Haal Duarte uit je team. Is aankomend seizoen gewoon wissel. Middenveld Heracles bestaat uit Pelupessy, Monteiro en Niemeyer.quote:
Speelde afgelopen seizoen toch best sterkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:07 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Haal Duarte uit je team. Is aankomend seizoen gewoon wissel. Middenveld Heracles bestaat uit Pelupessy, Monteiro en Niemeyer.
Nee. 1e competitiehelft aardig, daarna een blessure gehad en sindsdien nooit meer in de basis gespeeld. Niemeyer nam zijn plek in en deed het fantastisch naast bruns en pelupessy. Monteiro vervangt Bruns en Niemeyer draait een goede voorbereiding en behoudt ook gewoon zijn plek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speelde afgelopen seizoen toch best sterk
Bedankt, heb meteen wat zitten schuiven met de opstelling.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Nee. 1e competitiehelft aardig, daarna een blessure gehad en sindsdien nooit meer in de basis gespeeld. Niemeyer nam zijn plek in en deed het fantastisch naast bruns en pelupessy. Monteiro vervangt Bruns en Niemeyer draait een goede voorbereiding en behoudt ook gewoon zijn plek.
Edit; zie dat van Ooijen gister in de laatste oefenwedstrijd in de basis is begonnen ipv Monteiro. Duarte moest het wederom doen met een invalbeurt.
Armenteros speelt wel altijd neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:57 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Nee. 1e competitiehelft aardig, daarna een blessure gehad en sindsdien nooit meer in de basis gespeeld. Niemeyer nam zijn plek in en deed het fantastisch naast bruns en pelupessy. Monteiro vervangt Bruns en Niemeyer draait een goede voorbereiding en behoudt ook gewoon zijn plek.
Edit; zie dat van Ooijen gister in de laatste oefenwedstrijd in de basis is begonnen ipv Monteiro. Duarte moest het wederom doen met een invalbeurt.
Ja, zolang hij er nog is. Hij wil en mag weg van de club (voor de juiste prijs uiteraard). Heracles heeft nog 2 spitsen met Gladon en Vermeij. Daarom durf ik zelf niet voor Armenteros te kiezen, dikke kans dat ie voor 1 september weg is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Armenteros speelt wel altijd neem ik aan?
Als je van spelers wisselt voor 11 augustus dan maakt dat toch niet uit? Qua kosten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Ja, zolang hij er nog is. Hij wil en mag weg van de club (voor de juiste prijs uiteraard). Heracles heeft nog 2 spitsen met Gladon en Vermeij. Daarom durf ik zelf niet voor Armenteros te kiezen, dikke kans dat ie voor 1 september weg is.
Dat kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je van spelers wisselt voor 11 augustus dan maakt dat toch niet uit? Qua kosten.
Nathan Rutjesgodquote:
OK dan ga ik nu voor top 75quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht toen ik je naam zag: "die gaat voor de top 100"
Zelf mik ik op top 50.
Had dan v.d. Pavertgod gekozen ipv Theskerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:29 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje het PEC allstarsteam voor de helft. Aangevuld met Armenteros/Droste van Heracles, Immers voor het betere beukwerk, Thorsby deed het wel goed bij Heerenveen. Thesker meer omdat ik niet meer budget over had voor een andere speler.
Vincent Vermeij for the win!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Ja, zolang hij er nog is. Hij wil en mag weg van de club (voor de juiste prijs uiteraard). Heracles heeft nog 2 spitsen met Gladon en Vermeij. Daarom durf ik zelf niet voor Armenteros te kiezen, dikke kans dat ie voor 1 september weg is.
Toornstra wel duur moet ik zeggen. Mocht van Persie komen zou ik hem niet opstellen.quote:
Oh, hmm dan gooi ik Thesker eruit. Thnx voor de headsup!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had dan v.d. Pavertgod gekozen ipv TheskerLaatstgenoemde speelt als een zoutzak en raakt het vertrouwen kwijt.
Welke dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:21 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Wel een paar spelers in je team die bij hun club (voorlopig) niet in de basis zullen staan
Veerman viel meestal in idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Toornstra wel duur moet ik zeggen. Mocht van Persie komen zou ik hem niet opstellen.
En gaat Veerman spelen ipv Goochinejad? Risicotje.
Ipv Jerold Promes zou ik voor een goedkope NAC-er gaan van ManCity.
Ik heb zelfs ook Van de Pavert, maar ik zie zojuist dat hij schijnbaar sinds een paar dagen is verhuurd aan NEC.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had dan v.d. Pavertgod gekozen ipv TheskerLaatstgenoemde speelt als een zoutzak en raakt het vertrouwen kwijt.
Je moet klikken, niet slepenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:08 schreef Piebe het volgende:
Zou graag een team samen willen stellen maar slepen lukt voor geen meter.
Meer mensen hier last van?
Op telefoon werkt dat bij mij ook niet. Tablet en PC wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:08 schreef Piebe het volgende:
Zou graag een team samen willen stellen maar slepen lukt voor geen meter.
Meer mensen hier last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |