Vind ik ietwat overdreven, maar goed ik zou Kluivert daar ook graag zienquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee maar even serieus hoor, ik snap echt niet waarom hij niet weg is, hij is gewoon heel vorig seizoen op 1 of 2 el wedstrijden na kut geweest
#jesuisnietsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef Nober het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam. #JeSuisNice
Maar je mag haar niet de schuld geven dat die op linksbuiten werd gezetquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat Kinkladze werd gehaald mag je nog steeds het conto van de vrouw van Brian Laudrup schrijven.
En toch had het op zich wel succesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef franklop het volgende:
YOunes liep naar binnen
Gras is groen
\oquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn namen die ik al in eeuwen niet meer heb gehoord man
ja heel ff terug naar 1998quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn namen die ik al in eeuwen niet meer heb gehoord man
Ik niet, denk nou even terug hoevaak is hij echt heel heel slecht geweest en heeft ie kans op kans verprutst, niet meeverdedigd en nooit heel de wedstrijd diep gegaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik ietwat overdreven, maar goed ik zou Kluivert daar ook graag zien
is lekker makkelijk dekken, hangen naar binnen en je hebt hem altijdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef franklop het volgende:
YOunes liep naar binnen
Gras is groen
Gedeeltelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:17 schreef franklop het volgende:
YOunes liep naar binnen
Gras is groen
Ik wil ook zeker niet zeggen dat hij een goed seizoen heeft gehad hoor (in de Eredivisie althans)quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik niet, denk nou even terug hoevaak is hij echt heel heel slecht geweest en heeft ie kans op kans verprutst, niet meeverdedigd en nooit heel de wedstrijd diep gegaan?
Kan alleen verrassen als de tegenstander hem niet kent, in de EL eerste wedstrijd (return vaak stuk minder).
Was wel even bang net dat ie en goal ging maken juist nu, niet dat ik dan klaag
Nee, want ook in die tijd was het al typisch Ajax om spelers op de verkeerde plek te zetten. Brian Laudrup werd trouwens ook als opvolger van Jari gehaald, en verzoop op 10. Want was uiteraard geen 10.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je mag haar niet de schuld geven dat die op linksbuiten werd gezet
Als hij scoort Goalbergquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Joezi het volgende:
Dolberg speelt weer als een drol, Drolberg noem ik m van af nu hahaha
Totdat hij een doelpunt maakt, dan is het Doelberg, hahaha.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef Joezi het volgende:
Dolberg speelt weer als een drol, Drolberg noem ik m van af nu hahaha
Richard Knopper deed het dan nog best aardig met 15 goalsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, want ook in die tijd was het al typisch Ajax om spelers op de verkeerde plek te zetten. Brian Laudrup werd trouwens ook als opvolger van Jari gehaald, en verzoop op 10. Want was uiteraard geen 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |