Dat komt vaker voorquote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
wow dacht football manager topic
De prijzen lijken gebaseerd op de eindstand van vorig jaar. Dus daarom zijn Utrecht spelers nogal duur.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:55 schreef govie het volgende:
Mijn mening is dat alle utrechters te duur zijn. Waar die prijzen worden gebaseerd geen idee maar deze utrechtse spelers hebben nou niet bepaald veel laten zien.
Tuurlijk wel. Als hij na de wisselperiode maar weer (snel) open gaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 08:45 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zelfs bij een wisselmoment mag je het team niet even achter slot en grendel zetten?
Middelmaat, de toppers van utrecht vorig jaar zijn al weer weg. Maargoed ik zal het wel fout hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De prijzen lijken gebaseerd op de eindstand van vorig jaar. Dus daarom zijn Utrecht spelers nogal duur.
Nieuwe verdediger voor Ajax: Luis Manuel Orejuelaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Ben nu met de transfers bezig, als er nog namen missen; roep maar.
Pasveer heeft de concurrentiestrijd gewonnen van Room (vandaar ook dat ie "ziek" was). Dus hem zou ik ruilen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:37 schreef Montagui het volgende:
Ook maar eens een keertje meedoen:
Room (VIT)
Sanchez (AJA)
Breukers (HER)
Klomp (NAC)
van Polen (PEC)
Dabo (VIT)
Faik (EXC)
Bakker (PEC)
Opoku (VVV)
Mokhtar (PEC)
Seuntjens (VVV)
Koekoek, alles op de aanval.quote:
Kan me niets schelen. Gwn werke vor da cheld.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kanon heeft nog geen werkvergunning.
Ah, klopt ja. Aangepast.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:49 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Pasveer heeft de concurrentiestrijd gewonnen van Room (vandaar ook dat ie "ziek" was). Dus hem zou ik ruilen.
-quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan me niets schelen. Gwn werke vor da cheld.
Hoewel ik NAC niet op de voet volg, zou ik wel Stans wisselen voor iemand met meer duidelijkheid betreffende speeltijd:quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen nog even bedenken of Jones of Pasveer de handigste keus is op doel. Verder een paar aardige koopjes op kunnen stellen.
(Al zijn die voor mij in principe lastiger te vinden dan voor jullie )
Vanaf nu.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:44 schreef Jethro04 het volgende:
Beste organisatie.
Vanaf wanneer is het zo ingesteld dat als je via sport --> spellen --> voetbalmanager uitkomt bij het seizoen 2017/2018?
Dat zou een stuk makkelijker zijn ipv dat je uitkomt bij het vorige seizoen.
Gr.
Die logica gaat volgens mij ook niet helemaal op aangezien Jones goedkoper is dan Vermeer terwijl die vorig jaar nauwelijks in de basis gestaan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:21 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De prijzen lijken gebaseerd op de eindstand van vorig jaar. Dus daarom zijn Utrecht spelers nogal duur.
Merci!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |