Hoe heet de man ook alweer? En de OP moet dan ook gewijzigd, mocht dat nog niet gebeurd zijn (ben gaan tikken zonder te checken). Hele FBI staat er niet in. Lijkt me toch wel praktisch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:34 schreef SureD1 het volgende:
Nieuwe FBI directeur confirmed met meer dan 90 stemmen...
Geen idee waar je het nu weer over hebt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Nintex het volgende:
Komt Schumer toch zijn belofte na dat ze nominaties niet langer zullen blokkeren.
Samen met de bipartisen 'problem solvers' voor Obamacare kan het land dan mogelijk eindelijk bestuurd gaan worden.
Heeft Schumer dat gezegdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Nintex het volgende:
Komt Schumer toch zijn belofte na dat ze nominaties niet langer zullen blokkeren.
Samen met de bipartisen 'problem solvers' voor Obamacare kan het land dan mogelijk eindelijk bestuurd gaan worden.
Christopher Wray - is aangepast, heb hem onder de CIA directeur gezet... ik ga dat niet omdraaien op mijn telefoon, duurt drie wekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe heet de man ook alweer? En de OP moet dan ook gewijzigd, mocht dat nog niet gebeurd zijn (ben gaan tikken zonder te checken). Hele FBI staat er niet in. Lijkt me toch wel praktisch.
Verder zou ik het persoonlijk graag andersom zien. Eerst de functie, dan de naam. Maar dat mag je negeren verder
Hebben ze massaal geblokkeerd dan? Er is amper officieel genomineerd, Dems zijn in de minderheid, weinig trucjes ter beschikking, zelfs DeVos heeft het gehaald. Bij de SCOTUS p-nominatie hebben ze het niet onterecht wel geprobeerd en toen kwamen de Reps met de nucleaire optie en werd filibusteren verboden (of iig aan banden gelegd). Althans, zo herinner ik het me.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:47 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Christopher Wray - is aangepast, heb hem onder de CIA directeur gezet... ik ga dat niet omdraaien op mijn telefoon, duurt drie weken
Nee natuurlijk hebben ze dat helemaal niet geblokkeerdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze massaal geblokkeerd dan? Er is amper officieel genomineerd, Dems zijn in de minderheid, weinig trucjes ter beschikking, zelfs DeVos heeft het gehaald. Bij de SCOTUS p-nominatie hebben ze het niet onterecht wel geprobeerd en toen kwamen de Reps met de nucleaire optie en werd filibusteren verboden (of iig aan banden gelegd). Althans, zo herinner ik het me.
Wray is verder ook niet echt een omstreden nominatie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij had wel gezegd wat makkelijker te zijn na het afschieten van dat belachelijke gop plan voor zorgverzekeringen. Was iets van "Both parties will need to give, so we'll move on NDAA and a couple of nominations."
Precies en dat is de enige reden waarom hij zoveel stemmen krijgtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wray is verder ook niet echt een omstreden nominatie.
Owh, verkeerd begrepen danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk hebben ze dat helemaal niet geblokkeerd![]()
Daarom vraag ik ook of hij dat gezegd heeft want het lijkt me sterk als er helemaal niet geblokkeerd wordt
Daarom. Dat hele stuk tekst van Nintex slaat nergens op...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou ook niet de suggestie willen maken dat hij dat wel was. Het ging me er meer om dat Nintex in dit geval gelijk had; althans in wat afgezwakte vorm.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan nog wel weer een domper voor Trump zijn als hij erachter komt dat hij niet één of andere jaknikker heeft zitten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies en dat is de enige reden waarom hij zoveel stemmen krijgt
Totally off topic: maar een PI wijzigen is je post voor 11% wijzigen?!?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb bij de vorige OP-wijziging alleen de naam gewijzigd, maar waarom staat de WH Chief of Staff eigenlijk niet bij het kopje White House Office maar bij Cabinet Level Officials? Er is toch helemaal geen meerderheid in de Senaat vereist om een WH Chief of Staff te benoemen?
Die generaals op overheidsposten zijn toch wel populair in de VS op dit moment.twitter:ArmyTimes twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 22:56:41Sessions taps former Army general to lead federal prison system https://t.co/P3NH9Xvs5s https://t.co/9cK5Gnrc4E reageer retweet
En voor Nintex ook blijkbaarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan nog wel weer een domper voor Trump zijn als hij erachter komt dat hij niet één of andere jaknikker heeft zitten.
Fixed that for you. Want hij heeft zich nogal verslikt in het DOJ en de inlichtingendiensten tot dusverrequote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan nog wel weer een domper voor Trump zijn als hij erachter komt dat hij WEER niet één of andere jaknikker heeft zitten.
Ja. Die zei:"We hebben een minderheid, en daarmee houden we alles tegen."quote:
Believe me?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja. Die zei:"We hebben een minderheid, en daarmee houden we alles tegen."
Dat zei die. Echt waar hoor. Ja. Believe me!
Wat Iran betreft is voor Tillerson vooral belangrijk dat Trump elke drie maand bevestigt dat Iran zich aan de overeenkomst houdt. Anders staan ze ook daar tegenover de EU, China, Rusland etc... Waarschijnlijk hopen ze dat Iran zelf de deal overtreedt omwille van de nieuwe sancties, kunnen ze zeggen "told you so".quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Iran hoor je opvallend genoeg niet zoveel over door Tillerson, Europa wel en het inperken van wat bevoedheid van de president.
https://www.theatlantic.c(...)n-iran-jcpoa/535602/quote:Tillerson Acknowledges 'Differences' With Trump on Iran Deal
U.S. Secretary of State Rex Tillerson acknowledged Tuesday he and President Trump “have differences” on the nuclear deal with Iran, but said the Islamic republic was violating the spirit of the agreement with its activities, adding the U.S. was working with its allies to ensure Iran’s compliance with the deal.
Tillerson, at a news conference at the State Department, described his relationship with Trump as “good” and said he felt “comfortable telling him my views.”
“He and I have differences of views on things like JCPOA and how we should use it,” he said, referring to the Joint Comprehensive Plan of Action. “But, I think, if we’re not having those differences, I’m not sure I’m serving him.”
At issue is the deal Iran signed in 2015 with the United States, Britain, China, France, Germany, Russia, and the European Union, under which it agreed to freeze its nuclear program in return for the lifting of some international sanctions. Under U.S. law, the administration must inform Congress every 90 days whether Iran is still complying with the agreement. Trump, who as presidential candidate called the deal “the worst” ever, certified—for the second time—last month that Iran was in compliance. He later told The Wall Street Journal: “If it was up to me, I would have had them noncompliant 180 days ago.” Trump added he “would be surprised if they [Iran] were in compliance” in September, the next time he is scheduled to decide on the issue.
But Tillerson, speaking at the State Department, said the U.S. was working with “the other parties to that agreement, our European allies in particular, to ensure we are fully enforcing all aspects of that agreement.” He said the JCPOA “dealt with a very small slice” of Iran’s actions, and “ignored all of their other detrimental activities in the region,” citing the Islamic republic’s ballistic-missile program, and its actions in Iraq, Syria, Yemen, and elsewhere. He added Iran was violating the spirit of the agreement through its actions.
“The conversation on Iran does not begin and end with the JCPOA,” he said.
Tillerson acknowledged that because Iran had been rewarded upfront for signing the deal, the U.S. had “limited levers available” and was working with its allies to put “collective pressure” on Iran to amend its behavior. “It is important in our view that we keep our allies with us” on the issue, he said.
Returning to the issue of Iran’s violation of the “spirit of the agreement,” Tillerson said the U.S. would have to decide whether to tear up the deal or stay in it and hold Tehran responsible for its actions.
“I think there are a lot of alternative means by which we use the agreement to advance our policies and the relationship with Iran,” Tillerson said. “And that’s what the conversation is, generally, with the president as well.
Schumer zei letterlijk dat ze nominaties niet langer zouden ophouden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja. Die zei:"We hebben een minderheid, en daarmee houden we alles tegen."
Dat zei die. Echt waar hoor. Ja.
Is CNN te vertrouwen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:19 schreef Nintex het volgende:
[..]
Schumer zei letterlijk dat ze nominaties niet langer zouden ophouden.
http://edition.cnn.com/videos/politics/2017/07/28/chuck-schumer-full-remarks-health-care-ctn-sot.cnn
"There are things we can do quickly including moving up a number of nominations. So we can work together our country demands it."
Hm als ik het zo bekijk hoort hij wel bij de cabinet-officials maar is hij de enige daar die niet door de senaat goedgekeurd hoeft te worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hallo, kan iemand even antwoord geven op mijn vraag?!?
Dank u beleefd alvast
White House Chief of Staff heeft de status van Cabinet-rank. Volgens Wikipedia is er geen goedkeuring van de Senaat nodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hallo, kan iemand even antwoord geven op mijn vraag?!?
Dank u beleefd alvast
quote:Wall Street Journal: Can you tell us more about what’s going on?
Trump: No, but I can say that we’re going to be very involved with the U.K. I mean, you don’t hear the word Britain anymore. It’s very interesting. It’s like, nope.
Wall Street Journal: I work with a Brit.
Wall Street Journal editor-in-chief Gerard Baker: I’m English. We always make that point. You’re right, yeah.
Anders zet je er twee ** bij met onderaan de verklaring?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank beiden![]()
Dus hij staat goed en ook weer niet. Moeten we daar nog wat mee (tussen haakjes achter: uitzondering, geen Senaatstoestemming vereis oid), of wordt de kennis "wel juiste kopje, doch geen Senaatsgoedkeuring vereist" verondersteld geacht in dit topic?
Opgelostquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Anders zet je er twee ** bij met onderaan de verklaring?
Prima idee, maar ik kan deze OP niet aanpassen (tot ik een nieuw topic in de reeks open).quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Anders zet je er twee ** bij met onderaan de verklaring?
Was het maar zo simpel, ik ben de TO niet nuquote:
https://www.washingtonpos(...)dad8a02644a#commentsquote:How to degrade the growing power of North Korea
Today, only the Ground-Based Midcourse Defense system — designed to intercept ICBMs as they travel through space — protects the United States from nuclear attack. The Terminal High-ltitude Area Defense system, calibrated to destroy medium-range missiles as they reenter Earth’s atmosphere, defends South Korea. Both platforms, and accompanying missile-interceptor programs such as the Multi-Object Kill Vehicle, must remain top priorities, but North Korea’s ICBM tests necessitate new measures.
We must now take missile defense into space.
Although the Institute for Defense Analysis reported in 2011 that the United States possesses the requisite technology to field a space-based interceptor (SBI) program within 10 years, little progress has been made in the six years since. Legislating to advance SBI and expand the scope of the Missile Defense Agency has been a critical priority for me on the Senate Armed Services Committee. Only with a serious space-based capability can we target missiles in their boost phase and maximize discrimination of decoys during midcourse flight.
Our aim must be to outpace the North Korean threat by orders of magnitude, not merely to keep up with it. Space-based missile defense can get us there.
However, simply defending against North Korean projectiles is insufficient. We must also deprive Pyongyang of the resources it directs to its nuclear and ballistic missile programs. Unfortunately, during the Obama administration, the White House was more interested in securing a climate deal with China than enforcing sanctions against Pyongyang.
President Trump is right when he says that China holds unique sway over North Korea. Beijing is effectively its only real trading partner, and the illicit network that finances North Korea’s atomic pursuits runs through Chinese banks and companies.
I applaud the Treasury Department for recently designating the Bank of Dandong as a primary money laundering concern; now is the time to take further action against other key violators that bankroll the North Korean mafia state, including Bank of China. U.N. reports, Justice Department documents and nongovernmental organization research have proved that Kim depends on the U.S. financial system to pay his elites, generals, security forces and soldiers. We must, through our financial regulations, compel U.S. banks with correspondent accounts linked to North Korean entities to begin mapping out the complex financial web of beneficial ownership that Pyongyang obscures with Chinese assistance.
Yet even a sanctioned North Korea remains a threat. Endemic to the regime is the enduring Juche ideology that deifies the Kim family and promises reunification of Korea in a communist utopia. Like all authoritarian regimes before it, the Korean Workers Party propagates these lies in a vacuum of truth.
Reauthorization of the North Korea Human Rights Act (which I am co-sponsoring) can enable the United States to reach the people of North Korea with targeted messages of hope and support, as well as examples of the freedoms we enjoy every day. We should take this a step further and begin to initiate targeted information operations focusing on North Korean political elites who, like everyday North Koreans, have also felt the brunt of Kim’s paranoid persecution. We must begin to quietly signal to these elites that there is a future for them if they are prepared to do the right thing when it matters most.
The only way to degrade the growing power of Pyongyang is through a coordinated approach that nullifies North Korea’s missile advances, stymies its illicit cash flow and challenges the lies that underpin Kim’s hold on power. This would turn the tables on Pyongyang and give us back the advantage.
twitter:RWPUSA twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 21:36:30"Weighing in" on a witness's lie about a matter under criminal investigation is obstruction of justicehttps://t.co/P1rBfmC3pa via @politico reageer retweet
Ja, die stomme Democraten zijn er inderdaad echt de oorzaak van dat een land met een Republikeinse president, een Republikeinse meerderheid in de Senaat en een Republikeinse meerderheid in het Huis niet bestuurd kan worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:40 schreef Nintex het volgende:
Medeverantwoordelijk ja, als de Democraten hun kiezers eerlijk hadden gerepresenteerd en daadwerkelijke voor een langetermijn visie hadden gestaan in plaats van dat symbolische gezwijmel om maar zo min mogelijk te moeten veranderen [en een bepaalde upper middle class te beschermen], dan was dit gezeik misschien niet eens aan de orde geweest en waren een heleboel kiezers niet zo verward geraakt dat je dit idiote systeem hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ja, die stomme Democraten zijn er inderdaad echt de oorzaak van dat een land met een Republikeinse president, een Republikeinse meerderheid in de Senaat en een Republikeinse meerderheid in het Huis niet bestuurd kan worden.
Eh nee. D'r staan nog honderden benoemingen open waar Trump niemand voor kan vinden. Hij doet het gewoon slecht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Medeverantwoordelijk ja, als de Democraten hun kiezers eerlijk hadden gerepresenteerd en daadwerkelijke voor een langetermijn visie hadden gestaan in plaats van dat symbolische gezwijmel om maar zo min mogelijk te moeten veranderen [en een bepaalde upper middle class te beschermen], dan was dit gezeik misschien niet eens aan de orde geweest en waren een heleboel kiezers niet zo verward geraakt dat je dit idiote systeem hebt.
Dus? Ik zeg dat de Democraten medeverantwoordelijk zijn voor Trump aan de macht.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eh nee. D'r staan nog honderden benoemingen open waar Trump niemand voor kan vinden. Hij doet het gewoon slecht.
Het is deels de arrogantie van de Democraten die ervoor gezorgd heeft dat deze droevige clown president kon worden. Hoewel de Republikeinen hem natuurlijk nooit als kandidaat hadden moeten omarmen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:21 schreef Kansenjongere het volgende:
Ja, die stomme Democraten zijn er inderdaad echt de oorzaak van dat een land met een Republikeinse president, een Republikeinse meerderheid in de Senaat en een Republikeinse meerderheid in het Huis niet bestuurd kan worden.
Dat mag zo zijn, maar ik reageerde op een Trumpfan die diens onzin nablaatte dat hij niet aan besturen toekomt doordat die stomme democraten hem met hun minderheid in Huis en Senaat het werken onmogelijk maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is deels de arrogantie van de Democraten die ervoor gezorgd heeft dat deze droevige clown president kon worden. Hoewel de Republikeinen hem natuurlijk nooit als kandidaat hadden moeten omarmen.
Zonder twijfel een van de grootste faals in de Amerikaanse politieke geschiedenis.
Gelukkig is Trump geen Democraat, want dan was Fox News overgegaan op ingelaste uitzendingen over het anti-Amerikanisme van de president.quote:
Eekhoorns ook, die hebben hem ook niet weten te stoppen...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus? Ik zeg dat de Democraten medeverantwoordelijk zijn voor Trump aan de macht.
Over de gemengde reacties over de politieke speech bij de Boy Scouts:quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:32 schreef Nintex het volgende:
Er is weer een prachtig transcipt van een interview met een gast rol voor Ivanka
http://www.politico.com/story/2017/08/01/trump-wall-street-journal-interview-full-transcript-241214
Teaser:
[..]
Clinton had geen plan wat heeft dat met waarheid en fatsoen te maken, en ja Trump is een enorme demagoog wat dat betreft, maar als je tegenstander geen enkel fatsoenlijk plan presenteert, en simpelweg profiteert van bepaalde symbolen, tsja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eekhoorns ook, die hebben hem ook niet weten te stoppen...
Beetje vreemde conclusie. Volgens mij zijn het meer stemmers die niet van waarheid en fatsoen houden die hem macht hebben gegeven.
Fixed!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima idee, maar ik kan deze OP niet aanpassen (tot ik een nieuw topic in de reeks open).
En TO (SureD1) na een x-aantal uur ook niet meer. Dus dat wordt mod vragen, of de volgende TO vragen.
De Democraten zijn alleen verantwoordelijk voor hun eigen verlies. Dat de winnaar een incapabel mongooltje blijkt te zijn is niet de schuld van de tegenstander. Dat is de schuld van mensen die een incapabel mongooltje niet kunnen herkennen, of die het blijkbaar geen reet interesseert dat zo'n mongooltje aan de touwtjes mag trekken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Clinton had geen plan wat heeft dat met waarheid en fatsoen te maken, en ja Trump is een enorme demagoog wat dat betreft, maar als je tegenstander geen enkel fatsoenlijk plan presenteert, en simpelweg profiteert van bepaalde symbolen, tsja.
Hoax?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:20 schreef Refragmental het volgende:
Trouwens nog nieuwe ontwikkelingen op dat hele Rusland hack hoax verhaal?
Sssst. Geen slapende trollen waker maken.quote:
Volgens mij geen troll maar daadwerkelijk een oprechte Trump-supporter. Denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Sssst. Geen slapende trollen waker maken.
Nee. Het is een hoax omdat het vanaf het begin af aan bijelkaar gefantaseerde onzin is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:26 schreef Montov het volgende:
Als je over een bepaald onderwerp een tijd lang niets hebt gehoord, dan is het een hoax. Simpel.
De val van de Berlijnse Muur is ook een hoax bijvoorbeeld. En de Armeense genocide.
Nee, na zijn eerste speech kon je al zien dat deze man geschift is. Mensen kozen voor hem omdat hij niet PC is. Want als politieke correctheid ergens geen plaats heeft is het wel de politiek...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Clinton had geen plan wat heeft dat met waarheid en fatsoen te maken, en ja Trump is een enorme demagoog wat dat betreft, maar als je tegenstander geen enkel fatsoenlijk plan presenteert, en simpelweg profiteert van bepaalde symbolen, tsja.
Oh. Die sancties zijn een direct gevolg van het hacken? Goed om te wetenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:29 schreef Montov het volgende:
En als je je vingers maar diep genoeg in je oren stopt, dan hoor je ook niets over sancties-wet die nu op het bureau van Trump ligt. Geen enkele recente ontwikkelingen verder!
Nee hoor, is allemaal niet waar. Zo heeft de president zijn zoon ook niet geholpen om te liegen over de Russen. Maar dat zouden alle lieve papa's doen, toch? En kan jij eens effe stoppen met je trollende fanboy gedrag? Het is geen voetbalclub, ofzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:20 schreef Refragmental het volgende:
Tis alweer een tijdje stil geweest daaromheen.
Klopt, dat hele Seth Rich verhaal bij elkaar verzonnen door een Fox-'journalist' en een Republikeinse donor. Goed van je dat je dat toegeeftquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee. Het is een hoax omdat het vanaf het begin af aan bijelkaar gefantaseerde onzin is.
Haha wtf heeft dit allemaal met het vermeende hacken van Rusland te maken?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, is allemaal niet waar. Zo heeft de president zijn zoon ook niet geholpen om te liegen over de Russen. Maar dat zouden alle lieve papa's doen, toch? En kan jij eens effe stoppen met je trollende fanboy gedrag? Het is geen voetbalclub, ofzo.
Ik maakte een trol wakker. Rusland is een complete hoax, jij je zin.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Haha wtf heeft dit allemaal met het vermeende hacken van Rusland te maken?
Ben je zo blind anti-trump dat je gelijk wild om je heen begint te slaan wanneer iemand niet gelijk meedoet met anti-trump zijn?
Eerder dat er net leaks zijn uitgekomen dat Seymour Hersh (geen kleintje, Pulitzer Prize winner enzo) toegeeft dat Seth Rich de leaker van de DNC mails was.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, dat hele Seth Rich verhaal bij elkaar verzonnen door een Fox-'journalist' en een Republikeinse donor. Goed van je dat je dat toegeeft.
Kan jij aub opzouten met je complotten??quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eerder dat er net leaks zijn uitgekomen dat Seymour Hersh (geen kleintje, Pulitzer Prize winner enzo) toegeeft dat Seth Rich de leaker van de DNC mails was.
Euh, no offence, maar wie heeft jou benoemd als akela van het topic? Het wordt een tikje vervelend. Laat het topic lekker z'n beloop gaan, of meld het bij de mods als er echt iets mis is.quote:
Je snapt toch wel dat Wikileaks zelf waarschijnlijk op de hoogte is wie het was, dus Assange kan vermoedelijk gewoon getuigen hierover, maar doet dat niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Eerder dat er net leaks zijn uitgekomen dat Seymour Hersh (geen kleintje, Pulitzer Prize winner enzo) toegeeft dat Seth Rich de leaker van de DNC mails was.
Jij en zoveel anderen worden keihard geplayed door wikileaks.quote:towsky says he became convinced that the FBI had a report concluding that Seth Rich's laptop showed he had had contacts with WikiLeaks after speaking to the legendary reporter Seymour Hersh, who was also investigating Rich's death. According to the transcripts in the lawsuit, Butowsky says Hersh had an FBI source who confirmed the report.
In an interview this week, Hersh sounds unconvinced.
"I hear gossip," Hersh tells NPR on Monday. "[Butowsky] took two and two and made 45 out of it."
Inderdaad, eindelijk eens kappen met dat hele Rusland hack hoax gedoe!!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kan jij aub opzouten met je complotten??
Je kunt geen enkele reden verzinnen waarom Assange niet zijn bronnen prijsgeeft?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat Wikileaks zelf waarschijnlijk op de hoogte is wie het was, dus Assange kan vermoedelijk gewoon getuigen hierover, maar doet dat niet.
Er zijn te veel toevalligheden om dit opzij te schuiven.quote:Anyway, dit is Hersh zijn mening op dit moment:
[..]
Een hele hoop, dat is natuurlijk sowieso al een belangrijke reden waarom deze audio dus 100% zeker weten niet de bron prijs geeft.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:46 schreef Refragmental het volgende:
Je kunt geen enkele reden verzinnen waarom Assange niet zijn bronnen prijsgeeft?
Er is letterlijk 0 bewijs dat Rich de lekker was. Er zijn wel talloze getuigenissen van de hoofden van inlichtendiensten en mensen hierbuiten dat alles wat zij gezien hebben erop wijst dat het de Russen waren.quote:Er zijn te veel toevalligheden om dit opzij te schuiven.
Op dit moment is er meer en meer bewijs dat Seth Rich altijd al de leaker was geweest, en intussen nog steeds 0,0 bewijs dat Rusland betrokken was bij de hacks.
Ervan uitgaande dat het Rusland verhaal niets is, wat vind je dan van de meetings van Don Jr, en Trumps pogingen om de kont van Putin te likken?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk eens kappen met dat hele Rusland hack hoax gedoe!!
Tot nu toe enkel een complot gebleken zonder enig bewijs
[..]
Je kunt geen enkele reden verzinnen waarom Assange niet zijn bronnen prijsgeeft?
[..]
Er zijn te veel toevalligheden om dit opzij te schuiven.
Op dit moment is er meer en meer bewijs dat Seth Rich altijd al de leaker was geweest, en intussen nog steeds 0,0 bewijs dat Rusland betrokken was bij de hacks.
Ik weet niet meer welke ontwikkelingen je nog verwacht? Rusland heeft gepoogd de verkiezingen te beïnvloeden, dat is bevestigd door vrijwel iedereen in Amerika met kennis van zaken, ze hebben geen directe invloed gehad (door bijvoorbeeld aantallen stemmen te wijzigen) maar dat is niet omdat ze het niet geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:20 schreef Refragmental het volgende:
Tis alweer een tijdje stil geweest daaromheen.
Ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Euh, no offence, maar wie heeft jou benoemd als akela van het topic?
Ik kan de reden bedenken, Assange is een leugenaar met een agenda #KoningFakeNews.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:46 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Tallloze? Je bedoelt 2 of 3?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een hele hoop, dat is natuurlijk sowieso al een belangrijke reden waarom deze audio dus 100% zeker weten niet de bron prijs geeft.
[..]
Er is letterlijk 0 bewijs dat Rich de lekker was. Er zijn wel talloze getuigenissen van de hoofden van inlichtendiensten en mensen hierbuiten dat alles wat zij gezien hebben erop wijst dat het de Russen waren.
Dit rondje kun je blijven doen, hij reageert zo selectief dat er niet mee te discussiëren valt. En zodra je daar wat van zegt, val je hem op de man aan, blijkbaar. Het is een bizar fenomeen waar betrouwbare bronnen onbetrouwbaar zijn, en tegen de stroom in zwemmen blijkbaar getuigt van grootse intelligentie. Als Trump straks met droge ogen toegeeft dat hij inderdaad met Rusland heeft samengewerkt, wordt dat goedgepraat als vakmanschap or whatever. Alles om maar geen ongelijk te hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:54 schreef Ludachrist het volgende:
Dus eigenlijk zeggen de FBI en de CIA iets, maar die tellen niet mee, dus zijn er geen bronnen.
Tevens heeft de CIA het misschien zelf gedaan.
Goed verhaal.
Ik vind het knap van je dat je je ongelijk zo open durft toe te geven. Lofquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant om te zien hoe autoriteit werkt voor Refragmental. Als iemand het met hem eens komt hij direct met een argumentum ad verecundiam (geen kleintje, Pullitzer gewonnen!), maar als experts bij de CIA en FBI het niet met hem eens zijn betekent dat direct dat ze onbetrouwbaar zijn en dat expertise niet heel belangrijk is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit rondje kun je blijven doen, hij reageert zo selectief dat er niet mee te discussiëren valt. En zodra je daar wat van zegt, val je hem op de man aan, blijkbaar. Het is een bizar fenomeen waar betrouwbare bronnen onbetrouwbaar zijn, en tegen de stroom in zwemmen blijkbaar getuigt van grootse intelligentie. Als Trump straks met droge ogen toegeeft dat hij inderdaad met Rusland heeft samengewerkt, wordt dat goedgepraat als vakmanschap or whatever. Alles om maar geen ongelijk te hebben.
Ik vind het fascinerend uit een puur psychologisch perspectief.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant om te zien hoe autoriteit werkt voor Refragmental. Als iemand het met hem eens komt hij direct met een argumentum ad verecundiam (geen kleintje, Pullitzer gewonnen!), maar als experts bij de CIA en FBI het niet met hem eens zijn betekent dat direct dat ze onbetrouwbaar zijn en dat expertise niet heel belangrijk is.
Opmerkelijke drogredenen.
En een prachtig voorbeeld hoe mensen doorgaans niet bepaald rationele wezens zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend uit een puur psychologisch perspectief.
Ook een mooi stukje cognitieve dissonantie op het vlak van de twijfels bij de inlichtingdiensten. 'Ze hebben alleen maar vermoedens en weten het niet volledig zeker'.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend uit een puur psychologisch perspectief.
Maar dat is Comey, en die telt niet. We hebben nu een nieuwe chef, Wray:quote:BURR: Do you have any doubt that Russia attempted to interfere in the 2016 elections?
COMEY: None.
BURR: Do you have any doubt that the Russian government was behind the intrusions in the D triple C systems and the subsequent leaks of that information?
COMEY: No, no doubt.
BURR: Do you have any doubt the Russian government was behind the cyber intrusion in the state voter files?
COMEY: No.
Ach. gelukkig hebben we de DNI nog.quote:He also said he had no reason to doubt the assessment of intelligence agencies that Russia had interfered in the U.S. election through hacking
Ziejewel, het is helemaal niet zeker. Hoax.quote:We assess with high confidence that Russian military intelligence (General Staff Main Intelligence Directorate or GRU) used the Guccifer 2.0 persona and DCLeaks.com to release US victim data obtained in cyber operations publicly and in exclusives to media outlets and relayed material toWikiLeaks.
De basis van alle complot theorieën.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:46 schreef Refragmental het volgende:
Er zijn te veel toevalligheden om dit opzij te schuiven.
Je weet dat de FBI de gehackte servers zelf nooit heeft aangeraakt en dat de bevindingen van Crowdstrike komen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant om te zien hoe autoriteit werkt voor Refragmental. Als iemand het met hem eens komt hij direct met een argumentum ad verecundiam (geen kleintje, Pullitzer gewonnen!), maar als experts bij de CIA en FBI het niet met hem eens zijn betekent dat direct dat ze onbetrouwbaar zijn en dat expertise niet heel belangrijk is.
Opmerkelijke drogredenen.
Dit zegt hij dan ook regelmatig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:17 schreef truthortruth het volgende:
[..]
De basis van alle complot theorieën.
Niks, je hebt helemaal gelijk. De FBI kan het niet weten, de CIA is niet te vertrouwen en het DNI weet het niet zeker. Er is geen bewijs, alles is een hoax.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je weet dat de FBI de gehackte servers zelf nooit heeft aangeraakt en dat de bevindingen van Crowdstrike komen?
http://edition.cnn.com/20(...)owdstrike/index.html
Dan hebben we nog de CIA, en iedereen weet dat de CIA niet te vertrouwen is, en ook is opgericht als tool tegen Rusland.
Wat blijft er dan nog over?
Ja iedereen weet dat de CIA niet te vertrouwen is...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je weet dat de FBI de gehackte servers zelf nooit heeft aangeraakt en dat de bevindingen van Crowdstrike komen?
http://edition.cnn.com/20(...)owdstrike/index.html
Dan hebben we nog de CIA, en iedereen weet dat de CIA niet te vertrouwen is, en ook is opgericht als tool tegen Rusland.
Wat blijft er dan nog over?
Maar Comet Pizza is een horrorhuis waar kinderen tijdens satanische rituelen worden verkracht door vooraanstaande Democraten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niks, je hebt helemaal gelijk. De FBI kan het niet weten, de CIA is niet te vertrouwen en het DNI weet het niet zeker. Er is geen bewijs, alles is een hoax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |