Zit wel wat in ja. Gelukkig lijkt het vandaag allesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:15 schreef S0nic het volgende:
Kluivert is alles of niks. Doet me aan Kishna denken
Die aflevering met Bart Latuheru was de bestequote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
'De Regenjas' met Harry Vermeegen.
Wat ik net zegquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:15 schreef skysherrif het volgende:
oh en younes natuurlijk eruit, kluivert naar links en neres op rechts, maar das logisch
Zeg het anders nog een keer.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
kluivert is de beste speler van ajax
effe kijken hoeveel keer ik heb ik dit de afgelopen 6 maanden hier getypt
een stuk of 100 keer
Het wordt tijd voor wat nieuws klaasquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
kluivert is de beste speler van ajax
effe kijken hoeveel keer ik heb ik dit de afgelopen 6 maanden hier getypt
een stuk of 100 keer
Nee maar even serieus hoor, ik snap echt niet waarom hij niet weg is, hij is gewoon heel vorig seizoen op 1 of 2 el wedstrijden na kut geweestquote:
Dat Kinkladze werd gehaald mag je nog steeds het conto van de vrouw van Brian Laudrup schrijven.quote:
Ja, mee eens.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch vind ik Neres op zijn positie beter, en Kluivert beter op links
Dit zijn namen die ik al in eeuwen niet meer heb gehoord manquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat Kinkladze werd gehaald mag je nog steeds het conto van de vrouw van Brian Laudrup schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |