Jawelquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Dit was geen overtreding
Wel matig verdedigd
Ik zou adviseren om te winnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
als ajax ee doelpunt maakt dan stort nice helemaal in
dat doen die fransen altijd bij een tegendoelpunt
mijn advies aan ajax
doelpunt maken anders gaat het fout
Prima analyse.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
als ajax ee doelpunt maakt dan stort nice helemaal in
dat doen die fransen altijd bij een tegendoelpunt
mijn advies aan ajax
doelpunt maken anders gaat het fout
FK Rostovquote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lausanne Sports, FC Kopenhagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veltman is de reïncarnatie van John Nieuwenburgquote:
In het soepje riep keizer vanaf de kantquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zo snel passen naar niemand Viergever
Dan moet die snel zijn benen brekenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Veltman is de reïncarnatie van John Nieuwenburg
Weet ik veel, kijk Ziggo.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke commentator is het eigenlijk? Ik kijk zelden Eurosport
Sierd via ziggo toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
El Sierd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet naar SierdGOD kijken op ziggosportquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
was een wake up callquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zo onmogelijk als in eigen huis van ze verliezen zeker
Ik heb geen ziggosportquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Niet naar SierdGOD kijken op ziggosport
Sjierd is ook op Eurosportquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Niet naar SierdGOD kijken op ziggosport
Tete en Riedewald weg. Want Viergever en Veltman zijn beter. Koekoek.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet die snel zijn benen breken
Ach die moest begin van het seizoen ook optieven van alles en idereenquote:
Verloor van Rostovquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach die moest begin van het seizoen ook optieven van alles en idereen
Leuke troll klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
en daarom zeg ik dat kluivert de beste speler is bij ajax
Bewaken de cultuur hé . Ook beter volgens nikszeggende slecht onderbouwde statistiekenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tete en Riedewald weg. Want Viergever en Veltman zijn beter. Koekoek.
Veltman is zo lekker fel in de duelsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bewaken de cultuur hé . Ook beter volgens nikszeggende slecht onderbouwde statistieken
Het begon allemaal bij Liefering. De zuurheid toen alquote:
Die lul wilde gewoon doorvoetballen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef Karina het volgende:
Onanannana zegt hij stelt zich aan man.
Nou die is rijp voor een transferquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Veltman is zo lekker fel in de duels
Nou volgens mij had hij gewoon gelijk. Tijd voor de 1-1quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die lul wilde gewoon doorvoetballen.
Tijd voor de verdiende 0-2 dan.
wat is het dan....quote:
is een zaalvoetballerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
en daarom zeg ik dat kluivert de beste speler is bij ajax
Niemand.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:06 schreef NoNickOne het volgende:
Wie gelooft er nog in een goede afloop?
Nicequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:06 schreef NoNickOne het volgende:
Hennie is een cultuurbewaker. Onze club is af.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bewaken de cultuur hé . Ook beter volgens nikszeggende slecht onderbouwde statistieken
Denk dat je beter een romcom kan kijken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:06 schreef NoNickOne het volgende:
Astanaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:07 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Holy
Was dat tegen een Duitse ploeg?
Carlo geeft de beste aanwijzingen als voormalig keeper van Excelsiorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hennie is een cultuurbewaker. Onze club is af.
waar is neres danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Schone ipv De Jong.. hoe verzin je het
Zal wel een soort Poolse herdenkingsdag zijn ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:07 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Holy
Was dat tegen een Duitse ploeg?
De opstand begon op 1 augustus 1944quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel een soort Poolse herdenkingsdag zijn ofzo
Ha die onno.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:08 schreef Onnoman het volgende:
Ajaxxxxxx.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.......................Wat Is dat?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we voor het gele kaarten record vandaag?
ik sprak "wat is dat" als volgt uitquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ha die onno.
Dat is gewoon even inkomen denk ik
Polen vs Russen is ook genot.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:10 schreef Caland het volgende:
Wel echt een bizar mooi doek (qua details)
Legiagoden
Teeuwenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik sprak "wat is dat" als volgt uit
ajaxxxxxx... wat is dat?
En Dennis speelt nog met blokken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Carlo geeft de beste aanwijzingen als voormalig keeper van Excelsior
ajax heeft helemaal geen ervaringquote:
KARINAAAAAAAAAquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ha die onno.
Dat is gewoon even inkomen denk ik
1 2 3 Dennis legoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En Dennis speelt nog met blokken.
te laat knuppelquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goed nummer wel, even aan zetten
ik sprak "wat is dat" als volgt uitquote:
Nu ik dit gelezen heb weet ik dat het niet meer mis kan gaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
ongelofelijk
ow nu gaan we de inzinking van de fransen zien
terwijl ik net ajax afmaak op ervaring en kracht
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Nice hoeft maar één keer te scoren en Ajax is de lul
En toch vind ik Neres op zijn positie beter, en Kluivert beter op linksquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:14 schreef wdn het volgende:
Wat een heerlijke voetballer die Kluivert
Sterke analysequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Nice hoeft maar één keer te scoren en Ajax is de lul
Zit wel wat in ja. Gelukkig lijkt het vandaag allesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:15 schreef S0nic het volgende:
Kluivert is alles of niks. Doet me aan Kishna denken
Die aflevering met Bart Latuheru was de bestequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
'De Regenjas' met Harry Vermeegen.
Wat ik net zegquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:15 schreef skysherrif het volgende:
oh en younes natuurlijk eruit, kluivert naar links en neres op rechts, maar das logisch
Zeg het anders nog een keer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
kluivert is de beste speler van ajax
effe kijken hoeveel keer ik heb ik dit de afgelopen 6 maanden hier getypt
een stuk of 100 keer
Het wordt tijd voor wat nieuws klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
kluivert is de beste speler van ajax
effe kijken hoeveel keer ik heb ik dit de afgelopen 6 maanden hier getypt
een stuk of 100 keer
Nee maar even serieus hoor, ik snap echt niet waarom hij niet weg is, hij is gewoon heel vorig seizoen op 1 of 2 el wedstrijden na kut geweestquote:
Dat Kinkladze werd gehaald mag je nog steeds het conto van de vrouw van Brian Laudrup schrijven.quote:
Ja, mee eens.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch vind ik Neres op zijn positie beter, en Kluivert beter op links
Dit zijn namen die ik al in eeuwen niet meer heb gehoord manquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat Kinkladze werd gehaald mag je nog steeds het conto van de vrouw van Brian Laudrup schrijven.
Vind ik ietwat overdreven, maar goed ik zou Kluivert daar ook graag zienquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee maar even serieus hoor, ik snap echt niet waarom hij niet weg is, hij is gewoon heel vorig seizoen op 1 of 2 el wedstrijden na kut geweest
#jesuisnietsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef Nober het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam. #JeSuisNice
Maar je mag haar niet de schuld geven dat die op linksbuiten werd gezetquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat Kinkladze werd gehaald mag je nog steeds het conto van de vrouw van Brian Laudrup schrijven.
En toch had het op zich wel succesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef franklop het volgende:
YOunes liep naar binnen
Gras is groen
\oquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn namen die ik al in eeuwen niet meer heb gehoord man
ja heel ff terug naar 1998quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn namen die ik al in eeuwen niet meer heb gehoord man
Ik niet, denk nou even terug hoevaak is hij echt heel heel slecht geweest en heeft ie kans op kans verprutst, niet meeverdedigd en nooit heel de wedstrijd diep gegaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik ietwat overdreven, maar goed ik zou Kluivert daar ook graag zien
is lekker makkelijk dekken, hangen naar binnen en je hebt hem altijdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef franklop het volgende:
YOunes liep naar binnen
Gras is groen
Gedeeltelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef franklop het volgende:
YOunes liep naar binnen
Gras is groen
Ik wil ook zeker niet zeggen dat hij een goed seizoen heeft gehad hoor (in de Eredivisie althans)quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik niet, denk nou even terug hoevaak is hij echt heel heel slecht geweest en heeft ie kans op kans verprutst, niet meeverdedigd en nooit heel de wedstrijd diep gegaan?
Kan alleen verrassen als de tegenstander hem niet kent, in de EL eerste wedstrijd (return vaak stuk minder).
Was wel even bang net dat ie en goal ging maken juist nu, niet dat ik dan klaag
Nee, want ook in die tijd was het al typisch Ajax om spelers op de verkeerde plek te zetten. Brian Laudrup werd trouwens ook als opvolger van Jari gehaald, en verzoop op 10. Want was uiteraard geen 10.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je mag haar niet de schuld geven dat die op linksbuiten werd gezet
Als hij scoort Goalbergquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Joezi het volgende:
Dolberg speelt weer als een drol, Drolberg noem ik m van af nu hahaha
Totdat hij een doelpunt maakt, dan is het Doelberg, hahaha.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Joezi het volgende:
Dolberg speelt weer als een drol, Drolberg noem ik m van af nu hahaha
Richard Knopper deed het dan nog best aardig met 15 goalsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, want ook in die tijd was het al typisch Ajax om spelers op de verkeerde plek te zetten. Brian Laudrup werd trouwens ook als opvolger van Jari gehaald, en verzoop op 10. Want was uiteraard geen 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |