Vast welquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zienTuurlijk ze had in die cave van de Three eyed Raven wel een speer met Valyrian steel punt erop maar die ging stuk in het gevecht.
Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.
En toch doen hè.. Had dan de Dothraki thuisgelaten, Drogon had prima alles zelf kunnen handelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.
Dat dacht ik ook nog ja toen ik dat zag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mad Queen..
Was Cersei toch humaner met d'r wildfire, één vlaag en je was weg.
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battlequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:01 schreef Nielsch het volgende:
Owja dat gezicht van Theon toen ie Jon op het strand zag staan
Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strandquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
neequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strand
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion.Sowieso mad quen incoming.
Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.
Had jij ook medelijden met Dickon?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
Heb hem net weer gekeken. Maandag nog twee keer maar dan op goed formaat. Echt een steengoede episode dit
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.
vanuit Dany oogpunt moet je die optie openhouden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zusDat hij Jamie wil sparen geloof ik wel ja.
Varys toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Zal wel mooi zijn, maar vrees matig schrijfwerkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Nul. Hij heeft een dick onquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had jij ook medelijden met Dickon?
Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nul. Hij heeft een dick onHad ie maar net zoals Samwell zijn pa moeten afvallen
Mwah.. even Heartsbane gappenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurd
Ja dat vond ik een beetje out of karakter, net als dat hij ineens die WW vermoord voor een meidquote:
Ik pikte hem op als: regeren door angst te zaaien. Denk je dat dit soort acties niet alleen maar angst bij het gewone volk oproepen? Haar kracht tot nu toe was juist het volk aan zich te binden door op te treden als hun beschermer, dit... boezemt geen vertrouwen in lijkt me. Mond op mond reclame wordt killing voor haar nuquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |