Jamie kan toch niet meer voorop rijden met 1 handquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ook
Wie zegt dat hij dat niet al gedaan heeft na die scene en voordat ze weer naar buiten kwamenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
Zal ik beetje lame vinden. En dan lult zij over trots, maar zij is juist zo trots als een hond op haar 'geboorterecht'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Joosie200 het volgende:
/rip LF trouwens, mooie wraak om Arya hem met die dagger om te leggen nu
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?
bedankt. Alweer vergeten, nooit weer terug gekeken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannen
En hoe Arya nu Walder Frey ombracht als payback voor Cat, zal Arya LF ombrengen als payback dat LF ooit Ned zo in de houding nam. Met een soortgelijk zinnetje: it was foolish of you to entrust the dagger to Bran, knowing that he would give it to me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Bran proberen te vermoorden met de Valaryan steel dagger.
Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King isDan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King isDan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the kneequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ikHooguit samen met Dany, maar zelfs dat gaat niet gebeuren denk ik.
Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bendquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that!
Spread the legs eerderquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee
[..]
Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bend
Dat mag ze wel doen hoor, Jon returns the favorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee
Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst
Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Bran met z'n ''Chaos is a ladder'' tegen LF![]()
Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst
Ik ben team Jaime/Bronn, maar niet persé voor Cersei..
En team Jon/Davos/Tyrion en dan niet persé voor Dany, helemaal niet zelfs.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dook![]()
Mad Queen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijn
Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mad Queen..
Was Cersei toch humaner met d'r wildfire, één vlaag en je was weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |