abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172906413
Voor iedereen die m gezien heeft en er iets over wil zeggen.

Zo blijft het reguliere topic spoilerblokken vrij (hopelijk)

SPOILERS AHEAD

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2017 17:14:37 ]
pi_172906424
IEDEREEN GAAT DOOD
pi_172906437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:12 schreef NightH4wk het volgende:
IEDEREEN GAAT DOOD
Ik moet m nog kijken!!!!!
pi_172906440
En ja, door jullie enthousiasme heb ik ook al zitten kijken :(
Godverdomme.
pi_172906444
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik moet m nog kijken!!!!!
ER IS EEN DRAAK!!!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:14:13 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172906453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:12 schreef NightH4wk het volgende:
IEDEREEN GAAT DOOD
:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:14:19 #7
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_172906457
Tijdens lunchpauze even remote m'n PC thuis aangezet om 'm te downloaden, direct kijken als ik straks thuis ben *O*
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_172906460
Het past allemaal nog perfect in de S7 plot leak dus dan staan er nog mooie dingen te gebeuren _O_
pi_172906496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:14 schreef Harmankardon het volgende:
Het past allemaal nog perfect in de S7 plot leak dus dan staan er nog mooie dingen te gebeuren _O_
Zet eens in spoilertags wie er allemaal dood gaan :@
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:21:07 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172906590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:21 schreef hugecooll het volgende:
DM fatsoenlijk linkje dan
Staat in reguliere topic
pi_172906622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:16 schreef Poes. het volgende:

[..]

Zet eens in spoilertags wie er allemaal dood gaan :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172906631
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duuuuuude _O_
pi_172906646
Arya Godin _O_
Draken _O_
Bronn ga eens deaud. :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_172906962
Ik kon me ook niet inhouden.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_172907400
Stiekem toch maar gekeken _O_ Maandag weer *O*

Overigens prima dat Dany er nu achter komt dat haar draken niet onschendbaar zijn. Kan ze mooi een Dragonglass harnas voor haar draakjes gaan maken :7

Jaime en Bronn samen in de gevangenis bij Dany gaat ook leuk worden, gokje, Tyrion laat Jaime vrij :9
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:05:50 #17
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_172907402
Ik kon me ook niet inhouden. Wat een aflevering!
Hope is a waking dream.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:10:57 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172907465
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:05 schreef lord_bono het volgende:
Stiekem toch maar gekeken _O_ Maandag weer *O*

Overigens prima dat Dany er nu achter komt dat haar draken niet onschendbaar zijn. Kan ze mooi een Dragonglass harnas voor haar draakjes gaan maken :7

Jaime en Bronn samen in de gevangenis bij Dany gaat ook leuk worden, gokje, Tyrion laat Jaime vrij :9
Dat laatste zou meer dan terecht zijn _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_172907598
Waarom was er maar 1 draak? Drie draken en je hoeft je paardmannen ook niet te slopen.
pi_172907618
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom was er maar 1 draak? Drie draken en je hoeft je paardmannen ook niet te slopen.
En Bronn had nooit de kans gehad om die tweede pijl af te schieten
pi_172907806
Linkje? :D :D
pi_172907843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat laatste zou meer dan terecht zijn _O_
Jon was badass, vooral tegen Reek.
pi_172907845
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:29 schreef hofferin het volgende:
Linkje? :D :D
staat op iedere bekende "site".
pi_172907893
Beetje anti climax dat die draak zo makkelijk down gaat. Hele serie wordt er gezegd dat draken super sterk zijn. Kost Cersei niet lang om een counter te bedenken en hop, na een hit stort hij al neer. Is dit het einde van Drogon? Of zit Dany nu vast zonder terug te kunnen naar Dragonstone?

Arya terug in Wintersfell, nice! Mensen die vorige week schreeuwden dat dat niet zou gebeuren krijgen zo een leuke verrassing :D
pi_172907947
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje anti climax dat die draak zo makkelijk down gaat. Hele serie wordt er gezegd dat draken super sterk zijn. Kost Cersei niet lang om een counter te bedenken en hop, na een hit stort hij al neer. Is dit het einde van Drogon? Of zit Dany nu vast zonder terug te kunnen naar Dragonstone?

Arya terug in Wintersfell, nice! Mensen die vorige week schreeuwden dat dat niet zou gebeuren krijgen zo een leuke verrassing :D
Arya is een behoorlijke zwaardvechter geworden.

Beetje nep natuurlijk dat Bronn zo makkelijk raak schiet.
pi_172908118
Nu nog Jon terug in Winterfell en de Stark reünie is compleet *O* Gaat om die reden ook niet gebeuren denk ik. Vond het sparren van Arya en Brienne tof. Poddrick en Arya gaan samen verder bij gebrek aan Gendry *; Wel makkelijke manier om afstand te doen van een moordwapen door LF. Bran is idd omgekomen in die cave daar, wat een zak hooi is het ook tegen Meera :') Verder die veldslag _O_ Mooi ook hoe Dany haar aanhang van veraf toekijkt, Tyrion de boel becommentarieert.

Bronn doet een Hobbitje met Drogon, dat vond ik nogal afgekeken eerlijk gezegd. Oké, hij raakte niet meteen en ik vroeg mij al af: als Dany gewoon doorhad waar die balissta had gestaan was die al direct tot een hoopje as gereduceerd. Dat Jaime vervolgens zijn kans schoon ziet is echt een dwaze actie. Terecht dat Bronn hem er van weerhoudt en we een soort van Titanic scène krijgen. Bronn is wel zijn zuurverdiende goud kwijt, die ligt ergens wss versmolten op het slagveld -O-
mag het weten
pi_172908159
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
Nu nog Jon terug in Winterfell en de Stark reünie is compleet *O* Gaat om die reden ook niet gebeuren denk ik. Vond het sparren van Arya en Brienne tof. Poddrick en Arya gaan samen verder bij gebrek aan Gendry *; Wel makkelijke manier om afstand te doen van een moordwapen door LF. Bran is idd omgekomen in die cave daar, wat een zak hooi is het ook tegen Meera :') Verder die veldslag _O_ Mooi ook hoe Dany haar aanhang van veraf toekijkt, Tyrion de boel becommentarieert.

Bronn doet een Hobbitje met Drogon, dat vond ik nogal afgekeken eerlijk gezegd. Oké, hij raakte niet meteen en ik vroeg mij al af: als Dany gewoon doorhad waar die balissta had gestaan was die al direct tot een hoopje as gereduceerd. Dat Jaime vervolgens zijn kans schoon ziet is echt een dwaze actie. Terecht dat Bronn hem er van weerhoudt en we een soort van Titanic scène krijgen. Bronn is wel zijn zuurverdiende goud kwijt, die ligt ergens wss versmolten op het slagveld -O-
Hij raakte toch wel meteen? Eerste hit meteen. Misschien niet dodelijk, maar dat valt nog te bekijken.
pi_172908182
Oh. My. Fucking. God. Wat een aflevering! Bronn! _O_
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_172908218
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hij raakte toch wel meteen? Eerste hit meteen. Misschien niet dodelijk, maar dat valt nog te bekijken.
Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.
mag het weten
pi_172908246
quote:

Hij heeft pijn en landt. Ik heb nog niet het idee dat ie ook uitgeschakeld is. Maar hij is in ieder geval niet onkwetsbaar. Goed dat ze dat laten zien, anders zouden die draken alleen maar als Deus ex Machina ingezet worden in veldslagen.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_172908271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.
Feitelijk was het de 3e pijl die Drogon raakte. De eerste pijl ging door een dothraki heen.
pi_172908277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:49 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Feitelijk was het de 3e pijl die Drogon raakte. De eerste pijl ging door een dothraki heen.
Ja oké _O- Meera gaat terug naar haar familie. Krijgen we nu dus nog huize Reeds te zien?
mag het weten
pi_172908433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja oké _O- Meera gaat terug naar haar familie. Krijgen we nu dus nog huize Reeds te zien?
Ik hoop het. Maar het leek meer op een afscheid van het personage.
pi_172908484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:55 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar het leek meer op een afscheid van het personage.
Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zien *O* Tuurlijk ze had in die cave van de Three eyed Raven wel een speer met Valyrian steel punt erop maar die ging stuk in het gevecht.
mag het weten
pi_172908517
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:45 schreef DragonFodder het volgende:
Oh. My. Fucking. God. Wat een aflevering! Bronn! _O_
beetje overdreven die man.
pi_172908523
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ah, verkeerd gezien :)
pi_172908661
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Arya is een behoorlijke zwaardvechter geworden.

Beetje nep natuurlijk dat Bronn zo makkelijk raak schiet.
Mwoah, in een rechte lijn schieten is niet zo moeilijk. Daarom kon Ramsay Rickon ook makkelijk dood schieten met een pijl. Hopelijk leren de draken dus zigzaggen ;)
pi_172908862
Wowww wat een episode. Tering man _O_ Ik vond het echt afgrijselijk om naar die mensen in brand te kijken. Met draken vechten is zo triest ;( Jamie zal nu wonderbaarlijk genoeg nog wel leven, maar die hoort eigenlijk verdronken te zijn. Dickon wel een lieve jongen :@ Jamie wel een held trouwens. Gewoon als leider voorop in de strijd gaan wat een baas.
pi_172908881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kost teveel geld, gvd dit is al zo vaak gezegd. Net als waarom is Ghost er niet
pi_172908907
Die Tarly zei trouwens dat de goudwagens op tijd aangekomen zijn in Kings Landing. Dus Dany heeft dat niet weten af te pakken. Alleen de laatste troepen en voorraad aan eten is in fik opgegaan
mag het weten
pi_172908935
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
Die Tarly zei trouwens dat de goudwagens op tijd aangekomen zijn in Kings Landing. Dus Dany heeft dat niet weten af te pakken. Alleen de laatste troepen en voorraad aan eten is in fik opgegaan
Die Lannister army waren wel met heel weinig hoor :')
pi_172908957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kost teveel geld, gvd dit is al zo vaak gezegd. Net als waarom is Ghost er niet
Verhaaltechnisch en strategisch is het natuurlijk ook wel slim om niet al je troepen tegelijk te riskeren ;)
pi_172908986
quote:

Juist niet. Ik zou het een enorme gamebreaker vinden als zo'n draak altijd maar won. Het was ook een beetje te verwachten dat dit ging gebeuren wanneer Dany zomaar met een gigantisch leger in de aanval gaat. Had eigenlijk verwacht dat die pijl snoeihard door zijn kop zou gaan en het voor Dany iets lastiger werd om de troon te krijgen.

Het einde vond ik trouwens een beetje raar. Jaime vliegt in het water en komt meteen in het diepste gedeelte terecht. :') We weten toch wel dat hij het overleeft.

