YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Gefeliciteerd onlogisch, je bent nu aangemeld voor dit managerspel. Een overzicht van je gegevens:
Teamnaam: 4045
Team tonen: Ja
Weer op naar de 2e plek in de VBL SC!quote:Gefeliciteerd Drizzt_DoUrden, je bent nu aangemeld voor dit managerspel. Een overzicht van je gegevens:
Teamnaam: FC Drizzt
Is al geregeld door Stinho jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:53 schreef onlogisch het volgende:
Wie maakt er even een subleague aan? Stijn?
Heb ik al gedaan, lamzak. Negersex.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:53 schreef onlogisch het volgende:
Wie maakt er even een subleague aan? Stijn?
Wat een god ben je toch ookquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, lamzak. Negersex.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:54 schreef onlogisch het volgende:
Je bent nu ingeschreven voor de subleague 'VBL SC'
Ga hier terug naar de pagina van 'VBL SC'
TOETERTJES
quote:Gefeliciteerd DeHovenier, je bent nu aangemeld voor dit managerspel. Een overzicht van je gegevens:
Teamnaam: FC Bier op t dak
Het komt zo allemaal wel erg dichtbij.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:58 schreef chroestjov het volgende:
Raar, ik heb vannacht gedroomd dat ik bezig was met het samenstellen van een team.
Ondanks het ritje in een zeer emotionele achtbaan, ben ik er alsnog in geslaagd om een team samen te stellen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het komt zo allemaal wel erg dichtbij.
Transfers worden idd nog bijgewerkt komende dagenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:36 schreef govie het volgende:
Aangezien sommige spelers nog niet op de lijst staan, is dit voorlopig maar mijn opstelling. Sometimes you gotta role the hard six!
[ afbeelding ]
Mbappe > Real Madridquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Ben nu met de transfers bezig, als er nog namen missen; roep maar.
Die ex feyenoorder van brugge naar Ado: Immersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Aangezien Jones definitief de eerste keeper wordt en Van Drongelen is verkocht, heb ik nog wat aanpassingen doorgevoerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ondanks het ritje in een zeer emotionele achtbaan, ben ik er alsnog in geslaagd om een team samen te stellen.
[ afbeelding ]
Er is iig een berichtje op de FP geplaatst.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Aangezien Jones definitief de eerste keeper wordt en Van Drongelen is verkocht, heb ik nog wat aanpassingen doorgevoerd.
Maar zou het niet handig zijn om zo'n forumbrede mededeling in te stellen over dat de inschrijvingsperiode weer is ingegaan? Daarmee bereik je een wat breder publiek.
Ja, maar ik bedoel zo'n soort mededeling als die ze ook plaatsen wanneer er een prijsvraag o.i.d. is, die dan een paar dagen bovenaan staat op de index.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is iig een berichtje op de FP geplaatst.
Er zijn voorlopig pas 52 deelnemers, dus dat vergroot die kans aanzienlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:24 schreef Karina het volgende:
Oe leuk ik doe weer mee. Hopelijk dit keer weer in de top100
Eerste waar ik aan dacht toen ik je naam zag: "die gaat voor de top 100"quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:24 schreef Karina het volgende:
Oe leuk ik doe weer mee. Hopelijk dit keer weer in de top100
Haal Duarte uit je team. Is aankomend seizoen gewoon wissel. Middenveld Heracles bestaat uit Pelupessy, Monteiro en Niemeyer.quote:
Speelde afgelopen seizoen toch best sterkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:07 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Haal Duarte uit je team. Is aankomend seizoen gewoon wissel. Middenveld Heracles bestaat uit Pelupessy, Monteiro en Niemeyer.
Nee. 1e competitiehelft aardig, daarna een blessure gehad en sindsdien nooit meer in de basis gespeeld. Niemeyer nam zijn plek in en deed het fantastisch naast bruns en pelupessy. Monteiro vervangt Bruns en Niemeyer draait een goede voorbereiding en behoudt ook gewoon zijn plek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speelde afgelopen seizoen toch best sterk
Bedankt, heb meteen wat zitten schuiven met de opstelling.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Nee. 1e competitiehelft aardig, daarna een blessure gehad en sindsdien nooit meer in de basis gespeeld. Niemeyer nam zijn plek in en deed het fantastisch naast bruns en pelupessy. Monteiro vervangt Bruns en Niemeyer draait een goede voorbereiding en behoudt ook gewoon zijn plek.
Edit; zie dat van Ooijen gister in de laatste oefenwedstrijd in de basis is begonnen ipv Monteiro. Duarte moest het wederom doen met een invalbeurt.
Armenteros speelt wel altijd neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Nee. 1e competitiehelft aardig, daarna een blessure gehad en sindsdien nooit meer in de basis gespeeld. Niemeyer nam zijn plek in en deed het fantastisch naast bruns en pelupessy. Monteiro vervangt Bruns en Niemeyer draait een goede voorbereiding en behoudt ook gewoon zijn plek.
Edit; zie dat van Ooijen gister in de laatste oefenwedstrijd in de basis is begonnen ipv Monteiro. Duarte moest het wederom doen met een invalbeurt.
Ja, zolang hij er nog is. Hij wil en mag weg van de club (voor de juiste prijs uiteraard). Heracles heeft nog 2 spitsen met Gladon en Vermeij. Daarom durf ik zelf niet voor Armenteros te kiezen, dikke kans dat ie voor 1 september weg is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Armenteros speelt wel altijd neem ik aan?
Als je van spelers wisselt voor 11 augustus dan maakt dat toch niet uit? Qua kosten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Ja, zolang hij er nog is. Hij wil en mag weg van de club (voor de juiste prijs uiteraard). Heracles heeft nog 2 spitsen met Gladon en Vermeij. Daarom durf ik zelf niet voor Armenteros te kiezen, dikke kans dat ie voor 1 september weg is.
Dat kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je van spelers wisselt voor 11 augustus dan maakt dat toch niet uit? Qua kosten.
Nathan Rutjesgodquote:
OK dan ga ik nu voor top 75quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht toen ik je naam zag: "die gaat voor de top 100"
Zelf mik ik op top 50.
Had dan v.d. Pavertgod gekozen ipv Theskerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:29 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje het PEC allstarsteam voor de helft. Aangevuld met Armenteros/Droste van Heracles, Immers voor het betere beukwerk, Thorsby deed het wel goed bij Heerenveen. Thesker meer omdat ik niet meer budget over had voor een andere speler.
Vincent Vermeij for the win!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Ja, zolang hij er nog is. Hij wil en mag weg van de club (voor de juiste prijs uiteraard). Heracles heeft nog 2 spitsen met Gladon en Vermeij. Daarom durf ik zelf niet voor Armenteros te kiezen, dikke kans dat ie voor 1 september weg is.
Toornstra wel duur moet ik zeggen. Mocht van Persie komen zou ik hem niet opstellen.quote:
Oh, hmm dan gooi ik Thesker eruit. Thnx voor de headsup!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had dan v.d. Pavertgod gekozen ipv TheskerLaatstgenoemde speelt als een zoutzak en raakt het vertrouwen kwijt.
Welke dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:21 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Wel een paar spelers in je team die bij hun club (voorlopig) niet in de basis zullen staan
Veerman viel meestal in idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Toornstra wel duur moet ik zeggen. Mocht van Persie komen zou ik hem niet opstellen.
En gaat Veerman spelen ipv Goochinejad? Risicotje.
Ipv Jerold Promes zou ik voor een goedkope NAC-er gaan van ManCity.
Ik heb zelfs ook Van de Pavert, maar ik zie zojuist dat hij schijnbaar sinds een paar dagen is verhuurd aan NEC.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had dan v.d. Pavertgod gekozen ipv TheskerLaatstgenoemde speelt als een zoutzak en raakt het vertrouwen kwijt.
Je moet klikken, niet slepenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:08 schreef Piebe het volgende:
Zou graag een team samen willen stellen maar slepen lukt voor geen meter.
Meer mensen hier last van?
Op telefoon werkt dat bij mij ook niet. Tablet en PC wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:08 schreef Piebe het volgende:
Zou graag een team samen willen stellen maar slepen lukt voor geen meter.
Meer mensen hier last van?
Is gelukt op tablet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op telefoon werkt dat bij mij ook niet. Tablet en PC wel.
Alternatieve opstelling, leuk! Ik heb mijnes al weer helemaal omgegooid voor de 3de keer. De keuze is altijd pak je wie je denkt dat goed is, of pak je degene die in ieder geval speelt. Zo wilde ik graag al die jongelingen pakken van manchester city die nu bij nac zitten. Maargoed, als die niet spelen, dan ga je zowieso al nat. Liever een startende kutspeler, dan een kuttende bankspeler met potentie! Op dit moment kom ik uit op het onderstaande..... ng een weekje over slapen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:29 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje het PEC allstarsteam voor de helft. Aangevuld met Armenteros/Droste van Heracles, Immers voor het betere beukwerk, Thorsby deed het wel goed bij Heerenveen. Thesker meer omdat ik niet meer budget over had voor een andere speler.
Ja, die tip heb ik onthouden van vorig seizoen, toen de beste teams begonnen met 2 verdedigers van topteams en die uitbreidden voordat de aanvallers/scorende middenvelders aan bod kwamenquote:Op zondag 6 augustus 2017 21:31 schreef SnuggLe het volgende:
Hmmmm, zie een aantal teams met meteen 3-4 spelers van Ajax en de rest helemaal niets bijzonders. Als ik al dure spelers koop, denk ik dat ik toch voor verdedigers ga. Die blijven toch de meeste punten scoren.
Maar, die zijn ook allemaal reteduur...
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ondanks het ritje in een zeer emotionele achtbaan, ben ik er alsnog in geslaagd om een team samen te stellen.
[ afbeelding ]
Richard Jensen gaat in ieder geval geen basisplek krijgen en moet raar lopen wil hij invaller zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:22 schreef Heulnie het volgende:
Ik ga het hier maar eens mee proberen. Armenteros wilde ik eigenlijk niet omdat hij denk ik binnenkort is vertrokken, maar ok. En van veel andere spelers heb ik geen idee of zij wel een basisplek gaan krijgen bij hun club. Iemand een idee?
Shit, je hebt gelijk. Ik heb de verkeerde Jensen. Al die Jensens ook bij Twentequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 09:24 schreef RudyL het volgende:
[..]
Richard Jensen gaat in ieder geval geen basisplek krijgen en moet raar lopen wil hij invaller zijn.
Velen hebben Opoku terwijl hij evenals Post bij VVV geblesseerd is. Vuckic is dat overigens bij Twente
Luc Castaignos van Sporting Lissabon naar Vitessequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef Pino112 het volgende:
haha, alsof ik mijn winning team laat zien aan proletariërs als julliequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:14 schreef SnuggLe het volgende:
Subleague "Toppers van Weleer" weer represent.
Als je denkt in aanmerking te komen voor de subleague, stuur een PB. Dan krijg je het wachtwoord.
Er is 1 regel; je team moet altijd op openbaar staan.
Zeg het ze, DPgod.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha, alsof ik mijn winning team laat zien aan proletariërs als jullie
Dacht het niet!
Kusje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha, alsof ik mijn winning team laat zien aan proletariërs als jullie
Dacht het niet!
Zelfs bij een wisselmoment mag je het team niet even achter slot en grendel zetten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:14 schreef SnuggLe het volgende:
Subleague "Toppers van Weleer" weer represent.
Als je denkt in aanmerking te komen voor de subleague, stuur een PB. Dan krijg je het wachtwoord.
Er is 1 regel; je team moet altijd op openbaar staan.
Dat komt vaker voorquote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
wow dacht football manager topic
De prijzen lijken gebaseerd op de eindstand van vorig jaar. Dus daarom zijn Utrecht spelers nogal duur.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:55 schreef govie het volgende:
Mijn mening is dat alle utrechters te duur zijn. Waar die prijzen worden gebaseerd geen idee maar deze utrechtse spelers hebben nou niet bepaald veel laten zien.
Tuurlijk wel. Als hij na de wisselperiode maar weer (snel) open gaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 08:45 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zelfs bij een wisselmoment mag je het team niet even achter slot en grendel zetten?
Middelmaat, de toppers van utrecht vorig jaar zijn al weer weg. Maargoed ik zal het wel fout hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De prijzen lijken gebaseerd op de eindstand van vorig jaar. Dus daarom zijn Utrecht spelers nogal duur.
Nieuwe verdediger voor Ajax: Luis Manuel Orejuelaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Pasveer heeft de concurrentiestrijd gewonnen van Room (vandaar ook dat ie "ziek" was). Dus hem zou ik ruilen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:37 schreef Montagui het volgende:
Ook maar eens een keertje meedoen:
Room (VIT)
Sanchez (AJA)
Breukers (HER)
Klomp (NAC)
van Polen (PEC)
Dabo (VIT)
Faik (EXC)
Bakker (PEC)
Opoku (VVV)
Mokhtar (PEC)
Seuntjens (VVV)
Koekoek, alles op de aanval.quote:
Kan me niets schelen. Gwn werke vor da cheld.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kanon heeft nog geen werkvergunning.
Ah, klopt ja. Aangepast.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:49 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Pasveer heeft de concurrentiestrijd gewonnen van Room (vandaar ook dat ie "ziek" was). Dus hem zou ik ruilen.
-quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan me niets schelen. Gwn werke vor da cheld.
Bagger.quote:
Hoewel ik NAC niet op de voet volg, zou ik wel Stans wisselen voor iemand met meer duidelijkheid betreffende speeltijd:quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen nog even bedenken of Jones of Pasveer de handigste keus is op doel. Verder een paar aardige koopjes op kunnen stellen.
(Al zijn die voor mij in principe lastiger te vinden dan voor jullie)
Vanaf nu.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:44 schreef Jethro04 het volgende:
Beste organisatie.
Vanaf wanneer is het zo ingesteld dat als je via sport --> spellen --> voetbalmanager uitkomt bij het seizoen 2017/2018?
Dat zou een stuk makkelijker zijn ipv dat je uitkomt bij het vorige seizoen.
Gr.
Die logica gaat volgens mij ook niet helemaal op aangezien Jones goedkoper is dan Vermeer terwijl die vorig jaar nauwelijks in de basis gestaan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De prijzen lijken gebaseerd op de eindstand van vorig jaar. Dus daarom zijn Utrecht spelers nogal duur.
Merci!quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 01:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoewel ik NAC niet op de voet volg, zou ik wel Stans wisselen voor iemand met meer duidelijkheid betreffende speeltijd:
http://www.bndestem.nl/sp(...)jf-bij-nac~a34be774/
Dacht met hem ook een mooi koopje te hebben, maar heb hem maar weer gewisseld.
Als Twente volger, Boere zal vast spelen, maar valt tot op heden niet op. Aanvallend komt Twente nog veel en veel te kort en dus verwacht ik met Twente niet veel punten te scoren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:15 schreef govie het volgende:
Beide spitsen zijn eigenlijk een vraagteken, wordt nog wat komende 2 weken.
thanks voor de tip, dan ga ik even zoeken nog. En qua twente, dat dachten we vorig jaar ook, die boere kan scoren, vorig jaar 30 doelpunten in 37 wedstrijden en hij is een sterke kopper. Assaidi ook nieuw kan best wel aardig voorzetjes geven. Ik zie bij de andere ploegen nou niet echt een spits die vaker speelt en meer scoort voor maar 800k, als voorbeeld: fran sol van willen II vorig jaar 30 wedstrijden en 10 goals, dat is niet beter dan boere dit jaar gaat doen denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:22 schreef RudyL het volgende:
[..]
Als Twente volger, Boere zal vast spelen, maar valt tot op heden niet op. Aanvallend komt Twente nog veel en veel te kort en dus verwacht ik met Twente niet veel punten te scoren.
Verder heb je opoku erin staan, die is nog twee weken geblesseerd en is dus jammer om nu al te kiezen.
In mijn team nu vooral gekozen voor spelers waarbij ik geen transfer verwacht. Armenteros, larsson, mahi komen er bij mij dus niet in.
Welgeteld 1 punt meer dan een aanvaller die een penalty scoortquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:23 schreef govie het volgende:
Sommige verdedigers nemen penalties bijvoorbeeld, ik ken ze niet maar als je ze kunt vinden dan is het kaassie denk ik, dat levert veel punten op.
Kanon is 25k duurder dan Beugelsdijk hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:34 schreef govie het volgende:
beugelsdijk of die andere twee zijn net zo duur als het kanon.
Komt nie op unne praai!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kanon is 25k duurder dan Beugelsdijk hoor.
Komt nie zo nauw!quote:
Verwacht dat nijland moet banken en die andere spits basis staatquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
Armenteros er ook maar uit gegooid na deze berichten. Ik had Mokhtar helemaal overgeslagen dus die maar terug ervoor in de plaats.
[ afbeelding ]
9 v/d 11 (ex)PEC-spelers. Ik vind het wel goed met mijn PEC allstars team![]()
Toch was zo'n granqvistje altijd wel lekker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welgeteld 1 punt meer dan een aanvaller die een penalty scoort
Je team is nogal afhankelijk van PEC Zwollequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[PEC Zwolle] Diederik Boer PEC Zwolle K ¤ 700.000,–
[PEC Zwolle] Ryan Thomas PEC Zwolle A ¤ 750.000,–
[PEC Zwolle] Stef Nijland PEC Zwolle A ¤ 675.000,–
[PEC Zwolle] Youness Mokhtar PEC Zwolle A ¤ 800.000,–
[PEC Zwolle] Mustafa Saymak PEC Zwolle M ¤ 800.000,–
[PEC Zwolle] Wouter Marinus PEC Zwolle M ¤ 650.000,–
[PEC Zwolle] Younes Namli PEC Zwolle M ¤ 725.000,–
[PEC Zwolle] Bram van Polen PEC Zwolle V ¤ 750.000,–
[PEC Zwolle] Dirk Marcellis PEC Zwolle V ¤ 725.000,–
[FC Groningen] Mike te Wierik FC Groningen V ¤ 1.075.000,–
[Ajax] Nick Viergever Ajax V ¤ 1.350.000,–
Met het idee de verdediging wat te versterken. Ik raak niet uitgewisseld zo tot vanavond
Veerman scoort meestal wel als ie invalt, denk dat ie dit seizoen vaker gaat spelen. Denk dat Odegaard ook vaker gaat spelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:50 schreef govie het volgende:
Ziet er wel goed uit. ik hou er wel van als mensen niet teveel op een team gokken, kansen en schade spreiden. Odegaard neem ik later nog wel, die gast is beter dan alle middenvelders van psv (al is dat niet zo heel moeilijk).
Die veerman en tissoudali weet ik niks van af, dus ik heb ze niet gepakt.
Zou het?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Je team is nogal afhankelijk van PEC Zwolle
Piotr Parzyszek bedoel je? Het is afwachten met de nieuwe trainer. Zie liever Nijland bezig thoughquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verwacht dat nijland moet banken en die andere spits basis staat
Ja, speelde meer in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou het?Ben zelf een blauwvinger dus dat was nu net de bedoeling
[..]
Piotr Parzyszek bedoel je? Het is afwachten met de nieuwe trainer. Zie liever Nijland bezig though
Kosten allebei net zoveel. Nijland was vorig jaar de gouden wissel dus geef de Piotr maar het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, speelde meer in de voorbereiding.
Denk je dat Paryzchek-god speelt? Ex-Graafschap, wordt de revelatie vh seizoen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verwacht dat nijland moet banken en die andere spits basis staat
Eerst was het ook altijd tot 5 uur geloof ik. Kunnen ze beter weer naar terug gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het trouwens geen optie om voortaan de manager per ronde al twee uur voor de eerste wedstrijd de sluiten i.v.m. de bekendmaking van de opstelling?
Zoals nu is deze al bekend voor de eerste wedstrijd wat selectief voordeel kan opleveren.
Nu pas definitief, ga hem toevoegen maar daar heb je nu niks aan natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nieuwe verdediger voor Ajax: Luis Manuel Orejuela
Sinds in ieder geval 2012 is het 17.59 (vrijdag) of 18.59u (zaterdag).quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Eerst was het ook altijd tot 5 uur geloof ik. Kunnen ze beter weer naar terug gaan.
Iedereen heeft dezelfde situatie om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het trouwens geen optie om voortaan de manager per ronde al twee uur voor de eerste wedstrijd de sluiten i.v.m. de bekendmaking van de opstelling?
Zoals nu is deze al bekend voor de eerste wedstrijd wat selectief voordeel kan opleveren.
Nee hoor. Er zijn teams die nooit op vrijdagavond spelen dus dan heb je nooit het voordeel van het de eerste wedstrijd waarvan de opstelling al bekend is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen heeft dezelfde situatie om mee om te gaan.
1-0 verliezen van Roda genot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Je team is nogal afhankelijk van PEC Zwolle
Als niemand het heeft, heeft het wellicht een redenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een vrij afwijkend team. Heb sowieso niemand met een 5-3-2 opstelling gezien.
Verder heb ik ook nog niemand met Kali of Janssen gezien.
5-3-2? Mwah, ikke.... maar ik doe nu voor de 1e keer mee, nou niet een al te beste kwalificatie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een vrij afwijkend team. Heb sowieso niemand met een 5-3-2 opstelling gezien.
Verder heb ik ook nog niemand met Kali of Janssen gezien.
Ga ervan uit nog van niet. Och, ben al blij als er 8 of 9 spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:22 schreef SnuggLe het volgende:
Btw als Koppers fit is ben ik bang dat van polen wellicht zijn basisplaats kwijt is.
Oh ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)spurs-bod-afgewezen/
Potverdikkemequote:
Bij mij duurde het nog 25 minuten voor de pech toesloeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:45 schreef Montagui het volgende:
Wilde per sé Sanchez in mijn eerste basis. De rest is daarop aangepast waarbij ik als eerste een keeper wilde van de subtop. En dan gaat het daarna redelijk knap worden met het budget.
Erg blij dat ik Sanchez daar ook onder heb laten vallen. Transfer niet gedacht, maar lijkt er toch aan te zitten komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:22 schreef RudyL het volgende:
In mijn team nu vooral gekozen voor spelers waarbij ik geen transfer verwacht. Armenteros, larsson, mahi komen er bij mij dus niet in.
Kijk nog eens goed naar je teamquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van crooy had ik wel mogen houden
oh bohhh genotquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar je team
Tja, voor mij ook een geluk bij een ongeluk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens nu wel blij dat ik Onana en Sanchez uit m'n team heb gehaald
Ik had 2x PEC én 3x Roda. Weet niet waarom maar nu weet ik niet waar ik op moet hopenquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sta je dan met 3 spelers van PEC
Ja volgens mij heb ik die gozer ook ergens.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had 2x PEC én 3x Roda. Weet niet waarom maar nu weet ik niet waar ik op moet hopen
Goaltje van Gustav's zoon is in ieder geval wel prima
Met 3 heb je nog mazzelquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sta je dan met 3 spelers van PEC
Ik had Ehizibue ook omdat ik hoopte dat ie toch als rechtsbuiten ging worden ingezet. En omdat je geen 4 verdedigers van boven de miljoen kunt hebben..quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met 3 heb je nog mazzel![]()
Middenveld/aanval is wel oké, verdediging gewoon ondermaats.
Blij dat ik Sandler en Ehizibue niet heb iigquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Ehizibue ook omdat ik hoopte dat ie toch als rechtsbuiten ging worden ingezet. En omdat je geen 4 verdedigers van boven de miljoen kunt hebben..
De Staaf heeft toch 6 punten? Goal, strafschop, basisplaats en gele kaart.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pasveer 5
Dabo 5
De Ligt -2
Ehizibue 4
Gustafson 8
Saymak 9
Immers 0
Niemeyer 3
Parzyszek 5
Van Crooy 10
Sol -
45 punten en Sol nog in actie, aardig eerste weekend. Maar had zoveel mooier kunnen zijn zonder die goal van Ambrose
36, erg karig.quote:Jørgensen 8
Ambrose 5
Respen -
Koolwijk 5
Bruins 5
Garcia 2
Gustafson 6
Van der Heijden 5
Sanchez -
Klomp -
Hahn (is bezig en blessa)
oh die lul pakte ook geel? Matig zeg.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Staaf heeft toch 6 punten? Goal, strafschop, basisplaats en gele kaart.
Ah, nice.quote:
Ja die tellen alleen niet als een keeper of verdediger de hele wedstrijd niet meedoet.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb Hahn op goal, maar die werd na 9 minuten eraf gehaald, tellen die 3 tegengoals dan?
Die Sandler, echt. Wat. Een. Mongool. Ik had die gast meteen gewisseld. Op basis van wat ik zag gaan die Zwolleverdedigers er rap uit. Al scoorde van Polen gelukkig wel.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blij dat ik Sandler en Ehizibue niet heb iigMaarja dat laatste meer idd.
Boer 4. Winst, basis minus 2 tegendoelpunten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ryan Thomas: 7
Mokthar: 5
Piotr: 5
Saymak: 8
Namli: 7
Marinus: 5
Marcellus: 8
Van Polen: 8
Viergever: 5
Te Wierik: 5
Boer: 5
Totaal: 68
Geen slecht begin voor de eerste keer meedoen aan de voetbalmanager
Ehizibue is toch:quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:36 schreef chroestjov het volgende:
B. Jones 0
R. Haps 3
K. Ehizibue 4
D. Sánchez 0
M. Saymak 9
R. Sanusi 2
S. Spierings 2
S. Gustafson 6
P. Parzyszek 5
T. Ambrose 5
T. Tissoudali 10
46, kan slechter, alleen een beetje jammer van de duurdere aankopen.
Van Polen veroorzaakte de pingel ivm die overtreding.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:34 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ehizibue is toch:
- basis
- winst
- penalty veroorzaken
- 2 tegendoelpunten?
Geluk dattie geen geel kreeg.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:34 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ehizibue is toch:
- basis
- winst
- penalty veroorzaken
- 2 tegendoelpunten?
Geluk dattie geen geel kreeg.
Ik heb i.i.g. niet meegekregen dat hij een penalty zou hebben veroorzaakt, maar dan hoop ik maar op het tweede, want Van Polen heb ik niet.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Polen veroorzaakte de pingel ivm die overtreding.
Ging niet om het vermeende hands van ehizibue, meen ik
Blijf je hier ook zo lang meedoen met de top?quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:20 schreef Montagui het volgende:
Hoe lang duurt dat updaten van scores en klassementen en zo?
(ja, ben nieuw).
Wat een crap zou dat zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Polen veroorzaakte de pingel ivm die overtreding.
Ging niet om het vermeende hands van ehizibue, meen ik
Voor veroorzaken van penalties is geen bron, maar de FOX commentator was er vrij stellig inquote:Op maandag 14 augustus 2017 07:15 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat een crap zou dat zijn.
Welke bron wordt ook als weer hier voor aangehouden?
Die van de NOS legde het bij Ezibuhe.quote:Op maandag 14 augustus 2017 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor veroorzaken van penalties is geen bron, maar de FOX commentator was er vrij stellig in
Fcupdate en livescore zeggen allebei dat Rosheuvel onderuitgelopen wordt (als oorzaak/aanleiding van de strafschop).quote:Op maandag 14 augustus 2017 16:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Die van de NOS legde het bij Ezibuhe.
Dus, wat gaan jullie doen? 😬
Daar gaan mijn ambities. Chabot met rood er komend weekend niet bij, Kali ook niet in de basis en ik heb er nog 1 die niet in de basis staat bij zn club. manmanmanquote:
Begint al goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:06 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Daar gaan mijn ambities. Chabot met rood er komend weekend niet bij, Kali ook niet in de basis en ik heb er nog 1 die niet in de basis staat bij zn club. manmanman
Check. Dank.quote:Op maandag 14 augustus 2017 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
Aanleiding voor de pingel is de sliding van Van Polen. Die hanteren wij.
Drie duels zijn nu ingevoerd, de rest volgt morgen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
Invoer is gedaan. Rondje transfers volgt morgen
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:59 schreef BrokenArrow het volgende:
Wie zijn die losers die hun team geheim houden?
Sta nu 51e met 39 punten. Had 10 basisspelers, alleen Sanchez dus niet.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blijf je hier ook zo lang meedoen met de top?
Ik hoop dat je snapt welke link ik legquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Sta nu 51e met 39 punten. Had 10 basisspelers, alleen Sanchez dus niet.
M.b.t de top maak ik me geen illusies....
Zeker wel....quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt welke link ik leg![]()
Was het maar zo'n feest.... helaas niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:59 schreef BrokenArrow het volgende:
Wie zijn die losers die hun team geheim houden?
Of kan je grote prijzen winnen met dit spel
Zou nu gefixt moeten zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:50 schreef RubenSosa het volgende:
Op de homepage van fokvoetbalmanager (http://managers.fok.nl/voetbal/2017-2018) gaat de link onderaan (VBL / [FOK!Voetbalmanager 2016/2017] #1 Los! ) naar het topic van vorig jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |