Aangezien mijn opstelling was verwijderd om wat voor reden dan ook heb ik hem maar direct aangepast. Ik ga dit jaar een andere tactiek proberen dan vorig jaar. Ik heb niet het beste elftal geprobeerd te maken maar alvast 4 spelers gepakt waar ik hoop mee te eindigen en de rest opgevuld met prul & dull. Hadouir en die gehuurde jonge jongens van Manchester city zijn mijn jokers, de rest heeft vorig jaar veel wedstrijden gespeeld dus kans aannemelijk dat die in de basis staan dit jaar.
Ik denk zelf dat utrecht dit jaar zou kunnen doorstoten tot de echte subtop, en op een of andere manier ziet de selectie van heerenveen er beresterk uit, jammer dat st. Juste is weggegaan, misschien moeten ze nog 1 of 2 verdedigers halen. Die gozer van Real madrid, Hahn als keeper en die nieuwe vleugelspeler van Partizan belgrado ziet er wel goed uit, als ze tweede worden dit jaar dan sta ik er niet van te kijken, ze hebben mijn. Dus als ik zou moeten zeggen wie de verassing wordt van dit seizoen dan is het heerenveen als club met die gozer van real madrid, odegaard als verassende speler.
[ Bericht 16% gewijzigd door govie op 31-07-2017 01:09:31 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!