quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 18:58 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/892383242535481344
Wel een interessante tweet van theDonald. Alleen slaat hij de plank mis.
Zijn 'vijanden' willen juist dat Trump doorgaat met twitter. Zijn vrienden willen juist dat hij stopt of nadenkt voor hij wat schrijft.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens eerder dat het andersom is: zijn "allies" willen dat hij stopt met tweeten, de rest vd wereld (incl Mueller) juist NIET
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, al een paar keer.
Edit: Holy shit zeg, dat front-page commentaar.
Ik lees ook wel eens dat dit alleen maar in Amerika kan gebeuren, omdat men daar zo dom is, terwijl er zat fans hier zijn. Gewoon keihard feiten negeren.quote:Denk dat het weinig met goedpraten te maken heeft. Maar het is natuurlijk wel lachwekkend dat alles wat die man doet onder een vergrootglas gelegd wordt, en dat is bij Clinton (in het algemeen) niet zo.
Dat artikel is een mooi voorbeeld van wat ik bedoel in mijn betoogquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, al een paar keer.
Edit: Holy shit zeg, dat front-page commentaar.
Ik lees vaak alles na, maar soms kom ik daar niet aan toe. Soms helpen we elkaar toch ook een beetje? En daarom vroeg ik het nou juist.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat artikel is een mooi voorbeeld van wat ik bedoel in mijn betoog
Ook richting jou is het niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik lees vaak alles na, maar soms kom ik daar niet aan toe. Soms helpen we elkaar toch ook een beetje?
Dat laatste was hier vanochtend al bekend en is daarna nog tig keer voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:07 schreef kladderadatsch het volgende:
Over een paar minuten een briefing over Rusland en het nieuws cq gerucht dat Trump zélf de verklaring van jr. heeft gedicteerd.
Ik begrijp je ook wel,quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook richting jou is het niet persoonlijk.
Ik vind het gewoon en vermoeiend en vervelend als hetzelfde nieuws om de paar uur of korter herkauwd wordt
Ik kom hier voor AMV-nieuws, en bij een paar nieuwe pagina's in het topic hoop ik op vers nieuws (of interssante inzichten of achtergrondartikelen) en wat ik aantref is herkauwd nieuws![]()
![]()
Begrijp me niet verkeerd: ik stel (bijna) iedereen in dit topic enorm op prijs, maar dit moest me ff van het hart.
Val ook niet over incidenten qua herhaling, maar de afgelopen dagen vind ik het gewoon echt niet grappig (leuk), zo veel herhaling..
Huckabee: owja, Con Sr. bemoeide zich er toch mee want dat zou iedere vader doen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:07 schreef kladderadatsch het volgende:
Over een paar minuten een briefing over Rusland en het nieuws cq gerucht dat Trump zélf de verklaring van jr. heeft gedicteerd.
Was Clinton nou voor of na Eisenhower president geworden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:33 schreef kladderadatsch het volgende:
Ongelofelijk, ze begint gewoon over de Clintons.
Ja, en binnen een week waren alle Amerikanen weer veilig thuis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Saddam in de Golfoorlog.
"Mother of all battles" , tja, na 48 uur American power lag het hele leger van Saddam in puin en waren zijn onderdanen overal aan het rellen.
Verschillende partijen zitten weer eens niet op 1 lijn.twitter:thehill twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 21:04:03JUST IN: White House confirms Trump helped write son’s statement, contradicting Trump lawyer https://t.co/eAaENTOHtg https://t.co/zfOHysiUUH reageer retweet
Uitermate handig weerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Verschillende partijen zitten weer eens niet op 1 lijn.twitter:thehill twitterde op dinsdag 01-08-2017 om 21:04:03JUST IN: White House confirms Trump helped write son’s statement, contradicting Trump lawyer https://t.co/eAaENTOHtg https://t.co/zfOHysiUUH reageer retweet
Bovendien, hoe is het zijn vader zijn een excuus om de waarheid te verdoezelen? Lekker voorbeeld voor je zoon ben je dan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Huckabee: owja, Con Sr. bemoeide zich er toch mee want dat zou iedere vader doen!
Voorheen: hij had er niks mee te maken.
Dat zal in Trump's wereld wel onder 'loyaliteit' vallenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
"calling it “something any father would do." Duidelijk toch. Wiens vader zou niet helpen bij het verdoezelen van het doel van een meeting met een Russische advocate? Heel gewoon allemaal.
Is het ook niet. Maar de meeste mensen denken aan hoe ze hun kind ondanks alles zouden helpen, eerste reflex vd ouder etc. Juridisch gezien een bizarre tactiek, in het kader van begrip kweken/houden bij de achterban een prima tactiekquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bovendien, hoe is het zijn vader zijn een excuus om de waarheid te verdoezelen? Lekker voorbeeld voor je zoon ben je dan.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Huckabee Sanders then recited a litany of other stories involving Clinton and Russia that she believed the media should cover instead. And she accused Democrats of focusing on a “phony” Russia story to advance political goals.
Idd. Kennelijk vinden ze het niet zo tof, maar hij gaat wel tekenen hoor, echt waar, ondanks dat het al had gekund.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sanctiewet (tegen Rusland, Iran en NK) is nog steeds niet getekend toch? Veel tijd is er niet meer voor zijn golfvakantie..
Wordt vanzelf na 10 dagen wet als hij niet tekent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sanctiewet (tegen Rusland, Iran en NK) is nog steeds niet getekend toch? Veel tijd is er niet meer voor zijn golfvakantie..
Ook als het Huis met reces is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wordt vanzelf na 10 dagen wet als hij niet tekent.
Vermoedelijk wel, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook als het Huis met reces is?
Ik weet niet of het er vandaag bij de persbriefing over gegaan is, maar gisteren wel. Toen zei Huckabee ook dat er wel getekend zou worden, maar wilde ze niks kwijt over wanneer dat zou gebeuren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Idd. Kennelijk vinden ze het niet zo tof, maar hij gaat wel tekenen hoor, echt waar, ondanks dat het al had gekund.
Zie bv: http://www.washingtonexam(...)bill/article/2630324
We komen er vanzelf achterquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Whatever that means. Hij heeft iig geen haast dus...quote:The White House says President Donald Trump has not yet signed a sanctions bill that landed on his desk last week, which includes new sanctions on Russia.
Press secretary Sarah Huckabee Sanders told reporters Tuesday that the president “has not” signed it, but “he will.”
She says, “there’s a review process, a legal process.”
A White House statement Friday said Trump “has now reviewed the final version and, based on its responsiveness to his negotiations, approves the bill and intends to sign it.”
Beetje hetzelfde verhaal als gisteren dus, maar nu iets meer aangekleed met "redenen voor de vertraging".quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:08 schreef Kijkertje het volgende:
White House says Trump has yet to sign Russia sanctions bill
[..]
Whatever that means. Hij heeft iig geen haast dus...
Iran hoor je opvallend genoeg niet zoveel over door Tillerson, Europa wel en het inperken van wat bevoedheid van de president.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:25 schreef crystal_meth het volgende:
Een wet die EU-leden tegen elkaar opzet en die de nucleaire deal met Iran in gevaar brengt. Je zou denken dat hij reden genoeg heeft om te tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |