. Je zag voor het eerst hoe badass Arya's vechttechnieken zijn geworden. Ze combineert het beste van haar leermeesters => Syrio Forel, Jaqen H'ghar en wat streken van the Hound.
Daar ben ik ook op het wachtenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt door die twee als the Hound straks komt opdagen in Winterfell
Die komt daar niet denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt door die twee als the Hound straks komt opdagen in Winterfell
Mn man kwam met een theorie die hij had gelezen. Dat zij is vermoord door een faceless figuur, die zich nu voordoet als Missandei. Denk overigens zelf dat er niks achter zit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lees ik ook veel over op internet ja. Zal een toffe twist zijn. Of hij wil gewoon een jonge chick fixen
Dany zal toch ook 3x verraden worden volgens de profetie? Eerst had je die meid die voor Viserys werkte die haar verraadde voor zo'n donkere man. Daarna Jorah. Dus ze moet wel nog een keer verraden wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mn man kwam met een theorie die hij had gelezen. Dat zij is vermoord door een faceless figuur, die zich nu voordoet als Missandei. Denk overigens zelf dat er niks achter zit.
Ze krijgt wel opeens veel momentjes. maar zal wel betekenen dat ze dood gaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mn man kwam met een theorie die hij had gelezen. Dat zij is vermoord door een faceless figuur, die zich nu voordoet als Missandei. Denk overigens zelf dat er niks achter zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |