Vergiftigde pijlen zouden best een goed idee zijn bij zo'n drakenwapen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:12 schreef Aristoteless het volgende:
Drogon zal wel sterven aan een infectie bij de wond in zijn schouder. Net als de persoon waarnaar hij vernoemd is.
Zou dom zijn als ze dat niet hebben gedaan. Cersei kennende vast wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vergiftigde pijlen zouden best een goed idee zijn bij zo'n drakenwapen.
Dan gaat Dany toch Qyburn nodig hebben om haar draak in leven te houdenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vergiftigde pijlen zouden best een goed idee zijn bij zo'n drakenwapen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Die reactie van Sansa op Arya's swordskills
Dat bend the knee was wel weer tenenkrommend jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the kneeHij gaat het nog doen ook vrees ik
komt nog wel als Jon terug komt. Arya deed toch geheimzinnig toen ze hoorde dat Lf aanwezig was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bend the knee was wel weer tenenkrommend jaMachtsgeil.
Had ik ook verwacht. Brann moet toch weten dat LF rechtstreeks verantwoordelijk is voor de dood van Ned. Waarom weten zij dat eigenlijk niet?
Die was schitterend jaquote:
Zombiedragon confirmed!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan gaat Dany toch Qyburn nodig hebben om haar draak in leven te houden
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Team Jaime maar dan moet ie wel Cersei een keer flink verraden w.m.b.
Ja dat is toch wel opvallend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Chaos is a ladder..
Oh en Davos blijft doorhameren over Naath dus daar verwacht ik ook nog wel een plottwist.
Arya's gezicht sprak boekdelen. Hij staat vast op haar lijst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
komt nog wel als Jon terug komt. Arya deed toch geheimzinnig toen ze hoorde dat Lf aanwezig was.
Ze zullen wel niet alles in een episode willenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bend the knee was wel weer tenenkrommend jaMachtsgeil.
Had ik ook verwacht. Brann moet toch weten dat LF rechtstreeks verantwoordelijk is voor de dood van Ned. Waarom weten zij dat eigenlijk niet?
LF heeft Bran proberen te laten vermoorden met die dagger, Catelyn Stark is er toen mee naar Winterfell gegaan en daar heeft LF gezegd dat die van hem was, maar hij hem niet meer in bezit had. LF heeft in het eerste seizoen Ned Stark verraden. Dus als dat bekend word voor de jonge Starks is het snel gedaan met LF natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Wat is dat verhaal achter die dagger die LF aan Bran gaf en vervolgens in de handen komt van Arya? Ergens vermoed ik dat dit terugleidt naar hun vader Ned maar geen idee hoe.
Dat dus!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
LF heeft Bran proberen te laten vermoorden met die dagger, Catelyn Stark is er toen mee naar Winterfell gegaan en daar heeft LF gezegd dat die van hem was, maar hij hem niet meer in bezit had. LF heeft in het eerste seizoen Ned Stark verraden. Dus als dat bekend word voor de jonge Starks is het snel gedaan met LF natuurlijk
Ja, 720p.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:46 schreef NaturalScience het volgende:
Ik hoorde ergens dat er nu ook een high-quality versie is gelekt. Klopt dat?
Volgens mij niet hoor. Dick On ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:36 schreef Troonwoord het volgende:
Randyll is ie dood? toch die man die zijn helm afnam?
Euh nee, dat was Joffrey. Al is dat in de serie geloof ik nooit echt goed uitgelegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Bran proberen te laten vermoorden met de Valyrian steel dagger.
Ik dacht ook van niet, maar Randly gaat sowieso wel dood voor het veraad aan house Tyrel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Dick On ook niet.
Inderdaad, dacht ik ook. Vond het wel een spannende afdeling. Ik hield er serieus rekening mee dat hij dood zou zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:37 schreef Edensnator het volgende:
Die oever van dat water op het laatst is wel diep man. Hij zinkt direct vele meters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |