abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172906413
Voor iedereen die m gezien heeft en er iets over wil zeggen.

Zo blijft het reguliere topic spoilerblokken vrij (hopelijk)

SPOILERS AHEAD

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2017 17:14:37 ]
pi_172906424
IEDEREEN GAAT DOOD
pi_172906437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:12 schreef NightH4wk het volgende:
IEDEREEN GAAT DOOD
Ik moet m nog kijken!!!!!
pi_172906440
En ja, door jullie enthousiasme heb ik ook al zitten kijken :(
Godverdomme.
pi_172906444
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik moet m nog kijken!!!!!
ER IS EEN DRAAK!!!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:14:13 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172906453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:12 schreef NightH4wk het volgende:
IEDEREEN GAAT DOOD
:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:14:19 #7
94900 Shakkara
Bom Jihad President Cocaine
pi_172906457
Tijdens lunchpauze even remote m'n PC thuis aangezet om 'm te downloaden, direct kijken als ik straks thuis ben *O*
Een wolf maakt zich nooit zorgen dat de schapen flink in de meerderheid zijn.
pi_172906460
Het past allemaal nog perfect in de S7 plot leak dus dan staan er nog mooie dingen te gebeuren _O_
pi_172906496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:14 schreef Harmankardon het volgende:
Het past allemaal nog perfect in de S7 plot leak dus dan staan er nog mooie dingen te gebeuren _O_
Zet eens in spoilertags wie er allemaal dood gaan :@
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:21:07 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172906590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:21 schreef hugecooll het volgende:
DM fatsoenlijk linkje dan
Staat in reguliere topic
pi_172906622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:16 schreef Poes. het volgende:

[..]

Zet eens in spoilertags wie er allemaal dood gaan :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172906631
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duuuuuude _O_
pi_172906646
Arya Godin _O_
Draken _O_
Bronn ga eens deaud. :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_172906962
Ik kon me ook niet inhouden.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_172907400
Stiekem toch maar gekeken _O_ Maandag weer *O*

Overigens prima dat Dany er nu achter komt dat haar draken niet onschendbaar zijn. Kan ze mooi een Dragonglass harnas voor haar draakjes gaan maken :7

Jaime en Bronn samen in de gevangenis bij Dany gaat ook leuk worden, gokje, Tyrion laat Jaime vrij :9
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:05:50 #17
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_172907402
Ik kon me ook niet inhouden. Wat een aflevering!
Hope is a waking dream.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:10:57 #18
Rawr
pi_172907465
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:05 schreef lord_bono het volgende:
Stiekem toch maar gekeken _O_ Maandag weer *O*

Overigens prima dat Dany er nu achter komt dat haar draken niet onschendbaar zijn. Kan ze mooi een Dragonglass harnas voor haar draakjes gaan maken :7

Jaime en Bronn samen in de gevangenis bij Dany gaat ook leuk worden, gokje, Tyrion laat Jaime vrij :9
Dat laatste zou meer dan terecht zijn _O_
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_172907598
Waarom was er maar 1 draak? Drie draken en je hoeft je paardmannen ook niet te slopen.
pi_172907618
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom was er maar 1 draak? Drie draken en je hoeft je paardmannen ook niet te slopen.
En Bronn had nooit de kans gehad om die tweede pijl af te schieten
pi_172907806
Linkje? :D :D
pi_172907843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat laatste zou meer dan terecht zijn _O_
Jon was badass, vooral tegen Reek.
pi_172907845
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:29 schreef hofferin het volgende:
Linkje? :D :D
staat op iedere bekende "site".
pi_172907893
Beetje anti climax dat die draak zo makkelijk down gaat. Hele serie wordt er gezegd dat draken super sterk zijn. Kost Cersei niet lang om een counter te bedenken en hop, na een hit stort hij al neer. Is dit het einde van Drogon? Of zit Dany nu vast zonder terug te kunnen naar Dragonstone?

Arya terug in Wintersfell, nice! Mensen die vorige week schreeuwden dat dat niet zou gebeuren krijgen zo een leuke verrassing :D
pi_172907947
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje anti climax dat die draak zo makkelijk down gaat. Hele serie wordt er gezegd dat draken super sterk zijn. Kost Cersei niet lang om een counter te bedenken en hop, na een hit stort hij al neer. Is dit het einde van Drogon? Of zit Dany nu vast zonder terug te kunnen naar Dragonstone?

Arya terug in Wintersfell, nice! Mensen die vorige week schreeuwden dat dat niet zou gebeuren krijgen zo een leuke verrassing :D
Arya is een behoorlijke zwaardvechter geworden.

Beetje nep natuurlijk dat Bronn zo makkelijk raak schiet.
pi_172908118
Nu nog Jon terug in Winterfell en de Stark reünie is compleet *O* Gaat om die reden ook niet gebeuren denk ik. Vond het sparren van Arya en Brienne tof. Poddrick en Arya gaan samen verder bij gebrek aan Gendry *; Wel makkelijke manier om afstand te doen van een moordwapen door LF. Bran is idd omgekomen in die cave daar, wat een zak hooi is het ook tegen Meera :') Verder die veldslag _O_ Mooi ook hoe Dany haar aanhang van veraf toekijkt, Tyrion de boel becommentarieert.

Bronn doet een Hobbitje met Drogon, dat vond ik nogal afgekeken eerlijk gezegd. Oké, hij raakte niet meteen en ik vroeg mij al af: als Dany gewoon doorhad waar die balissta had gestaan was die al direct tot een hoopje as gereduceerd. Dat Jaime vervolgens zijn kans schoon ziet is echt een dwaze actie. Terecht dat Bronn hem er van weerhoudt en we een soort van Titanic scène krijgen. Bronn is wel zijn zuurverdiende goud kwijt, die ligt ergens wss versmolten op het slagveld -O-
mag het weten
pi_172908159
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
Nu nog Jon terug in Winterfell en de Stark reünie is compleet *O* Gaat om die reden ook niet gebeuren denk ik. Vond het sparren van Arya en Brienne tof. Poddrick en Arya gaan samen verder bij gebrek aan Gendry *; Wel makkelijke manier om afstand te doen van een moordwapen door LF. Bran is idd omgekomen in die cave daar, wat een zak hooi is het ook tegen Meera :') Verder die veldslag _O_ Mooi ook hoe Dany haar aanhang van veraf toekijkt, Tyrion de boel becommentarieert.

Bronn doet een Hobbitje met Drogon, dat vond ik nogal afgekeken eerlijk gezegd. Oké, hij raakte niet meteen en ik vroeg mij al af: als Dany gewoon doorhad waar die balissta had gestaan was die al direct tot een hoopje as gereduceerd. Dat Jaime vervolgens zijn kans schoon ziet is echt een dwaze actie. Terecht dat Bronn hem er van weerhoudt en we een soort van Titanic scène krijgen. Bronn is wel zijn zuurverdiende goud kwijt, die ligt ergens wss versmolten op het slagveld -O-
Hij raakte toch wel meteen? Eerste hit meteen. Misschien niet dodelijk, maar dat valt nog te bekijken.
pi_172908182
Oh. My. Fucking. God. Wat een aflevering! Bronn! _O_
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_172908218
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hij raakte toch wel meteen? Eerste hit meteen. Misschien niet dodelijk, maar dat valt nog te bekijken.
Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.
mag het weten
pi_172908246
quote:

Hij heeft pijn en landt. Ik heb nog niet het idee dat ie ook uitgeschakeld is. Maar hij is in ieder geval niet onkwetsbaar. Goed dat ze dat laten zien, anders zouden die draken alleen maar als Deus ex Machina ingezet worden in veldslagen.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_172908271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, de eerste pijl scheer langs Dany heen op Drogon. De tweede pijl was een hit.
Feitelijk was het de 3e pijl die Drogon raakte. De eerste pijl ging door een dothraki heen.
pi_172908277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:49 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Feitelijk was het de 3e pijl die Drogon raakte. De eerste pijl ging door een dothraki heen.
Ja oké _O- Meera gaat terug naar haar familie. Krijgen we nu dus nog huize Reeds te zien?
mag het weten
pi_172908433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja oké _O- Meera gaat terug naar haar familie. Krijgen we nu dus nog huize Reeds te zien?
Ik hoop het. Maar het leek meer op een afscheid van het personage.
pi_172908484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:55 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Ik hoop het. Maar het leek meer op een afscheid van het personage.
Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zien *O* Tuurlijk ze had in die cave van de Three eyed Raven wel een speer met Valyrian steel punt erop maar die ging stuk in het gevecht.
mag het weten
pi_172908517
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:45 schreef DragonFodder het volgende:
Oh. My. Fucking. God. Wat een aflevering! Bronn! _O_
beetje overdreven die man.
pi_172908523
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ah, verkeerd gezien :)
pi_172908661
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Arya is een behoorlijke zwaardvechter geworden.

Beetje nep natuurlijk dat Bronn zo makkelijk raak schiet.
Mwoah, in een rechte lijn schieten is niet zo moeilijk. Daarom kon Ramsay Rickon ook makkelijk dood schieten met een pijl. Hopelijk leren de draken dus zigzaggen ;)
pi_172908862
Wowww wat een episode. Tering man _O_ Ik vond het echt afgrijselijk om naar die mensen in brand te kijken. Met draken vechten is zo triest ;( Jamie zal nu wonderbaarlijk genoeg nog wel leven, maar die hoort eigenlijk verdronken te zijn. Dickon wel een lieve jongen :@ Jamie wel een held trouwens. Gewoon als leider voorop in de strijd gaan wat een baas.
pi_172908881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kost teveel geld, gvd dit is al zo vaak gezegd. Net als waarom is Ghost er niet
pi_172908907
Die Tarly zei trouwens dat de goudwagens op tijd aangekomen zijn in Kings Landing. Dus Dany heeft dat niet weten af te pakken. Alleen de laatste troepen en voorraad aan eten is in fik opgegaan
mag het weten
pi_172908935
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
Die Tarly zei trouwens dat de goudwagens op tijd aangekomen zijn in Kings Landing. Dus Dany heeft dat niet weten af te pakken. Alleen de laatste troepen en voorraad aan eten is in fik opgegaan
Die Lannister army waren wel met heel weinig hoor :')
pi_172908957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kost teveel geld, gvd dit is al zo vaak gezegd. Net als waarom is Ghost er niet
Verhaaltechnisch en strategisch is het natuurlijk ook wel slim om niet al je troepen tegelijk te riskeren ;)
pi_172908986
quote:

Juist niet. Ik zou het een enorme gamebreaker vinden als zo'n draak altijd maar won. Het was ook een beetje te verwachten dat dit ging gebeuren wanneer Dany zomaar met een gigantisch leger in de aanval gaat. Had eigenlijk verwacht dat die pijl snoeihard door zijn kop zou gaan en het voor Dany iets lastiger werd om de troon te krijgen.

Het einde vond ik trouwens een beetje raar. Jaime vliegt in het water en komt meteen in het diepste gedeelte terecht. :') We weten toch wel dat hij het overleeft.

Reünie tussen de Starks vond ik trouwens een beetje mager, mocht van mij iets emotioneler.
pi_172909008
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the knee :') Hij gaat het nog doen ook vrees ik ;(
pi_172909014
Ik wist trouwens niet of ik voor Jaime moest zijn of voor Dany. ;(
pi_172909069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef Bananenpap het volgende:
Team Jaime maar dan moet ie wel Cersei een keer flink verraden w.m.b.
pi_172909083
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Arya weer zeer tof trouwens. Had alleen verwacht dat Brann al had verteld dat ze LF moet omleggen. Nu wordt dat zo opgebouwd. Dany trouwens weer met haar bend the knee :') Hij gaat het nog doen ook vrees ik ;(
Ik denk dat Brann onpartijdig is geworden en niet langer meer voor de Starks is. Zijn doel is nu om te waarschuwen voor de whitewalkers.
pi_172909097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:23 schreef Bananenpap het volgende:
Viel me tegen dat Jamie zo lomp hard op Dany afging. Nu weet ik zeker dat ze Jamie niet zullen vermoorden, maar die hoort nu gewoon vermoord te worden voor die actie.
pi_172909185
quote:
Dacht even dat die gingen ketsen in de "cave"
pi_172909191
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Wowww wat een episode. Tering man _O_ Ik vond het echt afgrijselijk om naar die mensen in brand te kijken. Met draken vechten is zo triest ;( Jamie zal nu wonderbaarlijk genoeg nog wel leven, maar die hoort eigenlijk verdronken te zijn. Dickon wel een lieve jongen :@ Jamie wel een held trouwens. Gewoon als leider voorop in de strijd gaan wat een baas.
Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ook :')
pi_172909226
Het moment dat Dany op Drogon over wat water scheerde moest ik denken aan Harry Potter op de griffioen die over het meer van Hogwarts scheerde btw. Nog zo'n gelijkenis naast de Hobbit imitatie.
mag het weten
pi_172909236
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Wat nou voorop? Hij heeft het godganse gevecht op z'n paard verschrikt zitten kijken totdat Dany op de grond aan die harpoen stond te sjorren en hij dacht haar even in de rug te prikken (alweer, want dat is wat hij doet). En dat was nog eens een achterlijke actie ook :')
Jamie kan toch niet meer voorop rijden met 1 hand :') Maar hij bleef ze wel leiden terwijl hij er ook vandoor kon. Dat laatste was achterlijk ja. Jammer dat we Randly ook totaal niet hebben gezien. Hopelijk zijn er wel veel Dothariki dood zodat Dany weinig mensen meer over heeft.
pi_172909238
quote:
Wie zegt dat hij dat niet al gedaan heeft na die scene en voordat ze weer naar buiten kwamen ;)
pi_172909255
quote:
Dany trouwens weer met haar bend the knee :') Hij gaat het nog doen ook vrees ik ;(
Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.
pi_172909267
/rip LF trouwens, mooie wraak om Arya hem met die dagger om te leggen nu
mag het weten
pi_172909274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Prima toch? Denk dat Sansa dan Warden of the North gaat worden. Het gevecht tegen de White Walkers/beyond the Wall is te belangrijk voor Jon.
Zal ik beetje lame vinden. En dan lult zij over trots, maar zij is juist zo trots als een hond op haar 'geboorterecht'.
pi_172909281
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Joosie200 het volgende:
/rip LF trouwens, mooie wraak om Arya hem met die dagger om te leggen nu
Help mij even herinneren wat LF had gedaan tegen Arya of de Starks?
pi_172909290
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij was verantwoordelijk voor de dood van Ned Stark en zijn mannen
pi_172909295
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:')

En Bran proberen te laten vermoorden met de Valyrian steel dagger.
pi_172909310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

bedankt. Alweer vergeten, nooit weer terug gekeken.
pi_172909359
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En Bran proberen te vermoorden met de Valaryan steel dagger.
En hoe Arya nu Walder Frey ombracht als payback voor Cat, zal Arya LF ombrengen als payback dat LF ooit Ned zo in de houding nam. Met een soortgelijk zinnetje: it was foolish of you to entrust the dagger to Bran, knowing that he would give it to me. ^O^
mag het weten
pi_172909601
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King is _O_ Dan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
pi_172909653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat Dany erachter komt dat Jon de true King is _O_ Dan heeft ze helemaal niets meer te zeggen. Genot.
Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ik :P Hooguit samen met Dany, maar zelfs dat gaat niet gebeuren denk ik.
pi_172909666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:47 schreef hafcfan het volgende:
Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that! :+
mag het weten
pi_172909722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Jon is de laatste die op de Iron Throne terecht komt denk ik :P Hooguit samen met Dany, maar zelfs dat gaat niet gebeuren denk ik.
Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:49 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daavos had het al door: I've seen how you looked at her. Jon droog: ain't nobody got time for that! :+
Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bend :{
pi_172909726
HOLY FUCK WAT WAS DAT VET DRACARYSSSSSS
(she/her)
pi_172909755
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee dat boeit hem toch geen flikker. Maar misschien wordt zij dan eens wat normaler. Kan hij zeggen tegen haar bend the knee :+

[..]

Ja zullen wel in love vallen. Vind ik prima als hij maar niet bend :{
Spread the legs eerder *) U know nothing part 2, na Ygritte nu Dany :P
mag het weten
pi_172909903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat mag ze wel doen hoor, Jon returns the favor :9

pi_172910756
Bran met z'n ''Chaos is a ladder'' tegen LF _O-

Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst :X

Ik ben team Jaime/Bronn, maar niet persé voor Cersei..
En team Jon/Davos/Tyrion en dan niet persé voor Dany, helemaal niet zelfs.
pi_172911063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Trut dat ik ben vond ik de scène waarbij een Dothraki paard z'n been werd afgesneden nog het ergst :X
Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dook :') :X
pi_172911088
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:33 schreef Poes. het volgende:
Bran met z'n ''Chaos is a ladder'' tegen LF _O-

Ik ben team Jaime/Bronn, maar niet persé voor Cersei..
En team Jon/Davos/Tyrion en dan niet persé voor Dany, helemaal niet zelfs.
Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijn :{
pi_172911095
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:45 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Dat was de enige scene waarbij ik in elkaar dook :') :X
Ik dus ook ;(
Interesseert me niet hoeveel man er in de fik staat, bij dierenleed kijk ik weg :X
pi_172911109
Ik moest wel lachen bij die 3 paarden die ervandoor gingen _O-
pi_172911276
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik kon dat vuur echt niet aanzien. Wat moet dat een afgrijselijke en onmenselijke dood zijn :{
Mad Queen..

Was Cersei toch humaner met d'r wildfire, één vlaag en je was weg.
pi_172911300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Mad Queen..

Jon vatte het prima samen: als je dit doet ben je geen haar beter.
pi_172911354
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:57 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hebben de Reeds ook geen familiewapen van Valyrian steel? Zou het mooi vinden om Meera met Valyrian wapen terug te zien *O* Tuurlijk ze had in die cave van de Three eyed Raven wel een speer met Valyrian steel punt erop maar die ging stuk in het gevecht.
Vast wel
pi_172911359
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:56 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomen :P
pi_172911362
quote:

[..]

En toch doen hè.. Had dan de Dothraki thuisgelaten, Drogon had prima alles zelf kunnen handelen.
pi_172911390
Gave battle, maar...

Hoe is dat gigantische Dothraki leger zo snel daar gekomen?

Waarom waren er geen Dothraki toen die draak landde en Jaime zijn kans schoon zag?

Waarom ging Dany na die eerste pijl niet gewoon weg?
pi_172911412
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Mad Queen..

Dat dacht ik ook nog ja toen ik dat zag.
pi_172911451
Owja dat gezicht van Theon toen ie Jon op het strand zag staan :D
pi_172911468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:01 schreef Nielsch het volgende:
Owja dat gezicht van Theon toen ie Jon op het strand zag staan :D
Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
pi_172911496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Stond Tyrion daar toen nog bij eigenlijk? Ik dacht van wel, maar ineens was hij ook bij die battle
Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strand ;)
pi_172911577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

nee
pi_172911585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Twijfelde zelf ook, alleen Jon, Davos en Missandei waren er bij op het strand ;)
Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion. :') Sowieso mad quen incoming.
pi_172911603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ah oke. Hoe Dany ook uitviel naar Tyrion. :') Sowieso mad quen incoming.
nou ja, die verdenking om Tyrion als spion te zien zou best kunnen toch.
pi_172911626
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zus :D Dat hij Jamie wil sparen geloof ik wel ja.
pi_172911653
Heb hem net weer gekeken. Maandag nog twee keer maar dan op goed formaat. Echt een steengoede episode dit ^O^
mag het weten
pi_172911668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:10 schreef Joosie200 het volgende:
Heb hem net weer gekeken. Maandag nog twee keer maar dan op goed formaat. Echt een steengoede episode dit ^O^
Had jij ook medelijden met Dickon? ;(
pi_172911672
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
pi_172911676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat? Hij vermoorde de grootse Lannister ooit en is ter dood veroordeeld door zijn zus :D Dat hij Jamie wil sparen geloof ik wel ja.
vanuit Dany oogpunt moet je die optie openhouden.
pi_172911688
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zou me overigens niet verbazen als er inderdaad een spion bij Dany rondloopt, niet perse Tyrion, als je ziet hoe Euron overal op de juiste plek was.
Varys toch? :+
pi_172911701
Drogon zal wel sterven aan een infectie bij de wond in zijn schouder. Net als de persoon waarnaar hij vernoemd is.
pi_172911702
quote:

[..]

Zal wel mooi zijn, maar vrees matig schrijfwerk
pi_172911706
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Had jij ook medelijden met Dickon? ;(
Nul. Hij heeft een dick on :+ Had ie maar net zoals Samwell zijn pa moeten afvallen :+
mag het weten
pi_172911714
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nul. Hij heeft een dick on :+ Had ie maar net zoals Samwell zijn pa moeten afvallen :+
Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurd
pi_172911758
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Sam viel zijn pa ook niet af, maar is gewoon weggestuurd
Mwah.. even Heartsbane gappen :7
mag het weten
pi_172911798
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah.. even Heartsbane gappen :7
Ja dat vond ik een beetje out of karakter, net als dat hij ineens die WW vermoord voor een meid _O-
pi_172911807
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Doelend op steden/kastelen platbranden, want dan krijg je het volk nooit achter je. Daarom zullen ze wel het goederen transport plat hebben gebrand. Al hadden ze er meer aan gehad als ze het zelf hadden meegenomen :P
Ik pikte hem op als: regeren door angst te zaaien. Denk je dat dit soort acties niet alleen maar angst bij het gewone volk oproepen? Haar kracht tot nu toe was juist het volk aan zich te binden door op te treden als hun beschermer, dit... boezemt geen vertrouwen in lijkt me. Mond op mond reclame wordt killing voor haar nu ;)
pi_172911861
Jaime: Rickon
Dickon: Dickon
Bronn: Whahahaha

pi_172911873
Wel benieuwd hoe Jon reageert op deze actie van haar. Hij zal ook wel denken straks komt ze dit ook in het Noorden doen.
pi_172911906
Als Dany de harten van Westeros wil winnen moet ze die White Walkers eerst wat dorpen en steden in het Noorden laten afslachten en ze vervolgens verbranden a la Lannister Army.
pi_172911943
quote:

[..]

Missandei.

En dan laten executeren door Grey Worm. :9
pi_172911949
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:23 schreef Nielsch het volgende:
Als Dany de harten van Westeros wil winnen moet ze die White Walkers eerst wat dorpen en steden in het Noorden laten afslachten en ze vervolgens verbranden a la Lannister Army.
Mwoah, denk dat alleen the North in White Walkers geloofd, dus daar zal ze wel wat meer voor moeten doen
pi_172912155
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:25 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Missandei.

En dan laten executeren door Grey Worm. :9
Gesprek met Davos was wel opvallend inderdaad... spannend..
pi_172912204
Die oever van dat water op het laatst is wel diep man. Hij zinkt direct vele meters.
Edensnator over 'n out
pi_172912282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:25 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Mwoah, denk dat alleen the North in White Walkers geloofd, dus daar zal ze wel wat meer voor moeten doen
Vale ook
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:48:23 #108
Rawr
pi_172912440
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:20 schreef Nielsch het volgende:

Ja was leuk _O-
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:21:16 #109
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172915199
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:20 schreef Nielsch het volgende:

Bronn is echt geniaal maar godver ze geven hem ook even negen levens.
And so is the past
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:23:05 #110
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172915239
Chaos is a ladder. _O_.

Oh en Davos blijft doorhameren over Naath dus daar verwacht ik ook nog wel een plottwist.
And so is the past
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:39:25 #111
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_172915596
Bronn is gewoon de held van het verhaal.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_172915845
Het sparren van Arya en Brienne was ook geniaal. Je zag voor het eerst hoe badass Arya's vechttechnieken zijn geworden. Ze combineert het beste van haar leermeesters => Syrio Forel, Jaqen H'ghar en wat streken van the Hound. _O_
pi_172915872
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Chaos is a ladder. _O_.

Oh en Davos blijft doorhameren over Naath dus daar verwacht ik ook nog wel een plottwist.
Lees ik ook veel over op internet ja. Zal een toffe twist zijn. Of hij wil gewoon een jonge chick fixen
pi_172915874
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:52 schreef Aristoteless het volgende:
Het sparren van Arya en Brienne was ook geniaal. Je zag voor het eerst hoe badass Arya's vechttechnieken zijn geworden. Ze combineert het beste van haar leermeesters => Syrio Forel, Jaqen H'ghar en wat streken van the Hound. _O_
Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt door die twee als the Hound straks komt opdagen in Winterfell :o
pi_172915889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe er gereageerd wordt door die twee als the Hound straks komt opdagen in Winterfell :o
Daar ben ik ook op het wachten :Y
pi_172915895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef Poes. het volgende:

[..]

Die komt daar niet denk ik
pi_172916460
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Lees ik ook veel over op internet ja. Zal een toffe twist zijn. Of hij wil gewoon een jonge chick fixen
Mn man kwam met een theorie die hij had gelezen. Dat zij is vermoord door een faceless figuur, die zich nu voordoet als Missandei. Denk overigens zelf dat er niks achter zit.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 00:43:19 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172916586
Op het eind doet elke hoofdcharacter zijn gezicht af en zijn ze allemaal jaqen h'ghar.
pi_172916879
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mn man kwam met een theorie die hij had gelezen. Dat zij is vermoord door een faceless figuur, die zich nu voordoet als Missandei. Denk overigens zelf dat er niks achter zit.
Dany zal toch ook 3x verraden worden volgens de profetie? Eerst had je die meid die voor Viserys werkte die haar verraadde voor zo'n donkere man. Daarna Jorah. Dus ze moet wel nog een keer verraden worden :P Vond het ook wel leuk dat Cersei over de Golden Company begon. Zal tof zijn als we die nog zien en dat Aemon daar dan ineens bij zit. :+
pi_172917004
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze krijgt wel opeens veel momentjes. maar zal wel betekenen dat ze dood gaat.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 04:16:12 #121
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172918321
Die reactie van Sansa op Arya's swordskills :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 04:22:53 #122
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172918330
FEWER
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_172918402
Wel lang wachten op e5 zo :')
pi_172918481
Net één scène gezien. Heeft iemand link naar stream? Dm :s)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_172919349
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 05:57 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Dat is misschien morgen al zover
pi_172919358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 05:57 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Die lekt ook nog wel denk ik
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:34:19 #127
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172919459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:12 schreef Aristoteless het volgende:
Drogon zal wel sterven aan een infectie bij de wond in zijn schouder. Net als de persoon waarnaar hij vernoemd is.
Vergiftigde pijlen zouden best een goed idee zijn bij zo'n drakenwapen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_172919553
Flee you idiot _O_
pi_172919557
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zou dom zijn als ze dat niet hebben gedaan. Cersei kennende vast wel.

2 draken over :)
pi_172919562
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dan gaat Dany toch Qyburn nodig hebben om haar draak in leven te houden :7
pi_172919565
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 04:16 schreef BaasBanaan het volgende:
Die reactie van Sansa op Arya's swordskills :D
_O_
pi_172919606
quote:
Dat bend the knee was wel weer tenenkrommend ja :') Machtsgeil.

Had ik ook verwacht. Brann moet toch weten dat LF rechtstreeks verantwoordelijk is voor de dood van Ned. Waarom weten zij dat eigenlijk niet?
pi_172919642
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Had ik ook verwacht. Brann moet toch weten dat LF rechtstreeks verantwoordelijk is voor de dood van Ned. Waarom weten zij dat eigenlijk niet?
komt nog wel als Jon terug komt. Arya deed toch geheimzinnig toen ze hoorde dat Lf aanwezig was.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:45:04 #134
pi_172919650
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 04:22 schreef BaasBanaan het volgende:
FEWER
Die was schitterend ja :D
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:45:46 #135
pi_172919665
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:40 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dan gaat Dany toch Qyburn nodig hebben om haar draak in leven te houden :7
Zombiedragon confirmed!
pi_172919687
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Team Jaime maar dan moet ie wel Cersei een keer flink verraden w.m.b.
pi_172919818
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Chaos is a ladder. _O_.

Ja dat is toch wel opvallend.
pi_172919849
Ik vind dit wel Jamie's minste seizoen. Dat gehuppel achtdr zijn zus en gisteren die zelfmoord actie lol. Al komt Dany wel weer wonderbaarlijk weg. Normaal zal er wel een met kruisboog op haar schieten
pi_172919851
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

komt nog wel als Jon terug komt. Arya deed toch geheimzinnig toen ze hoorde dat Lf aanwezig was.
Arya's gezicht sprak boekdelen. Hij staat vast op haar lijst.
pi_172919869
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze zullen wel niet alles in een episode willen :P
pi_172921150
Wat is dat verhaal achter die dagger die LF aan Bran gaf en vervolgens in de handen komt van Arya? Ergens vermoed ik dat dit terugleidt naar hun vader Ned maar geen idee hoe.

Edit: dat was blijkbaar de dagger uit de toren toen Bran viel en verlamd raakte. LF naaide Tyrion erbij via Cat maar zn bedrig kan nu uitkomen?

[ Bericht 30% gewijzigd door jpjedi op 05-08-2017 11:24:49 ]
pi_172921236
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:17 schreef jpjedi het volgende:
Wat is dat verhaal achter die dagger die LF aan Bran gaf en vervolgens in de handen komt van Arya? Ergens vermoed ik dat dit terugleidt naar hun vader Ned maar geen idee hoe.
LF heeft Bran proberen te laten vermoorden met die dagger, Catelyn Stark is er toen mee naar Winterfell gegaan en daar heeft LF gezegd dat die van hem was, maar hij hem niet meer in bezit had. LF heeft in het eerste seizoen Ned Stark verraden. Dus als dat bekend word voor de jonge Starks is het snel gedaan met LF natuurlijk :P
pi_172921271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:23 schreef lord_bono het volgende:

[..]

LF heeft Bran proberen te laten vermoorden met die dagger, Catelyn Stark is er toen mee naar Winterfell gegaan en daar heeft LF gezegd dat die van hem was, maar hij hem niet meer in bezit had. LF heeft in het eerste seizoen Ned Stark verraden. Dus als dat bekend word voor de jonge Starks is het snel gedaan met LF natuurlijk :P
Dat dus!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:46:51 #144
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_172921681
Ik hoorde ergens dat er nu ook een high-quality versie is gelekt. Klopt dat?
pi_172922116
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:46 schreef NaturalScience het volgende:
Ik hoorde ergens dat er nu ook een high-quality versie is gelekt. Klopt dat?
Ja, 720p.
pi_172922874
Randyll is ie dood? toch die man die zijn helm afnam?
pi_172923063
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:36 schreef Troonwoord het volgende:
Randyll is ie dood? toch die man die zijn helm afnam?
Volgens mij niet hoor. Dick On ook niet.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:44:59 #148
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172923105
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Euh nee, dat was Joffrey. Al is dat in de serie geloof ik nooit echt goed uitgelegd.
And so is the past
pi_172923208
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. Dick On ook niet.
Ik dacht ook van niet, maar Randly gaat sowieso wel dood voor het veraad aan house Tyrel.
pi_172923289
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:37 schreef Edensnator het volgende:
Die oever van dat water op het laatst is wel diep man. Hij zinkt direct vele meters.
Inderdaad, dacht ik ook. Vond het wel een spannende afdeling. Ik hield er serieus rekening mee dat hij dood zou zijn.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:54:24 #151
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172923365
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:51 schreef HiZ het volgende:

[..]

Inderdaad, dacht ik ook. Vond het wel een spannende afdeling. Ik hield er serieus rekening mee dat hij dood zou zijn.
Euh nouja met het gewicht van Jaime's harnas is het vrijwel onmogelijk dat hij nog boven water komt tenzij Drogon hem eruit hapt.
And so is the past
pi_172923397
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Euh nouja met het gewicht van Jaime's harnas is het vrijwel onmogelijk dat hij nog boven water komt tenzij Drogon hem eruit hapt.
Klopt,En hij heeft nog een gouden hand ook :+ maar het blijft een serie. En Jamie gaat echt niet dood.
pi_172923680
Jaime gaat niet dood voordat hij Cersei een loer heeft gedraaid.
pi_172923704
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zou dom zijn als ze dat niet hebben gedaan. Cersei kennende vast wel.

2 draken over :)
Ga ik ook vanuit. Wel jammer, want gaat Cersei wel heel makkelijk af zo. Alweer.
pi_172923734
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ga ik ook vanuit. Wel jammer, want gaat Cersei wel heel makkelijk af zo. Alweer.
Ze is haar halve army kwijt en haar beste legeraanvoerder :D
pi_172923746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt,En hij heeft nog een gouden hand ook :+ maar het blijft een serie. En Jamie gaat echt niet dood.
Net als Ned.
pi_172923770
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Het was nog maar een klein plukje van t totale leger, het grootste gedeelte was al met t goud in Kings Landing.
pi_172923778
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Welke serie kijk jij?
wooblabalurg
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:12:29 #159
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172923780
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
pi_172923802
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Net als Ned.
Ned zijn dood zag je toch al van 100 km aankomen. Al deed het wel pijn ;(
pi_172923836
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
Tyrion gaat Jaime wreken door Cersei de nek om te draaien.
wooblabalurg
pi_172923842
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het was nog maar een klein plukje van t totale leger, het grootste gedeelte was al met t goud in Kings Landing.
De Tarly's zijn sowieso weg. Al zie ik Dickon nog wel overleven, maar dan als loyalist van Dany. Nou Jamie komt daar ook niet ongedeerd weg lijkt me. Dan heb je geen legeraanvoerder meer over op land.
pi_172923848
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nog steeds.
wooblabalurg
pi_172923871
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nog steeds.
Jeb. Vooral als Dany weer begint over hoe gemeen Ned was, omdat die voor Robert vocht :r Al die leugens.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:17:54 #165
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172923930
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Vond het nogal wat dat hij het nog zoveel afleveringen gered heeft. Dat een karakter gespeeld Door SB doodgaat is een feit onderhand.
And so is the past
  Forum Admin zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:39:52 #166
35723 crew  GGMM
pi_172924544
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Daar verzinnen ze wel wat op. Dit zijn altijd van die loze cliffhangers. Als Jaimie dood ging dan was dat direct gebeurd, niet via een cliffhanger.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:44:25 #167
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172924665
Overigens wordt er altijd extreem veel nadruk gelegd op het backstabben. Nu ook weer Jaime die gered wordt door Dickon (Whaha) door een backstab.
And so is the past
pi_172924765
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Overigens wordt er altijd extreem veel nadruk gelegd op het backstabben. Nu ook weer Jaime die gered wordt door Dickon (Whaha) door een backstab.
Door Bronn :P. En Bronn is zijn geld ook nog kwijt
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:48:04 #169
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172924770
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja, 720p.
Ik kan 'em niet vinden ;(
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:50:08 #170
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172924816
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Door Bronn :P. En Bronn is zijn geld ook nog kwijt
Dat was de tweede keer toch? Jaime was ook bijna z'n kop kwijt door een Dothraki toen kwam Dickon (Whaha) net op tijd.

Moet hem nog eens kijken geloof ik. :P.
And so is the past
  Forum Admin zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:52:55 #171
35723 crew  GGMM
pi_172924878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[..]

En hoe Arya nu Walder Frey ombracht als payback voor Cat, zal Arya LF ombrengen als payback dat LF ooit Ned zo in de houding nam. Met een soortgelijk zinnetje: it was foolish of you to entrust the dagger to Bran, knowing that he would give it to me. ^O^
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172924886
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat was de tweede keer toch? Jaime was ook bijna z'n kop kwijt door een Dothraki toen kwam Dickon (Whaha) net op tijd.

Moet hem nog eens kijken geloof ik. :P.
Oh dat ben ik al vergeten joh. Had het over die laatste idd. Wel leuk dat Dickon hem ook redde dan :P
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:15:58 #173
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:16:40 #174
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172925461
quote:
Godver. :'). _O-.
And so is the past
pi_172925563
quote:
Deze dingen zijn bijna altijd kut, maar moest hard lachen om deze :') _O-
pi_172926201
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Blijft een Lannister, die kunnen niet op een eervolle manier winnen. Zie Tywin' verraad aan zijn koning, Jaime de kingslayer, Red wedding etc.
pi_172926267
quote:

[..]

[ afbeelding ]

In opdracht van Cersei toch?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:00:04 #178
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172926288
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

In opdracht van Cersei toch?
Joffrey. LF was toen niet eens in de buurt van Winterfell.
And so is the past
pi_172926614
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik kan het me niet meer herinneren, maar dat klinkt niet logisch. Alsof Joffrey toen iets te zeggen had.
pi_172926717
Wat .... een ... aflevering :D :D

Was nogal sceptisch omdat de eerste afleveringen een beetje geforceerd overkwamen en een hoog tempo had wat betreft lines, maar deze aflevering...

Ge-wel-dig! Geen spijt dat ik hem op slechte kwaliteit heb gekeken, kan ik hem maandag nog eens zien en dan op details gaan letten.
pi_172926884
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Was maar een klein stukje van het leger, grootste gedeelte was bij het goud. En Jaime is echt niet dood joh. Die overleeft het wel. Bronn kan ook overal mee weg komen. Dus in feite stelt dit nauwelijks wat voor bij Cersei. Terwijl Dany weer een tegenslag krijgt nu.
pi_172926920
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Was maar een klein stukje van het leger, grootste gedeelte was bij het goud. En Jaime is echt niet dood joh. Die overleeft het wel. Bronn kan ook overal mee weg komen. Dus in feite stelt dit nauwelijks wat voor bij Cersei. Terwijl Dany weer een tegenslag krijgt nu.
Doelde niet op Jamie,Hans. Hoe weten we dat het grootste gedeelte bij het goud was? En nu ging er ook aardig wat goud verloren.
pi_172926945
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Doelde niet op Jamie Hans.
Dan nog zal het Cersei nauwelijks wat doen.
pi_172926959
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dan nog zal het Cersei nauwelijks wat doen.
Dat denk ik wel. Jamie zal wel gevangen worden genomen neem ik aan en de Tarly's zijn ze kwijt.
pi_172927001
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Wut? Joffrey wilde Bran laten vermoorden?
  Forum Admin zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:43:43 #186
35723 crew  GGMM
pi_172927007
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:43 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Wut? Joffrey wilde Bran laten vermoorden?
Ja, dat is al jaren bekend.

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172927012
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Doelde niet op Jamie,Hans. Hoe weten we dat het grootste gedeelte bij het goud was? En nu ging er ook aardig wat goud verloren.
Gesprek tussen Jaime en Randyll.
pi_172927074
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gesprek tussen Jaime en Randyll.
Wel raar dat hun dan achter bleven i.p.v. voorop rijden.
pi_172927093
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jeb. Vooral als Dany weer begint over hoe gemeen Ned was, omdat die voor Robert vocht :r Al die leugens.
Was het maar een leugen, denk dat het meer domheid en extreme vertekende wereldbeeld is. Wat in het geval van een Queen erger is. Elke keer verwijst ze naar gebeurtenissen uit het verleden, terwijl haar beeld ervan nooit klopt. Verbaasde me nog dat ze haar vader een evil man noemde. paar seizoenen geleden was ze haar vader nog op aan het ophemelen. Schijnbaar zijn er toch wat woorden van Tyrion en Barristan Selmy bij haar blijven hangen

[ Bericht 0% gewijzigd door Aristoteless op 05-08-2017 15:54:20 ]
pi_172927197
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wel raar dat hun dan achter bleven i.p.v. voorop rijden.
Eens, dat sloeg ook nergens op. Maar goed, voor het dramatische effect van de aanval moesten ze er natuurlijk wel bij zijn.
pi_172927228
quote:
Thanks ga zo bekijken, ben pas een maand geleden met de serie begonnen en als je de gehele serie bingt besef je niet alles.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 16:00:18 #192
pi_172927274
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:48 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Was het maar een leugen, denk dat het meer domheid en extreme vertekende wereldbeeld is. Wat in het geval van een Queen erger is. Elke keer verwijst ze naar gebeurtenissen uit het verleden, terwijl haar beeld ervan nooit klopt. Verbaasde me nog dat ze haar vader een evil man noemde. paar seizoenen geleden was ze haar vader nog op aan het ophemelen. Schijnbaar zijn er toch wat woorden van Tyrion en Barristan Selmy bij haar blijven hangen
Dat haar vader evil was weet ze nu ook wel. Maar hoe moet ze haar aanspraak op de troon verdedigen zonder over het verleden te beginnen? En hoe moet ze Jons bezwaren afwijzen zonder datzelfde verleden weer te bagatelliseren? Lastig hoor.
pi_172927341
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat haar vader evil was weet ze nu ook wel. Maar hoe moet ze haar aanspraak op de troon verdedigen zonder over het verleden te beginnen? En hoe moet ze Jons bezwaren afwijzen zonder datzelfde verleden weer te bagatelliseren? Lastig hoor.
Ja dat komt omdat haar hele 'Ik heb het recht op de troon' is gebaseerd op een vertekend beeld van de feiten.
pi_172927764
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Ja dat komt omdat haar hele 'Ik heb het recht op de troon' is gebaseerd op een vertekend beeld van de feiten.
Ehh, zo werkt dat in dat universum.
pi_172927858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:26 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ehh, zo werkt dat in dat universum.
Ja ik weet dat dit voor meerdere spelers van het spel van tronen geld dat ze de feiten bewust verdraaien. Maar Dany lijkt er altijd zelf in te geloven met haar verontwaardig stemmetje.
pi_172930127
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Eens, dat sloeg ook nergens op. Maar goed, voor het dramatische effect van de aanval moesten ze er natuurlijk wel bij zijn.
Slecht schrijfwerk. Gras is groen :P.
pi_172930158
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ze heeft nergens aanspraak op. Dat is het hele punt. De enige met een terechte claim was Stannis. Nu moet ze het maar gewoon veroveren.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:49:42 #198
pi_172930292
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ze heeft nergens aanspraak op. Dat is het hele punt. De enige met een terechte claim was Stannis. Nu moet ze het maar gewoon veroveren.
Stannis is dood. De Baratheons zijn dood. Nu heeft zij de next best claim (Jon en Gendry daargelaten).
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:50:52 #199
pi_172930315
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:05 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde dat ze hypocriet is. Wat is er precies vertekend aan haar claim op zichzelf?
pi_172930388
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Stannis is dood. De Baratheons zijn dood. Nu heeft zij de next best claim (Jon en Gendry daargelaten).
Haar familie is afgezet, dan heb je geen rechten meer toch?
pi_172930475
quote:

[..]

Joffrey? :') Die had er helemaal niks mee te maken. Door Cersei/Jaime natuurlijk omdat Brand hun had gezien..
  Forum Admin zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:04:38 #202
35723 crew  GGMM
pi_172930523
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:01 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Joffrey? :') Die had er helemaal niks mee te maken. Door Cersei/Jaime natuurlijk omdat Brand hun had gezien..
Nee, dat is dus niet zo.

Let eens op als je iets kijkt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172930571
In de boeken wordt er gehint naar Joffrey, ben in TV serie niet zeker
(she/her)
pi_172931267
Als ik het me goed herinner wordt er in de serie slechts gehint naar Littlefinger. Tijden geleden dat ik de eerdere seizoenen heb gezien though. Maar Joffrey staat me echt niet bij.
pi_172931386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, dat is dus niet zo.

Let eens op als je iets kijkt.
Bran moest dood omdat hij Cersei en haar broer had gezien. In de toren. Het was in opdracht van Cersei.
  Forum Admin zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:49:04 #206
35723 crew  GGMM
pi_172931395
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bran moest dood omdat hij Cersei en haar broer had gezien. In de toren. Het was in opdracht van Cersei.
Je herhaal nu nogmaals waar ik op reageerde.

Heb je iets toe te voegen aan het gesprek?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172931407
Oh het gedoe met Ned. Dat kwam door LF, maar het was Joffrey die uiteindelijk bepaalde dat hij moest sterven.
pi_172931412
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je herhaal nu nogmaals waar ik op reageerde.

Heb je iets toe te voegen aan het gesprek?
Zeg, augurk in je kont?
  Forum Admin zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:51:26 #209
35723 crew  GGMM
pi_172931451
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeg, augurk in je kont?

Sorry, dat was niet zo vriendelijk inderdaad.

Maar goed, wat jij zei werd dus al gezegd door iemand anders. En is niet waar. Al wordt dat voglens mij duidelijker in het boek dan in de serie, dus ik snap wel hoe je aan je conclusie komt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:54:19 #210
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172931522
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee. Joffrey vond dat het beter was als Bran zou sterven, zijn idee van mercy. Tyrion had hem eerder op de dag weer eens op zijn nummer gezet. Toen heeft hij die dolk gestolen bij Tyrion en aan een cutthroat gegeven.

LF loog over de weddenschap, Tyrion had hem wel degelijk gewonnen maar niet door tegen Jaime te wedden.
And so is the past
pi_172931790
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde dat ze hypocriet is. Wat is er precies vertekend aan haar claim op zichzelf?
Ze zegt dat ze was geboren om Westeros te regeren, dat is natuurlijk de grootste flauwekul. Zelfs als de Targaryen dynasty niet was doorbroken zijn er andere tijdens haar geboorte die een betere claim hadden.

Dan verwijt ze Jon dat hij de eed breekt die Torrhen Stark en Aegon met elkaar afsloten. Dat deed haar vader, Aerys II Targaryen, door de Warden of the North en zijn erfgenaam te executeren.

en dit
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoezo is een verovering van andere families (koningsrijken) niet rechtmatig, en de verovering van je eigen familie wel. Dat was net zo goed landjepik toen.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:03:54 #212
pi_172931849
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat werkt in die wereld. De usurpers zijn ook dood tenslotte, dus wie heeft dan de claim. Cersei?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:09:41 #213
pi_172931982
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:02 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Ze zegt dat ze was geboren om Westeros te regeren, dat is natuurlijk de grootste flauwekul. Zelfs als de Targaryen dynasty niet was doorbroken zijn er andere tijdens haar geboorte die een betere claim hadden.
Iedereen met een betere claim is dood.
quote:
Dan verwijt ze Jon dat hij de eed breekt die Torrhen Stark en Aegon met elkaar afsloten. Dat deed haar vader, Aerys II Targaryen, door de Warden of the North en zijn erfgenaam te executeren.

Ik zeg toch net dat ze hypocriet is.
pi_172932321
quote:

[..]

Ja maar dat ging erom als ze steden en kastelen plat zou branden waar ook mogelijk onschuldige mensen kunnen zijn, Danny viel nu een leger aan.
pi_172932348
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat werkt in die wereld. De usurpers zijn ook dood tenslotte, dus wie heeft dan de claim. Cersei?
Niemand heeft meer een echte claim voor de Iron Throne lijkt me. Er zijn er alleen nog die een claim hebben voor een losse onderdelen van Westeros.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Iedereen met een betere claim is dood.
Zover ze nu weet wel. Maar dat was niet zo toen ze op aarde kwam.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

Ik zeg toch net dat ze hypocriet is.
Ik weet maar je voeg waarom haar claims gebaseerd zijn op een vertekend beeld van de feiten.
pi_172932353
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Denk niemand meer :P. Westeros is helemaal verdeeld. Denk dat Gendry serieus nog de beste claim heeft.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:16:31 #217
pi_172935240
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Niemand heeft meer een echte claim voor de Iron Throne lijkt me. Er zijn er alleen nog die een claim hebben voor een losse onderdelen van Westeros.

[..]

Zover ze nu weet wel. Maar dat was niet zo toen ze op aarde kwam.

[..]

Ik weet maar je voeg waarom haar claims gebaseerd zijn op een vertekend beeld van de feiten.
Denk dat we ongeveer hetzelfde bedoelen hier :)
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:18:37 #218
pi_172935313
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Denk niemand meer :P. Westeros is helemaal verdeeld. Denk dat Gendry serieus nog de beste claim heeft.
Als niemand de claim heeft, heeft Gendry die ook niet. Misschien dan toch maar terug naar zeven soevereine staten. Zou het wel leuk vinden als het daarop uitkwam.
pi_172935912
Cersei heeft eigenlijk de beste claim vind ik.
pi_172937231
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Als niemand de claim heeft, heeft Gendry die ook niet. Misschien dan toch maar terug naar zeven soevereine staten. Zou het wel leuk vinden als het daarop uitkwam.
Sowieso de noord ja. Dat is altijd al een ander rijk dan de anderen geweest. Meer loyaal, afkomst van de first men, enige die in de WW geloven en de NW helpen. Zitten ook wel paar grijze kingdoms tussen hoor
pi_172938189
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Beste claim ja, maar die kan hij nooit bewijzen. Anders kan iedereen wel claimen dat het een bastaard van een koning is
pi_172938927
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nee. Joffrey vond dat het beter was als Bran zou sterven, zijn idee van mercy. Tyrion had hem eerder op de dag weer eens op zijn nummer gezet. Toen heeft hij die dolk gestolen bij Tyrion en aan een cutthroat gegeven.

LF loog over de weddenschap, Tyrion had hem wel degelijk gewonnen maar niet door tegen Jaime te wedden.
Dit. Joffrey wilde Tyrion laten boeten. Is ergens in de boeken uitgelegd.
pi_172939130
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Hadden ze wel mogen uitleggen in de serie dan, hoe zou je dit moeten weten zonder de boeken te hebben geleze?
pi_172939146
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 23:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Sowieso de noord ja. Dat is altijd al een ander rijk dan de anderen geweest. Meer loyaal, afkomst van de first men, enige die in de WW geloven en de NW helpen. Zitten ook wel paar grijze kingdoms tussen hoor
En enige die niet faith of the seven hebben toch?
pi_172939638
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:09 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Ook idd. Old gods hebben ze nog. Dany en andere zuiderlijke heersers zullen Jon en zijn volk nooit kunnen begrijpen
pi_172940251
quote:
Video inmiddels bekeken en ben niet echt overtuigd. Dat Cersei 't niet heeft gedaan is iig absoluut geenszins op wat voor manier dan ook uit te sluiten, video berust geheel op aannames en speculatie.
pi_172940815
Het grappige van die preek van Dany is dat zij hem afsteekt tegen de echte wettige erfgenaam van huis Targaryen.
pi_172940854
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:04 schreef HiZ het volgende:
Het grappige van die preek van Dany is dat zij hem afsteekt tegen de echte wettige erfgenaam van huis Targaryen.
NSS
  zondag 6 augustus 2017 @ 09:12:10 #229
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172940858
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 05:17 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Video inmiddels bekeken en ben niet echt overtuigd. Dat Cersei 't niet heeft gedaan is iig absoluut geenszins op wat voor manier dan ook uit te sluiten, video berust geheel op aannames en speculatie.
Nou dan sluit jij dat niet uit. Even goede vrienden. Ik geef alleen aan wat er gebeurd is. Ik gaf ook meteen aan dat het in de serie niet goed is uitgelegd.
And so is the past
pi_172940882
Ik zie er ook geen overtuigend bewijs in, slechts een mogelijkheid.
pi_172944789
I'm a bastard. :D
pi_172945821
quote:
14s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nou dan sluit jij dat niet uit. Even goede vrienden. Ik geef alleen aan wat er gebeurd is. Ik gaf ook meteen aan dat het in de serie niet goed is uitgelegd.
Is niet aan jou gericht maar aan ggmm omdat ie hele tijd zuur doet.
  zondag 6 augustus 2017 @ 15:18:25 #233
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_172946704
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:09 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 01:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ook idd. Old gods hebben ze nog. Dany en andere zuiderlijke heersers zullen Jon en zijn volk nooit kunnen begrijpen
In de Iron Islands hebben ze de Drowned God.
pi_172946737
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[..]

Die horen niet bij de 7 kingdoms :P
pi_172946738
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[..]

Enige die Old Gods of the forest hebben?
pi_172946938
Gerucht gaat dat Episode 5 Blood of the Dragon heet
pi_172947055
Waarom vernielt Dany trouwens al die voorraden met eten :') :') Juist daarom ging ze daar heen.
pi_172947410
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom vernielt Dany trouwens al die voorraden met eten :') :') Juist daarom ging ze daar heen.
Dothraki voeden zich met lucht :D
pi_172947560
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dothraki voeden zich met lucht :D
Lekker schrijfwerk weer _O- Straks heeft ze nog niks, maar hoor je er niets meer over
pi_172949468
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:34 schreef Ooku het volgende:
Gerucht gaat dat Episode 5 Blood of the Dragon heet
Dan is het des te duidelijker dat de draak het niet gaat redden.
pi_172949999
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Of Sam heeft nog een wondermiddel. :+
  Forum Admin zondag 6 augustus 2017 @ 17:38:30 #242
35723 crew  GGMM
pi_172950059
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Of Sam heeft nog een wondermiddel. :+
Met de snelheid waarin ze tegenwoordig reizen is hij er binnen het kwartier. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:07:31 #243
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_172950733
quote:

[..]

Kan ook verwijzen naar Jon's afkomst ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_172950856
quote:

[..]

Denk toch dat één van die andere twee draken eerder dood gaat dan Drogon.
Maar we zullen het wel zien.
pi_172951811
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:07 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

True!
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:00:52 #246
pi_172954244
quote:

[..]

Oeh.
pi_172954277
quote:

[..]

pi_172957777
Die draak blijft voorlopig nog wel even leven. Anders was hij wel door zijn kop geschoten.
pi_172958140
Dany komt toch een bommenwerper van haar draken aan het maken, zodat ze de Ballista's van een afstand kan vernietigen. Anders gaat een aanval op King's Landing, waar ze waarschijnlijk alleen maar van die Ballista's hebben staan, onmogelijk worden met haar draken.
pi_172960123
het was leuk mensen! om 04:00 uur mogen we weer in het reguliere topic...
pi_172960845
quote:
6s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:06 schreef Nielsch het volgende:
het was leuk mensen! om 04:00 uur mogen we weer in het reguliere topic...
We zien elkaar hier weer als episode 5 uitlekt!
pi_172960931
Nice dat Arya ook in Winterfell is nu!
En stiekem wel blij dat Jaime en Bronn nog leven
pi_172961259
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Jamie zal wel gevangen worden genomen neem ik aan en de Tarly's zijn ze kwijt.
Tarly's leven gewoon nog hoor.
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 23:58:07 #254
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_172961306
Nu de volgende aflevering bijna op tv gaat komen, gaat dit topic alvast dicht zodat we zo meteen niet in twee topics tegelijk bezig zijn over hetzelfde.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')