Reünie tussen de Starks vond ik trouwens een beetje mager, mocht van mij iets emotioneler.
pi_172909008
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the knee :') Hij gaat het nog doen ook vrees ik ;(
pi_172909014
Ik wist trouwens niet of ik voor Jaime moest zijn of voor Dany. ;(
pi_172909069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef Bananenpap het volgende:
Team Jaime maar dan moet ie wel Cersei een keer flink verraden w.m.b.
pi_172909083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the knee :') Hij gaat het nog doen ook vrees ik ;(
Ik denk dat Brann onpartijdig is geworden en niet langer meer voor de Starks is. Zijn doel is nu om te waarschuwen voor de whitewalkers.
pi_172909097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef Bananenpap het volgende:
Viel me tegen dat Jamie zo lomp hard op Dany afging. Nu weet ik zeker dat ze Jamie niet zullen vermoorden, maar die hoort nu gewoon vermoord te worden voor die actie.
pi_172909185
quote:
Dacht even dat die gingen ketsen in de "cave"
pi_172909191
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Wowww wat een episode. Tering man _O_ Ik vond het echt afgrijselijk om naar die mensen in brand te kijken. Met draken vechten is zo triest ;( Jamie zal nu wonderbaarlijk genoeg nog wel leven, maar die hoort eigenlijk verdronken te zijn. Dickon wel een lieve jongen :@ Jamie wel een held trouwens. Gewoon als leider voorop in de strijd gaan wat een baas.
Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ook :')
pi_172909226
Het moment dat Dany op Drogon over wat water scheerde moest ik denken aan Harry Potter op de griffioen die over het meer van Hogwarts scheerde btw. Nog zo'n gelijkenis naast de Hobbit imitatie.
mag het weten
pi_172909236
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ook :')
Jamie kan toch niet meer voorop rijden met 1 hand :') Maar hij bleef ze wel leiden terwijl hij er ook vandoor kon. Dat laatste was achterlijk ja. Jammer dat we Randly ook totaal niet hebben gezien. Hopelijk zijn er wel veel Dothariki dood zodat Dany weinig mensen meer over heeft.
pi_172909238
quote:
Wie zegt dat hij dat niet al gedaan heeft na die scene en voordat ze weer naar buiten kwamen ;)
pi_172909255
quote:
Dany trouwens weer met haar bend the knee :') Hij gaat het nog doen ook vrees ik ;(
Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.
pi_172909267
/rip LF trouwens, mooie wraak om Arya hem met die dagger om te leggen nu
mag het weten
pi_172909274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.
Zal ik beetje lame vinden. En dan lult zij over trots, maar zij is juist zo trots als een hond op haar 'geboorterecht'.
pi_172909281
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Joosie200 het volgende:
/rip LF trouwens, mooie wraak om Arya hem met die dagger om te leggen nu
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?
pi_172909290
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannen
pi_172909295
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:')

En Bran proberen te laten vermoorden met de Valyrian steel dagger.
pi_172909310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

bedankt. Alweer vergeten, nooit weer terug gekeken.
pi_172909359
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

:')
[ afbeelding ]

En Bran proberen te vermoorden met de Valaryan steel dagger.
En hoe Arya nu Walder Frey ombracht als payback voor Cat, zal Arya LF ombrengen als payback dat LF ooit Ned zo in de houding nam. Met een soortgelijk zinnetje: it was foolish of you to entrust the dagger to Bran, knowing that he would give it to me. ^O^
mag het weten
pi_172909601
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King is _O_ Dan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
pi_172909653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King is _O_ Dan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ik :P Hooguit samen met Dany, maar zelfs dat gaat niet gebeuren denk ik.
pi_172909666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that! :+
mag het weten
pi_172909722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ik :P Hooguit samen met Dany, maar zelfs dat gaat niet gebeuren denk ik.
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that! :+
Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bend :{
pi_172909726
HOLY FUCK WAT WAS DAT VET DRACARYSSSSSS
(she/her)
pi_172909755
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee :+

[..]

Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bend :{
Spread the legs eerder *) U know nothing part 2, na Ygritte nu Dany :P
mag het weten
pi_172909903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat mag ze wel doen hoor, Jon returns the favor :9

pi_172910756
Bran met z'n ''Chaos is a ladder'' tegen LF _O-

Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst :X

Ik ben team Jaime/Bronn, maar niet persé voor Cersei..
En team Jon/Davos/Tyrion en dan niet persé voor Dany, helemaal niet zelfs.
pi_172911063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst :X
Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dook :') :X
pi_172911088
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Bran met z'n ''Chaos is a ladder'' tegen LF _O-

Ik ben team Jaime/Bronn, maar niet persé voor Cersei..
En team Jon/Davos/Tyrion en dan niet persé voor Dany, helemaal niet zelfs.
Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijn :{
pi_172911095
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:45 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dook :') :X
Ik dus ook ;(
Interesseert me niet hoeveel man er in de fik staat, bij dierenleed kijk ik weg :X
pi_172911109
Ik moest wel lachen bij die 3 paarden die ervandoor gingen _O-
pi_172911276
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijn :{
Mad Queen..

Was Cersei toch humaner met d'r wildfire, één vlaag en je was weg.
pi_172911300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Mad Queen..

Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.
pi_172911354
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zien *O* Tuurlijk ze had in die cave van de Three eyed Raven wel een speer met Valyrian steel punt erop maar die ging stuk in het gevecht.
Vast wel
pi_172911359
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomen :P
pi_172911362
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

En toch doen hè.. Had dan de Dothraki thuisgelaten, Drogon had prima alles zelf kunnen handelen.
pi_172911390
Gave battle, maar...

Hoe is dat gigantische Dothraki leger zo snel daar gekomen?

Waarom waren er geen Dothraki toen die draak landde en Jaime zijn kans schoon zag?

Waarom ging Dany na die eerste pijl niet gewoon weg?
pi_172911412
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Mad Queen..

Dat dacht ik ook nog ja toen ik dat zag.
pi_172911451
Owja dat gezicht van Theon toen ie Jon op het strand zag staan :D
pi_172911468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:01 schreef Nielsch het volgende:
Owja dat gezicht van Theon toen ie Jon op het strand zag staan :D
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
pi_172911496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strand ;)
pi_172911577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

nee
pi_172911585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strand ;)
Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion. :') Sowieso mad quen incoming.
pi_172911603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion. :') Sowieso mad quen incoming.
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.
pi_172911626
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zus :D Dat hij Jamie wil sparen geloof ik wel ja.
pi_172911653
Heb hem net weer gekeken. Maandag nog twee keer maar dan op goed formaat. Echt een steengoede episode dit ^O^
mag het weten
pi_172911668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
Heb hem net weer gekeken. Maandag nog twee keer maar dan op goed formaat. Echt een steengoede episode dit ^O^
Had jij ook medelijden met Dickon? ;(
pi_172911672
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
pi_172911676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zus :D Dat hij Jamie wil sparen geloof ik wel ja.
vanuit Dany oogpunt moet je die optie openhouden.
pi_172911688
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Varys toch? :+
pi_172911701
Drogon zal wel sterven aan een infectie bij de wond in zijn schouder. Net als de persoon waarnaar hij vernoemd is.
pi_172911702
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zal wel mooi zijn, maar vrees matig schrijfwerk
pi_172911706
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Had jij ook medelijden met Dickon? ;(
Nul. Hij heeft een dick on :+ Had ie maar net zoals Samwell zijn pa moeten afvallen :+
mag het weten
pi_172911714
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nul. Hij heeft een dick on :+ Had ie maar net zoals Samwell zijn pa moeten afvallen :+
Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurd
pi_172911758
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurd
Mwah.. even Heartsbane gappen :7
mag het weten
pi_172911798
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah.. even Heartsbane gappen :7
Ja dat vond ik een beetje out of karakter, net als dat hij ineens die WW vermoord voor een meid _O-
pi_172911807
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomen :P
Ik pikte hem op als: regeren door angst te zaaien. Denk je dat dit soort acties niet alleen maar angst bij het gewone volk oproepen? Haar kracht tot nu toe was juist het volk aan zich te binden door op te treden als hun beschermer, dit... boezemt geen vertrouwen in lijkt me. Mond op mond reclame wordt killing voor haar nu ;)
pi_172911861
Jaime: Rickon
Dickon: Dickon
Bronn: Whahahaha

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')