Hoewel ik NAC niet op de voet volg, zou ik wel Stans wisselen voor iemand met meer duidelijkheid betreffende speeltijd:quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen nog even bedenken of Jones of Pasveer de handigste keus is op doel. Verder een paar aardige koopjes op kunnen stellen.
(Al zijn die voor mij in principe lastiger te vinden dan voor jullie )
Vanaf nu.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:44 schreef Jethro04 het volgende:
Beste organisatie.
Vanaf wanneer is het zo ingesteld dat als je via sport --> spellen --> voetbalmanager uitkomt bij het seizoen 2017/2018?
Dat zou een stuk makkelijker zijn ipv dat je uitkomt bij het vorige seizoen.
Gr.
Die logica gaat volgens mij ook niet helemaal op aangezien Jones goedkoper is dan Vermeer terwijl die vorig jaar nauwelijks in de basis gestaan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De prijzen lijken gebaseerd op de eindstand van vorig jaar. Dus daarom zijn Utrecht spelers nogal duur.
Merci!quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 01:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoewel ik NAC niet op de voet volg, zou ik wel Stans wisselen voor iemand met meer duidelijkheid betreffende speeltijd:
http://www.bndestem.nl/sp(...)jf-bij-nac~a34be774/
Dacht met hem ook een mooi koopje te hebben, maar heb hem maar weer gewisseld.
Als Twente volger, Boere zal vast spelen, maar valt tot op heden niet op. Aanvallend komt Twente nog veel en veel te kort en dus verwacht ik met Twente niet veel punten te scoren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:15 schreef govie het volgende:
Beide spitsen zijn eigenlijk een vraagteken, wordt nog wat komende 2 weken.
thanks voor de tip, dan ga ik even zoeken nog. En qua twente, dat dachten we vorig jaar ook, die boere kan scoren, vorig jaar 30 doelpunten in 37 wedstrijden en hij is een sterke kopper. Assaidi ook nieuw kan best wel aardig voorzetjes geven. Ik zie bij de andere ploegen nou niet echt een spits die vaker speelt en meer scoort voor maar 800k, als voorbeeld: fran sol van willen II vorig jaar 30 wedstrijden en 10 goals, dat is niet beter dan boere dit jaar gaat doen denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:22 schreef RudyL het volgende:
[..]
Als Twente volger, Boere zal vast spelen, maar valt tot op heden niet op. Aanvallend komt Twente nog veel en veel te kort en dus verwacht ik met Twente niet veel punten te scoren.
Verder heb je opoku erin staan, die is nog twee weken geblesseerd en is dus jammer om nu al te kiezen.
In mijn team nu vooral gekozen voor spelers waarbij ik geen transfer verwacht. Armenteros, larsson, mahi komen er bij mij dus niet in.
Welgeteld 1 punt meer dan een aanvaller die een penalty scoortquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:23 schreef govie het volgende:
Sommige verdedigers nemen penalties bijvoorbeeld, ik ken ze niet maar als je ze kunt vinden dan is het kaassie denk ik, dat levert veel punten op.
Kanon is 25k duurder dan Beugelsdijk hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:34 schreef govie het volgende:
beugelsdijk of die andere twee zijn net zo duur als het kanon.
Komt nie op unne praai!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kanon is 25k duurder dan Beugelsdijk hoor.
quote:
Komt nie zo nauw!quote:
Verwacht dat nijland moet banken en die andere spits basis staatquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
Armenteros er ook maar uit gegooid na deze berichten. Ik had Mokhtar helemaal overgeslagen dus die maar terug ervoor in de plaats.
[ afbeelding ]
9 v/d 11 (ex)PEC-spelers. Ik vind het wel goed met mijn PEC allstars team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |