quote:
Zet eens in spoilertags wie er allemaal dood gaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:14 schreef Harmankardon het volgende:
Het past allemaal nog perfect in de S7 plot leak dus dan staan er nog mooie dingen te gebeuren
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zet eens in spoilertags wie er allemaal dood gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]DuuuuuudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat laatste zou meer dan terecht zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:05 schreef lord_bono het volgende:
Stiekem toch maar gekekenMaandag weer
![]()
Overigens prima dat Dany er nu achter komt dat haar draken niet onschendbaar zijn. Kan ze mooi een Dragonglass harnas voor haar draakjes gaan maken![]()
Jaime en Bronn samen in de gevangenis bij Dany gaat ook leuk worden, gokje, Tyrion laat Jaime vrij
En Bronn had nooit de kans gehad om die tweede pijl af te schietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom was er maar 1 draak? Drie draken en je hoeft je paardmannen ook niet te slopen.
Jon was badass, vooral tegen Reek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat laatste zou meer dan terecht zijn
Arya is een behoorlijke zwaardvechter geworden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje anti climax dat die draak zo makkelijk down gaat. Hele serie wordt er gezegd dat draken super sterk zijn. Kost Cersei niet lang om een counter te bedenken en hop, na een hit stort hij al neer. Is dit het einde van Drogon? Of zit Dany nu vast zonder terug te kunnen naar Dragonstone?
Arya terug in Wintersfell, nice! Mensen die vorige week schreeuwden dat dat niet zou gebeuren krijgen zo een leuke verrassing
Hij raakte toch wel meteen? Eerste hit meteen. Misschien niet dodelijk, maar dat valt nog te bekijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
Nu nog Jon terug in Winterfell en de Stark reünie is compleetGaat om die reden ook niet gebeuren denk ik. Vond het sparren van Arya en Brienne tof. Poddrick en Arya gaan samen verder bij gebrek aan Gendry
Wel makkelijke manier om afstand te doen van een moordwapen door LF. Bran is idd omgekomen in die cave daar, wat een zak hooi is het ook tegen Meera
Verder die veldslag
Mooi ook hoe Dany haar aanhang van veraf toekijkt, Tyrion de boel becommentarieert.
Bronn doet een Hobbitje met Drogon, dat vond ik nogal afgekeken eerlijk gezegd. Oké, hij raakte niet meteen en ik vroeg mij al af: als Dany gewoon doorhad waar die balissta had gestaan was die al direct tot een hoopje as gereduceerd. Dat Jaime vervolgens zijn kans schoon ziet is echt een dwaze actie. Terecht dat Bronn hem er van weerhoudt en we een soort van Titanic scène krijgen. Bronn is wel zijn zuurverdiende goud kwijt, die ligt ergens wss versmolten op het slagveld
Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij raakte toch wel meteen? Eerste hit meteen. Misschien niet dodelijk, maar dat valt nog te bekijken.
Hij heeft pijn en landt. Ik heb nog niet het idee dat ie ook uitgeschakeld is. Maar hij is in ieder geval niet onkwetsbaar. Goed dat ze dat laten zien, anders zouden die draken alleen maar als Deus ex Machina ingezet worden in veldslagen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje anti climax dat die draak zo makkelijk down gaat. Hele serie wordt er gezegd dat draken super sterk zijn. Kost Cersei niet lang om een counter te bedenken en hop, na een hit stort hij al neer. Is dit het einde van Drogon? Of zit Dany nu vast zonder terug te kunnen naar Dragonstone?
Arya terug in Wintersfell, nice! Mensen die vorige week schreeuwden dat dat niet zou gebeuren krijgen zo een leuke verrassing
Feitelijk was het de 3e pijl die Drogon raakte. De eerste pijl ging door een dothraki heen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.
Ja okéquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:49 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Feitelijk was het de 3e pijl die Drogon raakte. De eerste pijl ging door een dothraki heen.
Ik hoop het. Maar het leek meer op een afscheid van het personage.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja okéMeera gaat terug naar haar familie. Krijgen we nu dus nog huize Reeds te zien?
Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:55 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar het leek meer op een afscheid van het personage.
beetje overdreven die man.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:45 schreef DragonFodder het volgende:
Oh. My. Fucking. God. Wat een aflevering! Bronn!
Ah, verkeerd gezienquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.
Mwoah, in een rechte lijn schieten is niet zo moeilijk. Daarom kon Ramsay Rickon ook makkelijk dood schieten met een pijl. Hopelijk leren de draken dus zigzaggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Arya is een behoorlijke zwaardvechter geworden.
Beetje nep natuurlijk dat Bronn zo makkelijk raak schiet.
Kost teveel geld, gvd dit is al zo vaak gezegd. Net als waarom is Ghost er nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom was er maar 1 draak? Drie draken en je hoeft je paardmannen ook niet te slopen.
Die Lannister army waren wel met heel weinig hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
Die Tarly zei trouwens dat de goudwagens op tijd aangekomen zijn in Kings Landing. Dus Dany heeft dat niet weten af te pakken. Alleen de laatste troepen en voorraad aan eten is in fik opgegaan
Verhaaltechnisch en strategisch is het natuurlijk ook wel slim om niet al je troepen tegelijk te riskerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kost teveel geld, gvd dit is al zo vaak gezegd. Net als waarom is Ghost er niet
Juist niet. Ik zou het een enorme gamebreaker vinden als zo'n draak altijd maar won. Het was ook een beetje te verwachten dat dit ging gebeuren wanneer Dany zomaar met een gigantisch leger in de aanval gaat. Had eigenlijk verwacht dat die pijl snoeihard door zijn kop zou gaan en het voor Dany iets lastiger werd om de troon te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Team Jaime maar dan moet ie wel Cersei een keer flink verraden w.m.b.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ik wist trouwens niet of ik voor Jaime moest zijn of voor Dany.
Ik denk dat Brann onpartijdig is geworden en niet langer meer voor de Starks is. Zijn doel is nu om te waarschuwen voor de whitewalkers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
Viel me tegen dat Jamie zo lomp hard op Dany afging. Nu weet ik zeker dat ze Jamie niet zullen vermoorden, maar die hoort nu gewoon vermoord te worden voor die actie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ik wist trouwens niet of ik voor Jaime moest zijn of voor Dany.
Dacht even dat die gingen ketsen in de "cave"quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Wowww wat een episode. Tering manIk vond het echt afgrijselijk om naar die mensen in brand te kijken. Met draken vechten is zo triest
Jamie zal nu wonderbaarlijk genoeg nog wel leven, maar die hoort eigenlijk verdronken te zijn. Dickon wel een lieve jongen
Jamie wel een held trouwens. Gewoon als leider voorop in de strijd gaan wat een baas.
Jamie kan toch niet meer voorop rijden met 1 handquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ook
Wie zegt dat hij dat niet al gedaan heeft na die scene en voordat ze weer naar buiten kwamenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
Zal ik beetje lame vinden. En dan lult zij over trots, maar zij is juist zo trots als een hond op haar 'geboorterecht'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Joosie200 het volgende:
/rip LF trouwens, mooie wraak om Arya hem met die dagger om te leggen nu
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?
bedankt. Alweer vergeten, nooit weer terug gekeken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannen
En hoe Arya nu Walder Frey ombracht als payback voor Cat, zal Arya LF ombrengen als payback dat LF ooit Ned zo in de houding nam. Met een soortgelijk zinnetje: it was foolish of you to entrust the dagger to Bran, knowing that he would give it to me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Bran proberen te vermoorden met de Valaryan steel dagger.
Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King isDan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King isDan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the kneequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ikHooguit samen met Dany, maar zelfs dat gaat niet gebeuren denk ik.
Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bendquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that!
Spread the legs eerderquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee
[..]
Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bend
Dat mag ze wel doen hoor, Jon returns the favorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee
Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst
Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Bran met z'n ''Chaos is a ladder'' tegen LF![]()
Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst
Ik ben team Jaime/Bronn, maar niet persé voor Cersei..
En team Jon/Davos/Tyrion en dan niet persé voor Dany, helemaal niet zelfs.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dook![]()
Mad Queen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijn
Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mad Queen..
Was Cersei toch humaner met d'r wildfire, één vlaag en je was weg.
Vast welquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zienTuurlijk ze had in die cave van de Three eyed Raven wel een speer met Valyrian steel punt erop maar die ging stuk in het gevecht.
Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.
En toch doen hè.. Had dan de Dothraki thuisgelaten, Drogon had prima alles zelf kunnen handelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.
Dat dacht ik ook nog ja toen ik dat zag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mad Queen..
Was Cersei toch humaner met d'r wildfire, één vlaag en je was weg.
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battlequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:01 schreef Nielsch het volgende:
Owja dat gezicht van Theon toen ie Jon op het strand zag staan
Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strandquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
neequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strand
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion.Sowieso mad quen incoming.
Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.
Had jij ook medelijden met Dickon?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
Heb hem net weer gekeken. Maandag nog twee keer maar dan op goed formaat. Echt een steengoede episode dit
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.
vanuit Dany oogpunt moet je die optie openhouden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zusDat hij Jamie wil sparen geloof ik wel ja.
Varys toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Zal wel mooi zijn, maar vrees matig schrijfwerkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Nul. Hij heeft een dick onquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had jij ook medelijden met Dickon?
Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nul. Hij heeft een dick onHad ie maar net zoals Samwell zijn pa moeten afvallen
Mwah.. even Heartsbane gappenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurd
Ja dat vond ik een beetje out of karakter, net als dat hij ineens die WW vermoord voor een meidquote:
Ik pikte hem op als: regeren door angst te zaaien. Denk je dat dit soort acties niet alleen maar angst bij het gewone volk oproepen? Haar kracht tot nu toe was juist het volk aan zich te binden door op te treden als hun beschermer, dit... boezemt geen vertrouwen in lijkt me. Mond op mond reclame wordt killing voor haar nuquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |